![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: PL ![]() |
Wombat chyba na początku źle cię zrozumiałem. Myślałem, że chodzi ci o motory z cosworth/evolution. faktycznie pierwszy z brzegu 2.3-16v kompresor za 850zł http://allegro.pl/mercedes-208-clk-lift-si...3776373215.html edit: Tylko jeśli się zdecyduję, to pytanie: jaka skrzynia? Moja seryjna nawet jak podejdzie to jej nie chcę, bo jest 4 biegowa ![]() Jakbys szukał takiego 2.3 kompresor to się odezwij kolega się tanio chce pozbyć ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Mon, 24 October 2011 ![]() |
Jakbys szukał takiego 2.3 kompresor to się odezwij kolega się tanio chce pozbyć ![]() Ok, ale dopiero jak już będę wszystko dokładnie wiedział i decyzja zapadnie. W kontakcie na PW jak by coś. BTW z tego co właśnie ustaliłem, to na tym kompresorze można trochę ponad 200 kucy jeszcze wycisnąć, więc na początek sam swap + małe dłubanie na seryjnym osprzęcie by wystarczyło, bo nie chcę, żeby auto zbyt długo stało w garażu. I tu rodzą się kolejne pytania. 1 Co będę potrzebował do swapa? 2 Który z tych m111 2.3 wybrać jeśli w perspektywie jest turbo? Bo było kila wersji i różniły się mocą i bodajże kompresją. (mam dziwne przeczucie że ten najmocniejszy 197KM lub troszkę słabszy 193KM będzie właściwy ![]() 3 Co będę potrzebował, żeby tymczasowo wzmocnić serię, bez wywalania kompresora? 4 co jest potrzebne do uzyskania tych 380KM |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
poczytaj tu masz odpowiedzi
www.w201w124.com/forum/viewtopic.php?t=8304 www.benzworld.org/forums/r170-slk-class/1569433-m111-turbo-information.html -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Mon, 24 October 2011 ![]() |
Dzięki za podlinkowanie. Ten temat z benzworld.org właśnie dziś rano przeglądałem, ten drugi sprawdziłem przed chwilą. Nie ma tam wszystkich niezbędnych informacji, ale dobre i to. Zastanawiam się kto w okolicach Warszawy ogarnąłby temat elektryki w takim swapie.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Jest jeszcze droga dieslowska. Włożyć tam OM606 3.0D + duże turbo + modyfikacja pompy wtryskowej, i na seryjnym silniku dmucha się tam po 350-420 koni, które krecą nawet i do 6500rpm - brzmi przy tym jak 2JZ-GTE. Chyba do żadnego innego auta diesel tak nie pasuje jak do starszych Mercedesów.
Tutaj w budzie W123 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Dmuchają i więcej z tego co widziałem, ale i pisali, że to cholernie droga zabawa...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Pół silnika z actrosa przykręcone do takiego mietka i w drogę
![]() Jeśli miałbym schematy to myślę że mógłbym coś podziałać z tymi kabelkami. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Mon, 24 October 2011 ![]() |
temat om606 jest mi znany głównie za sprawą pewnego driftera ze Skandynawi, ale po pierwsze przy tym silniku to przestaje być w moich warunkach finansowych budżetowy dupowóz (głównie koszt zrobienia pompy, zakup dużego turbo i wystrojenie), po drugie w201 byłby cholernie ciężki z przodu z tym motorem, po trzecie mam diesli po dziurki w nosie, po czwarte przy 400hp+ to tam już się lag robi i trzeba myśleć o kompresorze więc kolejne koszta... ta wersja silnikowa, to raczej do wieczornych wypadów na miasto / jakieś spoty niż do codziennej jazdy.
E30 owner odezwę się na PW |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 07 September 2025 - 10:31 |