Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Sender
post Sun, 17 Jan 2016 - 10:17
Post #521


Super User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: GGC Inc.





Kuba, ale w 350z w ostatnich rocznikach były dwie przepustnice.
A wiec kpl. kolektor z przepustnicami komp wiazka i heja banana wink.gif


--------------------
Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD
M3 E46 LCI
www.nissantech.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Jan 2016 - 10:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jarek1111
post Sun, 17 Jan 2016 - 10:25
Post #522


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





kto jak kto ale coobcio chyba wie o 2 przepustnicach w 350z, tylko to było w wersi silnikowej HR


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 13:56
Post #523


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Żeby wiązka z HR-a zachulała w budzie z Revpem bądź DE trzeba przekłądać wszystko łącznie z ABS-em biggrin.gif
Zmotywować się nie mogłem, posiedziałem w wczoraj w Garage i sobie mierzyłem długości runerów w różnych silnikach Nissana.
370Z ma strasznie krótkie trąbki w dolocie 11,5cm
350Z HR (ten z dwiema przepustnicami) 14cm
350Z RevUp 300KM jedna przepsutnica 15cm
350Z DE 280KM jedna przepustnica dużo niuta 17cm

Tutaj porównanie ssący DE Vs. ssacy Revup:


U siebie dodatkowo dam spacera coby go wydłużyć coby tyle niutona nie upiepszyło - no lece testować, bo nie może tak być że od 6000obr.min do końca moc spada, niech się chociaż utrzymuje biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 17 Jan 2016 - 14:44
Post #524


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



długości długościami a średnice ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 17:55
Post #525


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jest zajebiście !!
Wrócę do domu to zapodam wykres i fotki wrzucę smile.gif smile.gif smile.gif
Kolektor ssący z REV Upa zapodany (ma trąbki takie jakby pogrubiające się...
Trochę uzyskałem o dziwo cofając zapłon o 2 stopnie w zakresie 6000obr.min do końca, także podlałem paliwem od 4500 do końca a z dołu zdjąłem sporo...
Ani jeden Nm nie spierdzielił a pięknie wszystk się wyprostowało od 5800 obr.min do końca !!!

Muszę dolot dlubać bo widać że brakuje mu powietrza.
Ps. 349KM wyszło smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Sun, 17 Jan 2016 - 18:03
Post #526


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Co stoi na przeszkodzie wyspawania czegoś samemu ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 18:20
Post #527


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Fotki zaraz pocykam seryjnego ssaka to razem może coś wykombinujemy, przepustnica powietrze dostarcza w złym miejscu do tego małym otworem nie ukierunkowanym w trąbki, poza tym bardzo ciasno jest miedzy trąbkami a Pleneum.
Opracować jakiegoś porzadnego moda Pleneum trza biggrin.gif
Ps. 15-16KM doszło w zakresie 6000-6600obr.min smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 18:28
Post #528


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dodam fakt ze tak jest skasztanione fabryczne pleneum że przy jeździe na podcisnieniach żeby obie sondy AFR miały podobny odczyt trzeba dolać 3,8% na gary niepażyste (Prawe)


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisioLBN
post Sun, 17 Jan 2016 - 18:39
Post #529


Forum Homee
Dołączył: Tue, 16 December 2014





Coobcio apropos 2 przepustnic to czemu nie możesz tego zrobić trochę jak ITB ? Czyli 1 przepustnica zrobić na Master i ją sterować elektronicznie a drugą Slave sterować wałkiem od 1wszej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 17 Jan 2016 - 19:35
Post #530


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Coobcio - jak śnieg zejdzie to musimy sie złapać wolnossakami na FSO tongue.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 20:13
Post #531


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jestem Za ale u mnie z trakcją będzie kupa ty wyrwiesz z 4rech butów jak wściekły biggrin.gif

No to czas podzielić się dzisiejszym osiągnięciem smile.gif

Po lewej kolektor ssący z DE (280KM) a po prwej z REVUP (300KM) jak wiadomo i spradziłem na hamowni w przypadku seryjnej pojemności ten drugi ubija 30Nm ale dodaje nieco powyżej 6500obr.min... Tak wygląda ich zestawienie:


Efekt podmiany ssaka + dostrojene:


Maks wartość mocy niby tylko 8KM doszło ale powyżej 6000obr.min jest już znacznie przyjemniej miejscami po 16KM podochodziło smile.gif smile.gif smile.gif
No i absolutnie żaden Nm nie zdechł !! w przypadku fabrycznej pojemności jest przepaść...

No to trzeba zabrać się za poprawienie Pleneum biggrin.gif
Może jedna duża przepustnica wystarczy np. z Audi S8 albo BMW jakiegoś 4.4 czy tam podobnego byle na kablu...

A i jeszcze odcinke mam przepustnicową a nie paliwową, nie sprawdzałem w jakim momencie zaczyna domykać przepustnicę ale też może mieć to wpływ na moc na najwyższych obrotach - zmienię i sprawdzę smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 20:22
Post #532


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mój pieceł Vs Jogiego 370Z na rok 2014:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 17 Jan 2016 - 20:27
Post #533


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





I Twój wykres jakoś nagle stał się taki krótki biggrin.gif Ale różnica w momencie jest zacna :)Przy takim motorze wymodziłbym tam porządne ITB na Twoim miejscu, zeby nie mieć już wątpliwości o ewentualne ograniczanie setupu po wpadnięciu wałków...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 17 Jan 2016 - 21:09
Post #534


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no nie chce modzić bo mówi że pod klienta ale póki co rzeźbi blok zmienia tłoki i pojemność to jakoś średnio pod klienta ;-)
Może się w końcu złamie i stwierdzi że ITB też można klientowi zrobić...i cały zestaw opracować napędzany silnikiem od elektroprzepustnicy...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 21:11
Post #535


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nissan 350Z Fontana racing 450KM geneorwał na jednej przepustnicy 89mm, dolna połowka ssaka tak wyglądała:


Natomiast od góry coś takiego wystrugali:



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sun, 17 Jan 2016 - 21:55
Post #536


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no ok przecież masz odczyt z MAPSensora i tam napewno widać co się dzieje na wyższych obrotach i czy przepustnica naprawdę blokuje. Dodatkowo masz też większą przepustnicę i możesz wyspawać większe górne plenum .
Czym większa pojemnośc plenum tym mniejszą przepustnicę będziesz potrzebować dla danej mocy. Dodatkowo włożenie przepustnicy w układ wyglądający jak zwężka Venturiego gdzie właśnie przepustnica jest jego najwęższym miejscem pozwoli odzyskać dużą część utraconego ciśnienia. ZObacz jak to mają zrobione auta NA z reguaminową zwężką albo stare motocykle.
Coś jak to:



--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 22:51
Post #537


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mam tylko MAF-a ale spokojnie mogę w kolektor ssący wpiąć manometr i będę widział czy podciśnienie się wytwarza na wysokich obr smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 17 Jan 2016 - 23:05
Post #538


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Tak z ciekawości znalazłem wykres seryjnego REVUPa - najmocniejsza seria jaka kiedykolwiek odwiedziła naszą hamownię:


Widać subtelną różnicę smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sun, 17 Jan 2016 - 23:14
Post #539


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





CYTAT(Coobcio @ Sun, 17 Jan 2016 - 21:11) *
Nissan 350Z Fontana racing 450KM geneorwał na jednej przepustnicy 89mm, dolna połowka ssaka tak wyglądała:

moim zdaniem powinienes kombinować z takim właśnie dolotem, w dodatku zrobić go tak bys mogl w latwy sposob zmieniać dlugosc kanałów i byc moze jeśli również będzie Ci się chciało pojemnosc plenum. Masz warunki wiec mozesz dzialać, a klient jak już zaplaci za stroker to i za dolot zapłaci bo pewnie bedzie on tańszy sporo niz dół.

ja mając długi dolot w silniku 1800 miałem 196Nm, po skróceniu dolotu obcięło 10Nm i przesunęło 1200 wyżej za to przybyło 18KM, które rosnie do odcinki(to wszystko bez strojenia, ale mam jakis taki fajny sterwnik co sam wszystko ogarnia smile.gif
Teraz pytanie co sprawi ze auto będzie lepiej jechac, wiecej Nm w srednim zakresie czy wiecej w górnym. Mnie sie podoba jak auto jedzie do samego końca i wraz z obrotami mocniej czujesz fotel na plecach do samej odcinki, ale czy to jest korzystniejsze, nie wiem.
Sluchaj Kontroloma smile.gif


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 18 Jan 2016 - 07:25
Post #540


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Panowie - średnica dolotu ma być taka, aby po prostu nie być restrykcją. Do obliczenia ze średnicy zaworu ssącego. Po dobraniu średnicy najważniejsza jest długość - i tą długośc pod zjawisko falowe w zadanym punkcie również można obliczyć smile.gif Niestety nie przekłada się 1:1 na peak w zadanych obrotach - każdy motor (w sensie Honda, Nissan itp) reaguje trochę inaczej i dobrze jest wyjściowo dobrać odpowiednią długośc i wartość obliczeniową rpm dla poprawy CALEGO zakresu obrotowego, a później dopiero kombinować z lekkimi przesunięciami w górę i w dól. Hamownia pod ręką, także życ nie umierać wink.gif

Coobcio - jak masz ochotę kombinować z długościami dolotów to jestem chętny do współpracy - pogadaj ze strojącym Hondziarzem, trochę już z tym mamy wspólnego doświadczenia smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 15:20