Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
GMS.
post Tue, 07 Jan 2014 - 11:59
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





śruby calowe dostaniesz w fabory na pewno
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Jan 2014 - 11:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szeniman
post Tue, 07 Jan 2014 - 20:17
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





i co mieli śrubki w Asmecie ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Tue, 07 Jan 2014 - 22:52
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





zdziwilbym sie jakby nie mieli smile.gif ostatnio to mozna nawet z klasa jakosci grymasic w calowkach smile.gif a jak coobcio potrzebowal czegos miedzy 8mka a 10tka to pewnie 5/16 24 unf smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Tue, 07 Jan 2014 - 22:56
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Chyba cus mieli bo 400 peklo...


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Jan 2014 - 23:31
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dziękuje!
Jednak do Asmetu się przejechałem aż pod Pruszków, mieli wszystko od ręki i to w jakiej długości chciałem smile.gif
Przy okazji dwa łożyska wymieniłem na jednym z kółek bo rzęziły... No i tokarz dorobił mi podkładki z fazkami w środku bo fabrycznie jest tak do dupy że podkładka zawieszała się na ośce i nie dociskała kułeczka dlatego miałem rozwalone obydwa (ścięte kliny) i kolega musiał mi dorobić nowe, niestety się wzorował na fabrycznych ale podkładki ogarną temat z niedoróbką fabryczną biggrin.gif

Oto set naprawczy, przygotowany dnia dziś:


Też kurde nie wiedziałem jakiego oleju zalać do kompresora... Fabrycznie jest Royal Purpure 20w50 - cholera wie skąd to dorwać to zalałem 15W50 Motula 300V...


Po wstępnym wystrojeniu, postanowiłem shamować maszynę no i załamka 348 czy 358KM wyszło - mało jak na 0,45bara co miał dawać kompresor, ale jednak dawał trochę mniej za sprawą tego badziewia:


Wrzuciłem seryjny zaworek DV z EVO 5 (plastikowy) i zrobiło się idealnie stabilne 0,4 bara osiagane od ok 4800obr.min smile.gif
Dodam że wydech mam seryjny fi 60mm oraz paliwo z Shella PB95 na którym wolnossak stracił mi 20KM po tym jak go na 100 stroiłem, liczę na to że zaleje mu sety do pełna i jutro zapłonem okolice 20KM dogram, a puki co aktualny stan:


Ps. Boost jest mniejszy niż powinien bo koło pośrednie jest o 1 ząb większe od oryginału i ciut wolniej się kompresorek obraca...
Pss. Jestem cholernie ciekaw co by mi dała zmiana dotychczasowego wydechu fi60mm na fi 76mm biggrin.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 08 Jan 2014 - 01:54
Post #86


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i porównanie do Yogiego Nyski 370Z (wtedy już mu zapodaliśmy moda przepustniczek co dodał 3KM tongue.gif )


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 08 Jan 2014 - 10:07
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





TOMSON poskladal e46 na sporym cr. Doladowanie chyba nawet wieksze niz u Ciebie. W tym kierunku bym szedl zostawiajace kompreor.
Te 400 km zakrecone gdzies do 8500 bylo by juz bardzo przyjemne smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Wed, 08 Jan 2014 - 21:19
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





silnik po generowanym momencie raczej mówi że chce więcej;p


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 09 Jan 2014 - 01:01
Post #89


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to proszę, wynik poprawiony za sprawą 20L paliwa V-power racing i dostrojenia map zapłomu + lekkie zubożenie mieszanki:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Thu, 09 Jan 2014 - 07:53
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Wykres 1 klasa:) Fajnie sie musi jezdzic. Bez awaryjnosci zycze. PS ja bym mu dorobil mniejsze kolko i dmuchnol 0,6 skoro silnik przygotowany


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 09 Jan 2014 - 08:57
Post #91


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Silnik jeszcze 100% seria biggrin.gif Nawet wydech seryjny tongue.gif
Na dniach mu zapodam te męskie kolektory + 3" wydech smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Thu, 09 Jan 2014 - 11:51
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Ładnie a pamietam jak ludzie pisali że 350Z sie nie doładowuje a tu prosze, po zmianie kolektorów i wydechu zrób pomiar a potem dołóż kompresa do tego drugiego ze stopniem sprężania 11,5 biggrin.gif i dmuchnij 0,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oliw3r
post Fri, 10 Jan 2014 - 09:12
Post #93


User
Dołączył: Sat, 16 April 2011





wykres mega, ciekawe jak będzie wyglądać po zrobieniu wydechu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 10 Jan 2014 - 15:51
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





I powiedz mi, że teraz masz zamiar wracać do wolnossaka, ktory będzie miał ze 100Nm mniej biggrin.gif wiedziałem, ze nie wytrzymasz tongue.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 13 Jan 2014 - 11:47
Post #95


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Wpadnie kucizna i coobcio dmuchnie 1 bar smile.gif Ciągnie wika do lasu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Mon, 13 Jan 2014 - 11:54
Post #96


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





Widziałem ze jeden z producentów sc kitow do zetek ( gtm ) oferuje
Stage 1 który daje 500hp Stage 1,5 -550 i Stage 2 -600hp
Do silników hr ( rozumiem ze na seryjnych gratach) czy zwykły ma taka sama wytrzymałość ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 14 Jan 2014 - 00:46
Post #97


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





HR to najwytrzymalsze i najdoskonalsze silniki jakie siedziały w 350Z, mają wysoki blok, dwie przepustnice, zmienne fazy na wydechowych wałkach i fabrycznie katalogowo 313KM no i kręcą się do 7500obr.min biggrin.gif
Ps. dobry jest zestaw GTM bi kompressor do Nissana 370Z na 800KM:
http://www.gtmotorsports.com/product.php?p...=258&page=1


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Tue, 14 Jan 2014 - 00:58
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





Doczytalem ze i do non hr tez sa takie same Stage 1 / 1,5 / 2 z taka sama mocą . To na seryjnym dole sie robi ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 22 Jan 2014 - 01:36
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kompressora się pozbyłem i mogę drążyć wolnossaka tongue.gif
Choć nie ukrywam że po głowie chodzi mi zapodanie czegoś podobnego co miałem ale w ciut większym rozmiarze w miejsce po klimatyzacji biggrin.gif

Koledze któremu wrzuciłem mojego Prochargera C-2 miał już fajny przelotowy wydech 2 x 2,5" w stosunku do mojego pojedyńczego fi60mm zrobiło to robotę:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 22 Jan 2014 - 09:29
Post #100


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Daj jakiś filmik jak kolegi auto się napędza i jak brzmi teraz smile.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 03:12