Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
kontrolm
post Sat, 09 Jan 2016 - 18:17
Post #501


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



Coobcio a tak z ciekawości patrzyłeś jaka była grubość seryjnych tulei ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 09 Jan 2016 - 18:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Sat, 09 Jan 2016 - 21:17
Post #502


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nominalnie w granicach 1.5-1,7mm mowa o stalowym/żeliwnym elemencie


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 09 Jan 2016 - 21:20
Post #503


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Fawor @ Sat, 09 Jan 2016 - 16:55) *
ja bym nawet NA podpierał za jedną robotą, no ale Twoja decyzja smile.gif Oby nie popękało, niech jeździ bezawaryjnie smile.gif czyli najpierw sprawdzenie ile da sam customowy blok, a później dopiero dołożenie wałków, tak?

Dokładnie tak, jestem ciekaw co da pojemność + dopręż


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 13 Jan 2016 - 01:11
Post #504


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Bardzo powoli ale do przodu - jutro misia pomoże to pójdzie...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 14 Jan 2016 - 12:35
Post #505


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No Misia spisała się na medal, tępo prac drastycznie się przyspeiszyło smile.gif




Przy okazji duperele poprawiłem jak chociażby dodanie fazki na przewodzie wychodzącym z głowicy:


Wcześniej jeszcze poprawiałem kanały wodne w bloku przy pompie wody coby flow poprawić...
W Między czasie Julek (Lucyfer) wygrzebał skrzynie biegów i można było wygrzebać poprzedni pieceł smile.gif



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bina
post Thu, 14 Jan 2016 - 16:26
Post #506


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 October 2014





Dziewczyna i DUŻY KLUCZ w ręce to się chwali. Raczej sporadyczny widok na warsztacie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 15 Jan 2016 - 00:22
Post #507


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Podmianka przygotowana, puki co fabryczna miska olejowa i koło pasowe zapodane:


No ale udało się szybko i bezproblemowo uruchomić silnik - zapalił na dotyk !!


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Fri, 15 Jan 2016 - 13:31
Post #508


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





jesteś mistrz majster


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 16 Jan 2016 - 00:21
Post #509


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i pełen SUKCES !!!!!
Wszytko działa nic się nie rozleciało a pół dnia rąbania na hamowni było smile.gif
Co mniej więcej 1 moto godzine wymieniałem tylko olej, filtr oleju i zciągałem miskę olejową - sprawdzając czy nic niepokojącego się nie pojawia biggrin.gif

Ale jestem podjarany, nic nie cieknie, nie kapie, cichutko pracuje, nie grzeje, trzyma idealne ciśnienie oleju się ahhhhhhhhhh - ciekawe jak będzie się to odpychać, no niech już będzie sucho ładnie i chce już atakować Poznań biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

No to godzina popołudniowa piecyk przepracował ok 30minut na luzie ale machałem sobei obrotami, po czym zmiana oleju, kontrola tego co znajduje się w misce olejowej, poskładane świeżym Lotosem 10w40 zalane i wio na rolki:


No i strojonko smile.gif
Stetoskopik - na poprzednich nastawach zapłonu zero stuku, zapłon pod odcinką 30 stopni, paliwa jedynie dolewałem, takie godzinne dopieszczanie, po czym znowu zmiana oliwy, przegląd miski...
No i pobawiłem się zmiennymi fazami, przyrosty mikroskopijne na poziomie 3KM samą górą - o dziwo względem poprzedniego setupu na 3,5L lepiej wyszło jak te 4 stopni przyspieszyłem wałki wydechowe.

Tak więc przejście z 3,5 Litra na 4,05L (tak tak zmylił mnie opis Brian Crowera że 100 x 86 = 4,15L...) przyniosło mi taki przyrościk:


Koniecznie muszę zabrać się za kolektor ssący - czuć teraz że brakuje powietrza górą, nie wyrabia przepustnica 70mm a przede wszystkim wszytko chrzani pleneum...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Sat, 16 Jan 2016 - 10:20
Post #510


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





Nice!
Jakie odczucia na dupohamowni?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 16 Jan 2016 - 10:38
Post #511


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Trzebaby kiedys na torze porownac nyse z rx-em, masa i moca bardzo zblizone smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 16 Jan 2016 - 11:14
Post #512


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Pół sliki są na pokładzie - strach na ulicę wyjechać biggrin.gif
Przy ruszaniu z miejsca bez dodawania gazu czuć że więcej niuta jest - nie zamula tak mimo lekkiego koła zamachowego.
No niech staną się suche ulice to potestuje !!
Tak wiec jeszcze 60KM i zakładany target zostanie osiągnięty smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Sat, 16 Jan 2016 - 11:22
Post #513


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Pięknie modzisz smile.gif podobają mi się Twoje tematy, wszystko ładnie opisane, fotki itp miło się to czyta smile.gif

60 KM w wolnossaku to sporo roboty...co tam do zmiany poza wspomnianym dolotem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 16 Jan 2016 - 11:36
Post #514


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Fajnie smile.gif Koniecznie trzeba zabrać się za dostarczanie powietrza, bo po założeniu walkow góra może zdychać jeszcze bardziej i nie będzie pożadanego efektu sad.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 16 Jan 2016 - 12:27
Post #515


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Sprężynki zaworowe już mam twardsze z myślą o wałkach właśnie... Ale teraz skupiać się będę na dolocie, już rozkminiłem jak przeszczepić dolot z podwójną przepustnicą z 370Z ale nie wiem jak rozdzielić sygnał na dwie elektroniczne przepustnice...
Jedna przepustnica niech czyta wartości uchylenia i puścić im wspólne napięcia sterujące ??

Taki jest pinout mojej przepustnicy (ten z lewej):

Motor 1 i Motor 2 - te kable bym chciał rozdzielić by szły do drugiej przepusnticy, czy zadziałało by to ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Sat, 16 Jan 2016 - 12:48
Post #516


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





A nie lepiej sprawdzi się ITB? Pewnie ustalony cel byłby już osiągnięty


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 16 Jan 2016 - 12:50
Post #517


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





A.) ACT2......................................................Br own Motor 2
B.) ACT1......................................................Ye llow Motor 1
C.) +5v TPS Reference....................................Red Input
D.) TP1 Signal 0-5v........................................White Output 1
E.) Common Ground........................................Black Common Ground
F.) TP2 Signal 5-0v........................................Blue Output 2

Na tą chwilę wolę tańsze rozwiązanie i bardziej skierowane pod kątem innych aut.
Moje auto traktuję jako bazę do eksperymentów.
Na seryjnym kolektorze ssącym z 370Z osiąga się bez problemu 400KM, na naszej pesymistycznej hamowni jak stroiłem Jogiego to 384KM wychodziło, to u mnie z większą pojemnością 400KM powinno bez problemu wyjść biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 16 Jan 2016 - 13:17
Post #518


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Sobota aj... Bije do firmy przypomniało mi się że mam swój stary dolot z przepustnicą 90mm, w przypadku silnika 3,5L zabrał mi on 10Nm ale dodał 3KM... może tutaj doda z 15 - trzymajcie kciuki smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sat, 16 Jan 2016 - 13:56
Post #519


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



wysoka szansa że spalisz IC w ECU. I ta druga przepustnica będzie latać jak dzik bez składu bez ładu w zależności od przepływu powietrza. A nie lepiej zrobić drugą przepustnicę sterowaną siłownikiem np. podciśnieniowym w momencie gdy TPS > 95% ? Zachowasz i dobrą dozowalność gazu przy cześciowych uchyleniach przepustnicy i dasz mu powietrza przy WOT. A tak na dwóch przepustnicach 70mm sterowanych wspólnie bez żadnej logiki to będziesz miał tylko dwa stany gazu - 0 i 100% ;-)
Albo zatrudnij EMU do wysterowania drugiej japy ;-)
Teraz i VEMS potrafi sterować elektroprzepustnicą muszę to potestować by go wykorzystać tylko jako sterownik drugiej japy.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anwi
post Sun, 17 Jan 2016 - 09:42
Post #520


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





Nawet gdy by układ wytrzymał obciążenie drugim silnikiem to brak kontroli położenia przepustnicy wprowadzi hałos, najlepiej jak by ktoś zbudował specjalny układ pod druga przepustnice a na szybko spróbował bym z serwomechanizmem i dołączonym potencjometrem do pierwszej, do testów/badań mogło by wystarczyć. Jak będzie sens to będziesz dalej kombinował.


--------------------
Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg
Galant 2.5V6 AWD SingleT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 09:33