Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8t wydech 3''
Konrad20vt
post Tue, 03 Dec 2013 - 23:39
Post #21


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





Pewnie będe miał niedługo rezonator magnaflow na sprzedaż to jak by ktoś chciał wyciszyć buczenie itp to zapraszam. Ja mam u siebie przelot 2.5 cala jeden tłumik MG i rezonator i jest mega cisza przy normalnej jezdzie, a jesli damy but w podłogę to dopiero go słychać. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Dec 2013 - 23:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Porszak
post Sun, 08 Dec 2013 - 17:21
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





CYTAT(GREGOR10 @ Tue, 03 Dec 2013 - 23:15) *
ja polecam scianke 2mm, przy cieńszej jest rezonans, buczenie i metaliczny dzwiek rozpadającego się poloneza.
na 2mm jest ciszej jak na serii.

a średnice wydechu jaką masz?


a czy tłumik komorowy czy przelotowo komorowy moze, przy odpowiedniej jego wielkosci(gabaryty i wieksze srednice wewnątrz) nie być restrykcyjny, a mocno redukowac hałas tak jak to ma w zwyczaju?


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 08 Dec 2013 - 18:24
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





moj setup - 3cale od turba scianka 2mm, potem 2.5cala na 2 tlumikach z s3 smile.gif jest naprawde cicho.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 11 Dec 2013 - 18:44
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





CYTAT(Konrad20vt @ Tue, 03 Dec 2013 - 23:39) *
Pewnie będe miał niedługo rezonator magnaflow na sprzedaż to jak by ktoś chciał wyciszyć buczenie itp to zapraszam. Ja mam u siebie przelot 2.5 cala jeden tłumik MG i rezonator i jest mega cisza przy normalnej jezdzie, a jesli damy but w podłogę to dopiero go słychać. smile.gif

wszystkie elementy wydechu wjechały odrazu czy dodawałeś po kolei?

jak sie objawia rezonans o którym tutaj mowa, drżenie o metalicznej barwie? tego problemu nie mam. mnie zalezy najbardziej na wyeliminowaniu buczenia przy 3tys obr, które nasila sie jeszcze przy przyspieszaniu lub hamowaniu silnikiem.

do siebie wrzuciełm katalizator, o którym pisałem wczesniej. cisnienie w wydechu przed katem wzrosło o 0.2 bar, do 0.3. kat w połowie długości auta, do kata i 10cm za nim 3". kat wyciszył, ale nie jakoś mocno, jak zmierze to napisze o ile.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad20vt
post Wed, 18 Dec 2013 - 02:07
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





Porszek, po montażu rezonatora nie mam żadnego buczenia, dodam że wczesniej miałem przelot 3 cale na 2 tłumikach i tam buczenie występowało własnie w okolicach 3 tysięcy, tutaj z rezonatorem mam pełną cisze i brak niepotrzebnych dzwieków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pita_slammers
post Wed, 18 Dec 2013 - 08:26
Post #26


User
Dołączył: Mon, 01 July 2013





Ten rezonator w którym miejscu masz założony?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Wed, 18 Dec 2013 - 08:36
Post #27


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Orientujecie sie do ilu starcza seryjny tlumik koncowy z s3 i tt225q, troche zmeczyl mnie gowniany wydech KLS i pojezdzilbym na czyms cichym, oczywiscie bedzie dp3", brak kata i srodkowego, rura 2,5-3"?

Od razu powiem ze 5km nie jest takie wazne, ale 300+ z malym plusem chcialbym zeby wyszlo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
milky
post Wed, 18 Dec 2013 - 08:52
Post #28


Rookie
Dołączył: Thu, 28 November 2013





Ja mam u siebie dp 3 cale przechodzące pózniej w 2,5cala.. tłumik środkowy rurowy 110 jakiś długi i później rozdzielenie na 2 tłumiki końcowe 2,5 cala (L+P) i u mnie np na luzie chodzi mega głośno ok 97db a na obrotach się wycisza.. To jest wina tego że końcowe tłumiki mają przelot po 2,5 cala i przez to na luzie nie wyciszają odpowiednio?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 18 Dec 2013 - 11:41
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





jak taki rezonator/rezonator magnaflow wyglada bo google mi nic konkretnego nie pokazuje. chodzi o dodatkowa komore czy jakis rodzaj przelotowego tlumika?


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad20vt
post Sat, 21 Dec 2013 - 14:32
Post #30


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 August 2010
Skąd: Płońsk





Mam zamontowany go zaraz za DP, a wygląda hmm musiałbym na kanał wjechać i zrobic fote. Bede go wycinał bo idzie na sprzedaż to jakieś zdjęcia zrobie. Ps coś takiego znalazłem w necie http://www.a1racing.cz/galerie/23127/magna...mer-default.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ariel2
post Wed, 22 Jan 2014 - 12:03
Post #31


Rookie
Dołączył: Wed, 22 January 2014





Witam, podłączę się pod temat. Jestem na finishu montażu k04 do golfa IV 1.8t. Pozostał do zrobienia dp i cały wydech. Dużo osób poleca DP 3" i reszta wydechu 2,5". Czy można zastosować zamiast 63mm 60mm za DP? Pytam bo u mnie w Rzeszowie nie mogę dostać rury i kolanek 2,5" a może te 3mm nie zrobi różnicy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pita_slammers
post Wed, 22 Jan 2014 - 12:11
Post #32


User
Dołączył: Mon, 01 July 2013





2,5" to 60,3mm -wystarczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PPP
post Wed, 22 Jan 2014 - 12:16
Post #33


User
Dołączył: Wed, 17 October 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(pita_slammers @ Wed, 22 Jan 2014 - 14:11) *
2,5" to 60,3mm -wystarczy


Zmień Pan kalkulator wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pita_slammers
post Wed, 22 Jan 2014 - 14:02
Post #34


User
Dołączył: Mon, 01 July 2013





nawet nie liczyłem, teraz przeliczyłem i widzę błąd... a to przez to że kupowałem ostatnio akurat rury 60,3...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 22 Jan 2014 - 14:40
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





3" to 76,1mm po zew. , scianka dostepna 1,6 i 2mm, przynajmniej w lodzkim centrostalu


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Wed, 22 Jan 2014 - 21:01
Post #36


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Nie bardzo.
http://multiservice.com.pl/pl/dane_techniczne/387.html


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bodziolot
post Wed, 22 Jan 2014 - 21:37
Post #37


User
Dołączył: Sat, 01 November 2008
Skąd: Legionowo





Chyba jednak bardzo. Zawsze się dziwiłem dlaczego w tych tabelach podają wartości według jakiejś dziwnej normy, której nie rozumiem. Cal to w przybliżeniu 25,4mm czyli
2" 2x25,4=50,8 ~ 51mm
2,5" 2,5x25,4=63,5mm
3" 3x25,4=76,2mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ariel2
post Wed, 22 Jan 2014 - 21:40
Post #38


Rookie
Dołączył: Wed, 22 January 2014





No właśnie, w większości sklepów podają znormalizowane wartości. Jak mówię sprzedawcy, że potrzebuje rurę 2,5cala o średnicy 63mm to patrzy na mnie jak na nienormalnego tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 22 Jan 2014 - 22:18
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





tak czy siak, dąłbym 76 jesli jest miejsce i pociagnal to do pierwszegp tlumika/katalizatora, a dalej wyszedl na 63 jesli chcesz miec w miare cicho, ale doradzanie przez neta nt glosnosci jest zawsze okupione bledem postrzegania co jest glosne a co nie jest


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Wed, 22 Jan 2014 - 22:28
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





CYTAT(Ariel2 @ Wed, 22 Jan 2014 - 22:40) *
No właśnie, w większości sklepów podają znormalizowane wartości. Jak mówię sprzedawcy, że potrzebuje rurę 2,5cala o średnicy 63mm to patrzy na mnie jak na nienormalnego tongue.gif



Bo oni mają cale "hydrauliczne" i one mają inne przelicznik niż 2,54mm smile.gif Też zgłupiałem jak kupowałem pierwszy raz biggrin.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:54