![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Poszukam.
Ktoś wie czy kompresory od audi, które wyglądają wszystkie tak samo, a różnią się literką na końcu numeru ori, czymś się różnią? Są lepsze i gorsze? Czy to jeden czort? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 June 2012 ![]() |
a ja zadam pytanie z innej beczki, ile zniesie seryjne m60/62?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
a ja zadam pytanie z innej beczki, ile zniesie seryjne m60/62? Wszystko zależy jak je zrobisz i co to znaczy seryjne. Szweckie M60B40 w Nysie S14 odprężone tylko kanapką, dmucha dwoma TD04 i ma w okolicach 650koni na kołach. Korby, tłoki i dół seryjny, nie wiem jakie sprzęgło i skrzynia. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
650kucy - nieźle
![]() Ale czy aby na pewno kanapka to jedyna przeróbka? Byłoby to zbyt piękne ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Wszystko zależy jak je zrobisz i co to znaczy seryjne. Szweckie M60B40 w Nysie S14 odprężone tylko kanapką, dmucha dwoma TD04 i ma w okolicach 650koni na kołach. Korby, tłoki i dół seryjny, nie wiem jakie sprzęgło i skrzynia. na kołach? to na silniku ma grubo ponad 700.. w życiu nie uwierze że tylko kanapka do tego wystarczy. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 14 June 2012 ![]() |
w szwecji na e85 moze tak... tam seryjne m50 maja 550kuca
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
czyli jednak nie sama przekładka
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
NA litwie "seryjne" m52b28 robi 670KM na e85. Jak dla mnie realne dla m6x to 500KM po odprężeniu. 100 koni ładowane jest w polsce z mokrego n2o i silnik to przyjmuje bez problemu.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Wydaje mi sie ze na poczatek 400 na seryjnym silniku powinno na chwile zaspokoic glod mocy
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
No i zaczęło się
![]() ![]() Co prawda będzie jeden kłopot bo muszę zmienić obroty ale to da się zrobić, bo odwrotnie kompresor nie zmieści się bo będzie zawadzał o pas przedni. Dziwi mnie zasilanie w olej - jest obok spływu oleju, który jak wiadomo jest grawitacyjnie. Wiem, że można gdzie indziej wkręcić i jedno i drugie ale myślałem że zasilanie w olej musi być na górze. Dzięki wszystkim za odpowiedzi w sprawie kompresora audi ale ten trafił się w niezłej kasie to będę zakładał taki ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
No to dział projekty czeka
![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: kolo KRAKOWA ![]() |
Widzę że praca rusza to miło że w promieniu 4km już 3cie e30 z 4,4 pod maską i na dodatek kompresor tam idzie , moje już u kolegi na warsztacie i pierwsze przymiarki
![]() -------------------- BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
No to dział projekty czeka ![]() Opis projektu pewnie się pojawi tylko niestety ale będzie to projekt długoterminowy bo pracuje przy aucie tylko w wolnych chwilach po pracy. Na necie jest parę ładnych wykresów na vortech'ach i mam nadzieję że mój będzie równie ładny ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Sorki, że sam podbijam ale mam pytanie i może ktoś będzie znał odpowiedź.
NA stronie vortecha jest kalkulator do obliczania prędkości wirnika i to właśnie prędkość maksymalna wirnika jest podana w opisie? Dokładnie tutaj: http://www.vortechsuperchargers.com/page.php?id=30003 A pytanie dodatkowe to po czym sprawdzić czy mam model SCi, Si czy może S? Mają takie same wymiary ale ich mapy trochę się różnią i nie wiem na której się opierać. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Przecież Słoma miał już E39 V8 z kompresorem...
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Jak Wam się widzi podłączenie zasilania oleju z głowicy zamiast ciągnąć z trójnika pod czujnikiem ciśnienia?
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
A gdzie tam chcesz się wkręcić w tą głowicę?? Żeby to miało sens to tylko w kanał olejowy, ale to trochę roboty jest, więc zrób jak wszyscy i podpinaj się pod czujnik ciśnienia.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
No właśnie pytam dlatego że widziałem parę zdjęć z zagramanicznych projektów gdzie przewód zasilania oleju wchodzi gdzieś pomiędzy głowice, a byłoby to trochę bez sensu żeby go tamtędy puszczać pod czujnik.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Widocznie gdzieś tam wwiercili się w galeryjkę olejową, lub może wykręcili jakąś zaślepkę technologiczną owej galeryjki olejowej i zamiast tego korka wkręcili przewód olejowy. Jak dla mnie łatwiej i mniej inwazyjniej czyli pewniej, jest wkręcić się w czujnik ciśnienia przez jakiś trójnik. Dużo dłużej nie będzie, a przewód zawsze można puścić tak że go nie będzie widać.
Ja widziałem też jak w niektórych projektach wkręcają się w blok silnika. Z początku chciałem tak zrobić u siebie, ale olałem temat, i będę brał z czujnika ciśnienia, tylko będzie olej płynął sztywnym przewodem z elastycznymi przewodami na końcach ułatwiającymi montaż/demontaż, nie całością przewodem gumowym lub w oplocie. Wyjdzie drożej ale pewniejsze będzie jego umocowanie tak żeby nie było go widać, nie chcę się martwić czy od drgań coś się nie przetrze itp ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
w m60/m62 czujnik cisnienia oleju jest w tym grzybie z filtrem a jak patrze u Misiora w aucie jest on daleko po lewej, przy samym blotniku wiec tego przewodu bedzie kawalek.. wogole to tam jest chyba inna podstawa filtra niz ori w tych silnikach. w glowicach z tego co kojarze nie ma żadnych gotowych otworów, trzeba by wiercić . Misior co to masz za wiatrak, nie grzeje ci sie silnik? strasznie male lopatki ma. ciekawe jak z trakcją będzie, 400km w e30 to już chyba tylko drift
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 22:28 |