Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 38 39 40 41 42 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Dziku
post Wed, 19 Oct 2016 - 10:08
Post #781


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Skrzynie też opusciles czy jest zeskosowany napęd? Jak ta wygląda łączenie z wałem, krzyżak czy gumowy łącznik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 19 Oct 2016 - 10:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Wed, 19 Oct 2016 - 11:27
Post #782


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Są dwa krzyżaki. Skrzyni nie opuszczałem.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 23 Oct 2016 - 19:09
Post #783


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





wreszcie magiczna bariera 1.50 przelamana !!! smile.gif
z zaciesniona szpera auto nadsterowne sie zrobilo po dawaniu gazu na wyjsciu z zakretow ale za to napedza się! !!


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Sun, 23 Oct 2016 - 19:19
Post #784


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





No to teraz przydało by się troszkę "poluźnić" szperę , tak mi się wydaję że jest za ciasna sądząc po Twoich wcześniejszych wpisach .Twoja chyba zachowuję się bardziej jak "elektryk" niż szpera ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 23 Oct 2016 - 19:38
Post #785


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Coobcio @ Sun, 23 Oct 2016 - 19:09) *
wreszcie magiczna bariera 1.50 przelamana !!! smile.gif
z zaciesniona szpera auto nadsterowne sie zrobilo po dawaniu gazu na wyjsciu z zakretow ale za to napedza się! !!

Jaki czas? Dawaj onboardy smile.gif.
Update: a widzę 1:48. No to Ci się udało te 1:50 złamać pierwszemu wink.gif.
Nadal na R888? Dziś chyba była lepsza temperatura dla tych opon.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 23 Oct 2016 - 20:04
Post #786


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





1.48.4od 4tego kolka fajnie tak lepily...
wracam do domu onbordy sa smile.gif
Jazda strrsujaca bo malo miesa na klockach...
laczki r888


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sun, 23 Oct 2016 - 22:28
Post #787


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(Dziku @ Wed, 19 Oct 2016 - 10:08) *
Skrzynie też opusciles czy jest zeskosowany napęd? Jak ta wygląda łączenie z wałem, krzyżak czy gumowy łącznik?



Leb masz zeskosowany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sun, 23 Oct 2016 - 23:00
Post #788


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(addam24 @ Sun, 23 Oct 2016 - 22:28) *
Leb masz zeskosowany.

Nie uważało się na geometria w podstawówce co?
Jak opuścisz silnik a skrzynie nie, to poziomowanie szlag trafia. Dupa skrzyni idzie do góry, wał wychodzi pod kątem, owszem krzyżak niweluje, ale to generuje kolejne obciążenia w napędzie. Ktoś to pomyślał tak żeby ukad napędowy był linią prostą...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Sun, 23 Oct 2016 - 23:01
Post #789


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





CYTAT(Dziku @ Sun, 23 Oct 2016 - 23:00) *
Nie uważało się na geometria w podstawówce co?
Jak opuścisz silnik a skrzynie nie, to poziomowanie szlag trafia. Dupa skrzyni idzie do góry, wał wychodzi pod kątem, owszem krzyżak niweluje, ale to generuje kolejne obciążenia w napędzie. Ktoś to pomyślał tak żeby ukad napędowy był linią prostą...


Poduszka/poduszki skrzyni (nie wiem jak dokładnie jest w Nissanie) dostają po dupie...


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 24 Oct 2016 - 07:24
Post #790


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





1.48.4s na semi to grubo. gratulacje.
czyli dla r888 nie jest jeszcze tak bardzo zimno. warto wiedziec.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 24 Oct 2016 - 10:04
Post #791


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Poduszki silnikowe jakie zastosowałem myślę że dadzą radę:


25mm opadł przód silnika, następny punkt podparcia jest jakieś 130cm dalej to jakoś minimalnie ten kąt wału się zmienia - z ciekawości spraqdzę na hamowni czy coś mocy zabiera.
R888 kleiły fajnie ale tył słabo trzymał, może przez moją jazdę że hamuje na skręconych kołach jeszcze i zarzucam tą dupę... Ale w sumie przy dawaniu gazu mną zarzucało.
Na pewno będę chciał dociążyć tył auta - fotel kierwocy mogę jeszcze ze 3-4 cm cofnąć do tyłu, akume do bagarznika przenieść, fabrycznie jest beznadziejnie wysoko nad mc phersonem...
Jakieś takie duperele, troszkę mocy dołożyć, wjeździć się i ze 2 sekundki urwać na półsliku by osiągnąć Yogiego rekordzik a potem już chyba w klatkę pójdę biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Mon, 24 Oct 2016 - 13:45
Post #792


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





Ja już to Coobcio wykminiłem oglądając właśnie swoje onboardy z wczorajszego Poznania. Podejrzewałem to już po Hungaro i paru innych track dayach tym autem. Mam też z iRacing podobne doświadczenia jeżdżąc tam BMW Z4 GT3.

Ta nadsterowność do zakrętu (tzw. snap oversteer) to nic innego tylko technika jazdy! Widać to na moim filmiku. W tych Zetach jak odciążasz tył przechodząc prawą nogą z hamulca na gaz lub po prostu odpuszczając gaz wchodząc w zakręt, dupa się tak odciąża, że traci przyczepność i lecisz bokiem. Możesz to skorygowac miękkim ustawieniem tyłu ale wtedy tracisz trochę na prędkości w zakręcie. Wniosek? Więcej zbalansowanego gazu w zakręcie żeby pchało cały czas tył na równi z przodem! Czas dla nas się nauczyć left foot braking przyjacielu wink.gif

PS. Ja moim 350z wykręciłem 1:52.3 wczoraj. Myśle że jak na seryjny piec i wydech oraz seryjne hample to mogę być zadowolony z tego sezonu i w ogóle z zakupu 350z smile.gif Grunt że M3 e46 objachałem o 3 sekundy! W przyszłym roku z porządną szperą 1.5 i zrobionym wydechem atakuję 1:50!


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 24 Oct 2016 - 15:05
Post #793


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(GNOSiS @ Mon, 24 Oct 2016 - 13:45) *
Ja już to Coobcio wykminiłem oglądając właśnie swoje onboardy z wczorajszego Poznania. Podejrzewałem to już po Hungaro i paru innych track dayach tym autem. Mam też z iRacing podobne doświadczenia jeżdżąc tam BMW Z4 GT3.

Ta nadsterowność do zakrętu (tzw. snap oversteer) to nic innego tylko technika jazdy! Widać to na moim filmiku. W tych Zetach jak odciążasz tył przechodząc prawą nogą z hamulca na gaz lub po prostu odpuszczając gaz wchodząc w zakręt, dupa się tak odciąża, że traci przyczepność i lecisz bokiem. Możesz to skorygowac miękkim ustawieniem tyłu ale wtedy tracisz trochę na prędkości w zakręcie. Wniosek? Więcej zbalansowanego gazu w zakręcie żeby pchało cały czas tył na równi z przodem! Czas dla nas się nauczyć left foot braking przyjacielu wink.gif

PS. Ja moim 350z wykręciłem 1:52.3 wczoraj. Myśle że jak na seryjny piec i wydech oraz seryjne hample to mogę być zadowolony z tego sezonu i w ogóle z zakupu 350z smile.gif Grunt że M3 e46 objachałem o 3 sekundy! W przyszłym roku z porządną szperą 1.5 i zrobionym wydechem atakuję 1:50!


Pytanie, czy jechales na semi slicku czy na slicku. Bo to dosc duza roznica smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GodISmE
post Mon, 24 Oct 2016 - 17:04
Post #794


Super User
Dołączył: Fri, 08 April 2016





Ja na semi - łyse prawie r888 z przodu i avon zzr z tylu.


--------------------
www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Mon, 24 Oct 2016 - 21:22
Post #795


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





CYTAT(Dziku @ Sun, 23 Oct 2016 - 23:00) *
Nie uważało się na geometria w podstawówce co?
Jak opuścisz silnik a skrzynie nie, to poziomowanie szlag trafia. Dupa skrzyni idzie do góry, wał wychodzi pod kątem, owszem krzyżak niweluje, ale to generuje kolejne obciążenia w napędzie. Ktoś to pomyślał tak żeby ukad napędowy był linią prostą...



Zabawny jestes.Idac Twoj teoria rozumowania,to w kazdym samochodzie polosie napedowe (wiem ze gadamy o wale napedowym,ale przyklad I zasada dzialania identyczna)powinny uledz uszkodzeniu.Bo jak hamujesz lub przyspieszasz to nie sa w linii prostej.A co dopiero jak zaczniesz skrecac kierownica.A jeszcze jak ktos obnizy samochod o kilkadziesiat milimetrow?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Mon, 24 Oct 2016 - 21:27
Post #796


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(addam24 @ Mon, 24 Oct 2016 - 21:22) *
Zabawny jestes.Idac Twoj teoria rozumowania,to w kazdym samochodzie polosie napedowe (wiem ze gadamy o wale napedowym,ale przyklad I zasada dzialania identyczna)powinny uledz uszkodzeniu.Bo jak hamujesz lub przyspieszasz to nie sa w linii prostej.A co dopiero jak zaczniesz skrecac kierownica.A jeszcze jak ktos obnizy samochod o kilkadziesiat milimetrow?


Półosie mają bardzo fajny przegub, a na wale jest zwykły krzyżak. Niemniej jednak opuszczenie silnika o 25mm to jest nic i nie sądzę, że coś się od tego stanie.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 25 Oct 2016 - 11:35
Post #797


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to siup moje dwa najszybsze przejazdy z niedzielnego toru Poznań:


Cóż mogę powiedzieć brakuje mocy górą, pedał hamulca coś miekki miałem przez co strasznie wcześnie hamowałem jak totalny leszcz,
myślę że przez to moje spowalnianie traciłem spokojnie 1 sekunde jak nie wiecej biggrin.gif
No i ogólny cykor mi towarzyszył już dawno nie poruszałem się tak szybko, bowiem najwięcej Crossikami z chłopakami latamy gdzie prędkości to okolica 60-70km/h
a tutaj jednak wskazówka do 220km/h dochodziła i taki dyskomfort czułem...
No i bardzo miekkie zawieszenie jednak mam z przodu, auto jakby pływało a w zimne opony nawalone miałem po 1,6 bara z tyłu i przodu...

Poważnie się zastanawiam nad tylnym spoilerkiem albo dowaleniem ze 30kg do bagażnika bo szkoda mnie nieco tylnych opon i myślę że to kolejną sekundkę
poprawi jak nie będzie się tak ślizgać i dupą zamiatać po dodawaniu gazu smile.gif

O takie skrzydełko a 100kg docisku robi przy 200km/h :


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Green Apple
post Tue, 25 Oct 2016 - 17:20
Post #798


Forum Killer
Dołączył: Tue, 10 December 2002
Skąd: Bydgoszcz





A co tam przed tobą gnało? To czarne to chyba SLS a białe?


--------------------
Yakuza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Tue, 25 Oct 2016 - 20:33
Post #799


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





może Jackowa kontrola Tcs by ci poprawiła wyjścia z zakrętów jak u mnie działa to poprawnie to u ciebie tym bardziej by sie przydało
A jeszcze , hee jak masz za lekki tył zrób to co ja wsadz tam butle LPG
a co do wału napędowego wystarczy zobaczyć pod jakimi kątami pracują np w tirach


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Tue, 25 Oct 2016 - 21:03
Post #800


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(jarek1111 @ Tue, 25 Oct 2016 - 20:33) *
a co do wału napędowego wystarczy zobaczyć pod jakimi kątami pracują np w tirach



Tylko z jakiego materialu sa zrobione i z jakimi predkosciami sie kreca...

Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 03:54