![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#861
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Pewnie widziałeś ale może jednak nie i do czegoś Ci się przyda:
https://www.z1motorsports.com/z1-products/z...g37-p-7267.html -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#862
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
TOR POZNAŃ w 1.47.980 - 0,5 sek urwane tak więc czas opisać kolejny update
![]() Tak więc wleciała duża chłodnica oleju do wspomagania - miałem na stanie używkę z Nissana Patrola 3.0, wcześniej nie miałem nic i pod koniec sesji ciężej zaczynała kierownica się obracać. ![]() Przedni stabilizator jeszcze bardziej utwardziłem: ![]() Przednie zawieszenie poleciało do firmy Tech Racing na utwardzenie, no i razem obie te modyfikacjie sprawiły że wreszcie nie zamiata mi dupką no i urwałem na Poznaniu kolejne 0,5 sekundy !!!! Dodam że chwilami auto jest już ciut podsterowne ale tak bardzo delikutaśnie ![]() ![]() Kolejna zmiana jaka nie daje mi spać to cofnięcie silnika no i wreszcie zająć się trochę body, zwłaszcza przednim zderzakiem, który trzyma się na tertytkach od czasu zaliczenia bandy... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#863
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
fajny czas
![]() na semi slikach rozumiem r888? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#864
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
fajny czas
![]() na semi slikach rozumiem r888? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#865
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
fajny czas ![]() na semi slikach rozumiem r888? Przod R888 245/40R18 Tyl Avon ZZR 265/35R18 Chcialbym teraz na tyle i na przodzie miec te Avony w takim samym rozmiarze tzn. 265... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#866
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
czyli masz porownanie r888 i zzr i auto na zzr z tylu uspokoilo sie? nie zuzyly sie za bardzo w stosunku do r888?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#867
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Przod R888 245/40R18 Tyl Avon ZZR 265/35R18 Chcialbym teraz na tyle i na przodzie miec te Avony w takim samym rozmiarze tzn. 265... Ja mam pare takich avonow na sprzedaż. Pisz na fejsie jakby co. -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#868
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Elo Elo masz jeszcze te Avonki - mam ciekawy pomysł na ich wykorzystsanie
![]() Ps. To nadszedł 2018 i pierwsza pojeżdżawka za nami ![]() W Aucie zmieniłem jedynie pare dupereli w tylnym zawieszeniu w ilości 3 sztuki na stronę: ![]() Po czym udałem się do zaprzyjaźnionego warsztatu TG Auto gdzie mogłem sobie pogrzebać przy swojej maszynie korzystając z ich sprzętu pomiarowego: ![]() Z niemal -3 zjechałem do równego -2 na tyle z negatywem i także ciut mniej zbieżnie ustawiłem tylne kołka, przód w zasadzie bez zmian lekko podprastowany: ![]() Śmiga się płynniej, łatwiej się dozuje ślizganie tyłem i już tak dupa nie skacze nie odbija się i można idalnie płynnie mielić i zarzuca nią ![]() No i dzisiaj pozapierdzielaliśmy na torze w Łodzi, nawet nieźle było ale przeciwnicy bardzo wymagający - no walka o tysięczne części sekundy ! Pętla pełna mój poprzedni Best sprzed roku to 1:03,9 a teraz udało się zejść do 1:02,6 i to na tych samych przednich oponach R888 tylko ciutkę niższyc, więc albo się lepiej wjeździłem albo przejście na uniballe z tyłu coś pomogło ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#869
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
0,024 sekundy miedzy nami!
![]() -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#870
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Haha zapomniałem wspomnieć, że znowu zmieniłem wydech, poprzedni przede wszystkim tragicznie brzmiał oraz nie było na nim możliwości podlewarowania auta coby w wygodny sposób pakować wóz na podnośnik kolumnowy... Ps. Różnica w czasach Marginalna miedzy nami nieźle dałeś CZADU !!! Jeszcze w miedzy czasie dokonałem zważenia mojej maszyny z 2/3 baku paliwa: ![]() Całkowita waga wozu w takim wydaniu to ok 1380kg no i rozkład mas bez kierownika to 55/45% Muszę koniecznie z przodu coś na tył przenieść - jak podniosę przednie zawieszenie na gwincie to coś zmieni ?? Czy muszę grubiej iść i przesunąć silnik wraz ze skrzynia do tyłu, jakieś 10-11cm powinno się udać jak nowy kolektor dolotowy wjedzie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#871
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Wydech brzmi bardzo dobrze. Na dodatek jak mnie dopadłeś na jednym okrążeniu, to dzięki wydechowi się zorientowałem, że muszę ustąpić
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#872
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Może głupie pytanie, ale wiesz może ile DB masz na tym wydechu?
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#873
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jedno jest pewne na pewno będę musiał ją wyciszyć, na Poznaniu nie przejdzie taki ryk...
A Puki co cieszmy się dudnieniem z rury wydechowej: -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#874
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
Miód na uszy- pięknie się drze.
|
|
|
![]()
Post
#875
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Jak mam 98db w zakresie pomiarowym czyli połowa obr. itd. itp. i też się zastanawiam czy mi nie podziękują na Poznaniu na bramie.
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#876
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wyłowią Cię na prostej startowej - tam dokonują takiego pomiaru
Ha tak patrzę na to pierwsze zdjęcie z Filmiku co jest w miniaturce to dobrze mi się giba na zakrętach maszyna - chyba jeszcze twardszy stabilizator z przodu trzeba dać ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#877
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Co to za tor wyścigowy co są jakieś ograniczenia.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#878
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Co to za tor wyścigowy co są jakieś ograniczenia. Nom - straszna sprawa. SlovakiaRing - limit? Jest (a to jest tor, który ma 20km do "cywilizacji" - ok są tam jakieś wiochy po 12 mieszkańców po drodze.) -zależnie od imprezy (są takie bez limitu) HungaroRing - limit? Jest (a też "bardziej za miastem" niż w Poznaniu) - zależnie od imprezy (są takie bez limitu) Misano - limit? Jest Faktycznie - Poznań "równa" do najgorszych... -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#879
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Długie nagranie z ostatniej pętli na Ułężu z dnia wczoraj tzn. 13.05.2018
![]() Kurczaki już zapomniałem jak tam fajnie jest, można polatać delikatnymi kontrolowanymi uślizgami, teraz dopisała cudowa konkurencja dzięki Time Atack Poland, że naprawdę z okrążenia na okrążenie jechało się coraz grubiej i odważniej ![]() Także Jacuś nas odwiedził i do trzech zetków pomontował swoją kontrolę trakcji. Dzięki niej rudzielec szybciej wychodzi z zakrętów, łatwiej go kontrolować ale nadal daje dużo frajdy z jazdy !! -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#880
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Coobcio miło było poznać. Zetka fajnie zamiata tyłem.
Po wynikach widziałem, że sporo się działo po moim wyjeździe. Zadowolony z wyniku? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 17:40 |