Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 37 38 39 40 41 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
jackkpl
post Mon, 05 Sep 2016 - 10:18
Post #761


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Na prostej prędzej zżera. Jak hamujesz to dodatkowo przod ryje przy hamowaniu i camber się powiększa.
Ja mam -2.5 z przodu i nie zauważyłem tego problemu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 05 Sep 2016 - 10:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Tue, 06 Sep 2016 - 09:04
Post #762


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na tym filmiku w którymś przejeździe wykręciłem w Łodzi ponoć niezły czasik 1:03.916


Fajnie że szybko z Wawki się tam leci, next Time świeże maks 5cio letni sliki kładę i atak na poniżej 1 minutę wink.gif
W planach obniżenie silnika o 2cm - myślę że to dużo pomoże biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 06 Sep 2016 - 21:40
Post #763


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Sound z zewnątrz:

No dolot jest już policzony czas na wystruganie go tzn. upper plenum - ciekawe co to zmieni smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kajman500
post Tue, 06 Sep 2016 - 23:54
Post #764


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 July 2012





Silnik brzmi swietnie, natomiast tor, tak jak Kielce, ciagle tylko 2gi bieg. biggrin.gif


--------------------
--
B18c = 210hp/195nm
K20z4 = 255hp/235nm
STi = 350hp/500nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Wed, 07 Sep 2016 - 09:17
Post #765


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





A na jakich oponach i w jakim rozmiarze teraz startujesz?
Udało sie zalozyc szpere?
Jaki najlepszy czas udało się wykręcić na Poznaniu?


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 07 Sep 2016 - 11:13
Post #766


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Do tej pory na Poznaniu miałem BEST 1:51.3 ale słabe opony z tyłu miałem Micheliny 295.30R18 a przód R888 255.35R18 w ogóle nie miałem wyjścia z zakrętów, jedno wewnętrzne koło mieliło a wóz się nie napędzał...
Teraz mam zacieśnioną tylną szperę podkładką i kurde wyjście z zakrętów jak czterołap niemalże, jak przesadzę z gazem to mocno nadsterownie się robi biggrin.gif
Marzy mi się na Poznaniu zejść poniżej 1:50 no okaże się jeszcze w tym miesiącu smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 07 Sep 2016 - 14:52
Post #767


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Jak zacieśniłeś visco podkładka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m6nj
post Wed, 07 Sep 2016 - 16:44
Post #768


Super User
Dołączył: Thu, 14 January 2010
Skąd: lublin





To m3 mocno Cię spowalniało w zakrętach..kierowca miał mocno nie wyścigowy tor jazdy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 09 Sep 2016 - 10:38
Post #769


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Dziku @ Wed, 07 Sep 2016 - 14:52) *
Jak zacieśniłeś visco podkładka?

Miałem 1,6mm grubości i została wrzucona 2,1mm
Efekt niemal że jak pospawany most, jak się wolno jedzie i skreca to przeskakuje tył.
Jak ruszasz jednym kolem na trawie i jednym na asfalcie to auto normalnie rusza jak po asfalcie smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Fri, 09 Sep 2016 - 12:42
Post #770


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Nie zacieśniłeś visca, tylko skasowałeś Luz między koszem a tuleją. Visco można zacieśniłeś na trzy sposoby:
- zmieniając kształt/układ tarczek
-zwiekszajac liczbę tarczek
-zmieniajac lepkosx smaru
Wszystko inne spowoduje przegrzanie i szybki zgon.

Edit: Możesz jeszcze zwiększyć grubość tarczek, ale koszt cię zabije.

Btw, jaka lepkość ma seryjny smar u nissanaa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Fri, 09 Sep 2016 - 20:55
Post #771









co sądzisz o tym modzie szpery do 370z jako daily/street? Zbedny/uciazliwy?
Aftermarket lsd to wydatek 8-10k, więc zastanawiam się nad jakąś alternatywa.
pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Fri, 09 Sep 2016 - 21:34
Post #772


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





CYTAT(Dziku @ Fri, 09 Sep 2016 - 12:42) *
Btw, jaka lepkość ma seryjny smar u nissanaa?

Tego nie wie żodyn, kosze zamknięte hermetycznie i otwarcie= destrukcja smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 10 Sep 2016 - 06:41
Post #773


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(Tomek89 @ Fri, 09 Sep 2016 - 21:34) *
Tego nie wie żodyn, kosze zamknięte hermetycznie i otwarcie= destrukcja smile.gif



A jak chcesz zacieśnić bez otwierania?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Sat, 10 Sep 2016 - 09:57
Post #774


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Ludzie wkładają podkładki i działa. #2 albo ta między #7 i #8

albo tylko kasuje to luz i klinuje albo mocniej dociska tarczki z jednej strony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 10 Sep 2016 - 12:26
Post #775


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Nie zacieśnia, kasuje Luz do zera, czyli taka hybryda visca i Phantom gripa, ciekawe kiedy się wytrze i umrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 11 Sep 2016 - 12:51
Post #776


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(BitterAce12 @ Fri, 09 Sep 2016 - 20:55) *
co sądzisz o tym modzie szpery do 370z jako daily/street? Zbedny/uciazliwy?
Aftermarket lsd to wydatek 8-10k, więc zastanawiam się nad jakąś alternatywa.
pozdrawiam!

Zrobię cały sezon to śmiało się wypowiem jak z trwałością czy wytrzyma to 10 tyś km czy 100 bez utraty siły spinania!

Do dayly cara i ze sporadycznymi wypadami na tor zacieśnił bym dyfer maks o jakieś 0,2mm, coby tego takiego skakania nie było jak się wolno jedzie.
Zabieg nie drogi wiec nawet jak co sezon miałbym zmieniać olej w dyfrze to i tak się opłaca smile.gif
Puki co przelatałem może z 1000km wiec się nie dotarło nawet...
Ale przyznać muszę że Efekt jest niesamowity !!!!!!!!!!!!!!
18stego nie wyrobię się na tor Jastrząb a z miłą chęcią na nim bym stestował zacieśnienie dyfra - do tej pory miałem mega problemy z podjechaniem pod górkę z jednoczesnym przyspeiszeniam maks co moglem robic to dawać gazu na 1/4 by mi wewnetrzne koło nie mieliło.
Za to po jezdzie na torze w Łodzi stwierdzam że zmiana jest na mega mega mega plus, auto z zakrętów wystrzeliwuje jak z procy, nie ma opcji by wewnętrzne koło mieliło !!! Jak już to oba na raz i lekkie zarzucanie tyłu biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 18 Oct 2016 - 16:30
Post #777


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nowy mod wleciał - obniżyłem silnik o 25mm smile.gif
W tą niedzielę lece na Tor Poznań i tak się zastanawiam czy dodatkowo jeszcze zmieniać sprężyny z przodu na twarsze ??
Czy narazie sprawdzić co mi dało same obniżenie silnika + mocniejsze spięcie dyfra smile.gif ???


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Swider
post Tue, 18 Oct 2016 - 19:43
Post #778


User
Dołączył: Wed, 04 February 2009





Sprawdź to co masz, nie wszystko na raz, bo potem nie dojdziesz do właściwych wniosków co na + co na - smile.gif

Obniżenie silnika powinno być tylko na + ale wg mnie warto to sprawdzić na własnej skórze, a potem dalsze zabawy ze sprężynami itd.


--------------------
Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SAS Parts
post Tue, 18 Oct 2016 - 20:48
Post #779


Super User
Dołączył: Thu, 28 April 2016





Tak jak Świder pisze.

W razie co weź sprężyny ze sobą. Zmiana to jakaś godzinka roboty a będziesz miał najświeższe odniesienie co do sprężyn. Masz gwint więc zmiana prosta, jeśli są narzędzia pod ręką. Tylko długość kolumny musi być identyko przed i po żeby zbieżności nie przestawiło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 19 Oct 2016 - 09:19
Post #780


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Oj za leniwy będę na tego typu operację smile.gif
No to chwalę się jak to wygląda z obniżeniem silnika, użyłem do tego celu poduszek z BMW E46 (wysokość 66mm) pod nie musiałem dorobić 12mm dystanse aluminiowe
- wysokość seryjnych poduszek to 104mm


Jakby nie dystanse to można powiedzieć że operacja PnP smile.gif
Punkt odniesienia rozpórka, mimo 10mm spacera w kolektorze ssącym i usunięcie dystansów pod rozporką, zrobiło się całkiem sporo miejsca... smile.gif


U mnie dało się tak obniżyć gdyż miałem nie seryjne kolekotry wydechowe i nie ma problemu z opieraniem się ich o drążek kierwoniczy smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 37 38 39 40 41 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 13:20