![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
śruby calowe dostaniesz w fabory na pewno
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
i co mieli śrubki w Asmecie ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
zdziwilbym sie jakby nie mieli
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Chyba cus mieli bo 400 peklo...
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dziękuje!
Jednak do Asmetu się przejechałem aż pod Pruszków, mieli wszystko od ręki i to w jakiej długości chciałem ![]() Przy okazji dwa łożyska wymieniłem na jednym z kółek bo rzęziły... No i tokarz dorobił mi podkładki z fazkami w środku bo fabrycznie jest tak do dupy że podkładka zawieszała się na ośce i nie dociskała kułeczka dlatego miałem rozwalone obydwa (ścięte kliny) i kolega musiał mi dorobić nowe, niestety się wzorował na fabrycznych ale podkładki ogarną temat z niedoróbką fabryczną ![]() Oto set naprawczy, przygotowany dnia dziś: ![]() Też kurde nie wiedziałem jakiego oleju zalać do kompresora... Fabrycznie jest Royal Purpure 20w50 - cholera wie skąd to dorwać to zalałem 15W50 Motula 300V... ![]() Po wstępnym wystrojeniu, postanowiłem shamować maszynę no i załamka 348 czy 358KM wyszło - mało jak na 0,45bara co miał dawać kompresor, ale jednak dawał trochę mniej za sprawą tego badziewia: ![]() Wrzuciłem seryjny zaworek DV z EVO 5 (plastikowy) i zrobiło się idealnie stabilne 0,4 bara osiagane od ok 4800obr.min ![]() Dodam że wydech mam seryjny fi 60mm oraz paliwo z Shella PB95 na którym wolnossak stracił mi 20KM po tym jak go na 100 stroiłem, liczę na to że zaleje mu sety do pełna i jutro zapłonem okolice 20KM dogram, a puki co aktualny stan: ![]() Ps. Boost jest mniejszy niż powinien bo koło pośrednie jest o 1 ząb większe od oryginału i ciut wolniej się kompresorek obraca... Pss. Jestem cholernie ciekaw co by mi dała zmiana dotychczasowego wydechu fi60mm na fi 76mm ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i porównanie do Yogiego Nyski 370Z (wtedy już mu zapodaliśmy moda przepustniczek co dodał 3KM
![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
TOMSON poskladal e46 na sporym cr. Doladowanie chyba nawet wieksze niz u Ciebie. W tym kierunku bym szedl zostawiajace kompreor.
Te 400 km zakrecone gdzies do 8500 bylo by juz bardzo przyjemne ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
silnik po generowanym momencie raczej mówi że chce więcej;p
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to proszę, wynik poprawiony za sprawą 20L paliwa V-power racing i dostrojenia map zapłomu + lekkie zubożenie mieszanki:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Wykres 1 klasa:) Fajnie sie musi jezdzic. Bez awaryjnosci zycze. PS ja bym mu dorobil mniejsze kolko i dmuchnol 0,6 skoro silnik przygotowany
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Silnik jeszcze 100% seria
![]() ![]() Na dniach mu zapodam te męskie kolektory + 3" wydech ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ładnie a pamietam jak ludzie pisali że 350Z sie nie doładowuje a tu prosze, po zmianie kolektorów i wydechu zrób pomiar a potem dołóż kompresa do tego drugiego ze stopniem sprężania 11,5
![]() |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
User Dołączył: Sat, 16 April 2011 ![]() |
wykres mega, ciekawe jak będzie wyglądać po zrobieniu wydechu
![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
I powiedz mi, że teraz masz zamiar wracać do wolnossaka, ktory będzie miał ze 100Nm mniej
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Wpadnie kucizna i coobcio dmuchnie 1 bar
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Widziałem ze jeden z producentów sc kitow do zetek ( gtm ) oferuje
Stage 1 który daje 500hp Stage 1,5 -550 i Stage 2 -600hp Do silników hr ( rozumiem ze na seryjnych gratach) czy zwykły ma taka sama wytrzymałość ? -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
HR to najwytrzymalsze i najdoskonalsze silniki jakie siedziały w 350Z, mają wysoki blok, dwie przepustnice, zmienne fazy na wydechowych wałkach i fabrycznie katalogowo 313KM no i kręcą się do 7500obr.min
![]() Ps. dobry jest zestaw GTM bi kompressor do Nissana 370Z na 800KM: http://www.gtmotorsports.com/product.php?p...=258&page=1 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Doczytalem ze i do non hr tez sa takie same Stage 1 / 1,5 / 2 z taka sama mocą . To na seryjnym dole sie robi ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kompressora się pozbyłem i mogę drążyć wolnossaka
![]() Choć nie ukrywam że po głowie chodzi mi zapodanie czegoś podobnego co miałem ale w ciut większym rozmiarze w miejsce po klimatyzacji ![]() Koledze któremu wrzuciłem mojego Prochargera C-2 miał już fajny przelotowy wydech 2 x 2,5" w stosunku do mojego pojedyńczego fi60mm zrobiło to robotę: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Daj jakiś filmik jak kolegi auto się napędza i jak brzmi teraz
![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 03:12 |