![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#721
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
ale on ma DBW, i to pewnie największy problem. Ale DBW to przecież silniczek i potencjometr. Skoro ITB chodzi na jednej lince, to nie widze problemu, zeby zrobic itb elektroniczne ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#722
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No przepływeczka jest...
Postanowione będzie nowy kolektor ssacy i do tego elektryczna przepustnica fi90mm ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#723
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Kuba coś na wzór Kinetix'a czy CJM'a
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#724
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Jakie problemy z itb ?? Robisz jedno podciśnienie dla wszystkich kanalow - laczy się je razem, dalej już laczysz to z czym potrzebujesz.
ECU dla itb nie powinien być problemem, bardziej pasuje wywalić przeplywke ale nie wiem co na to ecu. W bmw gdzie było itb + przeplywka, zmiana programu w ori ecu, pozwalala na prace bez przeplywki, bardzo rowne obroty itd. same plusy. Z tylu masz za slaby amor do tak twardej sprezyny. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#725
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Coobcio z jakiego samochodu dobrałeś elektryczną przepustnice fi90?
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#726
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Coobcio z jakiego samochodu dobrałeś elektryczną przepustnice fi90? chevy LS ![]() -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#727
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to Ruda w Rykach znowu zawitała:
![]() No i laczki zmienione i czasiki poprawione ![]() ![]() No i wreszcie 12-stka na ćwiartkę i tym samym załapałem się do grona 12stkowych zetek: ![]() No i 12,991 choć przejazdów miałem parę i jeden zdecycowanie lepszy - czekam co to pojawi sie na liście SCS ![]() ![]() Wreszcie na trasie sobie pocisnąłem sprzęta i muszę przyznać że przyjemnie się nią leci, jest fajnie miło i elastycznie, teraz najwyższy czas wykręcić coś poniżej 1:50 na Poznaniu ![]() A jedyna zmianę jaką wprowadziłem to R888 na tyle w rozmiarze 275.40R18 no i zmieniłem dolot na ten gruby ze zdjęcia ale nie dał nawet 1KM ale także niczego nie pogorszył... Za to efektowniej wygląda ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#728
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dźwięk przy 8000obr.min:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#729
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
jaki on tam głośny
|
|
|
![]()
Post
#730
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#731
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Tested against the factory inlet manifold, this design generated gains of over 100rwhp by 7200rpm.
100KM na kołach na plus ? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#732
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Ale wcześniej pisza tez:
Intended for high-power forced induction applications [...]By relocating the throttle to the front of the engine, the charge pipe system can be reduced by several feet. czyli do doładowanych motorów -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#733
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W Wolnossaku też jest to pięta achillesowa - kolektor ssący
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#734
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
no to ciekawe ile może dać w wolnossaku.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#735
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ale to niestety wcale nie znaczy, ze dobry kolektor bedzie działał zarówno w T jak i NA...do wolnossącej Hondy jak założysz Edelbrocka VictorXa nie mając setupu na 250+ to licz się z -15KM
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#736
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ja wiem że kolektor musi być dopasowany do wałków i przepływów. Zastanawiam się nad tym konkretnym przypadkiem. Że ładny - to już wiemy ;-)
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#737
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Maska tez musi byc przerobiona/inna pod przepustnice z nissana.
100KM czy rwhp to konkretna obietnica juz, ale oprocz kolektora jest jeszcze kilka "i" jesli chodzi o zmiany -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#738
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
100KM to moim zdaniem między bajki nalezy włożyć...Tak samo jak przyrost z dolotu w Mustangu, który ostatnio wrzucał Rob
![]() W tym konkretnym przypadku - albo się wpasuje swoją długością, albo nie ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#739
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
i chyba za cene 3k usd
mozna zrobic policzony kolektor na miare ![]() Mozna ? -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]()
Post
#740
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
i chyba za cene 3k usd mozna zrobic policzony kolektor na miare ![]() Mozna ? tak jak kolega wyżej napisał Rob wstawiał wykres przed i po montażu jak mniemam drogiego dolotu do nowego mustanga 2.3.. później jeszcze wpadł wykres z nowym IC też pewnie nie tanim ale pasował w oryginalne miejsce p&p i nie zasłaniał chłodnic czyli był tylko grubszy i miał trochę inny rdzeń niż seria.. prawie nic nie dał ;] masakra.. wagner robi kapkę droższy ale idzie z nim znacznie w górę przez co zasłaniał sporą część chłodnicy i mogłoby to wpłynąć na ew. gwarancje np. ![]() ![]() a co do Coobcia ja czekam aż zacznie tworzyć swoje różne kolektory do NA i jestem ciekaw efektów ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 05:49 |