![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Poznań ![]() |
Ten zacisk taki skromny (co to jest 4tłok??) , jak latach po torach, to zainwestuj w jakiś 8-10 tłok (jak budżetowo to jakiś AP,D2, grubo to Alcon itp) . Tarcza 360 to jest takie optimum, choć trochę cienka jak na taką średnicę.
-------------------- Seat Leon Cupra BWJ 440HP 560NM
Ekypa-PN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak miałbym zmieniać na coś bardziej efektywnego to bym wrzucił jednotłoka oryginalnego z M3... A tak troszkę lansiku przy okazji zagości
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
a w nissanie oem przypadkiem nie jest 4tłoczek brembo?? bosz, 8-10 tłoczków to marketingowy bulszit, zacisk jednotłoczkowy pływający to też raczej kiepskie rozwiązanie do upalania...
jeśli oryginalnie był 4tłoczek brembo, to szczerze wątpie czy coś poprawisz nowym zestawem ![]() no chyba że faktycznie chodzi o lans.... -------------------- FN2
|
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 16 June 2009 Skąd: Opole / Lubliniec ![]() |
Orginalnie taki zestaw siedzi w 370z wieć powinno byc lepiej.
Ps. Czy jest sens ładownaie 8 tłoczków mniejszych niz 4 dużych ? -------------------- Ford Escort Rs2000 4x4 / Nissan 200sx s14
|
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Chodzi o mozliwosc wyczucia hamowania - zbyt duzo tloczkow to tez nie jest dobrze, przewaznie stosuje sie 6 tloczkow na przodzie.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
Ale ten wóz jeździ na poziomie 1:50 wiec póki co nie ma co wyczuwać.
|
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dokładnie tak jak pisze KIVI co tu wyczuwać na maksa się depcze w hebel i już aż tyłek dosuwa się do siedzenia...
Na Sliku 1,48,5 myślę że bym zrobił fakt że to i tak bardzo słaby czas jak na 300 konny wóz no ale jest co poprawiać ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Ja mam pytanko do tego stabilizatora,jak się przesunie łącznik w stronę osi obrotu stabilizatora to się go utwardza czy zmiękcza bo gdzieś czytałem że zmiękcza ale jakoś mi to nie pasuje.Mam z tyłu w stabilizatorze trzy otwory i teraz mam na środkowym i wydaje mi się że jak przesunę go do osi obrotu to będzie bardziej podsterowny?
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Utwardza, tak jak mówisz.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Powoli ogarniam bardzo powoli
![]() Auto jest u blacharza - ogarniają mi ten wgnieciony błotnik a przy okazji zmienił się kolor pod maską, do tej pory taki kupowaty był a teraz: ![]() W głowie jeszcze mam pół klatkę coby pasu jakoś sensownie były przymocowane no i żeby pozbyć się fabrycznej tylnej rozporki i tym samym powiększyć bagażnik -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#411
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
zmeniłeś kupe na sraczke?
|
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Pojeździł by ale jeszcze ciut roboty przedemną:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No wreszcie jakieś namacalne postępy
![]() Udało mi się przeswapować nowszy silnik tzn. Rev Upa w miejsce dotychczasowego DE, całość działa jak fabryka ![]() ![]() ![]() Zdaje się że przedemną nikt tego nie dokonał w naszym kraju jak nie w europie ![]() No to teraz zawiasik, skrzynie zapodać i opuścić gararzyk bo kolejka na turbo się ustawiła: ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Jeszcze trochę i łatwiej będzie dostać zaturbionego zeta niż seryjnego
![]() |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 26 May 2014 ![]() |
ładne te zetki są - w ogóle jako bryła się nie starzeją.
-------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
REV UP SWAP
![]() Dopiero teraz znalazłem chwilkę by zamieścić parę fotek i strzelić jakiś opisik ![]() Tak więc zapodany został silnik z nowszej wersji występujący jedynei w rocznikach 2005 i 2006, po krótce cechuje się: - mocniejszymi trybami w pompie oleju - twardszymi spreżynami zaworowymi - drążonymi lżejszymi sworzniami tłokowymi - ma dołożone zmienne fazy rozrządu na wałkach wydechowych - ma inny kolektora ssący - ale jest z dupy i kradnie 25-28Nm... za to dodaje w zakresie 6500-7000 powera... Tak więc silniczek kupiony, odrazu rozebrałem mu dół, zrobiłem przegląd panewek i przy okazji zmieniłem śruby korbowodowe na ARP (seryjne ciągną się jak plastelina skręca się je momentem 28Nm a ARP 40Nm...) ![]() Porównanko śruba zwykła (no nie do konca bo twardsza z REV UP-a) Vs ARP: ![]() Wsio ubrane no to można wchodzić: ![]() Kolektor wydechowy o 8mm został skrócony z lewej strony bo obijał się o drążek, do tego izolda jego oraz przewodu sprzęgłowego: ![]() W sumie 100% seryjny REV UP + jedynie kolektory i wydech w wersji cichej oraz strojonko i mamy prawie 30KM i 60Nm ponad średnią jaką generują na naszej hamowni seryjne Zetki z rev upami. W stosunku do zeszłorocznej konfiguracji nie ma tragedii: ![]() Przedemną mod seryjnej przepustnicy, mafa , zmiana dwóch dolnych części kolektora ssącego które są wypolerowane no i dołożenie Spacera, myślę że po tych zabiegach góra ładnie się poprawi - tego sobie życzę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No i u mnie się coś ruszyło :
![]() Jeszcze tylko adaptery pod tarcze z BMW M3 E90 (tarcza 360mm pływająca i w dodatku lżejsza od 324mm jakie oferuje Brembo 350z): ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to kolejne przyrosty zanotowane dokładnie 26KM przy 7000obr.min
![]() Za sprawą lekkiego koła pasowego i mniejszego o jakieś 6cm ![]() Kolektor dolny po portingu, no i mój spacerek oto efekt: ![]() W Stosunku do zeszłorocznego piecyka takie coś wyszło: ![]() Jeszcze tylko przednie heble, zderzak, chłodnica oleju i przepałuje wreszcie auto na drodze - nie mogę się doczekać ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 ![]() |
Ja bym to widział tak:
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Idealnie by było i do tego odcinę ze 400obr.min up do równych 7500
![]() Ps. dziś hebelki przymierzyłem, zapasuj miedzy zaciskiem a tarczą ok 17-19mm jest - dużo w uj ![]() ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 01 August 2025 - 12:14 |