Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Wojtek
post Wed, 02 Mar 2016 - 09:34
Post #621


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Brakuje tam już powietrza w dolocie, pakuje dobre itb, nie ma sensu się bawic z wieksza przepustnica bo ona zawsze cos ograniczy.
Na takich walkach spokojnie moc będzie dalej rosla i moment tak samo tylko zrob dolot.
Moim zadaniem jest przepasc przy 1000 uzytwcznych obrotow ale jak kto uważa...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Mar 2016 - 09:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Wed, 02 Mar 2016 - 10:04
Post #622


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





a moim zdaniem wcale to nie jest takie oczywiste, że poprawiony dolot da możliwość kręcenia wyżej. Te wałki patrząc globalnie (nie w porównaniu do serii) wcale nie są jakieś mega długie. Do wysokich obrotów potrzebny jest wznios - tutaj 11.x jak dobrze pamietam nie zrobi rewelacji, żeby napełnić 4litrowy silnik.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 02 Mar 2016 - 10:12
Post #623


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Seria miała 10,6mm wzniosu a nowe mają 11.3 ssące i 11 wydechowe...
No dolot strasznie jest restrykcyjny, ta konstrukcja plenum + przepustniczka 70mm z ośką 10mm...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_BitterAce12_*
post Wed, 02 Mar 2016 - 10:45
Post #624









Fajnie to wygląda, spory przyrost jeśli chodzi o moc (już się na nie napalam). Czy spadek momentu w dolnym zakresie był przewidywalny? Wiesz może jak wypadają te wałki na tle JUN lub JWT?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 02 Mar 2016 - 11:38
Post #625


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Coobcio @ Wed, 02 Mar 2016 - 11:12) *
Seria miała 10,6mm wzniosu a nowe mają 11.3 ssące i 11 wydechowe...
No dolot strasznie jest restrykcyjny, ta konstrukcja plenum + przepustniczka 70mm z ośką 10mm...

Kuba, ja u siebie w B20 mam Tody 12,5mm, gdzie seria B16 jest 10,4...ten wznios jest za mało hardcorowy, żeby trzymać moment na 8k+. Oczywiście dolot jest restrykcją bez dwóch zdań, bo ja wlasnie do 260KM NA mam przepustnice 70mm, ale nie liczyłbym na to, że po jego odblokowaniu moment od tych 7500 nie zacznie już spadać do podobnego poziomu, jak teraz.
Proste pytanie: jakie parametry mają wałki od Jogiego?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 02 Mar 2016 - 15:22
Post #626


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





ssacy jest regulowany z ECU ma wznios od 0.2mm do 13.55mm a wydechowy ma Juna 272 a wznuos 11mm


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Wed, 02 Mar 2016 - 16:56
Post #627


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Ciekawe jakby się zachował na symetrycznych wałkach. Ja u siebie w 4cyl 16v miałem asymetryczne, ssący też koło 11.2mm wzniosu i motor napełniał się do 8000 z groszem (turbo). Teraz zakładam praktycznie symetryczne, ssący ponad 13mm. Ciekawy jestem jak będzie się zachowywał na takich wałkach.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 02 Mar 2016 - 17:15
Post #628


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Jakie są za i przeciw przy symetrycznych wałkach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozel
post Wed, 02 Mar 2016 - 20:00
Post #629


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 December 2011





Coobcio mierzyłeś podciśnienie w kolektorze ssącym na WOT? Zarzuć jakimiś wartościami. Zmierz może jaką masz różnicę na temperaturze w dolocie względem temperatury otoczenia i wrzuć na forum dla gawędzi. Zabawę z długością dolotu i zjawiskami falowymi zostawił bym na ostateczne dostrojenie.


--------------------
E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 02 Mar 2016 - 22:44
Post #630


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Coobcio @ Wed, 02 Mar 2016 - 16:22) *
ssacy jest regulowany z ECU ma wznios od 0.2mm do 13.55mm a wydechowy ma Juna 272 a wznuos 11mm

no to masz odpowiedź dlaczego trzyma 8500 smile.gif 13,5 wzniosu to przy 4litrach jest własnie taki hardcore, jakiego potrzeba.


A symetryczne wałki...to temat bardzo złożony. Wałek nie składa sie tylko ze wzniosu i długości otwarcia smile.gif Liczy się jeszcze jego profil i przesunięcia w fazach. Ja mam symetryczne Tody na 12,5 i 255, a niesymetryczne SKunki potrafią zrobić efekt ten sam, albo i troche lepszy. Nie da się stricte stwierdzić zasady, ze symetryczne dają cośtam, a niesymetryczne co innego.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 02 Mar 2016 - 22:58
Post #631


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Dokładnie, a dochodzi też do tego jeszcze średnica zaworu, od której też zależy ile wpadnie powietrza poza krzywką, oraz ile mamy współotwarcia zaworów


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Wed, 02 Mar 2016 - 23:19
Post #632


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





CYTAT(Fawor @ Wed, 02 Mar 2016 - 22:44) *
no to masz odpowiedź dlaczego trzyma 8500 smile.gif 13,5 wzniosu to przy 4litrach jest własnie taki hardcore, jakiego potrzeba.


A symetryczne wałki...to temat bardzo złożony. Wałek nie składa sie tylko ze wzniosu i długości otwarcia smile.gif Liczy się jeszcze jego profil i przesunięcia w fazach. Ja mam symetryczne Tody na 12,5 i 255, a niesymetryczne SKunki potrafią zrobić efekt ten sam, albo i troche lepszy. Nie da się stricte stwierdzić zasady, ze symetryczne dają cośtam, a niesymetryczne co innego.

Ok dzięki to było takie pytanie trochę poza konkursem bo ciekawi mnie fakt dlaczego świątek do mojego silnika robi wałki symetryczne, ori są nie symetrzyczne i catcamsy też niesymtryczne. Róznią się wzniosem o około 1mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 03 Mar 2016 - 11:38
Post #633


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





To na hamowni trzeba sprawdzić co się lepiej będzie spisywało...
Na stronie tomei jest dziwna sprawa że wałki 280/280 gorzej działają jak 272/272:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 03 Mar 2016 - 13:01
Post #634


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Nie jest dziwna, bo moga miec kompletnie inne profile 'wstawania' krzywki, współotwarcia i globalne przesunięcia w fazie. Nie samym czasem i wzniosem wałek zyje wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Thu, 03 Mar 2016 - 21:35
Post #635


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(Fawor @ Thu, 03 Mar 2016 - 13:01) *
Nie jest dziwna, bo moga miec kompletnie inne profile 'wstawania' krzywki, współotwarcia i globalne przesunięcia w fazie. Nie samym czasem i wzniosem wałek zyje wink.gif


Dobroć profilu krzywki się to zwie smile.gif


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 01 Apr 2016 - 23:51
Post #636


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No dzisiaj zetka odwiedziła pierwszy wyjazd na drogę - oj jest dobrze, cieszy jebaniutka smile.gif


A jutro wyjazd na tor Jastrząb by podocierać nowe heble hehe tzn. skończyć kolejne klocki ale tym razem nieco większe biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sat, 02 Apr 2016 - 09:06
Post #637


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Zwierzak ,nie samochód biggrin.gif .Ładnie chodzi i fajnie się drze.Ciekawi mnie ile na ćwiare teraz zrobi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Sat, 02 Apr 2016 - 13:57
Post #638


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





dobry glos masz cobcio powinenes robic w tv biggrin.gif dźwięk Z jest mega


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Sat, 02 Apr 2016 - 14:36
Post #639


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Jak odgłos v6 mi się nie podobał tak ten jest piękny , ale pewnie i głośny prze okrutnie . Jak bym miał jeszcze vel satisa to bym dał Coobciowi na zrobienie 4.1l biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bolus1
post Sat, 02 Apr 2016 - 15:36
Post #640


Super User
Dołączył: Sun, 15 June 2014





dobrze drze mordę i to jak chodzi wolnossak jest bajką
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:56