Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Coobcio
post Mon, 08 Feb 2016 - 21:51
Post #601


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





czekam na wałki smile.gif
A w miedzy czasie sie przejechalem to masakra jest. Na rondzie pod firmą na suchym wkreca sie jakbym latal w ulewnym deszczu, kopa dostala strasznego. bedzie cieplej to z ciekawosci sprawdze 100-200KM/H jaki czasik zrobi smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Feb 2016 - 21:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Thu, 18 Feb 2016 - 02:08
Post #602


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





400KM coraz bliżej:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 18 Feb 2016 - 09:23
Post #603


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





ITB i 400 peknie.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Mar 2016 - 09:12
Post #604


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wreszcie udało się wygospodarować trochę wolnego czasu po nocach i zapodać wałeczki TOMEI smile.gif
Dobrze że nie mam w zecie klimy a ponadto mocno okrojony osprzęt silnika, w tej chwili jeszcze bardziej bowiem wywaliłem warzące 1,1kg koło pasowe wraz z jego podstawką...

To wyciągamy nowe wałeczki z pudełek coby się im przyjrzeć, o i pojawia się taka oto istotna informacja:


Dla mnie ważniejsze są oznaczenia o te:


No to co dewastacja - prucie auta:


Szybkie porównanie wałeczków tak się mają ssące TOMEI 280 Vs Seria RevUp:


A tutaj mamy wydechy Tomei 272 Vs Seria:


Zasadzone na piec:


Tutaj troszkę z innej perspektywy:


Tak więc lada chwila doskładanie i wycieczka za ścianę obok w celu weryfikacji na hamowni - co tu nam się nazmieniało tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Tue, 01 Mar 2016 - 12:24
Post #605


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





O co chodzi z tym montażem ? Chodzi o to żeby nie ustawiać ich na znaki bo moga strzelić czy o coś innego ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Mar 2016 - 12:33
Post #606


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kladzie się je tak by całe ladnie wpadły. potem skrecasz stopki i obracasz dopiero wtedy tak by na znaki było


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Tue, 01 Mar 2016 - 13:23
Post #607


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





CYTAT(Coobcio @ Tue, 01 Mar 2016 - 12:33) *
Kladzie się je tak by całe ladnie wpadły. potem skrecasz stopki i obracasz dopiero wtedy tak by na znaki było


czyli tak jak zawsze wink.gif

No ladnie smile.gif Ciekawi mnie bardzo rezultat. Teraz na nowych walkach tez bym przetestowal kolektory.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Mar 2016 - 20:27
Post #608


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





372KM i 459Nm...
Kończę Saaba robic i wracam z wykresem do domu.
Odolnie do 4500obr.min gorzej a przy 7000obr.min doszło 40KM


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sender
post Tue, 01 Mar 2016 - 22:07
Post #609


Super User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: GGC Inc.





CYTAT(Coobcio @ Tue, 01 Mar 2016 - 19:27) *
372KM i 459Nm...
Kończę Saaba robic i wracam z wykresem do domu.
Odolnie do 4500obr.min gorzej a przy 7000obr.min doszło 40KM


dobre przyrosty, widać co blokowało silnik smile.gif


--------------------
Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD
M3 E46 LCI
www.nissantech.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Tue, 01 Mar 2016 - 22:38
Post #610


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





czemu nie kręcisz wyżej, poszedł byś do 8,5k i było by 400HP

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Mar 2016 - 23:38
Post #611


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Podniosłem odcinkę na 7400 - wyżej się nic nie dzieje, szkoda grzać oleju w silniku...
Dzisiejsze poczynania:


Co ciekawe wolne obroty są jedwabiste smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 01 Mar 2016 - 23:39
Post #612


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Jedenasty, a skąd więsz jak wyglada moment w chwili obecnej, że polecasz jeszcze wyższe kręcenie? rolleyes.gif Sądzę, że Coobcio amatorem nie jest i widzi co się dzieje na wykresie...Ty nie widzisz, bo jeszcze nawet nie ma, a już wiesz, że trzeba kręcić wyżej i przyniesie to 30KM - braawo.

EDIT: no i powyższy wykres odpowiedział na mój post...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Mar 2016 - 23:47
Post #613


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Yogiego racingowy Nissan 370Z miał kozak charakterystykę do 8400obr.min trzymał moment:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 02 Mar 2016 - 00:00
Post #614


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





moim zdaniem nie robi to jakiejś drastycznej różnicy....momentu w pyte mniej i niepotrzebnie wydłuża skrzynię.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 02 Mar 2016 - 00:19
Post #615


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Onyx @ Tue, 01 Mar 2016 - 13:23) *
czyli tak jak zawsze wink.gif

Ee tam, na przykład przy R6 nie da się ułożyć tak, by wpadły i trzeba niestety powolutku dokręcać po kolei aż usiądą pomimo naciskania na szklanki.

Fajnie teraz ta Zetka się napełnia, jeszcze jakieś pomysły na napełnianie się powyżej 6-7kprm?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 02 Mar 2016 - 00:27
Post #616


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na razie najprostrza opcja czyli przyspawanie flanszy aluminiowej i zapodanie większej przepustnicy i grubszego dolotu + ładne podfrezowanie wlotu do ssaka.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Wed, 02 Mar 2016 - 06:28
Post #617


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





CYTAT(Fawor @ Wed, 02 Mar 2016 - 00:00) *
moim zdaniem nie robi to jakiejś drastycznej różnicy....momentu w pyte mniej i niepotrzebnie wydłuża skrzynię.

no tak ale wlasnie dzieki wyzszej odcince mozna dac krotsze przelozenie glowne ewentualnie jechac na nizszym beigu gdzie moment jest 30% wiekszy.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 02 Mar 2016 - 07:25
Post #618


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Sam dobrze zaznaczyłeś - MOŻNA dać. Czyli generuje to KONIECZNOSC następnych modów, bo inaczej auto będzie jechało każdy bieg wieczność. Oczywiście przy krótszej skrzyni jest to zysk. Na dobrej gumie zysk ze 100Nm więcej środkiem będzie moim zdaniem równie, albo i nawet lepiej odczuwalny/zauważalny.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 02 Mar 2016 - 07:37
Post #619


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





CYTAT(Mis @ Wed, 02 Mar 2016 - 00:19) *
Ee tam, na przykład przy R6 nie da się ułożyć tak, by wpadły i trzeba niestety powolutku dokręcać po kolei aż usiądą pomimo naciskania na szklanki.


No dobra zgoda, tyczy się to np BMW - ale głównie się do tego zmierza bo jest to bezpieczniejsze dla wałków wink.gif


CYTAT(Fawor @ Wed, 02 Mar 2016 - 07:25) *
Sam dobrze zaznaczyłeś - MOŻNA dać. Czyli generuje to KONIECZNOSC następnych modów, bo inaczej auto będzie jechało każdy bieg wieczność. Oczywiście przy krótszej skrzyni jest to zysk. Na dobrej gumie zysk ze 100Nm więcej środkiem będzie moim zdaniem równie, albo i nawet lepiej odczuwalny/zauważalny.


Dokładnie, generowanie dodatkowego kosztu na ten moment. Ja czekam teraz na testy tych kilku kolektorów przy obecnych modach. Może się okazać, że te co na serii nie robiły tu pokażą zęby.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 02 Mar 2016 - 09:17
Post #620


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





CYTAT(Fawor @ Tue, 01 Mar 2016 - 23:39) *
Jedenasty, a skąd więsz jak wyglada moment w chwili obecnej, że polecasz jeszcze wyższe kręcenie? rolleyes.gif Sądzę, że Coobcio amatorem nie jest i widzi co się dzieje na wykresie...Ty nie widzisz, bo jeszcze nawet nie ma, a już wiesz, że trzeba kręcić wyżej i przyniesie to 30KM - braawo.

EDIT: no i powyższy wykres odpowiedział na mój post...


a czy ja napisałem że jest amatorem? chodziło mi o sam fakt dać agresywne wałki i uzyskać moc z obrotów a nie odnosiłem do wykresu którego nie widziałem

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:36