![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Brakuje tam już powietrza w dolocie, pakuje dobre itb, nie ma sensu się bawic z wieksza przepustnica bo ona zawsze cos ograniczy.
Na takich walkach spokojnie moc będzie dalej rosla i moment tak samo tylko zrob dolot. Moim zadaniem jest przepasc przy 1000 uzytwcznych obrotow ale jak kto uważa... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
a moim zdaniem wcale to nie jest takie oczywiste, że poprawiony dolot da możliwość kręcenia wyżej. Te wałki patrząc globalnie (nie w porównaniu do serii) wcale nie są jakieś mega długie. Do wysokich obrotów potrzebny jest wznios - tutaj 11.x jak dobrze pamietam nie zrobi rewelacji, żeby napełnić 4litrowy silnik.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#623
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Seria miała 10,6mm wzniosu a nowe mają 11.3 ssące i 11 wydechowe...
No dolot strasznie jest restrykcyjny, ta konstrukcja plenum + przepustniczka 70mm z ośką 10mm... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
gość_BitterAce12_* |
![]()
Post
#624
|
![]() |
Fajnie to wygląda, spory przyrost jeśli chodzi o moc (już się na nie napalam). Czy spadek momentu w dolnym zakresie był przewidywalny? Wiesz może jak wypadają te wałki na tle JUN lub JWT?
|
|
|
![]()
Post
#625
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Seria miała 10,6mm wzniosu a nowe mają 11.3 ssące i 11 wydechowe... No dolot strasznie jest restrykcyjny, ta konstrukcja plenum + przepustniczka 70mm z ośką 10mm... Kuba, ja u siebie w B20 mam Tody 12,5mm, gdzie seria B16 jest 10,4...ten wznios jest za mało hardcorowy, żeby trzymać moment na 8k+. Oczywiście dolot jest restrykcją bez dwóch zdań, bo ja wlasnie do 260KM NA mam przepustnice 70mm, ale nie liczyłbym na to, że po jego odblokowaniu moment od tych 7500 nie zacznie już spadać do podobnego poziomu, jak teraz. Proste pytanie: jakie parametry mają wałki od Jogiego? -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#626
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
ssacy jest regulowany z ECU ma wznios od 0.2mm do 13.55mm a wydechowy ma Juna 272 a wznuos 11mm
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#627
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Ciekawe jakby się zachował na symetrycznych wałkach. Ja u siebie w 4cyl 16v miałem asymetryczne, ssący też koło 11.2mm wzniosu i motor napełniał się do 8000 z groszem (turbo). Teraz zakładam praktycznie symetryczne, ssący ponad 13mm. Ciekawy jestem jak będzie się zachowywał na takich wałkach.
-------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#628
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Jakie są za i przeciw przy symetrycznych wałkach ?
|
|
|
![]()
Post
#629
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Coobcio mierzyłeś podciśnienie w kolektorze ssącym na WOT? Zarzuć jakimiś wartościami. Zmierz może jaką masz różnicę na temperaturze w dolocie względem temperatury otoczenia i wrzuć na forum dla gawędzi. Zabawę z długością dolotu i zjawiskami falowymi zostawił bym na ostateczne dostrojenie.
-------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ssacy jest regulowany z ECU ma wznios od 0.2mm do 13.55mm a wydechowy ma Juna 272 a wznuos 11mm no to masz odpowiedź dlaczego trzyma 8500 ![]() A symetryczne wałki...to temat bardzo złożony. Wałek nie składa sie tylko ze wzniosu i długości otwarcia ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#631
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Dokładnie, a dochodzi też do tego jeszcze średnica zaworu, od której też zależy ile wpadnie powietrza poza krzywką, oraz ile mamy współotwarcia zaworów
-------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#632
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
no to masz odpowiedź dlaczego trzyma 8500 ![]() A symetryczne wałki...to temat bardzo złożony. Wałek nie składa sie tylko ze wzniosu i długości otwarcia ![]() Ok dzięki to było takie pytanie trochę poza konkursem bo ciekawi mnie fakt dlaczego świątek do mojego silnika robi wałki symetryczne, ori są nie symetrzyczne i catcamsy też niesymtryczne. Róznią się wzniosem o około 1mm. |
|
|
![]()
Post
#633
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
To na hamowni trzeba sprawdzić co się lepiej będzie spisywało...
Na stronie tomei jest dziwna sprawa że wałki 280/280 gorzej działają jak 272/272: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#634
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nie jest dziwna, bo moga miec kompletnie inne profile 'wstawania' krzywki, współotwarcia i globalne przesunięcia w fazie. Nie samym czasem i wzniosem wałek zyje
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#635
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Nie jest dziwna, bo moga miec kompletnie inne profile 'wstawania' krzywki, współotwarcia i globalne przesunięcia w fazie. Nie samym czasem i wzniosem wałek zyje ![]() Dobroć profilu krzywki się to zwie ![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#636
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No dzisiaj zetka odwiedziła pierwszy wyjazd na drogę - oj jest dobrze, cieszy jebaniutka
![]() A jutro wyjazd na tor Jastrząb by podocierać nowe heble hehe tzn. skończyć kolejne klocki ale tym razem nieco większe ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#637
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Zwierzak ,nie samochód
![]() |
|
|
![]()
Post
#638
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
dobry glos masz cobcio powinenes robic w tv
![]() -------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#639
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Jak odgłos v6 mi się nie podobał tak ten jest piękny , ale pewnie i głośny prze okrutnie . Jak bym miał jeszcze vel satisa to bym dał Coobciowi na zrobienie 4.1l
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#640
|
|
Super User Dołączył: Sun, 15 June 2014 ![]() |
dobrze drze mordę i to jak chodzi wolnossak jest bajką
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:56 |