![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
"- 1 cal = 25.4mm i w hydraulice rura tzw 1 calowa też ma 1 cal tylko, że jest to wartość wewnętrznej średnicy (tj otwór przepływu),"
Ale dalej mi nie wychodzi 3" to że to 89mm. ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
3cale 76.1mm
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 January 2014 ![]() |
tak czy siak, dąłbym 76 jesli jest miejsce i pociagnal to do pierwszegp tlumika/katalizatora, a dalej wyszedl na 63 jesli chcesz miec w miare cicho, ale doradzanie przez neta nt glosnosci jest zawsze okupione bledem postrzegania co jest glosne a co nie jest Będę dawał od turbo 76mm, pytałem o dalszą część czy robić na 60mm czy na 63mm. Chyba odpuszczę 60mm i poszukam tej 63. Mam jeszcze pytanie odnośnie tłumików; ktoś stosował da rade? ewentualnie jakiej firmy zastosować tłumiki? http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-turbo-wo...3898782178.html http://allegro.pl/tlumik-sportowy-turbo-wo...3898693949.html |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Daj DP 3'' a potem reszte wydechu na 60 czy 63, bez różnicy, obydwa obsłużą 300+ KM. Te tłumiki turboworks możesz olać jeśli chcesz mieć cicho...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 13 September 2025 - 01:03 |