![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Pewnie będe miał niedługo rezonator magnaflow na sprzedaż to jak by ktoś chciał wyciszyć buczenie itp to zapraszam. Ja mam u siebie przelot 2.5 cala jeden tłumik MG i rezonator i jest mega cisza przy normalnej jezdzie, a jesli damy but w podłogę to dopiero go słychać.
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
ja polecam scianke 2mm, przy cieńszej jest rezonans, buczenie i metaliczny dzwiek rozpadającego się poloneza. na 2mm jest ciszej jak na serii. a średnice wydechu jaką masz? a czy tłumik komorowy czy przelotowo komorowy moze, przy odpowiedniej jego wielkosci(gabaryty i wieksze srednice wewnątrz) nie być restrykcyjny, a mocno redukowac hałas tak jak to ma w zwyczaju? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
moj setup - 3cale od turba scianka 2mm, potem 2.5cala na 2 tlumikach z s3
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Pewnie będe miał niedługo rezonator magnaflow na sprzedaż to jak by ktoś chciał wyciszyć buczenie itp to zapraszam. Ja mam u siebie przelot 2.5 cala jeden tłumik MG i rezonator i jest mega cisza przy normalnej jezdzie, a jesli damy but w podłogę to dopiero go słychać. ![]() wszystkie elementy wydechu wjechały odrazu czy dodawałeś po kolei? jak sie objawia rezonans o którym tutaj mowa, drżenie o metalicznej barwie? tego problemu nie mam. mnie zalezy najbardziej na wyeliminowaniu buczenia przy 3tys obr, które nasila sie jeszcze przy przyspieszaniu lub hamowaniu silnikiem. do siebie wrzuciełm katalizator, o którym pisałem wczesniej. cisnienie w wydechu przed katem wzrosło o 0.2 bar, do 0.3. kat w połowie długości auta, do kata i 10cm za nim 3". kat wyciszył, ale nie jakoś mocno, jak zmierze to napisze o ile. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Porszek, po montażu rezonatora nie mam żadnego buczenia, dodam że wczesniej miałem przelot 3 cale na 2 tłumikach i tam buczenie występowało własnie w okolicach 3 tysięcy, tutaj z rezonatorem mam pełną cisze i brak niepotrzebnych dzwieków.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Mon, 01 July 2013 ![]() |
Ten rezonator w którym miejscu masz założony?
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 September 2012 ![]() |
Orientujecie sie do ilu starcza seryjny tlumik koncowy z s3 i tt225q, troche zmeczyl mnie gowniany wydech KLS i pojezdzilbym na czyms cichym, oczywiscie bedzie dp3", brak kata i srodkowego, rura 2,5-3"?
Od razu powiem ze 5km nie jest takie wazne, ale 300+ z malym plusem chcialbym zeby wyszlo |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 28 November 2013 ![]() |
Ja mam u siebie dp 3 cale przechodzące pózniej w 2,5cala.. tłumik środkowy rurowy 110 jakiś długi i później rozdzielenie na 2 tłumiki końcowe 2,5 cala (L+P) i u mnie np na luzie chodzi mega głośno ok 97db a na obrotach się wycisza.. To jest wina tego że końcowe tłumiki mają przelot po 2,5 cala i przez to na luzie nie wyciszają odpowiednio?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
jak taki rezonator/rezonator magnaflow wyglada bo google mi nic konkretnego nie pokazuje. chodzi o dodatkowa komore czy jakis rodzaj przelotowego tlumika?
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Mam zamontowany go zaraz za DP, a wygląda hmm musiałbym na kanał wjechać i zrobic fote. Bede go wycinał bo idzie na sprzedaż to jakieś zdjęcia zrobie. Ps coś takiego znalazłem w necie http://www.a1racing.cz/galerie/23127/magna...mer-default.jpg
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 January 2014 ![]() |
Witam, podłączę się pod temat. Jestem na finishu montażu k04 do golfa IV 1.8t. Pozostał do zrobienia dp i cały wydech. Dużo osób poleca DP 3" i reszta wydechu 2,5". Czy można zastosować zamiast 63mm 60mm za DP? Pytam bo u mnie w Rzeszowie nie mogę dostać rury i kolanek 2,5" a może te 3mm nie zrobi różnicy?
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Mon, 01 July 2013 ![]() |
2,5" to 60,3mm -wystarczy
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Mon, 01 July 2013 ![]() |
nawet nie liczyłem, teraz przeliczyłem i widzę błąd... a to przez to że kupowałem ostatnio akurat rury 60,3...
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
3" to 76,1mm po zew. , scianka dostepna 1,6 i 2mm, przynajmniej w lodzkim centrostalu
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
-------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Sat, 01 November 2008 Skąd: Legionowo ![]() |
Chyba jednak bardzo. Zawsze się dziwiłem dlaczego w tych tabelach podają wartości według jakiejś dziwnej normy, której nie rozumiem. Cal to w przybliżeniu 25,4mm czyli
2" 2x25,4=50,8 ~ 51mm 2,5" 2,5x25,4=63,5mm 3" 3x25,4=76,2mm |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 January 2014 ![]() |
No właśnie, w większości sklepów podają znormalizowane wartości. Jak mówię sprzedawcy, że potrzebuje rurę 2,5cala o średnicy 63mm to patrzy na mnie jak na nienormalnego
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
tak czy siak, dąłbym 76 jesli jest miejsce i pociagnal to do pierwszegp tlumika/katalizatora, a dalej wyszedl na 63 jesli chcesz miec w miare cicho, ale doradzanie przez neta nt glosnosci jest zawsze okupione bledem postrzegania co jest glosne a co nie jest
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
No właśnie, w większości sklepów podają znormalizowane wartości. Jak mówię sprzedawcy, że potrzebuje rurę 2,5cala o średnicy 63mm to patrzy na mnie jak na nienormalnego ![]() Bo oni mają cale "hydrauliczne" i one mają inne przelicznik niż 2,54mm ![]() ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:54 |