Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Coobcio
post Wed, 16 Sep 2015 - 14:20
Post #461


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Tłoki CP piston mam, sworzeń mają przesunięty o 2,3mm i są na równo z blokiem jeśli zastosujemy korbę o seryjnej długości... oczywiście na wale z VQ37 smile.gif
Piec puki co mam seryjny, czasu nie wiele ale przed poznaniem może uda mi się w nim dolot poprawić tzn. górne pleneum - w tym trkwi moc biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 16 Sep 2015 - 14:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fixel
post Wed, 16 Sep 2015 - 15:01
Post #462


Rookie
Dołączył: Wed, 15 December 2010





No to wał vq40 i korby custom 138,2mm i po problemie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
levisik
post Wed, 16 Sep 2015 - 19:30
Post #463


Rookie
Dołączył: Thu, 19 February 2009
Skąd: Warszawa





Mam pytanko - pewnie głupie - ale w jaki sposób kontrolujesz czy nie występuje spalanie stukowe ? :-)

Pytam z ciekawości, bo pewnie łatwo przekroczyć limit dolania paliwa i przyśpieszenia zapłonu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 16 Sep 2015 - 19:39
Post #464


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Słychać przecież jak zastuka smile.gif
Mam na tym punkcie bzika, zawsze jak idę sobie po mieście i widzę np. Hondę to odrazu się jej nasłuchuje czy przypadkiem nie brzęczy hehe


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 18 Sep 2015 - 22:06
Post #465


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Nie mało męskie wałki jak na planowane moce i n/a ??
Takie walki to ja mam w moim turbo...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rom089
post Sat, 19 Sep 2015 - 00:39
Post #466


User
Dołączył: Wed, 18 March 2009





sory za OT ale co to za e30 tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 19 Sep 2015 - 10:03
Post #467


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





To ta tylko nieco bardziej rozbudowana i odelżona na tą chwilę:
https://www.youtube.com/watch?v=K13vmzA9VW8


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rom089
post Sat, 19 Sep 2015 - 14:24
Post #468


User
Dołączył: Wed, 18 March 2009





aaa wink.gif pytam bo jakoś to też jedzie i jak na e30 skreca smile.gif wiadomo ze zawieszeniowo przepaść miedzy 350z a e30 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Sun, 20 Sep 2015 - 00:47
Post #469


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





Auto świetne, według mnie trenować jazdę i może z któymś z instruktorów. Bo jak objerzsz sobie filmik to pierwsze co rzuca się w oczy, to drobienie kierownicą. Baba jaga to na lekko ponad 20 razy skręcana.


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 11 Oct 2015 - 19:54
Post #470


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No Hamulce wreszcie naprawione biggrin.gif
Poznań w większej części hamowalem tylko lewym przodem - zostało mi go z 1,5mm na klochach a reszta jak nówka biggrin.gif

No nic było minęło tongue.gif
Wczoraj odwiedzony został tor Jastrząb - ojej jak tam ślisko tongue.gif
No ale jakoś udało się dotrzeć po tych polnych drogach i polatać na torze.
Fajna zabawa naprawdę, choć parę zakrętów było wolnych i nudnych przez to...

No to pamiątkowe foto:


No i filmik na który ilustruje jak nie trzyma tył na tej śliskiej nawierzchni - w poznaniu to pedał gazu w zasadzie 0-1 pracuje a tu bardzo płynnie trzeba machać prawą stopą:


Tak więc muszę przerbić końcówki drążków żeby niżej były, bo w obecnej chwili jak auto stoi to do góry idą a powinny w dół, tutaj fajna sprawa tylko że szkoda że na unibalu który w polskich warunkach po tygodniu dostanie luzu zapewne...


No i chyba stabilizator przedni jeszcze muszę utwardzić coby ten tył lepiej kleił...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 11 Oct 2015 - 21:54
Post #471


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Pieprzysz bzdury. Mam uniballe w wachaczach i bez problemu jeżdżę po drogach.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 12 Oct 2015 - 00:25
Post #472


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Też mam unibale w wachaczach ale nie mają one osłon itd... więc obstawiam że szybko się wyeksploatują.
Z opini znajomych od 200SX wiem że 1 sezon to maks co znoszą nim się luzy powyrabiają. A np. poliuretany dożywotnie są.
No nic mniejsza o to, coś będę kombinować by zrobić dystans pod seryjną końcówkę drążka by ją te 3-4cm w dół dać...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 24 Oct 2015 - 23:58
Post #473


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i kolejny Jastrzab za nami smile.gif
W sumie po dwóch imprezach tam przednie klocki hamulcowe oem Nissan znikneły totalnie - blacha o blache trze biggrin.gif
Trzeba potestować Ferodo Premiery wink.gif Ale na Poznań kombinowania nie bedzie Stop Tech wleci tongue.gif

Dzisiejszy przejazd z Tatim po Jastrzebiu:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 25 Oct 2015 - 09:14
Post #474


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





co ty z mama na zawody jezdzisz?
a tak na powaznie fajna pracy skrzyni biegow ( szybka da sie wbijac biegi) i dziwek silnika. duzo masz pracy bo auto widac dosc wymagajace. dupka lubi uciekac smile.gif


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 25 Oct 2015 - 10:00
Post #475


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Tate, Brata i jego syna przywlokłem ze sobą - fajnie rodzinnie było biggrin.gif
Ps. Dupa na tym Jastrzebiu nic mi nie trzyma, na następny raz odepnę z tyłu stabilizator bo w ciasnych zakretach mam mega odciążone wewnętrzne koło i mi buksuje przez co wóz driftuje...
EW. Może z przodu twardsze sprężyny w zawieszeniu zapodać ??
Na tą chwilę mam 14kg...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jiGsaw
post Sun, 25 Oct 2015 - 10:58
Post #476


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 September 2011





Świetny projekt, bardzo fajne autko. Szkoda, że temat pokazuje, iż kompletnie nie warto pchać się w tuning n/a, przynajmniej tej wersji silnikowej. Może lepiej było wywalić i od razu wstawić ten piec 313? Potencjał dużo większy i dużo lepsze warunki już na starcie.


--------------------
Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 25 Oct 2015 - 11:21
Post #477


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Piec z 313KM realne na hamowni 290 mają ale jego wrzucenie wymaga przekladania całej wiązki od auta... Inny jest cały osprzęt silnika, skrzynia biegów, nawet pompa ABS jest inna biggrin.gif
Puki co z tym powalczę, największą zaletą mocniejszego silnika jest to że ma dwie przepustnice - wiem że w tym tkwi najwięcej zablokowanych rumaków biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jiGsaw
post Sun, 25 Oct 2015 - 11:25
Post #478


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 September 2011





To jaki silnik z 350z jest najlepszy? :/ Bo z tego co piszesz wynika, że każdy nie trzyma mocy, a ten 300 ps? Sam biorę to auto pod uwagę, ale jak ma być wolniejsze od mojej E30 na starcie to chyba nie warto.


--------------------
Obczaj moją E30 328i++ _http://www.racingforum.pl/index.php?showto...=0#entry1191034
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 25 Oct 2015 - 11:36
Post #479


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Silniki:
DE 280KM - przeważnie generują 257-271KM a moment do 355Nm (odcinka 6600rpm)
REV-UP 300KM - 272-280 do 340Nm (7000rpm)
HR 313KM - 288-300 do 355Nm (7500rpm)

Tak przeważnie one wypadają u nas na hamowni...
Mi brakuje góry w obecnym silniczku REV UP, przeważnie poruszam się w zakresie 4500>7000 z czego od 6000 zaczyna już zdychać:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 27 Oct 2015 - 14:51
Post #480


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Sory że nie do końca na temat ale wie ktoś może jak się ma taka seryjna zetka do e46 m3 jeśli chodzi o prowadzenie? W sprincie na prostej to wiadomo ale mnie bardziej interesuje jazda po zakrętach.Które auto w serii lepiej sobie radzi.Właściciel ma jakieś porównanie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 12:07