![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Nie końcówka, tylko początek
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 22 April 2013 ![]() |
Niestety na dyfrze żadnych oznaczeń, jednym i drugim. Mechanik mi przeliczy ilość zębów przy najbliższej okazji
Trzy kwestie: 1) shortshifter brać od z3m czy coś customowego z allegro np. ten z tłumikiem drgań za 100 zł? http://allegro.pl/short-shifter-bmw-e30-e3...4405688779.html 2) jakie przewody silikonowe? od e34? pod maską to wygląda w ten sposób jak na zdjęciu. Chłodnica wygląda na tą od diesla, a umieszczona jest nie w przedniej belce, lecz już w komorze silnika. na razie jest wisko, ale już zamawiam elektryka klimy od e32 i umieszczę go od przodu ![]() ![]() 3) z tyłu mam bębny na 4x100, chcę tarcze pozostajac przy 4x100. Czego i od czego szukać? za odpowiedzi dzięki! |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
ad. 3)
Od e30 w wersji z tarczami na tyle (wszystkie wersje z ABS, 325e, 325i, 318is, 324td). |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
ad. 3) Od e30 w wersji z tarczami na tyle (wszystkie wersje z ABS, 325e, 325i, 318is, 324td). I Touringi ![]() Co do chłodnicy ta na zdjęciu jest zamocowana poprawnie, wszystkie chłodnice są CHYBA tej samej szerokości, różnią się wysokością, od diesla były dwa rozmiary - niska i wysoka, wysoka montowana też w wersjach tropikalnych w silnikach benzynowych. Chłodnica z ETY bodajże ma odwrotnie umiejscowione króćce, lub z innego silnika, ale z tego co słyszałem kiedyś jest jedna chłodnica w e30 która ma króćce odwrotnie umiejscowione (wysokościowo). Short shifter - wystarczy dospawać kawałek pręta do oryginalnego "wajhadełka" ![]() EDIT: Co do dyfra, nie trzeba liczyć zębów, wystarczy nanieść znak na wale i półosi załóżmy przy dyfrze i liczyć ile razy obróci się wał po przekręceniu półosi o jeden obrót. I masz wynik, i nie potrzeba mechanikowi płacić bo można to samemu ogarnąć w 10 minut. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 22 April 2013 ![]() |
E30 OWNER, poszło PW.
Jeszcze mam problem. Przyspieszanie na pełnym gazie jest jakby nierównomierne. Coś jak przy turbinach załączała się zmienna geometria łopatek lub zmienna faza rozrządu. Tak może ze 2-3 razy na całym zakresie obrotów, szczególnie chyba na 2-3 biegu. Jaka może być przyczyna? Dzisiaj sprawdzałem szczelność dolotu, więc jest ok, bo akurat króciec jeden odpadł przy dolocie i przygasał/gasł przy lekkim ruszaniu, teraz jest ok. I jaki dać filtr powietrza? Teraz jest stożek jakiś chiński duży, bez grodzi czy ściany termicznej (jak na fotce na górze). Tak po prostu włożony przed przepływką. Dać airbox'a customowego typu Simota, firmowy stożek czy wracać do serii? Jakie rozwiązania? Od razu mówię, że auto do upalania na Słomczynie i innych tego typu, gdzie jest sporo kurzu, błota. Wisko demontować przy elektryku od przodu? |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 02 November 2013 ![]() |
Może kłopoty z paliwem? Słaba pompa, zapchany filtr? jaka tam teraz siediz pompa paliwa?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 17:06 |