Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 35 36 37 38 39 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
jackkpl
post Sat, 02 Jul 2016 - 14:35
Post #721


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(anwi @ Sat, 02 Jul 2016 - 14:13) *
ale on ma DBW, i to pewnie największy problem.


Ale DBW to przecież silniczek i potencjometr. Skoro ITB chodzi na jednej lince, to nie widze problemu, zeby zrobic itb elektroniczne smile.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 02 Jul 2016 - 14:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Sat, 02 Jul 2016 - 15:41
Post #722


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No przepływeczka jest...
Postanowione będzie nowy kolektor ssacy i do tego elektryczna przepustnica fi90mm smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Sat, 02 Jul 2016 - 21:17
Post #723


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Kuba coś na wzór Kinetix'a czy CJM'a


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 03 Jul 2016 - 06:30
Post #724


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Jakie problemy z itb ?? Robisz jedno podciśnienie dla wszystkich kanalow - laczy się je razem, dalej już laczysz to z czym potrzebujesz.
ECU dla itb nie powinien być problemem, bardziej pasuje wywalić przeplywke ale nie wiem co na to ecu. W bmw gdzie było itb + przeplywka, zmiana programu w ori ecu, pozwalala na prace bez przeplywki, bardzo rowne obroty itd. same plusy.
Z tylu masz za slaby amor do tak twardej sprezyny.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EssiRS
post Sun, 03 Jul 2016 - 09:20
Post #725


Forum Homee
Dołączył: Tue, 04 October 2005
Skąd: Warszawa





Coobcio z jakiego samochodu dobrałeś elektryczną przepustnice fi90?


--------------------
Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero)
Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Sun, 03 Jul 2016 - 10:07
Post #726


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





CYTAT(EssiRS @ Sun, 03 Jul 2016 - 09:20) *
Coobcio z jakiego samochodu dobrałeś elektryczną przepustnice fi90?

chevy LS tongue.gif


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 11 Jul 2016 - 11:41
Post #727


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to Ruda w Rykach znowu zawitała:


No i laczki zmienione i czasiki poprawione smile.gif


No i wreszcie 12-stka na ćwiartkę i tym samym załapałem się do grona 12stkowych zetek:


No i 12,991 choć przejazdów miałem parę i jeden zdecycowanie lepszy - czekam co to pojawi sie na liście SCS biggrin.gif


Wreszcie na trasie sobie pocisnąłem sprzęta i muszę przyznać że przyjemnie się nią leci, jest fajnie miło i elastycznie, teraz najwyższy czas wykręcić coś poniżej 1:50 na Poznaniu biggrin.gif
A jedyna zmianę jaką wprowadziłem to R888 na tyle w rozmiarze 275.40R18 no i zmieniłem dolot na ten gruby ze zdjęcia ale nie dał nawet 1KM ale także niczego nie pogorszył...
Za to efektowniej wygląda tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 13 Jul 2016 - 14:05
Post #728


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dźwięk przy 8000obr.min:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Linarr
post Wed, 13 Jul 2016 - 15:17
Post #729


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 January 2015
Skąd: Żyrardów





jaki on tam głośny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 19 Jul 2016 - 15:07
Post #730


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów







http://cj-motorsports.com/products/cjm-bil...manifold-vq35de

Ale kolektorek ssący biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 19 Jul 2016 - 15:30
Post #731


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Tested against the factory inlet manifold, this design generated gains of over 100rwhp by 7200rpm.
100KM na kołach na plus ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 19 Jul 2016 - 19:29
Post #732


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





Ale wcześniej pisza tez:
Intended for high-power forced induction applications [...]By relocating the throttle to the front of the engine, the charge pipe system can be reduced by several feet.

czyli do doładowanych motorów


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 20 Jul 2016 - 00:34
Post #733


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W Wolnossaku też jest to pięta achillesowa - kolektor ssący biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 20 Jul 2016 - 06:37
Post #734


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no to ciekawe ile może dać w wolnossaku.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 20 Jul 2016 - 08:18
Post #735


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ale to niestety wcale nie znaczy, ze dobry kolektor bedzie działał zarówno w T jak i NA...do wolnossącej Hondy jak założysz Edelbrocka VictorXa nie mając setupu na 250+ to licz się z -15KM smile.gif Tak tylko wspominam... wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 20 Jul 2016 - 08:24
Post #736


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Ja wiem że kolektor musi być dopasowany do wałków i przepływów. Zastanawiam się nad tym konkretnym przypadkiem. Że ładny - to już wiemy ;-)


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 20 Jul 2016 - 09:33
Post #737


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





Maska tez musi byc przerobiona/inna pod przepustnice z nissana.
100KM czy rwhp to konkretna obietnica juz, ale oprocz kolektora jest jeszcze kilka "i" jesli chodzi o zmiany


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 20 Jul 2016 - 12:26
Post #738


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





100KM to moim zdaniem między bajki nalezy włożyć...Tak samo jak przyrost z dolotu w Mustangu, który ostatnio wrzucał Rob smile.gif

W tym konkretnym przypadku - albo się wpasuje swoją długością, albo nie tongue.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santacruz
post Wed, 20 Jul 2016 - 13:26
Post #739


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: oslo





i chyba za cene 3k usd

mozna zrobic policzony kolektor na miare wink.gif

Mozna ?



--------------------
2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg
hvitlok.no
macademy.no
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Wed, 20 Jul 2016 - 20:01
Post #740


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





CYTAT(santacruz @ Wed, 20 Jul 2016 - 13:26) *
i chyba za cene 3k usd

mozna zrobic policzony kolektor na miare wink.gif

Mozna ?


tak jak kolega wyżej napisał Rob wstawiał wykres przed i po montażu jak mniemam drogiego dolotu do nowego mustanga 2.3.. później jeszcze wpadł wykres z nowym IC też pewnie nie tanim ale pasował w
oryginalne miejsce p&p i nie zasłaniał chłodnic czyli był tylko grubszy i miał trochę inny rdzeń niż seria.. prawie nic nie dał ;] masakra.. wagner robi kapkę droższy ale idzie z nim znacznie w górę przez co zasłaniał sporą część chłodnicy i mogłoby to wpłynąć na ew. gwarancje np. smile.gif więc nie wszystko drogie jest super smile.gif

a co do Coobcia ja czekam aż zacznie tworzyć swoje różne kolektory do NA i jestem ciekaw efektów smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 35 36 37 38 39 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 05:49