![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#741
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
coobcio znajdz kogos kto zaprojektuje w cfd, a trudnio chyba nie bedzie. potem zamiast robić z kawałka metalu na cnc to moze opcja byłoby drukowanie.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#742
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ooooo mega mega pomył !!
Choć ja to widzę tak że dół zrobić na postawie seryjnych łacnzikó głowic + trąbki + podstawka: ![]() I na to fajną obudowe opracować, wydrukowana by była mistrzostwem świata i wejście na przepustnie fi 90mm - czuje normalnie ekstra 50-60KM przy 7000obr.min po tym zabiegu a to już by mnie w pełni satysfakcjonowało ![]() Na tym ssaczku z pojedyńczą przepusnticą fi90mm z LS Fontana Racing zrobiła 505 amerykańskich koniów: http://www.fontananissanracing.com/About_the_Car.html -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#743
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to polatane trochę było na Jastrzebiu w Niedzielę, wleciały ładne R888 na tył no i sporo lepiej było ale nadal masakra na zakręcie z podjazdem pod górkę - koniecznie szperę muszę zapodać, 0,2 sekundy mnie jakiś GTR cięzki pojechał też na R888 był.
Taki ciężki kloc i dał radę zetce no ![]() Coobciowa jazda: https://www.youtube.com/watch?v=vs-4x0n11iM Tak więc najbliższe plany to szpera, mod ssaczka no i obniżyć ten silnik bym chciał. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#744
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Coobcio, jaki najlepszy czas miałeś na Jastrzębiu?
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#745
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
1:00.9
W weekend będę zacieśniać wiskotyczną szperę to normalnie czuję że 1 sek do urwania będzie i wreszcie czasy poniżej 1 minuty będą w zasięgu ręki ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#746
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Szpera to podstawa.
Tarki w Jastrzębiu są ostre, czy można ciąć zakręty? Do Jastrzębia wybieram się 10.09.2016. Do ilu normalnie kręci silnik w 350Z? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#747
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
1:00.9 W weekend będę zacieśniać wiskotyczną szperę to normalnie czuję że 1 sek do urwania będzie i wreszcie czasy poniżej 1 minuty będą w zasięgu ręki ![]() Musisz zawsze dochodzić do apexów - da Ci to więcej, niż szpera ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#748
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zeta normalnie do 6600 się kręci z mojego roku
![]() Ps. Mile wskazane co tam robię nie tak podczas jazdy. Tutaj ja VS. zetka do ktoerj dolozylem 40KM i parę prostych zabiegów w zawieszeniu + sliki ale moc 290KM: https://www.youtube.com/watch?v=X3gfhqvYlBE -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#749
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Zeta normalnie do 6600 się kręci z mojego roku ![]() Ps. Mile wskazane co tam robię nie tak podczas jazdy. Tutaj ja VS. zetka do ktoerj dolozylem 40KM i parę prostych zabiegów w zawieszeniu + sliki ale moc 290KM: https://www.youtube.com/watch?v=X3gfhqvYlBE Z tej perspektywy wygląda lepiej ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#750
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Coś mnie dziwnie zużywają się przednie opony, mam negatyw -3,24 i zbierzność na 0...
3 Jastrzebie, dwa Poznanie i jedna Ułęż i tak wyglądają: ![]() Przelatane mają łącznie ok 550-580km w warunkach tylko torowych - na drodze okolica 1600km ale bez wygłupów... Przy duży negatyw ?? Myślę by go zmniejszyć i zapodać twardsze sprężyny z przodu, obecnie 14KG siedzą a mam 18KG które zamówiłem z pół roku temu... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#751
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Na takim negatywie nie jeździj po ulicy. Na torze rozkłada się to w miarę równo, bo na zakrętach zużywasz zewnętrzną część, a na prostej wewnętrzną. Jak na tych oponach dojeżdzasz to musiałbyś zmniejszać negatyw, albo po prostu przekładaj z felgi lewej na prawą.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#752
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Ale o co ci chodzi, 600 km po torze w tym ułeż to wynik rewelacja, ściągnij, sprzedaj jako dawce pod bieznikowaną i już
|
|
|
![]()
Post
#753
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Na takim negatywie nie jeździj po ulicy. Na torze rozkłada się to w miarę równo, bo na zakrętach zużywasz zewnętrzną część, a na prostej wewnętrzną. Jak na tych oponach dojeżdzasz to musiałbyś zmniejszać negatyw, albo po prostu przekładaj z felgi lewej na prawą. No tak nie do końca z tym tak jest. Jeśli Kuba zwiększył pochylenie koła i zwiększony jest KWSZ to koło przechodzi jeszcze bardziej w negatyw przy skręcie. Może też być za duże ciśnienie w oponie pod ten setup. gdyby nie fakt że przebieg torowy to tylko 25% życia opony to powiedzieć można stanowczo że negatyw za duży. Ale że autko na tor to już tak nie do końca byłbym za tym stwierdzeniem. Na ulicę zdecydowanie za duży to jest jedynie pewne. Na początek poszedłbym jednak w drugi komplet opon - na codzień, a miękkie zostawił tylko na tor. Wtedy będzie wykładnia dobra, jaka opona w jakich warunkach jak się zużywa. |
|
|
![]()
Post
#754
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Negatywik ciutkę zmniejszę - będzie się lepiej hamowało no i mam nadzieję że trakcja się poprawi i spowolni zużywanie opon
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#755
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jakie ciśnienie startowe i jakie na nagrzanej oponie ? taki negatyw to nie tak dużo, albo zjadła to ulica albo jest ze dużo powietrza.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#756
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#757
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Te dojazdy tak ci zjechały,bo taki negatyw w zwykłej jeździe zajeżdża opony chwila moment ja miałem -2.5 i zaraz od wewnątrz jechało.
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#758
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to Tor Lodz zaliczony
![]() Przyjemnie się śmigało, tor nie zaszybki - coś ala jastrząb ale bez możliwości zmiany konfiguracji i w zsadzie ma tylko jedna dluższą prsotą ![]() No ale wreszcie mam ustrzeloną fotkę co się dzieje z wewnetrzną oponą... jak skręcam to od wewnątrz mi ona kontaktuje się z asfaltem tym malutkim punkcikiem i mi ją tak wpiernicza własnie: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#759
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Nic nie wpiernicza, bo na zakrecie na tej oponie masz 50kg nacisku.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#760
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na prostej z negatywami -3,24 jak hamuje może wtedy je tak żre ??
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 19:34 |