![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
czekam na wałki
![]() A w miedzy czasie sie przejechalem to masakra jest. Na rondzie pod firmą na suchym wkreca sie jakbym latal w ulewnym deszczu, kopa dostala strasznego. bedzie cieplej to z ciekawosci sprawdze 100-200KM/H jaki czasik zrobi ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#602
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
400KM coraz bliżej:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#603
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
ITB i 400 peknie.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#604
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wreszcie udało się wygospodarować trochę wolnego czasu po nocach i zapodać wałeczki TOMEI
![]() Dobrze że nie mam w zecie klimy a ponadto mocno okrojony osprzęt silnika, w tej chwili jeszcze bardziej bowiem wywaliłem warzące 1,1kg koło pasowe wraz z jego podstawką... To wyciągamy nowe wałeczki z pudełek coby się im przyjrzeć, o i pojawia się taka oto istotna informacja: ![]() Dla mnie ważniejsze są oznaczenia o te: ![]() No to co dewastacja - prucie auta: ![]() Szybkie porównanie wałeczków tak się mają ssące TOMEI 280 Vs Seria RevUp: ![]() A tutaj mamy wydechy Tomei 272 Vs Seria: ![]() Zasadzone na piec: ![]() Tutaj troszkę z innej perspektywy: ![]() Tak więc lada chwila doskładanie i wycieczka za ścianę obok w celu weryfikacji na hamowni - co tu nam się nazmieniało ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#605
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
O co chodzi z tym montażem ? Chodzi o to żeby nie ustawiać ich na znaki bo moga strzelić czy o coś innego ?
|
|
|
![]()
Post
#606
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kladzie się je tak by całe ladnie wpadły. potem skrecasz stopki i obracasz dopiero wtedy tak by na znaki było
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#607
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Kladzie się je tak by całe ladnie wpadły. potem skrecasz stopki i obracasz dopiero wtedy tak by na znaki było czyli tak jak zawsze ![]() No ladnie ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
372KM i 459Nm...
Kończę Saaba robic i wracam z wykresem do domu. Odolnie do 4500obr.min gorzej a przy 7000obr.min doszło 40KM -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#609
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
372KM i 459Nm... Kończę Saaba robic i wracam z wykresem do domu. Odolnie do 4500obr.min gorzej a przy 7000obr.min doszło 40KM dobre przyrosty, widać co blokowało silnik ![]() -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#610
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
czemu nie kręcisz wyżej, poszedł byś do 8,5k i było by 400HP
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#611
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Podniosłem odcinkę na 7400 - wyżej się nic nie dzieje, szkoda grzać oleju w silniku...
Dzisiejsze poczynania: ![]() Co ciekawe wolne obroty są jedwabiste ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#612
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Jedenasty, a skąd więsz jak wyglada moment w chwili obecnej, że polecasz jeszcze wyższe kręcenie?
![]() EDIT: no i powyższy wykres odpowiedział na mój post... -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#613
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Yogiego racingowy Nissan 370Z miał kozak charakterystykę do 8400obr.min trzymał moment:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#614
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
moim zdaniem nie robi to jakiejś drastycznej różnicy....momentu w pyte mniej i niepotrzebnie wydłuża skrzynię.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#615
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
czyli tak jak zawsze ![]() Ee tam, na przykład przy R6 nie da się ułożyć tak, by wpadły i trzeba niestety powolutku dokręcać po kolei aż usiądą pomimo naciskania na szklanki. Fajnie teraz ta Zetka się napełnia, jeszcze jakieś pomysły na napełnianie się powyżej 6-7kprm? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#616
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na razie najprostrza opcja czyli przyspawanie flanszy aluminiowej i zapodanie większej przepustnicy i grubszego dolotu + ładne podfrezowanie wlotu do ssaka.
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#617
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
moim zdaniem nie robi to jakiejś drastycznej różnicy....momentu w pyte mniej i niepotrzebnie wydłuża skrzynię. no tak ale wlasnie dzieki wyzszej odcince mozna dac krotsze przelozenie glowne ewentualnie jechac na nizszym beigu gdzie moment jest 30% wiekszy. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#618
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Sam dobrze zaznaczyłeś - MOŻNA dać. Czyli generuje to KONIECZNOSC następnych modów, bo inaczej auto będzie jechało każdy bieg wieczność. Oczywiście przy krótszej skrzyni jest to zysk. Na dobrej gumie zysk ze 100Nm więcej środkiem będzie moim zdaniem równie, albo i nawet lepiej odczuwalny/zauważalny.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#619
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Ee tam, na przykład przy R6 nie da się ułożyć tak, by wpadły i trzeba niestety powolutku dokręcać po kolei aż usiądą pomimo naciskania na szklanki. No dobra zgoda, tyczy się to np BMW - ale głównie się do tego zmierza bo jest to bezpieczniejsze dla wałków ![]() Sam dobrze zaznaczyłeś - MOŻNA dać. Czyli generuje to KONIECZNOSC następnych modów, bo inaczej auto będzie jechało każdy bieg wieczność. Oczywiście przy krótszej skrzyni jest to zysk. Na dobrej gumie zysk ze 100Nm więcej środkiem będzie moim zdaniem równie, albo i nawet lepiej odczuwalny/zauważalny. Dokładnie, generowanie dodatkowego kosztu na ten moment. Ja czekam teraz na testy tych kilku kolektorów przy obecnych modach. Może się okazać, że te co na serii nie robiły tu pokażą zęby. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#620
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
Jedenasty, a skąd więsz jak wyglada moment w chwili obecnej, że polecasz jeszcze wyższe kręcenie? ![]() EDIT: no i powyższy wykres odpowiedział na mój post... a czy ja napisałem że jest amatorem? chodziło mi o sam fakt dać agresywne wałki i uzyskać moc z obrotów a nie odnosiłem do wykresu którego nie widziałem pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:36 |