Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Zawieszenie gwint BC Racing Suspension, Plusy, minusy, opinie?
ZbyszekAE86
post Fri, 04 Mar 2016 - 22:49
Post #21


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: Bydgoszcz





Dodam, że planuje glebe, a mam niestety z przodu laminatowe błotniki
oraz raz, dwa razy do roku zamierzam delikatnie polatać bokiem.


--------------------
Z cyklu: Keep AE86 Alive!

_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 04 Mar 2016 - 22:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CrazyMax
post Tue, 08 Mar 2016 - 10:44
Post #22


Rookie
Dołączył: Tue, 24 August 2010





Cześć.

Odpowiadając na wasze pytania, po przejechanym pierwszym sezonie (1200km) na BC Racing w E36 Coupe:

CYTAT(Gusiew @ Tue, 26 Nov 2013 - 12:03) *
Mam w e36 328 załozone to zawieszenie i jestem zadowolony. Według mnie jezeli masz mozliwosc to zrezygnuj z camberów(jezeli obniza cene) które są w zestawie, ponieważ nie maja regulacji w dwóch płaszczyznach tylko w jednej. Lepiej dokupic cos takiego:
http://allegro.pl/camber-plates-bmw-e36-e3...3721084458.html

Nie zgodzę się z powyższym. Bez problemów można zamówić z pełną regulacją - pochylenie koła celem zrobienia negatywu/pozytywu (camber) i zwiększenie/zmniejszenie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster). Poniżej łożyskowany camber/castor BC Racing:



CYTAT(g.mario @ Tue, 26 Nov 2013 - 18:14) *
mam BC Racing BR w swoim aucie, niewiele jeszcze na nim przejechałem, ale w pełni mnie zadowala. Miałem też wcześniej teina w celice w zasadzie nie widzę większych różnic, ale na korzyść BC przemawia sposób regulacji wysokości.




do BC też są dostępne wszystkie częsci wink.gif

To prawda. BC Racing chyba jako jedno z pierwszych, jeśli nie pierwsze, zastosowało prawdziwie niezależny system regulacji wysokości, zupełnie niewpływający na napięcie wstępne sprężyny, czy pracę amortyzatora poprzez jego siłowe skrócenie lub wydłużenie (wypadanie sprężyny z gniazda w K-sportach).
Dostępność wszystkich części do zamówienia również potwierdzili mi dystrybutorzy na Polskę.
Poniżej możecie zobaczyć, na czym to dokładnie polega. Proste acz skuteczne:



CYTAT(kabanv70 @ Sun, 04 Jan 2015 - 18:08) *
Odgrzewam kotleta, mam tylko takie opcje do swojego auta:
1. dedykowane B8 + springi pokroju V-maxx, Jamex, lub BSR (tuner Volvo)
2. Gwint BC Racing BR Series
3. customowe gwinty które po przesyłkach kosztują więcej niż nowe KW.
4. na pewno są jeszcze jakieś Ta Technixy biggrin.gif

cena B8 ze sprężynami będzie zbliżona do tego gwintu BC. Szarpałbym ten gwint, ale boję się o jakość i kiepskie właściwości. Auto waży niecałe 1,5t i może zdarzyć się jakiś wypad na tor, raz, dwa do roku. Resztę czasu spędzi na ulicy robiąc przebiegi rzędu 8tys km rocznie.

Cena gwintu BC Racing jest mocno uzależniona od kursu waluty. Nie wiem, jak to wygląda względem innych producentów.
Jeśli chodzi o jakość, to póki co, nie mam zastrzeżeń. Wszystko reguluje się płynnie i precyzyjnie. Jako, że użytkuję to od roku i absolutnie nie wyjeżdżam w okresie mrozów (sól na drogach), to nie jestem w stanie powiedzieć, czy i po jakim czasie zacznie rdzewieć, acz zapewniali mnie i czytałem na stronach producenta, że większość elementów jest z materiałów nierdzewnych lub zabezpieczonych antykorozyjnie.
Odnośnie właściwości, to moja zabawka waży ok. 1098kg i jeździ tylko po torze, więc nie wiem jak ten zawias sprawuje się na ulicach.

CYTAT(ZbyszekAE86 @ Fri, 04 Mar 2016 - 21:53) *
Teraz ja odgrzewam.

AE jest po raz kolejny, tym razem mam nadzieje że na porządnej odbudowie blacharki.
i teraz chcę kupić gwint BC Racing BR.

Wstępnie nie chcę wstawiać klatki i boję się żeby mi nie pogięło budy.
Do wyboru mam dwie twardości sprężyn 8/6 lub 6/4.5.
Które wybrać aby było optymalnie?
8/6 i wtedy zmniejszyć na amorkach twardość?
czy 6/4.5 i wtedy optymalnie na amorkach?

Pozdrawiam
Zbyszek.

Nie wiem, jak przy zwykłej budzie. Ja u siebie mam klatkę, a do tego BC Racing Custom na bazie serii RM-MA, gdzie amortyzator jest zrobiony na najtwardszy, jaki oferowali, a sprężyny są wstawione 18kg/mm. I przy ustawieniu minimalnego niezbędnego napięcia wstępnego sprężyny wraz z maxymalnym utwardzeniem amortyzatora (pokrętło regulacyjne ok. 2x pozycji) powiem, że amor ledwo ledwo wydaje. Jest zdecydowanie za miękki do takiej twardości sprężyn.

CYTAT(ZbyszekAE86 @ Fri, 04 Mar 2016 - 23:49) *
Dodam, że planuje glebe, a mam niestety z przodu laminatowe błotniki
oraz raz, dwa razy do roku zamierzam delikatnie polatać bokiem.

Jeśli boisz się o przechyły budy, to jedyne jak Ci mogę pomóc, to zerknij sobie na poniższe foty, na których zamieściłem orientacyjne parametry (z amatorskiego urządzenia) z przejazdów torowych i sam sobie oceń, czy Ci podpasuje. Asfalt też do końca nie jest równy, więc i fotografie nie są do końca miarodajne.
Szybki lewy łuk:


Szykana. Wejście z prawej i zdjęcie przy omijaniu drugiego słupka:


Przy lataniu bokami musiałbyś uważać na wyjęcie rantów, jeżeli za bardzo obniżysz przód:



Mam nadzieję, że udało mi się chociaż troszkę Wam pomóc.

Pozdrawiam,
Max smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 08 Mar 2016 - 11:18
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Strasznie Cie poniosło z ta regulacja, każdy lekko profi zawias ma niezalezna regulacje wysokości bez sciskania sprężyny...

Aaaa i springi to masz ze 2 razy ze twarde...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:20