Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Doładowanie m62b44 kompresorem.
Misior
post Wed, 11 Dec 2013 - 07:25
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Poszukam.
Ktoś wie czy kompresory od audi, które wyglądają wszystkie tak samo, a różnią się literką na końcu numeru ori, czymś się różnią? Są lepsze i gorsze? Czy to jeden czort?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 11 Dec 2013 - 07:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jari666
post Wed, 11 Dec 2013 - 16:53
Post #22


Rookie
Dołączył: Thu, 14 June 2012





a ja zadam pytanie z innej beczki, ile zniesie seryjne m60/62?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Tue, 17 Dec 2013 - 14:27
Post #23


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





CYTAT(jari666 @ Wed, 11 Dec 2013 - 16:53) *
a ja zadam pytanie z innej beczki, ile zniesie seryjne m60/62?

Wszystko zależy jak je zrobisz i co to znaczy seryjne.
Szweckie M60B40 w Nysie S14 odprężone tylko kanapką, dmucha dwoma TD04 i ma w okolicach 650koni na kołach.
Korby, tłoki i dół seryjny, nie wiem jakie sprzęgło i skrzynia.


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Wed, 18 Dec 2013 - 08:13
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





650kucy - nieźle ohmy.gif
Ale czy aby na pewno kanapka to jedyna przeróbka? Byłoby to zbyt piękne smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 18 Dec 2013 - 10:45
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(jackolus @ Tue, 17 Dec 2013 - 14:27) *
Wszystko zależy jak je zrobisz i co to znaczy seryjne.
Szweckie M60B40 w Nysie S14 odprężone tylko kanapką, dmucha dwoma TD04 i ma w okolicach 650koni na kołach.
Korby, tłoki i dół seryjny, nie wiem jakie sprzęgło i skrzynia.


na kołach? to na silniku ma grubo ponad 700.. w życiu nie uwierze że tylko kanapka do tego wystarczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jari666
post Wed, 18 Dec 2013 - 20:54
Post #26


Rookie
Dołączył: Thu, 14 June 2012





w szwecji na e85 moze tak... tam seryjne m50 maja 550kuca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Wed, 18 Dec 2013 - 21:11
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





czyli jednak nie sama przekładka wink.gif e85 to inny temat..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Wed, 18 Dec 2013 - 21:33
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





NA litwie "seryjne" m52b28 robi 670KM na e85. Jak dla mnie realne dla m6x to 500KM po odprężeniu. 100 koni ładowane jest w polsce z mokrego n2o i silnik to przyjmuje bez problemu.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 19 Dec 2013 - 08:09
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Wydaje mi sie ze na poczatek 400 na seryjnym silniku powinno na chwile zaspokoic glod mocy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Sun, 29 Dec 2013 - 15:52
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





No i zaczęło się wink.gif


Co prawda będzie jeden kłopot bo muszę zmienić obroty ale to da się zrobić, bo odwrotnie kompresor nie zmieści się bo będzie zawadzał o pas przedni.
Dziwi mnie zasilanie w olej - jest obok spływu oleju, który jak wiadomo jest grawitacyjnie. Wiem, że można gdzie indziej wkręcić i jedno i drugie ale myślałem że zasilanie w olej musi być na górze.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi w sprawie kompresora audi ale ten trafił się w niezłej kasie to będę zakładał taki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Sun, 29 Dec 2013 - 17:16
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





No to dział projekty czeka biggrin.gif Chyba pierwszy taki silnik na tym forum będzie opisany. Ciekawe jaki wyjdzie przebieg mocy i momentu.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaczka23
post Sun, 29 Dec 2013 - 21:13
Post #32


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: kolo KRAKOWA





Widzę że praca rusza to miło że w promieniu 4km już 3cie e30 z 4,4 pod maską i na dodatek kompresor tam idzie , moje już u kolegi na warsztacie i pierwsze przymiarki tongue.gif


--------------------
BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Mon, 30 Dec 2013 - 15:42
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(E30 owner @ Sun, 29 Dec 2013 - 19:16) *
No to dział projekty czeka biggrin.gif Chyba pierwszy taki silnik na tym forum będzie opisany. Ciekawe jaki wyjdzie przebieg mocy i momentu.

Opis projektu pewnie się pojawi tylko niestety ale będzie to projekt długoterminowy bo pracuje przy aucie tylko w wolnych chwilach po pracy.
Na necie jest parę ładnych wykresów na vortech'ach i mam nadzieję że mój będzie równie ładny smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Tue, 31 Dec 2013 - 11:48
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Sorki, że sam podbijam ale mam pytanie i może ktoś będzie znał odpowiedź.
NA stronie vortecha jest kalkulator do obliczania prędkości wirnika i to właśnie prędkość maksymalna wirnika jest podana w opisie?
Dokładnie tutaj:
http://www.vortechsuperchargers.com/page.php?id=30003

A pytanie dodatkowe to po czym sprawdzić czy mam model SCi, Si czy może S? Mają takie same wymiary ale ich mapy trochę się różnią i nie wiem na której się opierać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 31 Dec 2013 - 16:03
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Przecież Słoma miał już E39 V8 z kompresorem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Fri, 03 Jan 2014 - 14:19
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Jak Wam się widzi podłączenie zasilania oleju z głowicy zamiast ciągnąć z trójnika pod czujnikiem ciśnienia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Fri, 03 Jan 2014 - 20:09
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





A gdzie tam chcesz się wkręcić w tą głowicę?? Żeby to miało sens to tylko w kanał olejowy, ale to trochę roboty jest, więc zrób jak wszyscy i podpinaj się pod czujnik ciśnienia.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Sat, 04 Jan 2014 - 08:39
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





No właśnie pytam dlatego że widziałem parę zdjęć z zagramanicznych projektów gdzie przewód zasilania oleju wchodzi gdzieś pomiędzy głowice, a byłoby to trochę bez sensu żeby go tamtędy puszczać pod czujnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Sat, 04 Jan 2014 - 14:31
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Widocznie gdzieś tam wwiercili się w galeryjkę olejową, lub może wykręcili jakąś zaślepkę technologiczną owej galeryjki olejowej i zamiast tego korka wkręcili przewód olejowy. Jak dla mnie łatwiej i mniej inwazyjniej czyli pewniej, jest wkręcić się w czujnik ciśnienia przez jakiś trójnik. Dużo dłużej nie będzie, a przewód zawsze można puścić tak że go nie będzie widać.

Ja widziałem też jak w niektórych projektach wkręcają się w blok silnika. Z początku chciałem tak zrobić u siebie, ale olałem temat, i będę brał z czujnika ciśnienia, tylko będzie olej płynął sztywnym przewodem z elastycznymi przewodami na końcach ułatwiającymi montaż/demontaż, nie całością przewodem gumowym lub w oplocie. Wyjdzie drożej ale pewniejsze będzie jego umocowanie tak żeby nie było go widać, nie chcę się martwić czy od drgań coś się nie przetrze itp smile.gif Ale do tego jeszcze mam daleko ...


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Sat, 04 Jan 2014 - 16:37
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





w m60/m62 czujnik cisnienia oleju jest w tym grzybie z filtrem a jak patrze u Misiora w aucie jest on daleko po lewej, przy samym blotniku wiec tego przewodu bedzie kawalek.. wogole to tam jest chyba inna podstawa filtra niz ori w tych silnikach. w glowicach z tego co kojarze nie ma żadnych gotowych otworów, trzeba by wiercić . Misior co to masz za wiatrak, nie grzeje ci sie silnik? strasznie male lopatki ma. ciekawe jak z trakcją będzie, 400km w e30 to już chyba tylko drift smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 22:28