Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> S3 8p vs Leon Cupra R vs GTI Mk VI
stefdeath
post Fri, 20 Dec 2013 - 20:49
Post #21


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 April 2003
Skąd: wwa





W kwestii silnika tylko s3 albo cupra bo tam jest stare tfsi na pasku. Gti i octa rs (poliftowa) ma silnik tsi na łańcuchu który lubi się posypać tak jak we wszystkich tsi począwszy od 1.4. Tutaj pierwszy z brzegu przykład
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=73994
Jeśli chodzi o zawias to w wersji bez adaptacyjnych amorów golf VI to to samo co golf V,octa rs ,cupra. Tylko s3 ma alu wahacze a tt wahacze z regulowanym sworzniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 20 Dec 2013 - 20:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
m!xeR
post Fri, 20 Dec 2013 - 23:23
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(Rapix @ Fri, 20 Dec 2013 - 19:10) *
już się nacieszyłeś ?


Kusi mnie evo x ;-) mimo kupowatej skrzyni sad.gif


CYTAT(stefdeath @ Fri, 20 Dec 2013 - 20:49) *
W kwestii silnika tylko s3 albo cupra bo tam jest stare tfsi na pasku. Gti i octa rs (poliftowa) ma silnik tsi na łańcuchu który lubi się posypać tak jak we wszystkich tsi począwszy od 1.4.


Dokładnie o tym samum pisałem. V GTI ma chyba jeszcze do pewnego momentu rozrząd na pasku a potem wszystkie te wersje 200/210hp miały łańcuch, który delikatnie rzecz ujmując wyszedł VAG'owi słabo.


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamzx7r
post Sat, 21 Dec 2013 - 08:18
Post #23


User
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: z kątowni





CYTAT(lagadula @ Fri, 20 Dec 2013 - 20:16) *
W sensie drugie tyle tak ? Mam jednego R na oku ale 90.000 PLN kosztuje. Wydałbyś tyle ? Na Golfa ?


Zdecydowanie tak. Zamieniłem EIX na R20 DSG i jestem bardzo zadowolony. Poszukaj tylko sztuki od drugiej połowy '11 bo w nich można całkiem odłączyć ESP, potem delikatne mody na 360/450 i jest naprawdę fajny samochód na co dzień.
Z osiek brałbym Megane RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sat, 21 Dec 2013 - 10:50
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





to samo myślę ! zapłacił bym tyle za golf-a bo w tej cenie + osiągi i uzyteczność na codzień nic ciekawszego nie widzę (biorąc pod uwagę 4x4)


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Sat, 21 Dec 2013 - 12:52
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





jak by co to u nas teoretycznie jest jedna niebieska Cupra na sprzedaz w stanie bardziej niz idealnym wink.gif
w razie czego wiesz gdzie szukac wink.gif
pzdr


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sat, 21 Dec 2013 - 13:24
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





No bez jaj panowie, Golf R jest fajny, ale 110.000 PLN za 2011 ? W tej cenie można szaleć w segmencie D !!! Do planowanego 50-60.000 PLN budzetu dołożyć jeszcze raz tylę ? Chyba że zrzuta forumowa biggrin.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Sat, 21 Dec 2013 - 14:11
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Cena Golfa R nie znajduje racjonalnego uzasadnienia. Nie ma się co czarować i nie ma znaczenia czy są jakieś konkurencyjne modele w podobnym budżecie czy nie. Gdybym stał przed wyborem czy dokładać kasę do golfa r to dołożyłbym ale do Audi S3. Natomiast jeżeli nie chcesz zwiększać budżetu to wybieraj między Megane RS a Cupra R bo to najbardziej racjonalne wybory w kwestii performance/stan/cena


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Sat, 21 Dec 2013 - 15:50
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





przytocze z innego forum wypowiedź kolegi który miał megan rs, a teraz ma golf v gti 30edition

"Meganka to byl prawdziwy rs, twarde zawieszenie, jeszcze twardsze fotele itp.Czuc ze auto typowo do sportu.Do tego mala masa i calosciowo super auto. Choc dosc paliwozerne, miasto to 14-15 norma w trasie tez ciezko bylo zejść ponizej 9L. Poza tym co bys nie wzial do reki do meganki to kosztowalo maly woreczek pieniedzyA z vagiem wszyscy wiemy jak jest"

lagadula
do tej pory nie znaliśmy Twojego budżetu - a to faktycznie zmienia postać rzeczy bo na golf r trzeba go zwiększyć prawie x2
ja osobiście wybrał bym s3 ze względu na 4x4 ale jeśli Ci to nie jest jakoś strasznie potrzebne to golf gti


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Mon, 23 Dec 2013 - 19:09
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Ten Bialy GTI z Warszawy o którym myślałes jest na prawdę godny polecenia. Pochodzi z polskiego salonu. Jest sprzedawany tylko i wyłącznie z powodu wypadków losowych właściciela. Właściciel to pedant motoryzacyjny, człowiek z branży, z należytą wiedzą i kulturą motoryzacyjną.
Weź pod uwagę że 3/4 takich aut pochodzi z rąk rzeźników...

I bardziej bym patrzył na stan konkretnej sztuki, a mniej na fakt czy to Golf czy Seat...
Udanych łowów!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lmatys
post Thu, 26 Dec 2013 - 13:43
Post #30


Rookie
Dołączył: Mon, 31 May 2010





Ostra jazda S3 vs inne (gti,cupra) - zdecydowanie S3...to jest kompletnie inna klasa trakcji na drodze.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Fri, 27 Dec 2013 - 08:37
Post #31


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





możecie się smiać ale ja proponuje ASTRE OPC. Miałem,jezdziłem i gryby nie wypadek to dalej bym jezdził astra. Minus że nikt(tak mi się wydaeje)nie ogranie programu do tego kompa. Na duży plus to kultura prowadzenia tego samochodu.Przycisk SPORT oznacza że zawieszenie robi się twardesze,układ kierowniczy również ,oraz szybciej budzi się turbo. Spalanie ok 10l sednia.
PS.według mnie najładniejszy samochód po s3.


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lmatys
post Fri, 27 Dec 2013 - 09:31
Post #32


Rookie
Dołączył: Mon, 31 May 2010





CYTAT(gieteier @ Fri, 27 Dec 2013 - 08:37) *
możecie się smiać ale ja proponuje ASTRE OPC. Miałem,jezdziłem i gryby nie wypadek to dalej bym jezdził astra. Minus że nikt(tak mi się wydaeje)nie ogranie programu do tego kompa. Na duży plus to kultura prowadzenia tego samochodu.Przycisk SPORT oznacza że zawieszenie robi się twardesze,układ kierowniczy również ,oraz szybciej budzi się turbo. Spalanie ok 10l sednia.
PS.według mnie najładniejszy samochód po s3.


Witam kolege.
Posiadam obecnie Opla Astre H OPC 2007r. Fakt, auto daje niesamowita adrenaline.

#plusy:
- nadmiar mocy juz w serii ( w trybie sport da sie ostro ruszyc tylko przy +30C i dobrym laczku )
- swietny dzwiek silnika jak na 4rke, to co Turbo robi powyzej 4k obr/min to jest cos pieknego (efekt zasysanego powietrza conajmniej jak przy starcie embrajera ;-))
- swietny wyglad i stylistyka z zew
- relatywnie tanie auto w utrzymaniu nawet serwisujac w ASO co robie od zawsze a mam juz nakulane 191k
- bardzo malo pali, kiedy oszczedzamy pedal gazu (moja srednia 50/50 miasto/trasa to ok 8.5-9.0L/100km)
- fajen tryby dzialania ESP:

esp wlaczone: zalacza sie zdecydowanie pozniej niz w seryjnych autach, ale jeszcze zawalu nie dostaniesz...
sport: zalacza sie ekstremalnie pozno kiedy wpadniesz w poslig, mozna dostac zawalu, ale w ostatnim momencie ratuje dupe
esp off: nie polecam w tym aucie ;-)

# minusy:
- slabe wykonczenie w srodku (w porownaniu do Audi ;-))
- zero trakcji, po przesiadce z A4B6 1.8TQ - myslalem ze sie zabije na pierwszym lepszym zakrecie ;-)

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Fri, 27 Dec 2013 - 10:17
Post #33


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





lmatys z tym spalaniem to przesadziłeś bo ja jak jezdziłem i ''głaskałem'' pedał gazu to zszedłem aż tylko do 10l. Niżej to nie jest realnie.
Nie wiem jak S3 ale astra wykończenie ma b.dobre.Fajny bajer przy odpalaniu jak (nie wiem jak to fachowo nazwać)wskazówki na liczniku resetują sie.
Mi ogólnie leona i golf wogóle nie podobają sie. Ja osobiści wybrał bym s3.


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lmatys
post Fri, 27 Dec 2013 - 11:48
Post #34


Rookie
Dołączył: Mon, 31 May 2010





CYTAT(gieteier @ Fri, 27 Dec 2013 - 10:17) *
lmatys z tym spalaniem to przesadziłeś bo ja jak jezdziłem i ''głaskałem'' pedał gazu to zszedłem aż tylko do 10l. Niżej to nie jest realnie.
Nie wiem jak S3 ale astra wykończenie ma b.dobre.Fajny bajer przy odpalaniu jak (nie wiem jak to fachowo nazwać)wskazówki na liczniku resetują sie.
Mi ogólnie leona i golf wogóle nie podobają sie. Ja osobiści wybrał bym s3.


Witaj kolego.
Jak to mowia w Audi - wszystko jest kwestia techniki (co nie oznacza ze jej troche brakuje takze i w Audi).
Podam dwa przyklady:

# duze spalanie
A2 POZ<>WAW wyszlo 29L/100 km..bylo szybko

# male spalanie
WROC<>POZ (byla totalna mgla, nie przekroczylem 80 km/h), nonstop 6 bieg i miedzy 1500-1900 obt/min -> spalila 6.9L !!!

Co do wykonczenia - no comment - opel w srodku wyglada jak chinska zabawka w porownaniu do Audi - wiem bo mam OPC i jezdze od 4 lat
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Fri, 27 Dec 2013 - 12:09
Post #35


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





No oczywiście że można było by co nie co poprawić i w S3 i OPC ale jak dla mnie OPC ma fajne wykończenia i nie ustępuję s3 . Ja nie miałem navi a tak poza tym było wszystko co chciałem. Na duży plus w astrze to że fajnie się prowadzi. No i też wygląd ale to już kwestia gustu. Golf gti nie rzuca na kolana pod względem wyglądu.


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lmatys
post Fri, 27 Dec 2013 - 12:13
Post #36


Rookie
Dołączył: Mon, 31 May 2010





CYTAT(gieteier @ Fri, 27 Dec 2013 - 12:09) *
No oczywiście że można było by co nie co poprawić i w S3 i OPC ale jak dla mnie OPC ma fajne wykończenia i nie ustępuję s3 . Ja nie miałem navi a tak poza tym było wszystko co chciałem. Na duży plus w astrze to że fajnie się prowadzi. No i też wygląd ale to już kwestia gustu. Golf gti nie rzuca na kolana pod względem wyglądu.


Co to wg Ciebie oznacza 'fajnie sie prowadzi' ?
Prowadziles jakies auto ktore mialo niezalezne wielowahaczowe zawieszenie z napedem na 4 kola?

Astra ma z tylu skretna belke, i kolo ktore sie unosi w ciasnych zakretach - to jest jakis dramat przeciez ! ;-).

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 27 Dec 2013 - 13:10
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





jeśli wykonanie opc nie ustępuje a3... to ja nie mam pytań. przecież to dwa światy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Fri, 27 Dec 2013 - 14:05
Post #38


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





Imatys porównuje z samochodami którymi jezdziełm i mam porównanie.Jak dla mnie nei mam zastrzeżeń do jazdy. Po wciśnięciu sporta można pozwolić sobie na więcej.

Siewcu gdzie napisałem że nie ustępuję wyposarzeniu a3? jak już cos to pisałem o S3...


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 15:10