![]() ![]() |
Sun, 17 Jan 2016 - 10:17
Post
#521
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. |
Kuba, ale w 350z w ostatnich rocznikach były dwie przepustnice.
A wiec kpl. kolektor z przepustnicami komp wiazka i heja banana -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 17 Jan 2016 - 10:17
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 10:25
Post
#522
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 |
kto jak kto ale coobcio chyba wie o 2 przepustnicach w 350z, tylko to było w wersi silnikowej HR
-------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 13:56
Post
#523
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Żeby wiązka z HR-a zachulała w budzie z Revpem bądź DE trzeba przekłądać wszystko łącznie z ABS-em
Zmotywować się nie mogłem, posiedziałem w wczoraj w Garage i sobie mierzyłem długości runerów w różnych silnikach Nissana. 370Z ma strasznie krótkie trąbki w dolocie 11,5cm 350Z HR (ten z dwiema przepustnicami) 14cm 350Z RevUp 300KM jedna przepsutnica 15cm 350Z DE 280KM jedna przepustnica dużo niuta 17cm Tutaj porównanie ssący DE Vs. ssacy Revup: ![]() U siebie dodatkowo dam spacera coby go wydłużyć coby tyle niutona nie upiepszyło - no lece testować, bo nie może tak być że od 6000obr.min do końca moc spada, niech się chociaż utrzymuje -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 14:44
Post
#524
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
długości długościami a średnice ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 17:55
Post
#525
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Jest zajebiście !!
Wrócę do domu to zapodam wykres i fotki wrzucę Kolektor ssący z REV Upa zapodany (ma trąbki takie jakby pogrubiające się... Trochę uzyskałem o dziwo cofając zapłon o 2 stopnie w zakresie 6000obr.min do końca, także podlałem paliwem od 4500 do końca a z dołu zdjąłem sporo... Ani jeden Nm nie spierdzielił a pięknie wszystk się wyprostowało od 5800 obr.min do końca !!! Muszę dolot dlubać bo widać że brakuje mu powietrza. Ps. 349KM wyszło -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 18:03
Post
#526
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Co stoi na przeszkodzie wyspawania czegoś samemu ?
|
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 18:20
Post
#527
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Fotki zaraz pocykam seryjnego ssaka to razem może coś wykombinujemy, przepustnica powietrze dostarcza w złym miejscu do tego małym otworem nie ukierunkowanym w trąbki, poza tym bardzo ciasno jest miedzy trąbkami a Pleneum.
Opracować jakiegoś porzadnego moda Pleneum trza Ps. 15-16KM doszło w zakresie 6000-6600obr.min -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 18:28
Post
#528
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Dodam fakt ze tak jest skasztanione fabryczne pleneum że przy jeździe na podcisnieniach żeby obie sondy AFR miały podobny odczyt trzeba dolać 3,8% na gary niepażyste (Prawe)
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 18:39
Post
#529
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 |
Coobcio apropos 2 przepustnic to czemu nie możesz tego zrobić trochę jak ITB ? Czyli 1 przepustnica zrobić na Master i ją sterować elektronicznie a drugą Slave sterować wałkiem od 1wszej.
|
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 19:35
Post
#530
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Coobcio - jak śnieg zejdzie to musimy sie złapać wolnossakami na FSO
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 20:13
Post
#531
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Jestem Za ale u mnie z trakcją będzie kupa ty wyrwiesz z 4rech butów jak wściekły
No to czas podzielić się dzisiejszym osiągnięciem Po lewej kolektor ssący z DE (280KM) a po prwej z REVUP (300KM) jak wiadomo i spradziłem na hamowni w przypadku seryjnej pojemności ten drugi ubija 30Nm ale dodaje nieco powyżej 6500obr.min... Tak wygląda ich zestawienie: ![]() Efekt podmiany ssaka + dostrojene: ![]() Maks wartość mocy niby tylko 8KM doszło ale powyżej 6000obr.min jest już znacznie przyjemniej miejscami po 16KM podochodziło No i absolutnie żaden Nm nie zdechł !! w przypadku fabrycznej pojemności jest przepaść... No to trzeba zabrać się za poprawienie Pleneum Może jedna duża przepustnica wystarczy np. z Audi S8 albo BMW jakiegoś 4.4 czy tam podobnego byle na kablu... A i jeszcze odcinke mam przepustnicową a nie paliwową, nie sprawdzałem w jakim momencie zaczyna domykać przepustnicę ale też może mieć to wpływ na moc na najwyższych obrotach - zmienię i sprawdzę -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 20:22
Post
#532
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Mój pieceł Vs Jogiego 370Z na rok 2014:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 20:27
Post
#533
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
I Twój wykres jakoś nagle stał się taki krótki
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 21:09
Post
#534
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
no nie chce modzić bo mówi że pod klienta ale póki co rzeźbi blok zmienia tłoki i pojemność to jakoś średnio pod klienta ;-)
Może się w końcu złamie i stwierdzi że ITB też można klientowi zrobić...i cały zestaw opracować napędzany silnikiem od elektroprzepustnicy... -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 21:11
Post
#535
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Nissan 350Z Fontana racing 450KM geneorwał na jednej przepustnicy 89mm, dolna połowka ssaka tak wyglądała:
![]() Natomiast od góry coś takiego wystrugali: ![]()
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 21:55
Post
#536
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
no ok przecież masz odczyt z MAPSensora i tam napewno widać co się dzieje na wyższych obrotach i czy przepustnica naprawdę blokuje. Dodatkowo masz też większą przepustnicę i możesz wyspawać większe górne plenum .
Czym większa pojemnośc plenum tym mniejszą przepustnicę będziesz potrzebować dla danej mocy. Dodatkowo włożenie przepustnicy w układ wyglądający jak zwężka Venturiego gdzie właśnie przepustnica jest jego najwęższym miejscem pozwoli odzyskać dużą część utraconego ciśnienia. ZObacz jak to mają zrobione auta NA z reguaminową zwężką albo stare motocykle. Coś jak to: ![]()
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 22:51
Post
#537
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Mam tylko MAF-a ale spokojnie mogę w kolektor ssący wpiąć manometr i będę widział czy podciśnienie się wytwarza na wysokich obr
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 23:05
Post
#538
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Tak z ciekawości znalazłem wykres seryjnego REVUPa - najmocniejsza seria jaka kiedykolwiek odwiedziła naszą hamownię:
![]() Widać subtelną różnicę -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 17 Jan 2016 - 23:14
Post
#539
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
Nissan 350Z Fontana racing 450KM geneorwał na jednej przepustnicy 89mm, dolna połowka ssaka tak wyglądała: ![]() moim zdaniem powinienes kombinować z takim właśnie dolotem, w dodatku zrobić go tak bys mogl w latwy sposob zmieniać dlugosc kanałów i byc moze jeśli również będzie Ci się chciało pojemnosc plenum. Masz warunki wiec mozesz dzialać, a klient jak już zaplaci za stroker to i za dolot zapłaci bo pewnie bedzie on tańszy sporo niz dół. ja mając długi dolot w silniku 1800 miałem 196Nm, po skróceniu dolotu obcięło 10Nm i przesunęło 1200 wyżej za to przybyło 18KM, które rosnie do odcinki(to wszystko bez strojenia, ale mam jakis taki fajny sterwnik co sam wszystko ogarnia Teraz pytanie co sprawi ze auto będzie lepiej jechac, wiecej Nm w srednim zakresie czy wiecej w górnym. Mnie sie podoba jak auto jedzie do samego końca i wraz z obrotami mocniej czujesz fotel na plecach do samej odcinki, ale czy to jest korzystniejsze, nie wiem. Sluchaj Kontroloma -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Mon, 18 Jan 2016 - 07:25
Post
#540
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Panowie - średnica dolotu ma być taka, aby po prostu nie być restrykcją. Do obliczenia ze średnicy zaworu ssącego. Po dobraniu średnicy najważniejsza jest długość - i tą długośc pod zjawisko falowe w zadanym punkcie również można obliczyć
Coobcio - jak masz ochotę kombinować z długościami dolotów to jestem chętny do współpracy - pogadaj ze strojącym Hondziarzem, trochę już z tym mamy wspólnego doświadczenia -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 13:37 |