Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
jackkpl
post Tue, 27 Oct 2015 - 15:16
Post #481


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Subiektywnie ciezko ci bedzie uzyskac jakies dane, obiektywnie masz tutaj:
http://fastestlaps.com/comparisons/8p0ut6dg8lih


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 27 Oct 2015 - 15:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Wed, 28 Oct 2015 - 03:43
Post #482


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W Serii Zetka ani nie przyspiesza ani nie skręca...
Płuży przodem, plan minimum do negat z przodu i twardszy stabilizator także z przodu - dwa te mody i czasy na Poznaniu skracają się o 2,5 sekundy.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 28 Oct 2015 - 23:23
Post #483


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ale ładne focie kolega mi strzelił smile.gif




Bardzo nawet mi się nie giba w zakręcie ta maszyna, no ale tył słabo trzyma mimo wszytko...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 29 Oct 2015 - 13:45
Post #484


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Wydaje sie,ze z tylu masz mniej negatywu , niz z przodu. Moze dlatego tyl za bardzo zamiata?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 29 Oct 2015 - 23:47
Post #485


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przód -3.1 a tył -2,48... Przednie opony równiutko mi się zużywają a tylne od wewnątrz głownie - nie wiem czy nie zmniejszyć właśnie jeszcze ciut tego negatu na tyle hmmmm

Negaty z lewej mam ciut większe pod Poznań o tak to wygląda:



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kriss20
post Fri, 30 Oct 2015 - 00:24
Post #486


User
Dołączył: Mon, 03 September 2007
Skąd: wrocław





Tam już siedzi BBK ? Czy takie są seryjne ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 30 Oct 2015 - 00:30
Post #487


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Towarzyszu co to jest BBK ??
Ps. seryjne są takie:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cienki
post Fri, 30 Oct 2015 - 01:05
Post #488


User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: co chwilę gdzie indziej





BBK - big brake kit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 30 Oct 2015 - 05:51
Post #489


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





zwieksz zbieznosc tylu na 30 minut lacznie to sie ciut uspokoi auto.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 30 Oct 2015 - 09:22
Post #490


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Albo po prostu zamontuj w koncu ten TCS wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Fri, 30 Oct 2015 - 09:38
Post #491


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





Tył na jastrzebiu zejdzie Ci od wewnątrz, bo tam sa krótkie zakręty i pewnie dużo mieliłeś na wyjsciu jak już auto sie prostowało. Wyrównaj drugie koło do 3 albo do 2.5 bo te różnice między stronami nie pomagają. Na ulęż dał bym 2,5 na poznań spokojnie 3.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 30 Oct 2015 - 18:27
Post #492


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





O Może szpera by się przydała taka prawdziwa !!
Mieli mi jedno koło oj mieli !!
Spróbuje teraz z tym odpiętym z tyłu stabilizatorem wtedy to wewnętrzne odciążone koło będzie miało wiecej przyczepności


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 31 Oct 2015 - 08:04
Post #493


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Taaa a "dupka" na wyrpach będzie zyla własnym życiem wink.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Wed, 06 Jan 2016 - 21:01
Post #494









http://www.superstreetonline.com/how-to/en...pr=119562450057

Moze Cie cos zainteresuje biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 07 Jan 2016 - 09:14
Post #495


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





A wez z tymi amerykanskimi zyskami whp...marzenia i zyczenia, dzielic zawsze przez 2, jak nie przez 3.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Fri, 08 Jan 2016 - 20:27
Post #496


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





W tym roku grubo https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1...5785&type=3


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 09 Jan 2016 - 13:48
Post #497


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





coś mało tej tulei zostało po rozwiercie...rozumiem, że seryjna? Będzie jakoś podparta kołkami?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 09 Jan 2016 - 14:41
Post #498


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to z nowym roczkiem czas lecieć z opisem dalej smile.gif
Ps. Silnik będzie wolnossący więc kołkować go nie zamierzam...
5,5mm podparcie myślę że ze sporym zapasem wytrzymałości będzie w tym wypadku:

Tak więc powolutku małymi kroczkami zabrałem się za swój nowy pieceł smile.gif
Tłoczki 100mm wykorbienie 86,4mm co daje łącznie 4,15L pojemności - ciekawe jak to zadziała, jakie moce wygeneruje biggrin.gif
NArazie chce sprawdzić co da samo zwiększenie pojemności plus lekkie doprężenie do 11,7:1, tak więc puki co wałki rozrządu pozostają seryjne - zapewne w następnej kolejności je zmienię.

No to do dzieła smile.gif
Uszczelki Cometic - pod duże tłoki nic innego nie znalazłem... Tłoki CP Pistons Custom, panwie oem by po osiwowaniu bloku dobrać sobie z odpowiednim luzem


Blok zatulejowany, wyosiowany na stanowisku:


Luzy sprawdzone, panewki dobrane:


Zabawnie bo wał, trzeba było dowarzać ciężkim metalem a następnie zaspawać go coby nie wypadł:


Kucizna przygotowana, sprawdzona i wyważona ponadto tłoki zostały podfrezowane coby nie kolidowały z natryskami, które za wszelką cenę chciałem zachować:


Kute korby z reguły nie mają kanału na olej więc o to się rozchodziło:


Było ciasno ale udało się:


Mimo że tłoki prawie o niemal 5mm większe to jeszcze spora przerwa między garami jest:


Walik prosto z ASO pochodzący z 370Z po paru modach na tokarce udało się wcisnąć do bloku 350Z:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 09 Jan 2016 - 16:55
Post #499


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ja bym nawet NA podpierał za jedną robotą, no ale Twoja decyzja smile.gif Oby nie popękało, niech jeździ bezawaryjnie smile.gif czyli najpierw sprawdzenie ile da sam customowy blok, a później dopiero dołożenie wałków, tak?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lincoln e30ix
post Sat, 09 Jan 2016 - 17:13
Post #500


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





Z tłokami wydaje się, że faktycznie "mięska" jeszcze trochę zostało happy.gif

Fajnie, że tak działasz z wolnymssakiem, czekam na godne wyniki na drodze cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 09:33