Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> jaki silnik do mercedesa 190
rallyfan
post Wed, 18 Dec 2013 - 15:37
Post #21


Super User
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: PL





CYTAT(Krzysiek3 @ Wed, 18 Dec 2013 - 15:17) *
Wombat chyba na początku źle cię zrozumiałem. Myślałem, że chodzi ci o motory z cosworth/evolution. faktycznie pierwszy z brzegu 2.3-16v kompresor za 850zł
http://allegro.pl/mercedes-208-clk-lift-si...3776373215.html

edit:
Tylko jeśli się zdecyduję, to pytanie: jaka skrzynia? Moja seryjna nawet jak podejdzie to jej nie chcę, bo jest 4 biegowa biggrin.gif No i jakie inne graty są potrzebne do swapu i jakich problemów mogę się spodziewać?


Jakbys szukał takiego 2.3 kompresor to się odezwij kolega się tanio chce pozbyć wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Dec 2013 - 15:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Krzysiek3
post Wed, 18 Dec 2013 - 20:17
Post #22


User
Dołączył: Mon, 24 October 2011





CYTAT(rallyfan @ Wed, 18 Dec 2013 - 15:37) *
Jakbys szukał takiego 2.3 kompresor to się odezwij kolega się tanio chce pozbyć wink.gif

Ok, ale dopiero jak już będę wszystko dokładnie wiedział i decyzja zapadnie. W kontakcie na PW jak by coś.


BTW z tego co właśnie ustaliłem, to na tym kompresorze można trochę ponad 200 kucy jeszcze wycisnąć, więc na początek sam swap + małe dłubanie na seryjnym osprzęcie by wystarczyło, bo nie chcę, żeby auto zbyt długo stało w garażu. I tu rodzą się kolejne pytania.
1 Co będę potrzebował do swapa?
2 Który z tych m111 2.3 wybrać jeśli w perspektywie jest turbo? Bo było kila wersji i różniły się mocą i bodajże kompresją. (mam dziwne przeczucie że ten najmocniejszy 197KM lub troszkę słabszy 193KM będzie właściwy tongue.gif )
3 Co będę potrzebował, żeby tymczasowo wzmocnić serię, bez wywalania kompresora?
4 co jest potrzebne do uzyskania tych 380KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Wed, 18 Dec 2013 - 20:43
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





poczytaj tu masz odpowiedzi

www.w201w124.com/forum/viewtopic.php?t=8304

www.benzworld.org/forums/r170-slk-class/1569433-m111-turbo-information.html


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek3
post Wed, 18 Dec 2013 - 21:19
Post #24


User
Dołączył: Mon, 24 October 2011





Dzięki za podlinkowanie. Ten temat z benzworld.org właśnie dziś rano przeglądałem, ten drugi sprawdziłem przed chwilą. Nie ma tam wszystkich niezbędnych informacji, ale dobre i to. Zastanawiam się kto w okolicach Warszawy ogarnąłby temat elektryki w takim swapie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Wed, 18 Dec 2013 - 21:39
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





Jest jeszcze droga dieslowska. Włożyć tam OM606 3.0D + duże turbo + modyfikacja pompy wtryskowej, i na seryjnym silniku dmucha się tam po 350-420 koni, które krecą nawet i do 6500rpm - brzmi przy tym jak 2JZ-GTE. Chyba do żadnego innego auta diesel tak nie pasuje jak do starszych Mercedesów.

Tutaj w budzie W123

Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 18 Dec 2013 - 22:30
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Dmuchają i więcej z tego co widziałem, ale i pisali, że to cholernie droga zabawa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Wed, 18 Dec 2013 - 22:41
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Pół silnika z actrosa przykręcone do takiego mietka i w drogę biggrin.gif I nawet można się pokusić o żółte blachy patrząc na elastyczność polskiego prawa, bo w końcu na gratach MB byłoby złożone.

Jeśli miałbym schematy to myślę że mógłbym coś podziałać z tymi kabelkami.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek3
post Wed, 18 Dec 2013 - 22:44
Post #28


User
Dołączył: Mon, 24 October 2011





temat om606 jest mi znany głównie za sprawą pewnego driftera ze Skandynawi, ale po pierwsze przy tym silniku to przestaje być w moich warunkach finansowych budżetowy dupowóz (głównie koszt zrobienia pompy, zakup dużego turbo i wystrojenie), po drugie w201 byłby cholernie ciężki z przodu z tym motorem, po trzecie mam diesli po dziurki w nosie, po czwarte przy 400hp+ to tam już się lag robi i trzeba myśleć o kompresorze więc kolejne koszta... ta wersja silnikowa, to raczej do wieczornych wypadów na miasto / jakieś spoty niż do codziennej jazdy.
E30 owner odezwę się na PW
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 07 September 2025 - 10:31