![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Coobcio a tak z ciekawości patrzyłeś jaka była grubość seryjnych tulei ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nominalnie w granicach 1.5-1,7mm mowa o stalowym/żeliwnym elemencie
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#503
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
ja bym nawet NA podpierał za jedną robotą, no ale Twoja decyzja ![]() ![]() Dokładnie tak, jestem ciekaw co da pojemność + dopręż -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#504
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Bardzo powoli ale do przodu - jutro misia pomoże to pójdzie...
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#505
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No Misia spisała się na medal, tępo prac drastycznie się przyspeiszyło
![]() ![]() ![]() ![]() Przy okazji duperele poprawiłem jak chociażby dodanie fazki na przewodzie wychodzącym z głowicy: ![]() Wcześniej jeszcze poprawiałem kanały wodne w bloku przy pompie wody coby flow poprawić... W Między czasie Julek (Lucyfer) wygrzebał skrzynie biegów i można było wygrzebać poprzedni pieceł ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#506
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 01 October 2014 ![]() |
Dziewczyna i DUŻY KLUCZ w ręce to się chwali. Raczej sporadyczny widok na warsztacie.
|
|
|
![]()
Post
#507
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Podmianka przygotowana, puki co fabryczna miska olejowa i koło pasowe zapodane:
![]() No ale udało się szybko i bezproblemowo uruchomić silnik - zapalił na dotyk !! -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#508
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
jesteś mistrz majster
-------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#509
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i pełen SUKCES !!!!!
Wszytko działa nic się nie rozleciało a pół dnia rąbania na hamowni było ![]() Co mniej więcej 1 moto godzine wymieniałem tylko olej, filtr oleju i zciągałem miskę olejową - sprawdzając czy nic niepokojącego się nie pojawia ![]() Ale jestem podjarany, nic nie cieknie, nie kapie, cichutko pracuje, nie grzeje, trzyma idealne ciśnienie oleju się ahhhhhhhhhh - ciekawe jak będzie się to odpychać, no niech już będzie sucho ładnie i chce już atakować Poznań ![]() ![]() ![]() No to godzina popołudniowa piecyk przepracował ok 30minut na luzie ale machałem sobei obrotami, po czym zmiana oleju, kontrola tego co znajduje się w misce olejowej, poskładane świeżym Lotosem 10w40 zalane i wio na rolki: ![]() No i strojonko ![]() Stetoskopik - na poprzednich nastawach zapłonu zero stuku, zapłon pod odcinką 30 stopni, paliwa jedynie dolewałem, takie godzinne dopieszczanie, po czym znowu zmiana oliwy, przegląd miski... No i pobawiłem się zmiennymi fazami, przyrosty mikroskopijne na poziomie 3KM samą górą - o dziwo względem poprzedniego setupu na 3,5L lepiej wyszło jak te 4 stopni przyspieszyłem wałki wydechowe. Tak więc przejście z 3,5 Litra na 4,05L (tak tak zmylił mnie opis Brian Crowera że 100 x 86 = 4,15L...) przyniosło mi taki przyrościk: ![]() Koniecznie muszę zabrać się za kolektor ssący - czuć teraz że brakuje powietrza górą, nie wyrabia przepustnica 70mm a przede wszystkim wszytko chrzani pleneum... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#510
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Nice!
Jakie odczucia na dupohamowni? |
|
|
![]()
Post
#511
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Trzebaby kiedys na torze porownac nyse z rx-em, masa i moca bardzo zblizone
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#512
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Pół sliki są na pokładzie - strach na ulicę wyjechać
![]() Przy ruszaniu z miejsca bez dodawania gazu czuć że więcej niuta jest - nie zamula tak mimo lekkiego koła zamachowego. No niech staną się suche ulice to potestuje !! Tak wiec jeszcze 60KM i zakładany target zostanie osiągnięty ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#513
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Pięknie modzisz
![]() ![]() 60 KM w wolnossaku to sporo roboty...co tam do zmiany poza wspomnianym dolotem ? |
|
|
![]()
Post
#514
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Fajnie
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sprężynki zaworowe już mam twardsze z myślą o wałkach właśnie... Ale teraz skupiać się będę na dolocie, już rozkminiłem jak przeszczepić dolot z podwójną przepustnicą z 370Z ale nie wiem jak rozdzielić sygnał na dwie elektroniczne przepustnice...
Jedna przepustnica niech czyta wartości uchylenia i puścić im wspólne napięcia sterujące ?? Taki jest pinout mojej przepustnicy (ten z lewej): ![]() Motor 1 i Motor 2 - te kable bym chciał rozdzielić by szły do drugiej przepusnticy, czy zadziałało by to ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#516
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
A nie lepiej sprawdzi się ITB? Pewnie ustalony cel byłby już osiągnięty
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#517
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A.) ACT2......................................................Br own Motor 2
B.) ACT1......................................................Ye llow Motor 1 C.) +5v TPS Reference....................................Red Input D.) TP1 Signal 0-5v........................................White Output 1 E.) Common Ground........................................Black Common Ground F.) TP2 Signal 5-0v........................................Blue Output 2 Na tą chwilę wolę tańsze rozwiązanie i bardziej skierowane pod kątem innych aut. Moje auto traktuję jako bazę do eksperymentów. Na seryjnym kolektorze ssącym z 370Z osiąga się bez problemu 400KM, na naszej pesymistycznej hamowni jak stroiłem Jogiego to 384KM wychodziło, to u mnie z większą pojemnością 400KM powinno bez problemu wyjść ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#518
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sobota aj... Bije do firmy przypomniało mi się że mam swój stary dolot z przepustnicą 90mm, w przypadku silnika 3,5L zabrał mi on 10Nm ale dodał 3KM... może tutaj doda z 15 - trzymajcie kciuki
![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#519
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
wysoka szansa że spalisz IC w ECU. I ta druga przepustnica będzie latać jak dzik bez składu bez ładu w zależności od przepływu powietrza. A nie lepiej zrobić drugą przepustnicę sterowaną siłownikiem np. podciśnieniowym w momencie gdy TPS > 95% ? Zachowasz i dobrą dozowalność gazu przy cześciowych uchyleniach przepustnicy i dasz mu powietrza przy WOT. A tak na dwóch przepustnicach 70mm sterowanych wspólnie bez żadnej logiki to będziesz miał tylko dwa stany gazu - 0 i 100% ;-)
Albo zatrudnij EMU do wysterowania drugiej japy ;-) Teraz i VEMS potrafi sterować elektroprzepustnicą muszę to potestować by go wykorzystać tylko jako sterownik drugiej japy. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#520
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
Nawet gdy by układ wytrzymał obciążenie drugim silnikiem to brak kontroli położenia przepustnicy wprowadzi hałos, najlepiej jak by ktoś zbudował specjalny układ pod druga przepustnice a na szybko spróbował bym z serwomechanizmem i dołączonym potencjometrem do pierwszej, do testów/badań mogło by wystarczyć. Jak będzie sens to będziesz dalej kombinował.
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 09:33 |