![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tłoki CP piston mam, sworzeń mają przesunięty o 2,3mm i są na równo z blokiem jeśli zastosujemy korbę o seryjnej długości... oczywiście na wale z VQ37
![]() Piec puki co mam seryjny, czasu nie wiele ale przed poznaniem może uda mi się w nim dolot poprawić tzn. górne pleneum - w tym trkwi moc ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
No to wał vq40 i korby custom 138,2mm i po problemie
![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 19 February 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam pytanko - pewnie głupie - ale w jaki sposób kontrolujesz czy nie występuje spalanie stukowe ? :-)
Pytam z ciekawości, bo pewnie łatwo przekroczyć limit dolania paliwa i przyśpieszenia zapłonu |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Słychać przecież jak zastuka
![]() Mam na tym punkcie bzika, zawsze jak idę sobie po mieście i widzę np. Hondę to odrazu się jej nasłuchuje czy przypadkiem nie brzęczy hehe -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie mało męskie wałki jak na planowane moce i n/a ??
Takie walki to ja mam w moim turbo... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
User Dołączył: Wed, 18 March 2009 ![]() |
sory za OT ale co to za e30
![]() |
|
|
![]()
Post
#467
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
To ta tylko nieco bardziej rozbudowana i odelżona na tą chwilę:
https://www.youtube.com/watch?v=K13vmzA9VW8 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
User Dołączył: Wed, 18 March 2009 ![]() |
aaa
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów ![]() |
Auto świetne, według mnie trenować jazdę i może z któymś z instruktorów. Bo jak objerzsz sobie filmik to pierwsze co rzuca się w oczy, to drobienie kierownicą. Baba jaga to na lekko ponad 20 razy skręcana.
-------------------- Repliki
|
|
|
![]()
Post
#470
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No Hamulce wreszcie naprawione
![]() Poznań w większej części hamowalem tylko lewym przodem - zostało mi go z 1,5mm na klochach a reszta jak nówka ![]() No nic było minęło ![]() Wczoraj odwiedzony został tor Jastrząb - ojej jak tam ślisko ![]() No ale jakoś udało się dotrzeć po tych polnych drogach i polatać na torze. Fajna zabawa naprawdę, choć parę zakrętów było wolnych i nudnych przez to... No to pamiątkowe foto: ![]() No i filmik na który ilustruje jak nie trzyma tył na tej śliskiej nawierzchni - w poznaniu to pedał gazu w zasadzie 0-1 pracuje a tu bardzo płynnie trzeba machać prawą stopą: Tak więc muszę przerbić końcówki drążków żeby niżej były, bo w obecnej chwili jak auto stoi to do góry idą a powinny w dół, tutaj fajna sprawa tylko że szkoda że na unibalu który w polskich warunkach po tygodniu dostanie luzu zapewne... ![]() No i chyba stabilizator przedni jeszcze muszę utwardzić coby ten tył lepiej kleił... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#471
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Pieprzysz bzdury. Mam uniballe w wachaczach i bez problemu jeżdżę po drogach.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Też mam unibale w wachaczach ale nie mają one osłon itd... więc obstawiam że szybko się wyeksploatują.
Z opini znajomych od 200SX wiem że 1 sezon to maks co znoszą nim się luzy powyrabiają. A np. poliuretany dożywotnie są. No nic mniejsza o to, coś będę kombinować by zrobić dystans pod seryjną końcówkę drążka by ją te 3-4cm w dół dać... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#473
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i kolejny Jastrzab za nami
![]() W sumie po dwóch imprezach tam przednie klocki hamulcowe oem Nissan znikneły totalnie - blacha o blache trze ![]() Trzeba potestować Ferodo Premiery ![]() ![]() Dzisiejszy przejazd z Tatim po Jastrzebiu: -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
co ty z mama na zawody jezdzisz?
a tak na powaznie fajna pracy skrzyni biegow ( szybka da sie wbijac biegi) i dziwek silnika. duzo masz pracy bo auto widac dosc wymagajace. dupka lubi uciekac ![]() -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#475
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tate, Brata i jego syna przywlokłem ze sobą - fajnie rodzinnie było
![]() Ps. Dupa na tym Jastrzebiu nic mi nie trzyma, na następny raz odepnę z tyłu stabilizator bo w ciasnych zakretach mam mega odciążone wewnętrzne koło i mi buksuje przez co wóz driftuje... EW. Może z przodu twardsze sprężyny w zawieszeniu zapodać ?? Na tą chwilę mam 14kg... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#476
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 03 September 2011 ![]() |
Świetny projekt, bardzo fajne autko. Szkoda, że temat pokazuje, iż kompletnie nie warto pchać się w tuning n/a, przynajmniej tej wersji silnikowej. Może lepiej było wywalić i od razu wstawić ten piec 313? Potencjał dużo większy i dużo lepsze warunki już na starcie.
-------------------- Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
|
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Piec z 313KM realne na hamowni 290 mają ale jego wrzucenie wymaga przekladania całej wiązki od auta... Inny jest cały osprzęt silnika, skrzynia biegów, nawet pompa ABS jest inna
![]() Puki co z tym powalczę, największą zaletą mocniejszego silnika jest to że ma dwie przepustnice - wiem że w tym tkwi najwięcej zablokowanych rumaków ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 03 September 2011 ![]() |
To jaki silnik z 350z jest najlepszy? :/ Bo z tego co piszesz wynika, że każdy nie trzyma mocy, a ten 300 ps? Sam biorę to auto pod uwagę, ale jak ma być wolniejsze od mojej E30 na starcie to chyba nie warto.
-------------------- Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
|
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Silniki:
DE 280KM - przeważnie generują 257-271KM a moment do 355Nm (odcinka 6600rpm) REV-UP 300KM - 272-280 do 340Nm (7000rpm) HR 313KM - 288-300 do 355Nm (7500rpm) Tak przeważnie one wypadają u nas na hamowni... Mi brakuje góry w obecnym silniczku REV UP, przeważnie poruszam się w zakresie 4500>7000 z czego od 6000 zaczyna już zdychać: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#480
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Sory że nie do końca na temat ale wie ktoś może jak się ma taka seryjna zetka do e46 m3 jeśli chodzi o prowadzenie? W sprincie na prostej to wiadomo ale mnie bardziej interesuje jazda po zakrętach.Które auto w serii lepiej sobie radzi.Właściciel ma jakieś porównanie?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 12:07 |