![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#761
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Na prostej prędzej zżera. Jak hamujesz to dodatkowo przod ryje przy hamowaniu i camber się powiększa.
Ja mam -2.5 z przodu i nie zauważyłem tego problemu. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#762
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na tym filmiku w którymś przejeździe wykręciłem w Łodzi ponoć niezły czasik 1:03.916
Fajnie że szybko z Wawki się tam leci, next Time świeże maks 5cio letni sliki kładę i atak na poniżej 1 minutę ![]() W planach obniżenie silnika o 2cm - myślę że to dużo pomoże ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#763
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sound z zewnątrz:
No dolot jest już policzony czas na wystruganie go tzn. upper plenum - ciekawe co to zmieni ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#764
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 July 2012 ![]() |
Silnik brzmi swietnie, natomiast tor, tak jak Kielce, ciagle tylko 2gi bieg.
![]() -------------------- --
B18c = 210hp/195nm K20z4 = 255hp/235nm STi = 350hp/500nm |
|
|
![]()
Post
#765
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
A na jakich oponach i w jakim rozmiarze teraz startujesz?
Udało sie zalozyc szpere? Jaki najlepszy czas udało się wykręcić na Poznaniu? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#766
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Do tej pory na Poznaniu miałem BEST 1:51.3 ale słabe opony z tyłu miałem Micheliny 295.30R18 a przód R888 255.35R18 w ogóle nie miałem wyjścia z zakrętów, jedno wewnętrzne koło mieliło a wóz się nie napędzał...
Teraz mam zacieśnioną tylną szperę podkładką i kurde wyjście z zakrętów jak czterołap niemalże, jak przesadzę z gazem to mocno nadsterownie się robi ![]() Marzy mi się na Poznaniu zejść poniżej 1:50 no okaże się jeszcze w tym miesiącu ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#767
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Jak zacieśniłeś visco podkładka?
|
|
|
![]()
Post
#768
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 January 2010 Skąd: lublin ![]() |
To m3 mocno Cię spowalniało w zakrętach..kierowca miał mocno nie wyścigowy tor jazdy...
|
|
|
![]()
Post
#769
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak zacieśniłeś visco podkładka? Miałem 1,6mm grubości i została wrzucona 2,1mm Efekt niemal że jak pospawany most, jak się wolno jedzie i skreca to przeskakuje tył. Jak ruszasz jednym kolem na trawie i jednym na asfalcie to auto normalnie rusza jak po asfalcie ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#770
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Nie zacieśniłeś visca, tylko skasowałeś Luz między koszem a tuleją. Visco można zacieśniłeś na trzy sposoby:
- zmieniając kształt/układ tarczek -zwiekszajac liczbę tarczek -zmieniajac lepkosx smaru Wszystko inne spowoduje przegrzanie i szybki zgon. Edit: Możesz jeszcze zwiększyć grubość tarczek, ale koszt cię zabije. Btw, jaka lepkość ma seryjny smar u nissanaa? |
|
|
gość_BitterAce12_* |
![]()
Post
#771
|
![]() |
co sądzisz o tym modzie szpery do 370z jako daily/street? Zbedny/uciazliwy?
Aftermarket lsd to wydatek 8-10k, więc zastanawiam się nad jakąś alternatywa. pozdrawiam! |
|
|
![]()
Post
#772
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#773
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#774
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#775
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Nie zacieśnia, kasuje Luz do zera, czyli taka hybryda visca i Phantom gripa, ciekawe kiedy się wytrze i umrze.
|
|
|
![]()
Post
#776
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
co sądzisz o tym modzie szpery do 370z jako daily/street? Zbedny/uciazliwy? Aftermarket lsd to wydatek 8-10k, więc zastanawiam się nad jakąś alternatywa. pozdrawiam! Zrobię cały sezon to śmiało się wypowiem jak z trwałością czy wytrzyma to 10 tyś km czy 100 bez utraty siły spinania! Do dayly cara i ze sporadycznymi wypadami na tor zacieśnił bym dyfer maks o jakieś 0,2mm, coby tego takiego skakania nie było jak się wolno jedzie. Zabieg nie drogi wiec nawet jak co sezon miałbym zmieniać olej w dyfrze to i tak się opłaca ![]() Puki co przelatałem może z 1000km wiec się nie dotarło nawet... Ale przyznać muszę że Efekt jest niesamowity !!!!!!!!!!!!!! 18stego nie wyrobię się na tor Jastrząb a z miłą chęcią na nim bym stestował zacieśnienie dyfra - do tej pory miałem mega problemy z podjechaniem pod górkę z jednoczesnym przyspeiszeniam maks co moglem robic to dawać gazu na 1/4 by mi wewnetrzne koło nie mieliło. Za to po jezdzie na torze w Łodzi stwierdzam że zmiana jest na mega mega mega plus, auto z zakrętów wystrzeliwuje jak z procy, nie ma opcji by wewnętrzne koło mieliło !!! Jak już to oba na raz i lekkie zarzucanie tyłu ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#777
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nowy mod wleciał - obniżyłem silnik o 25mm
![]() W tą niedzielę lece na Tor Poznań i tak się zastanawiam czy dodatkowo jeszcze zmieniać sprężyny z przodu na twarsze ?? Czy narazie sprawdzić co mi dało same obniżenie silnika + mocniejsze spięcie dyfra ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#778
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2009 ![]() |
Sprawdź to co masz, nie wszystko na raz, bo potem nie dojdziesz do właściwych wniosków co na + co na -
![]() Obniżenie silnika powinno być tylko na + ale wg mnie warto to sprawdzić na własnej skórze, a potem dalsze zabawy ze sprężynami itd. -------------------- Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
|
|
|
![]()
Post
#779
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Tak jak Świder pisze.
W razie co weź sprężyny ze sobą. Zmiana to jakaś godzinka roboty a będziesz miał najświeższe odniesienie co do sprężyn. Masz gwint więc zmiana prosta, jeśli są narzędzia pod ręką. Tylko długość kolumny musi być identyko przed i po żeby zbieżności nie przestawiło. |
|
|
![]()
Post
#780
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Oj za leniwy będę na tego typu operację
![]() No to chwalę się jak to wygląda z obniżeniem silnika, użyłem do tego celu poduszek z BMW E46 (wysokość 66mm) pod nie musiałem dorobić 12mm dystanse aluminiowe - wysokość seryjnych poduszek to 104mm ![]() Jakby nie dystanse to można powiedzieć że operacja PnP ![]() Punkt odniesienia rozpórka, mimo 10mm spacera w kolektorze ssącym i usunięcie dystansów pod rozporką, zrobiło się całkiem sporo miejsca... ![]() ![]() U mnie dało się tak obniżyć gdyż miałem nie seryjne kolekotry wydechowe i nie ma problemu z opieraniem się ich o drążek kierwoniczy ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 13:20 |