![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
te tarcze wyżej na foto to na pewno są pływające?
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wprost z BMW M a jakie miały by być:
![]() No zapisałem się na ułęż 30.08.2015 a zaraz się zapisze na Poznań 5.09.2015 - trzymać kciuki bym się znowu nie rozbił ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#423
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Bo wyglądają na takie z jednego kawałka...
|
|
|
![]()
Post
#424
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Przecież widać, że osadzone są na "kołkach".
Ja nie wiem jak Coobcio może jeździć bez doładowania. |
|
|
![]()
Post
#425
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jakaś taka ciężka walka z wolnossakiem jest. czuje że najbardziej trzyma kolektor ssacy.
wyjde z wanny, usiade przy kompie i fajnego linka zapodam... tzn podczas pomuaru na hamowni zciagaja górne pleneum kolektora ssacego i dochodzi 30HP ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
a ciekawostka na torze lublin jak jeszcze nissana sunny gti mialem to czy silnik 1.6 183KM czy 2.0 227Km to czasy takie same klepalem, więc czuję że doladowanie zetki na Poznaniu chyba by mi zaszkodzilo - za malo komfortu na wychodzeniu z zakrętów bym miał
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
a że tak spytam - tam przepływka jest? jeśli tak, to ciekaw jestem skąd takie przyrosty, bo przecież przy otwartym kolektorze wskazania z przepływki nie będą się zbytnio pokrywać z realnym zapotrzebowaniem na paliwo...
|
|
|
![]()
Post
#428
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
kwestia strojenia?
-------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#429
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Takie coś zrobili:
![]() Strojenie po MAP sensorze z SA... Przyrościk powera: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#430
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
Przecież widać, że osadzone są na "kołkach". Ja nie wiem jak Coobcio może jeździć bez doładowania. Bo ostatnie co jest potrzebne do walki o lepsze czasy na torze to większa moc... sprawne hamulce, opony, zawias, masa, masa i jeszcze raz masa, resztę kasy najlepiej wydać na jeżdżenie czy odelżanie a nie na dokoksowywanie silnika, ten na końcu. |
|
|
![]()
Post
#431
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dlatego wsadziłem serie piec i zrobiłem mu jedynie przegląd panewkowo olejowy + mocniejsze śruby w korby
![]() A z ciekawości w czwartek albo piątek - jak tylko przyjdą mi blaszki i trzpienie podtrzymujące klocki hamulcowe to wjadę na wagę złomową, ciekawe ile waży ![]() Seria ok 1500kg - szok ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#432
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ale pozapierdalane było dnia dzisiejszego
![]() Jestem mega zadowolony że po równo roku przerwy udało mi się wykręcić o 3 sek lepszy czas nowym setupem zetki od zeszłorocznego ![]() Przed wczoraj dopiero pierwszy raz przejechałem się nią po ulicy i nie mogłem się przyzwyczaić, ostatnio tylko automatami dupę woziłem... Ale misia mi piękną pamiąteczkę zapodała: Aj wóz cieszy ![]() Best Time na Ułężu 3:04.45 zdaje się ![]() Do poprawy widzę wiele w wozie, no a w sobie no co wjeździć się trzeba, podejrzewam że na tą chwilę bardziej ogarnięty kierownik i w lepszej formie spokojnie poniżej 3 min by zszedł ![]() Tak więc walkę o trakcje dla tylnych kół czas zacząć ![]() Osłabić przednie heble albo wzmocnić tylne Coś tam przy silniczku jeszcze pogrzebać Przenieść akume do bagarka ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#433
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No naprawdę ciężko bez czegoś takiego:
![]() ![]() Gęba sama się cieszy no ale czasy lecą na lep ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#434
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Bo ostatnie co jest potrzebne do walki o lepsze czasy na torze to większa moc... sprawne hamulce, opony, zawias, masa, masa i jeszcze raz masa, resztę kasy najlepiej wydać na jeżdżenie czy odelżanie a nie na dokoksowywanie silnika, ten na końcu. Wiem, wiem ![]() https://www.youtube.com/watch?v=vJf88M68Vm0 |
|
|
![]()
Post
#435
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Calkiem ciekawa rejka w tyme30
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Turbodziurę miała za dużą - ja nie zamierzam dmuchać z turbiny przynajmniej
![]() No dzisiaj przygotowania na Poznań: - Unibale w tylną zwrotnicę - wymiana piasty lewy przód oraz prawy tył - ciutek więcej negatywu z przodu tak do - 3,30 I tak się zastanawiam czy jeszcze bardziej nie usztywnić przedniego stabilizatora - coby ciut mniej tej nadsterowności było, choć po cichu mam nadzieje że Unibale na tyle ją wyeliminują ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#437
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 August 2010 Skąd: Busko Zdrój ![]() |
Lincoln dobrą rejestracje ma to e30 z filmiku
![]() |
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Z lekka nie ta generacja samochodów. Zawieszeniowo przepaść. Dodatkowo E30 doładowana i na małym torze turbodziura nie pomaga. Kierownik w E46 też lepiej ogarnia ten sport ![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#439
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
dobra koncepcja ![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 03:34 |