![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i po zabawie w poznaniu
![]() Czas z dupy bez zmian w zasadzie 1:51,877 ale się wyszalałem, hamulce mnie ograniczały musiałem je pompować bo pedał miękki i najpierw prawe lewe koło hamowało przez co zciągało mnie mocno w lewo ale wystarczyło 6-7 szybkich pąpnięć i było okey, myślę że jakby było wsio okey to jakieś 2 sek bym urwał i wykręcił upragnione 1,49 ![]() No i kurde strasznie mocy mi brakuje... Seryjny Boxters S na prostych jest ciutek szybszy, ba nawet E30 z silnikimem 3.2 z E36 odchodzi i to wyraźnie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
No i po zabawie w poznaniu ![]() Czas z dupy bez zmian w zasadzie 1:51,877 ale się wyszalałem, hamulce mnie ograniczały musiałem je pompować bo pedał miękki i najpierw prawe lewe koło hamowało przez co zciągało mnie mocno w lewo ale wystarczyło 6-7 szybkich pąpnięć i było okey, myślę że jakby było wsio okey to jakieś 2 sek bym urwał i wykręcił upragnione 1,49 ![]() No i kurde strasznie mocy mi brakuje... Seryjny Boxters S na prostych jest ciutek szybszy, ba nawet E30 z silnikimem 3.2 z E36 odchodzi i to wyraźnie... Jak dowalisz mocy to bedzie wiadomo lepjej przyspieszac, jak odelzysz to bedzie lepiej przyspieszac, hamowac, skrecac... . Mialem 250hp/1200kg robilem 1:49, potem 370hp/1270kg (to samo auto, tylko z dolozonym rotrexem i strojeniem z prawdziwego zdarzenia) i przez trzy trackdaye ponizej 1:50 nie zszedlem ![]() Dupa ze mnie nie kierowca to druga sprawa ![]() |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ale auto mam już lekkie waży zdecydowanie poniżej 1500kg, ba nie mam w nim klimatyzacji i car audio bardzo okrojone...
Wydaje mi się że poprawie heble, pokombinuje z tylnym zawiasem i będzie także 1.49 ![]() Co do mocy to moda kolekotra ssącego chce zapodać - 10KM liczę w górnym zakresie obrotów bo na tą chwilę kręciłem piecałem tylko do 6200-6500.. Chciałem wałki zmienić ale będzie więcej wóz palić i droższe przejazdy autostradą będą, tak to pali te 8,7-8,8L i jest okey PB98 ![]() A tym czasem pierwsza 15-stka: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
chodz jeden kierowca umie jezdzic gtrem po Poznaniu.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mój onbordzik - Misia kręciła, mam jeszcze z kasku, moim zdaniem ciekawsza perspektywa...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ile masz na końcu prostej startowej ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Koło 200km/h a jak za kimś jadę to więcej o 5-7 km/h
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Widok z kasku:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#449
|
|
User Dołączył: Sun, 24 November 2013 ![]() |
Ten GTR to nie byl przypadkiem G0 NISMO ?
|
|
|
![]()
Post
#450
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Ten GTR to nie byl przypadkiem G0 NISMO ? NISMO fajne ale kierownik jeszcze chyba nie ogarnia, tydzień wcześniej golfem szybciej pojechałem ![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
A jak Kornacki się podobał, a raczej nowa forma programu?
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Nie widziałem tego odcinka
![]() Ps. Wałeczki zamówiłem obym nie żałował ![]() TOMEI 272 11.3 ssaki i 272 10,8 Wydechy Do tego sprzęcik by na aucie zmienić sprężyny zaworowe na twardsze. Mocy przybywaj - górą mi jej strasznie brakuje tak od 6000 w górę... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#453
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
jakieś niskie te wałeczki...
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#454
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
no nie takie niskie bo OEM ma jakieś 9,5
-------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Sprężanie bez zmian puki co 10,3:1...
W planach bardziej docelowy setup to 11,7:1 no i pojemność 4,05L w oparciu o wał z 370Z i customowe 100mm tłoki - jak się uda to będzie hit. choć do 400KM będzie jeszcze brakować... Bloczek już zatulejowany (po środku po lewej): ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
User Dołączył: Sun, 24 November 2013 ![]() |
Coobcio zaaktualizuj podpis :-)
|
|
|
![]()
Post
#457
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 January 2011 ![]() |
A tłoki od czego spasujesz ??
|
|
|
![]()
Post
#458
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Rozumiałem jak wcześniej próbowałeś wydusić jak najwięcej z seryjnego silnika co by była nauka jak dobrze zrobić klientowi który chce mieć motor serię ale mocniejszy ale....
jak już tak zaczynasz jechać z setupem tu tłoki tu wał tu wałki to ja sie pytam o co i wielu się pytało dlaczego nie zaczniesz od ITB ??? -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#459
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 ![]() |
Coobcio spróbuj wpakować wał od vq40de przy tłokach 100mm miałbyś 4,33l
![]() |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
moze sie okazac ze nie ma tak niskich tlokow, a cr powedruje w kosmos....
Coobcio ile cr pojdzie w gore jak zrobisz to o czym piszesZ? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 03:34 |