Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
kontrolm
post Mon, 25 Jan 2016 - 13:54
Post #581


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



tak myślałem aż dostałem w ręce wzmocnioną fabrycznie wersję 85KM więc szybciutko do kolektorów - wydechowy taki sam a ssący mimo że inny bo tam jednopunkt a tu dwugardzielowy gaźnik ale "błędy" takie same...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 25 Jan 2016 - 13:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Jan 2016 - 00:09
Post #582


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na razie chciałbym prostym sposobem trochę chociaż poprawić napełnienie silnika - boli mnie to ze te zetki z pojedyńczą przepustnicą w ogóle nie mają góry...
Sprawdziłem co daje samo zwiększenie pojemności, teraz będzie dużo zabawy żeby zmienić wałki ale nim to zrobię chciałbym spróbować poprawić coś z tym cholernym pleneum.

Genralnie po moim grzebaniu w dolocie (skracanie runenrów) spada moc to automatycznie robi się bogatsza mieszanka AFR z 12,6 spadł na 12,4 górą - w miejscu spadku mocy i momentu...

Aha i było pytanie odnośnie kolektorów ssących:


Ten z mocniejszego silnika ma o te 2cm krósze runnery a poza tym mają większe, bardziej wystające trąbki


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Jan 2016 - 02:09
Post #583


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Tutaj jakiśtuning wynalazek mega krótki i gruby runner:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 26 Jan 2016 - 06:21
Post #584


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



pięknie wyfrezowane na CNC z tego co widze.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Jan 2016 - 11:08
Post #585


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Odlew + CNC na moje oko za krótkie te kanały trochę...
Bardzo fajny artykuł o kolektorach ssących tylko że na przykładzie silnika LS1:
http://www.hotrod.com/features/1507-20-ls1...nifolds-tested/

Fajnie bo nawet 70KM przyrostu mocy i poprawa momentu w calutkim zakresie...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 26 Jan 2016 - 11:20
Post #586


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie ma dedykowanych do twojego silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 26 Jan 2016 - 11:47
Post #587


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ale co to znaczy dedykowany ? to tak jak box do silnika zamiast programu robionego na hamowni.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Jan 2016 - 12:17
Post #588


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jest coś takiego:


Ale w przypadku wolnossaka zabiera ok 30-35Nm i 10-15KM - niebawem będę miał okazję stestować to na hamowni, nim zamontuje to pomierzę rury ile mają długości i średnicy...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Jan 2016 - 12:19
Post #589


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jeszcze coś takiego jest:


Poprawiło to trochę środka, zabrało dołu i spiepszyło górę...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Tue, 26 Jan 2016 - 14:38
Post #590


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Coobcio skąd Ty tak te kolektory jak z rękawa wyciągasz ? tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 26 Jan 2016 - 14:53
Post #591


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





A po szrotach w Polsce nazbierałem...
A z tym koelkotrem z nierdzewki chłopak wpadnie do mnie by mu wrzucić serię po planowaniu 1 i 2 gara + spacer, za to wezmę od niego w rozliczeniu do badań tego neirdzewnego Kinetixa biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 26 Jan 2016 - 17:15
Post #592


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (Fawor @ Mon, 25 Jan 2016 - 09:40) *
wzór matematyczny wie. Jesli wg niego średnica rzeczywista >= średnicy minimalnej to znaczy, ze nie trzeba jej zmieniać. Proste.

Co projektuje producent, jakie sa jego założenia i co TRZEBA zrobić, że je zmienić - uwierz mi, że wie najlepiej producent, a nie my. Ja się opieram na teorii układów dolotowych, ktorą przetestowałem na wielu Hondach w praktyce i takie liczone dolociki wykonuje. Nie chcesz to nie musisz mi wierzyć smile.gif Ale nie próbuj wciskać czegoś innego wykładając teorię powstania świata pod tytulem "bo jak cos się zmienia, to trzeba coś tam coś tam", bo nie wiesz czy trzeba, czy po prostu tak zrobił producent. Ty dorabiasz do tego teorię, a jemu może chodziło o zupełnie co innego smile.gif

Fawor troszkę pokory. Rozumiem, że masz doświadczenie i dobrze Ci to idzie - super - ale zawsze jest jakaś nowa wiedza do odkrycia, nikt z nas nie wie wszystkiego.
Twoja zasada " średnica rzeczywista >= średnicy minimalnej" to duże uproszczenie - to działa ale jest tu jednak więcej do poznania. Sama średnica zaworu lub najwęższego miejsca w dolocie NIE wystarczy do wyliczenia optymalnej średnicy dolotu. Fakt - lepiej to sprawdzić w.g. Twojej metody niż wcale, ale da się to zrobić lepiej. Niestety ale przy silnikach nic nie jest takie "proste":P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 26 Jan 2016 - 17:29
Post #593


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Wydaje mi się, ze nie cierpię na brak pokory, bo zdaję sobie sprawę z bardzo wielu rzeczy, których o dolotach i ogólnie silnikach jeszcze nie wiem, ale to, co wiem, nei jest wiedza tajemną, jak się niektórym wydaje. Dlatego ją tutaj przekazuje. Trochę mnie mierzi jak czytam słowa w moim kierunku pod tytułem 'czy wiesz, że silnik spalinowy jest składanką wielu rzeczy, które mają wpływ", bo trochę jednak i z teorii i z doświadczenia wiem. Nei wiem, trzeba rzucać tytułami i osiągnięciami, zeby potwierdzać swoją rzetelnośc wypowiedzi? Czy po prostu rozsądny człek czytający powinien przyjąć do wiadomości, że jesli ktoś wypowiada się o wiedzy technicznej na tak szerokim forum w taki sposób, to nie rzuca słów na wiatr?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 29 Jan 2016 - 10:51
Post #594


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Do kolektora ssącego i lepszego pleneum wrócimy po tym jak uturbię kolejną zetkę...
A tym czasem zapodałem jeszcze ciutek większe heble od dotychczasowego Stage 1,5 czyli zaciski 370Z + tarcze M3 E90.
Tak więc zaciski podmienione na te pochodzące z Audi TTRS - przemawia za nimi to że mają okładzinę cierną o 5mm dłuższą i 5mm wyższą (128mmx65mm):

Całość tak wygląda po skręceniu:


Zacisk teraz będzie symetrycznie ustawiony tak jak w fabrycznej 350Z - dzięki czemu będzie łatwiej wystrugać mi nawiewy schładzające tarcze/klocki tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Fri, 29 Jan 2016 - 12:22
Post #595


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





a jak ze średnicami tłoczków?


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 29 Jan 2016 - 21:14
Post #596


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Jest szansa upakowac kompresor z 3.0 tfsi w nissanie? Jakie gabaryty ma ten silnik wg audi?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajoss
post Mon, 01 Feb 2016 - 18:11
Post #597


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010





Chyba jakiś update by się przydał, bo na fb coś ciekawego wyszło. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 02 Feb 2016 - 09:49
Post #598


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





ale to odnośnie doładowanego silnika było - utrzymanie przyspeiszonych wałków ssących do samego końca, tutaj w wolnossaku już to testowałem są optymalnie nawet 5 stopni jak przyspieszę względem zerowej pozycji to moc ucieka a przy uturbiencu 14-17 stopni od 6000 do odciny najlepsze efekty daje.
A średnicę tłoczka zmierzę z ciekawości smile.gif Nie wydaje mi się być znacząco większa niż ta jaka występuje w zaciskach 370Z...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Mon, 08 Feb 2016 - 18:18
Post #599


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Co tam z Zetką ? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 08 Feb 2016 - 18:45
Post #600


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Mody ekspresowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 01:26