![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#521
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
Kuba, ale w 350z w ostatnich rocznikach były dwie przepustnice.
A wiec kpl. kolektor z przepustnicami komp wiazka i heja banana ![]() -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#522
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
kto jak kto ale coobcio chyba wie o 2 przepustnicach w 350z, tylko to było w wersi silnikowej HR
-------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#523
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Żeby wiązka z HR-a zachulała w budzie z Revpem bądź DE trzeba przekłądać wszystko łącznie z ABS-em
![]() Zmotywować się nie mogłem, posiedziałem w wczoraj w Garage i sobie mierzyłem długości runerów w różnych silnikach Nissana. 370Z ma strasznie krótkie trąbki w dolocie 11,5cm 350Z HR (ten z dwiema przepustnicami) 14cm 350Z RevUp 300KM jedna przepsutnica 15cm 350Z DE 280KM jedna przepustnica dużo niuta 17cm Tutaj porównanie ssący DE Vs. ssacy Revup: ![]() U siebie dodatkowo dam spacera coby go wydłużyć coby tyle niutona nie upiepszyło - no lece testować, bo nie może tak być że od 6000obr.min do końca moc spada, niech się chociaż utrzymuje ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#524
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
długości długościami a średnice ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#525
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jest zajebiście !!
Wrócę do domu to zapodam wykres i fotki wrzucę ![]() ![]() ![]() Kolektor ssący z REV Upa zapodany (ma trąbki takie jakby pogrubiające się... Trochę uzyskałem o dziwo cofając zapłon o 2 stopnie w zakresie 6000obr.min do końca, także podlałem paliwem od 4500 do końca a z dołu zdjąłem sporo... Ani jeden Nm nie spierdzielił a pięknie wszystk się wyprostowało od 5800 obr.min do końca !!! Muszę dolot dlubać bo widać że brakuje mu powietrza. Ps. 349KM wyszło ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#526
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Co stoi na przeszkodzie wyspawania czegoś samemu ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#527
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Fotki zaraz pocykam seryjnego ssaka to razem może coś wykombinujemy, przepustnica powietrze dostarcza w złym miejscu do tego małym otworem nie ukierunkowanym w trąbki, poza tym bardzo ciasno jest miedzy trąbkami a Pleneum.
Opracować jakiegoś porzadnego moda Pleneum trza ![]() Ps. 15-16KM doszło w zakresie 6000-6600obr.min ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#528
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dodam fakt ze tak jest skasztanione fabryczne pleneum że przy jeździe na podcisnieniach żeby obie sondy AFR miały podobny odczyt trzeba dolać 3,8% na gary niepażyste (Prawe)
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#529
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Coobcio apropos 2 przepustnic to czemu nie możesz tego zrobić trochę jak ITB ? Czyli 1 przepustnica zrobić na Master i ją sterować elektronicznie a drugą Slave sterować wałkiem od 1wszej.
|
|
|
![]()
Post
#530
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Coobcio - jak śnieg zejdzie to musimy sie złapać wolnossakami na FSO
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#531
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jestem Za ale u mnie z trakcją będzie kupa ty wyrwiesz z 4rech butów jak wściekły
![]() No to czas podzielić się dzisiejszym osiągnięciem ![]() Po lewej kolektor ssący z DE (280KM) a po prwej z REVUP (300KM) jak wiadomo i spradziłem na hamowni w przypadku seryjnej pojemności ten drugi ubija 30Nm ale dodaje nieco powyżej 6500obr.min... Tak wygląda ich zestawienie: ![]() Efekt podmiany ssaka + dostrojene: ![]() Maks wartość mocy niby tylko 8KM doszło ale powyżej 6000obr.min jest już znacznie przyjemniej miejscami po 16KM podochodziło ![]() ![]() ![]() No i absolutnie żaden Nm nie zdechł !! w przypadku fabrycznej pojemności jest przepaść... No to trzeba zabrać się za poprawienie Pleneum ![]() Może jedna duża przepustnica wystarczy np. z Audi S8 albo BMW jakiegoś 4.4 czy tam podobnego byle na kablu... A i jeszcze odcinke mam przepustnicową a nie paliwową, nie sprawdzałem w jakim momencie zaczyna domykać przepustnicę ale też może mieć to wpływ na moc na najwyższych obrotach - zmienię i sprawdzę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#532
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mój pieceł Vs Jogiego 370Z na rok 2014:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#533
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
I Twój wykres jakoś nagle stał się taki krótki
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#534
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
no nie chce modzić bo mówi że pod klienta ale póki co rzeźbi blok zmienia tłoki i pojemność to jakoś średnio pod klienta ;-)
Może się w końcu złamie i stwierdzi że ITB też można klientowi zrobić...i cały zestaw opracować napędzany silnikiem od elektroprzepustnicy... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#535
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nissan 350Z Fontana racing 450KM geneorwał na jednej przepustnicy 89mm, dolna połowka ssaka tak wyglądała:
![]() Natomiast od góry coś takiego wystrugali: ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#536
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
no ok przecież masz odczyt z MAPSensora i tam napewno widać co się dzieje na wyższych obrotach i czy przepustnica naprawdę blokuje. Dodatkowo masz też większą przepustnicę i możesz wyspawać większe górne plenum .
Czym większa pojemnośc plenum tym mniejszą przepustnicę będziesz potrzebować dla danej mocy. Dodatkowo włożenie przepustnicy w układ wyglądający jak zwężka Venturiego gdzie właśnie przepustnica jest jego najwęższym miejscem pozwoli odzyskać dużą część utraconego ciśnienia. ZObacz jak to mają zrobione auta NA z reguaminową zwężką albo stare motocykle. Coś jak to: ![]() ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#537
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mam tylko MAF-a ale spokojnie mogę w kolektor ssący wpiąć manometr i będę widział czy podciśnienie się wytwarza na wysokich obr
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#538
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tak z ciekawości znalazłem wykres seryjnego REVUPa - najmocniejsza seria jaka kiedykolwiek odwiedziła naszą hamownię:
![]() Widać subtelną różnicę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#539
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Nissan 350Z Fontana racing 450KM geneorwał na jednej przepustnicy 89mm, dolna połowka ssaka tak wyglądała: ![]() moim zdaniem powinienes kombinować z takim właśnie dolotem, w dodatku zrobić go tak bys mogl w latwy sposob zmieniać dlugosc kanałów i byc moze jeśli również będzie Ci się chciało pojemnosc plenum. Masz warunki wiec mozesz dzialać, a klient jak już zaplaci za stroker to i za dolot zapłaci bo pewnie bedzie on tańszy sporo niz dół. ja mając długi dolot w silniku 1800 miałem 196Nm, po skróceniu dolotu obcięło 10Nm i przesunęło 1200 wyżej za to przybyło 18KM, które rosnie do odcinki(to wszystko bez strojenia, ale mam jakis taki fajny sterwnik co sam wszystko ogarnia ![]() Teraz pytanie co sprawi ze auto będzie lepiej jechac, wiecej Nm w srednim zakresie czy wiecej w górnym. Mnie sie podoba jak auto jedzie do samego końca i wraz z obrotami mocniej czujesz fotel na plecach do samej odcinki, ale czy to jest korzystniejsze, nie wiem. Sluchaj Kontroloma ![]() -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#540
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Panowie - średnica dolotu ma być taka, aby po prostu nie być restrykcją. Do obliczenia ze średnicy zaworu ssącego. Po dobraniu średnicy najważniejsza jest długość - i tą długośc pod zjawisko falowe w zadanym punkcie również można obliczyć
![]() ![]() Coobcio - jak masz ochotę kombinować z długościami dolotów to jestem chętny do współpracy - pogadaj ze strojącym Hondziarzem, trochę już z tym mamy wspólnego doświadczenia ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 15:20 |