![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Dodam, że planuje glebe, a mam niestety z przodu laminatowe błotniki
oraz raz, dwa razy do roku zamierzam delikatnie polatać bokiem. -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 24 August 2010 ![]() |
Cześć.
Odpowiadając na wasze pytania, po przejechanym pierwszym sezonie (1200km) na BC Racing w E36 Coupe: Mam w e36 328 załozone to zawieszenie i jestem zadowolony. Według mnie jezeli masz mozliwosc to zrezygnuj z camberów(jezeli obniza cene) które są w zestawie, ponieważ nie maja regulacji w dwóch płaszczyznach tylko w jednej. Lepiej dokupic cos takiego: http://allegro.pl/camber-plates-bmw-e36-e3...3721084458.html Nie zgodzę się z powyższym. Bez problemów można zamówić z pełną regulacją - pochylenie koła celem zrobienia negatywu/pozytywu (camber) i zwiększenie/zmniejszenie kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster). Poniżej łożyskowany camber/castor BC Racing: ![]() mam BC Racing BR w swoim aucie, niewiele jeszcze na nim przejechałem, ale w pełni mnie zadowala. Miałem też wcześniej teina w celice w zasadzie nie widzę większych różnic, ale na korzyść BC przemawia sposób regulacji wysokości. do BC też są dostępne wszystkie częsci ![]() To prawda. BC Racing chyba jako jedno z pierwszych, jeśli nie pierwsze, zastosowało prawdziwie niezależny system regulacji wysokości, zupełnie niewpływający na napięcie wstępne sprężyny, czy pracę amortyzatora poprzez jego siłowe skrócenie lub wydłużenie (wypadanie sprężyny z gniazda w K-sportach). Dostępność wszystkich części do zamówienia również potwierdzili mi dystrybutorzy na Polskę. Poniżej możecie zobaczyć, na czym to dokładnie polega. Proste acz skuteczne: ![]() Odgrzewam kotleta, mam tylko takie opcje do swojego auta: 1. dedykowane B8 + springi pokroju V-maxx, Jamex, lub BSR (tuner Volvo) 2. Gwint BC Racing BR Series 3. customowe gwinty które po przesyłkach kosztują więcej niż nowe KW. 4. na pewno są jeszcze jakieś Ta Technixy ![]() cena B8 ze sprężynami będzie zbliżona do tego gwintu BC. Szarpałbym ten gwint, ale boję się o jakość i kiepskie właściwości. Auto waży niecałe 1,5t i może zdarzyć się jakiś wypad na tor, raz, dwa do roku. Resztę czasu spędzi na ulicy robiąc przebiegi rzędu 8tys km rocznie. Cena gwintu BC Racing jest mocno uzależniona od kursu waluty. Nie wiem, jak to wygląda względem innych producentów. Jeśli chodzi o jakość, to póki co, nie mam zastrzeżeń. Wszystko reguluje się płynnie i precyzyjnie. Jako, że użytkuję to od roku i absolutnie nie wyjeżdżam w okresie mrozów (sól na drogach), to nie jestem w stanie powiedzieć, czy i po jakim czasie zacznie rdzewieć, acz zapewniali mnie i czytałem na stronach producenta, że większość elementów jest z materiałów nierdzewnych lub zabezpieczonych antykorozyjnie. Odnośnie właściwości, to moja zabawka waży ok. 1098kg i jeździ tylko po torze, więc nie wiem jak ten zawias sprawuje się na ulicach. Teraz ja odgrzewam. AE jest po raz kolejny, tym razem mam nadzieje że na porządnej odbudowie blacharki. i teraz chcę kupić gwint BC Racing BR. Wstępnie nie chcę wstawiać klatki i boję się żeby mi nie pogięło budy. Do wyboru mam dwie twardości sprężyn 8/6 lub 6/4.5. Które wybrać aby było optymalnie? 8/6 i wtedy zmniejszyć na amorkach twardość? czy 6/4.5 i wtedy optymalnie na amorkach? Pozdrawiam Zbyszek. Nie wiem, jak przy zwykłej budzie. Ja u siebie mam klatkę, a do tego BC Racing Custom na bazie serii RM-MA, gdzie amortyzator jest zrobiony na najtwardszy, jaki oferowali, a sprężyny są wstawione 18kg/mm. I przy ustawieniu minimalnego niezbędnego napięcia wstępnego sprężyny wraz z maxymalnym utwardzeniem amortyzatora (pokrętło regulacyjne ok. 2x pozycji) powiem, że amor ledwo ledwo wydaje. Jest zdecydowanie za miękki do takiej twardości sprężyn. Dodam, że planuje glebe, a mam niestety z przodu laminatowe błotniki oraz raz, dwa razy do roku zamierzam delikatnie polatać bokiem. Jeśli boisz się o przechyły budy, to jedyne jak Ci mogę pomóc, to zerknij sobie na poniższe foty, na których zamieściłem orientacyjne parametry (z amatorskiego urządzenia) z przejazdów torowych i sam sobie oceń, czy Ci podpasuje. Asfalt też do końca nie jest równy, więc i fotografie nie są do końca miarodajne. Szybki lewy łuk: ![]() Szykana. Wejście z prawej i zdjęcie przy omijaniu drugiego słupka: ![]() Przy lataniu bokami musiałbyś uważać na wyjęcie rantów, jeżeli za bardzo obniżysz przód: ![]() Mam nadzieję, że udało mi się chociaż troszkę Wam pomóc. Pozdrawiam, Max ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Strasznie Cie poniosło z ta regulacja, każdy lekko profi zawias ma niezalezna regulacje wysokości bez sciskania sprężyny...
Aaaa i springi to masz ze 2 razy ze twarde... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:20 |