![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#781
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Skrzynie też opusciles czy jest zeskosowany napęd? Jak ta wygląda łączenie z wałem, krzyżak czy gumowy łącznik?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#782
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Są dwa krzyżaki. Skrzyni nie opuszczałem.
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#783
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
wreszcie magiczna bariera 1.50 przelamana !!!
![]() z zaciesniona szpera auto nadsterowne sie zrobilo po dawaniu gazu na wyjsciu z zakretow ale za to napedza się! !! -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#784
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
No to teraz przydało by się troszkę "poluźnić" szperę , tak mi się wydaję że jest za ciasna sądząc po Twoich wcześniejszych wpisach .Twoja chyba zachowuję się bardziej jak "elektryk" niż szpera ?
|
|
|
![]()
Post
#785
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
wreszcie magiczna bariera 1.50 przelamana !!! ![]() z zaciesniona szpera auto nadsterowne sie zrobilo po dawaniu gazu na wyjsciu z zakretow ale za to napedza się! !! Jaki czas? Dawaj onboardy ![]() Update: a widzę 1:48. No to Ci się udało te 1:50 złamać pierwszemu ![]() Nadal na R888? Dziś chyba była lepsza temperatura dla tych opon. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#786
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
1.48.4od 4tego kolka fajnie tak lepily...
wracam do domu onbordy sa ![]() Jazda strrsujaca bo malo miesa na klockach... laczki r888 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#787
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#788
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Leb masz zeskosowany. Nie uważało się na geometria w podstawówce co? Jak opuścisz silnik a skrzynie nie, to poziomowanie szlag trafia. Dupa skrzyni idzie do góry, wał wychodzi pod kątem, owszem krzyżak niweluje, ale to generuje kolejne obciążenia w napędzie. Ktoś to pomyślał tak żeby ukad napędowy był linią prostą... |
|
|
![]()
Post
#789
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
Nie uważało się na geometria w podstawówce co? Jak opuścisz silnik a skrzynie nie, to poziomowanie szlag trafia. Dupa skrzyni idzie do góry, wał wychodzi pod kątem, owszem krzyżak niweluje, ale to generuje kolejne obciążenia w napędzie. Ktoś to pomyślał tak żeby ukad napędowy był linią prostą... Poduszka/poduszki skrzyni (nie wiem jak dokładnie jest w Nissanie) dostają po dupie... -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
![]()
Post
#790
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
1.48.4s na semi to grubo. gratulacje.
czyli dla r888 nie jest jeszcze tak bardzo zimno. warto wiedziec. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#791
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Poduszki silnikowe jakie zastosowałem myślę że dadzą radę:
![]() 25mm opadł przód silnika, następny punkt podparcia jest jakieś 130cm dalej to jakoś minimalnie ten kąt wału się zmienia - z ciekawości spraqdzę na hamowni czy coś mocy zabiera. R888 kleiły fajnie ale tył słabo trzymał, może przez moją jazdę że hamuje na skręconych kołach jeszcze i zarzucam tą dupę... Ale w sumie przy dawaniu gazu mną zarzucało. Na pewno będę chciał dociążyć tył auta - fotel kierwocy mogę jeszcze ze 3-4 cm cofnąć do tyłu, akume do bagarznika przenieść, fabrycznie jest beznadziejnie wysoko nad mc phersonem... Jakieś takie duperele, troszkę mocy dołożyć, wjeździć się i ze 2 sekundki urwać na półsliku by osiągnąć Yogiego rekordzik a potem już chyba w klatkę pójdę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#792
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Ja już to Coobcio wykminiłem oglądając właśnie swoje onboardy z wczorajszego Poznania. Podejrzewałem to już po Hungaro i paru innych track dayach tym autem. Mam też z iRacing podobne doświadczenia jeżdżąc tam BMW Z4 GT3.
Ta nadsterowność do zakrętu (tzw. snap oversteer) to nic innego tylko technika jazdy! Widać to na moim filmiku. W tych Zetach jak odciążasz tył przechodząc prawą nogą z hamulca na gaz lub po prostu odpuszczając gaz wchodząc w zakręt, dupa się tak odciąża, że traci przyczepność i lecisz bokiem. Możesz to skorygowac miękkim ustawieniem tyłu ale wtedy tracisz trochę na prędkości w zakręcie. Wniosek? Więcej zbalansowanego gazu w zakręcie żeby pchało cały czas tył na równi z przodem! Czas dla nas się nauczyć left foot braking przyjacielu ![]() PS. Ja moim 350z wykręciłem 1:52.3 wczoraj. Myśle że jak na seryjny piec i wydech oraz seryjne hample to mogę być zadowolony z tego sezonu i w ogóle z zakupu 350z ![]() -------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#793
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja już to Coobcio wykminiłem oglądając właśnie swoje onboardy z wczorajszego Poznania. Podejrzewałem to już po Hungaro i paru innych track dayach tym autem. Mam też z iRacing podobne doświadczenia jeżdżąc tam BMW Z4 GT3. Ta nadsterowność do zakrętu (tzw. snap oversteer) to nic innego tylko technika jazdy! Widać to na moim filmiku. W tych Zetach jak odciążasz tył przechodząc prawą nogą z hamulca na gaz lub po prostu odpuszczając gaz wchodząc w zakręt, dupa się tak odciąża, że traci przyczepność i lecisz bokiem. Możesz to skorygowac miękkim ustawieniem tyłu ale wtedy tracisz trochę na prędkości w zakręcie. Wniosek? Więcej zbalansowanego gazu w zakręcie żeby pchało cały czas tył na równi z przodem! Czas dla nas się nauczyć left foot braking przyjacielu ![]() PS. Ja moim 350z wykręciłem 1:52.3 wczoraj. Myśle że jak na seryjny piec i wydech oraz seryjne hample to mogę być zadowolony z tego sezonu i w ogóle z zakupu 350z ![]() Pytanie, czy jechales na semi slicku czy na slicku. Bo to dosc duza roznica ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#794
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 08 April 2016 ![]() |
Ja na semi - łyse prawie r888 z przodu i avon zzr z tylu.
-------------------- www.timeattackpoland.pl / Nissan 350z HR
|
|
|
![]()
Post
#795
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Nie uważało się na geometria w podstawówce co? Jak opuścisz silnik a skrzynie nie, to poziomowanie szlag trafia. Dupa skrzyni idzie do góry, wał wychodzi pod kątem, owszem krzyżak niweluje, ale to generuje kolejne obciążenia w napędzie. Ktoś to pomyślał tak żeby ukad napędowy był linią prostą... Zabawny jestes.Idac Twoj teoria rozumowania,to w kazdym samochodzie polosie napedowe (wiem ze gadamy o wale napedowym,ale przyklad I zasada dzialania identyczna)powinny uledz uszkodzeniu.Bo jak hamujesz lub przyspieszasz to nie sa w linii prostej.A co dopiero jak zaczniesz skrecac kierownica.A jeszcze jak ktos obnizy samochod o kilkadziesiat milimetrow? |
|
|
![]()
Post
#796
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Zabawny jestes.Idac Twoj teoria rozumowania,to w kazdym samochodzie polosie napedowe (wiem ze gadamy o wale napedowym,ale przyklad I zasada dzialania identyczna)powinny uledz uszkodzeniu.Bo jak hamujesz lub przyspieszasz to nie sa w linii prostej.A co dopiero jak zaczniesz skrecac kierownica.A jeszcze jak ktos obnizy samochod o kilkadziesiat milimetrow? Półosie mają bardzo fajny przegub, a na wale jest zwykły krzyżak. Niemniej jednak opuszczenie silnika o 25mm to jest nic i nie sądzę, że coś się od tego stanie. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#797
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to siup moje dwa najszybsze przejazdy z niedzielnego toru Poznań:
Cóż mogę powiedzieć brakuje mocy górą, pedał hamulca coś miekki miałem przez co strasznie wcześnie hamowałem jak totalny leszcz, myślę że przez to moje spowalnianie traciłem spokojnie 1 sekunde jak nie wiecej ![]() No i ogólny cykor mi towarzyszył już dawno nie poruszałem się tak szybko, bowiem najwięcej Crossikami z chłopakami latamy gdzie prędkości to okolica 60-70km/h a tutaj jednak wskazówka do 220km/h dochodziła i taki dyskomfort czułem... No i bardzo miekkie zawieszenie jednak mam z przodu, auto jakby pływało a w zimne opony nawalone miałem po 1,6 bara z tyłu i przodu... Poważnie się zastanawiam nad tylnym spoilerkiem albo dowaleniem ze 30kg do bagażnika bo szkoda mnie nieco tylnych opon i myślę że to kolejną sekundkę poprawi jak nie będzie się tak ślizgać i dupą zamiatać po dodawaniu gazu ![]() O takie skrzydełko a 100kg docisku robi przy 200km/h : -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#798
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A co tam przed tobą gnało? To czarne to chyba SLS a białe?
-------------------- Yakuza
|
|
|
![]()
Post
#799
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
może Jackowa kontrola Tcs by ci poprawiła wyjścia z zakrętów jak u mnie działa to poprawnie to u ciebie tym bardziej by sie przydało
A jeszcze , hee jak masz za lekki tył zrób to co ja wsadz tam butle LPG a co do wału napędowego wystarczy zobaczyć pod jakimi kątami pracują np w tirach -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#800
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 03:54 |