Octavia I 1.8T by HydroTransfer, Cichociemne rodzinne kombi |
Octavia I 1.8T by HydroTransfer, Cichociemne rodzinne kombi |
Thu, 26 Jan 2017 - 15:37
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
no i widzisz - fakt faktem moze to wynikać z obciążenia podczas hamowania, ale przy 3 tysiacach jest między tymi wykresami 120Nm przepaści
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 26 Jan 2017 - 15:37
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 00:17
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa |
czy taki przebieg momentu wyszedl sam z siebie z osprzetu czy np doladowanie jest elektronicznie strowane zeby taki przebieg dac, jak to czujesz w aucie, tzn. ciagnie jak diabel do konca czy poprosu rowno przyspiesza(mam na mysli zakres po wstawaniu turbo)? Jeszcze nie zrobiłem testów drogowych bo nie ma warunków. to moje td05, jeszcze wtedy seryjne z dupa 9,8, różnica we wstawaniu jest duża. Musisz to poprawić szkoda nie wykorzystać tego Podstawowa różnica między naszymi autami to napęd. Przy ośce wolę delikatniejsze wstawanie aby spokojnie przenieść moment na koła. Auto jest wystrojeone na doładowaniu 1,45 bara. Mój silnik jest odprężony na 8,5 obydwa wałki są od wolnossaka, kółko też jest większe i te zmiany mają wpływ na wstawanie turbo i moment obrotowy. Obecne strojenie jest adekwatne do warunków drogowych, na wiosnę będzie korekta i docelowy program. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 09:18
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 |
czyli jest odpowiedż dlaczego póżno wstaje
tylko nie rozumiem dlaczego tak nisko odprężone |
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 10:08
Post
#44
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk |
Z tym poźniejszym wstawaniem przez odprezenie to raczej mit jest. Ja mam strookera mocno odprezonego bo cos kolo 8.5 ( wstepnie wyliczone a potem nie mierzone dokladnie) i turbo wstaje rewelacyjnie. Tez td05 tylko ze z evo x.
|
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 10:16
Post
#45
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
czyli jest odpowiedż dlaczego póżno wstaje tylko nie rozumiem dlaczego tak nisko odprężone najważniejsze po prostu czy tak jest ścięte celowo czy coś można by poprawić mechanicznie bądź elektronicznie. Paweł - odprężenie jak najbardziej wpływa na wstawanie. Odczuwałem to w Hondach na różnych CR z tą samą pojemnością. Najprawdopodobniej stroker nadrabia Ci tempo budzenia się. Dwa takie same motory z CR różnicącym się w okolicach 1 będą zauważalnie różne. Nie mówię, ze jakoś hardcore'owo typu porównanie 023 do GT30 ale jednak jakaś tam różnica bedzie. Tutaj faktycznie nie powinno być hardcore'ow - seryjny BAM ma niskie 9 więc róznicy jakieś 0,6. To nie jest na tyle dużo, żeby tłumaczyć wstawanie tylko kwestią innego CR. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 15:22
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa |
Auto specjalnie zostalo wystrojone na słabszy dół i wolniejsze wstawanie. Znalazłem juz swój oryginalny walek wydechowy i zamontuje go na wiosnę. Wtedy niuton pójdzie w górę jak u i innych.
-------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 17:53
Post
#47
|
|
Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków |
tylko u mnie jest też głowica na szerokim kanale i oba wałki od wolnossaka...
|
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 19:31
Post
#48
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa |
tylko u mnie jest też głowica na szerokim kanale i oba wałki od wolnossaka... Przy jakim doładowaniu? -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 21:41
Post
#49
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 09 June 2009 Skąd: Wygoda |
Jeszcze nie zrobiłem testów drogowych bo nie ma warunków. Podstawowa różnica między naszymi autami to napęd. Przy ośce wolę delikatniejsze wstawanie aby spokojnie przenieść moment na koła. Auto jest wystrojeone na doładowaniu 1,45 bara. Mój silnik jest odprężony na 8,5 obydwa wałki są od wolnossaka, kółko też jest większe i te zmiany mają wpływ na wstawanie turbo i moment obrotowy. Obecne strojenie jest adekwatne do warunków drogowych, na wiosnę będzie korekta i docelowy program. Kidzio podjedz na stare śmieci to się złapiemy ,E7 teraz jest sucha biała więc oki bedzie ze świateł. |
|
|
Fri, 27 Jan 2017 - 23:06
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków |
|
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 03:20
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa |
1,55 bara Czyli mamy po 360km przy doładowaniu nizszym u mnie o 0.1 bara. Moment jest u mnie niższy o 20Nm. Pytanie czy jabym podniósł doładowanie to zrownalibysmy się. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 08:48
Post
#52
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Kidzio podjedz na stare śmieci to się złapiemy ,E7 teraz jest sucha biała więc oki bedzie ze świateł. To nie Kidzio. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 09:54
Post
#53
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 September 2009 |
|
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 10:37
Post
#54
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk |
Czyli mamy po 360km przy doładowaniu nizszym u mnie o 0.1 bara. Moment jest u mnie niższy o 20Nm. Pytanie czy jabym podniósł doładowanie to zrownalibysmy się. Nie pytaj sie tylko podnos. Masz motor zakuty a Ty sie zastanawiasz nad 0.1 bara. Dmuchnij z 1.7 bara to wreszcie odczujesz jakis moment na plecach bo te 420nm to szalu pewnie nie robi. Poza tym takie porownania online sa bez sensu. Inna hamownia inna temperatra itp. Poza tym setup grabka juz nie istnieje od 2 lat. Ma teraz wieksze td05 kuta korbe bo seria sie ugiela i robi u mnie za eksponat( nie ja robilem tamten setup). Także panowie nie robmy sobie jaj, z porownan ten mial 20nm wiecej i dmuchal 0.1 bara wiecej a moc ta sama bo tak zdalnie przy takich różnicach to jest blad pomiaru. |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 18:02
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków |
no tak, tamten wykres był an seryjnym słupku, ktory nie wytrzymał
teraz jest Td05 hybryda z dupą 10,5 i kuta korba. Do tego wpada glowica z mocniejszymi spreżynkami, zobaczymy niebawem co wyjdzie |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 20:16
Post
#56
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk |
no tak, tamten wykres był an seryjnym słupku, ktory nie wytrzymał teraz jest Td05 hybryda z dupą 10,5 i kuta korba. Do tego wpada glowica z mocniejszymi spreżynkami, zobaczymy niebawem co wyjdzie No wystroj bo trwa to juz ze 2 lata a ja ciagle czekam. Ale nie bedziemy tutaj robic ot. A jaki ma wirnik ta hybryda z td05? Bo moze za x czasu ja bym ze swojej zrobil gdyz turbo jest chyba za małe. |
|
|
Sat, 28 Jan 2017 - 23:21
Post
#57
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa |
Nie pytaj sie tylko podnos. Masz motor zakuty a Ty sie zastanawiasz nad 0.1 bara. Dmuchnij z 1.7 bara to wreszcie odczujesz jakis moment na plecach bo te 420nm to szalu pewnie nie robi. Poza tym takie porownania online sa bez sensu. Inna hamownia inna temperatra itp. Poza tym setup grabka juz nie istnieje od 2 lat. Ma teraz wieksze td05 kuta korbe bo seria sie ugiela i robi u mnie za eksponat( nie ja robilem tamten setup). Także panowie nie robmy sobie jaj, z porownan ten mial 20nm wiecej i dmuchal 0.1 bara wiecej a moc ta sama bo tak zdalnie przy takich różnicach to jest blad pomiaru. Program mam taki jaki chciałem - bezpieczny i poniżej 1.5bara. Przy FWD nie potrzebuję ciosu z niskich obrotów. Na wiosnę powalczymy ze strojeniem. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Sun, 02 Apr 2017 - 20:32
Post
#58
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa |
Pierwszy test 100-200km/h
https://www.youtube.com/watch?v=DzBSt-ZTGc0 -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Thu, 15 Jun 2017 - 23:21
Post
#59
|
|
Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa |
Zrobiło się cieplej i Octa pojechała na małą korektę.
-------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
Fri, 16 Jun 2017 - 11:45
Post
#60
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 May 2006 Skąd: Płock |
Teraz już troszkę lepiej z tym Nm.
Kręcisz niżej ? -------------------- Toyota Supra Mk4
2JZ-GTE |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 11:26 |