![]() ![]() |
Tue, 07 Jan 2014 - 11:59
Post
#81
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska |
śruby calowe dostaniesz w fabory na pewno
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 07 Jan 2014 - 11:59
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 07 Jan 2014 - 20:17
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
i co mieli śrubki w Asmecie ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
|
Tue, 07 Jan 2014 - 22:52
Post
#83
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 |
zdziwilbym sie jakby nie mieli
|
|
|
|
Tue, 07 Jan 2014 - 22:56
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa |
Chyba cus mieli bo 400 peklo...
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
|
Tue, 07 Jan 2014 - 23:31
Post
#85
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Dziękuje!
Jednak do Asmetu się przejechałem aż pod Pruszków, mieli wszystko od ręki i to w jakiej długości chciałem Przy okazji dwa łożyska wymieniłem na jednym z kółek bo rzęziły... No i tokarz dorobił mi podkładki z fazkami w środku bo fabrycznie jest tak do dupy że podkładka zawieszała się na ośce i nie dociskała kułeczka dlatego miałem rozwalone obydwa (ścięte kliny) i kolega musiał mi dorobić nowe, niestety się wzorował na fabrycznych ale podkładki ogarną temat z niedoróbką fabryczną Oto set naprawczy, przygotowany dnia dziś: ![]() Też kurde nie wiedziałem jakiego oleju zalać do kompresora... Fabrycznie jest Royal Purpure 20w50 - cholera wie skąd to dorwać to zalałem 15W50 Motula 300V... ![]() Po wstępnym wystrojeniu, postanowiłem shamować maszynę no i załamka 348 czy 358KM wyszło - mało jak na 0,45bara co miał dawać kompresor, ale jednak dawał trochę mniej za sprawą tego badziewia: ![]() Wrzuciłem seryjny zaworek DV z EVO 5 (plastikowy) i zrobiło się idealnie stabilne 0,4 bara osiagane od ok 4800obr.min Dodam że wydech mam seryjny fi 60mm oraz paliwo z Shella PB95 na którym wolnossak stracił mi 20KM po tym jak go na 100 stroiłem, liczę na to że zaleje mu sety do pełna i jutro zapłonem okolice 20KM dogram, a puki co aktualny stan: ![]() Ps. Boost jest mniejszy niż powinien bo koło pośrednie jest o 1 ząb większe od oryginału i ciut wolniej się kompresorek obraca... Pss. Jestem cholernie ciekaw co by mi dała zmiana dotychczasowego wydechu fi60mm na fi 76mm -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Wed, 08 Jan 2014 - 01:54
Post
#86
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
No i porównanie do Yogiego Nyski 370Z (wtedy już mu zapodaliśmy moda przepustniczek co dodał 3KM
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Wed, 08 Jan 2014 - 10:07
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
TOMSON poskladal e46 na sporym cr. Doladowanie chyba nawet wieksze niz u Ciebie. W tym kierunku bym szedl zostawiajace kompreor.
Te 400 km zakrecone gdzies do 8500 bylo by juz bardzo przyjemne -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Wed, 08 Jan 2014 - 21:19
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 |
silnik po generowanym momencie raczej mówi że chce więcej;p
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
|
Thu, 09 Jan 2014 - 01:01
Post
#89
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
No to proszę, wynik poprawiony za sprawą 20L paliwa V-power racing i dostrojenia map zapłomu + lekkie zubożenie mieszanki:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Thu, 09 Jan 2014 - 07:53
Post
#90
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze |
Wykres 1 klasa:) Fajnie sie musi jezdzic. Bez awaryjnosci zycze. PS ja bym mu dorobil mniejsze kolko i dmuchnol 0,6 skoro silnik przygotowany
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
|
Thu, 09 Jan 2014 - 08:57
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Silnik jeszcze 100% seria
Na dniach mu zapodam te męskie kolektory + 3" wydech -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Thu, 09 Jan 2014 - 11:51
Post
#92
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 |
Ładnie a pamietam jak ludzie pisali że 350Z sie nie doładowuje a tu prosze, po zmianie kolektorów i wydechu zrób pomiar a potem dołóż kompresa do tego drugiego ze stopniem sprężania 11,5
|
|
|
|
Fri, 10 Jan 2014 - 09:12
Post
#93
|
|
|
User Dołączył: Sat, 16 April 2011 |
wykres mega, ciekawe jak będzie wyglądać po zrobieniu wydechu
|
|
|
|
Fri, 10 Jan 2014 - 15:51
Post
#94
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
I powiedz mi, że teraz masz zamiar wracać do wolnossaka, ktory będzie miał ze 100Nm mniej
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Mon, 13 Jan 2014 - 11:47
Post
#95
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków |
Wpadnie kucizna i coobcio dmuchnie 1 bar
|
|
|
|
Mon, 13 Jan 2014 - 11:54
Post
#96
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
Widziałem ze jeden z producentów sc kitow do zetek ( gtm ) oferuje
Stage 1 który daje 500hp Stage 1,5 -550 i Stage 2 -600hp Do silników hr ( rozumiem ze na seryjnych gratach) czy zwykły ma taka sama wytrzymałość ? -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
|
Tue, 14 Jan 2014 - 00:46
Post
#97
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
HR to najwytrzymalsze i najdoskonalsze silniki jakie siedziały w 350Z, mają wysoki blok, dwie przepustnice, zmienne fazy na wydechowych wałkach i fabrycznie katalogowo 313KM no i kręcą się do 7500obr.min
Ps. dobry jest zestaw GTM bi kompressor do Nissana 370Z na 800KM: http://www.gtmotorsports.com/product.php?p...=258&page=1 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Tue, 14 Jan 2014 - 00:58
Post
#98
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
Doczytalem ze i do non hr tez sa takie same Stage 1 / 1,5 / 2 z taka sama mocą . To na seryjnym dole sie robi ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
|
Wed, 22 Jan 2014 - 01:36
Post
#99
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Kompressora się pozbyłem i mogę drążyć wolnossaka
Choć nie ukrywam że po głowie chodzi mi zapodanie czegoś podobnego co miałem ale w ciut większym rozmiarze w miejsce po klimatyzacji Koledze któremu wrzuciłem mojego Prochargera C-2 miał już fajny przelotowy wydech 2 x 2,5" w stosunku do mojego pojedyńczego fi60mm zrobiło to robotę:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Wed, 22 Jan 2014 - 09:29
Post
#100
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
Daj jakiś filmik jak kolegi auto się napędza i jak brzmi teraz
-------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 13:36 |