Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
qczarq
post Fri, 17 Oct 2014 - 12:34
Post #401


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Poznań





Ten zacisk taki skromny (co to jest 4tłok??) , jak latach po torach, to zainwestuj w jakiś 8-10 tłok (jak budżetowo to jakiś AP,D2, grubo to Alcon itp) . Tarcza 360 to jest takie optimum, choć trochę cienka jak na taką średnicę.


--------------------
Seat Leon Cupra BWJ 440HP 560NM

Ekypa-PN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 17 Oct 2014 - 12:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Sat, 18 Oct 2014 - 01:29
Post #402


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak miałbym zmieniać na coś bardziej efektywnego to bym wrzucił jednotłoka oryginalnego z M3... A tak troszkę lansiku przy okazji zagości smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybki
post Sat, 18 Oct 2014 - 14:28
Post #403


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





a w nissanie oem przypadkiem nie jest 4tłoczek brembo?? bosz, 8-10 tłoczków to marketingowy bulszit, zacisk jednotłoczkowy pływający to też raczej kiepskie rozwiązanie do upalania...
jeśli oryginalnie był 4tłoczek brembo, to szczerze wątpie czy coś poprawisz nowym zestawem smile.gif
no chyba że faktycznie chodzi o lans....


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diviz
post Sat, 18 Oct 2014 - 19:53
Post #404


Rookie
Dołączył: Tue, 16 June 2009
Skąd: Opole / Lubliniec





Orginalnie taki zestaw siedzi w 370z wieć powinno byc lepiej.
Ps. Czy jest sens ładownaie 8 tłoczków mniejszych niz 4 dużych ?



--------------------
Ford Escort Rs2000 4x4 / Nissan 200sx s14
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 18 Oct 2014 - 20:06
Post #405


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Chodzi o mozliwosc wyczucia hamowania - zbyt duzo tloczkow to tez nie jest dobrze, przewaznie stosuje sie 6 tloczkow na przodzie.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Sat, 18 Oct 2014 - 21:09
Post #406


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Ale ten wóz jeździ na poziomie 1:50 wiec póki co nie ma co wyczuwać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 19 Oct 2014 - 11:39
Post #407


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dokładnie tak jak pisze KIVI co tu wyczuwać na maksa się depcze w hebel i już aż tyłek dosuwa się do siedzenia...
Na Sliku 1,48,5 myślę że bym zrobił fakt że to i tak bardzo słaby czas jak na 300 konny wóz no ale jest co poprawiać biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Thu, 06 Nov 2014 - 19:03
Post #408


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





Ja mam pytanko do tego stabilizatora,jak się przesunie łącznik w stronę osi obrotu stabilizatora to się go utwardza czy zmiękcza bo gdzieś czytałem że zmiękcza ale jakoś mi to nie pasuje.Mam z tyłu w stabilizatorze trzy otwory i teraz mam na środkowym i wydaje mi się że jak przesunę go do osi obrotu to będzie bardziej podsterowny?


--------------------
Renault Megane 3RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 06 Nov 2014 - 19:41
Post #409


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Utwardza, tak jak mówisz.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 04 May 2015 - 09:42
Post #410


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Powoli ogarniam bardzo powoli tongue.gif
Auto jest u blacharza - ogarniają mi ten wgnieciony błotnik a przy okazji zmienił się kolor pod maską, do tej pory taki kupowaty był a teraz:


W głowie jeszcze mam pół klatkę coby pasu jakoś sensownie były przymocowane no i żeby pozbyć się fabrycznej tylnej rozporki i tym samym powiększyć bagażnik


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Mon, 04 May 2015 - 23:26
Post #411


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





zmeniłeś kupe na sraczke?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 18 Jul 2015 - 10:56
Post #412


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Pojeździł by ale jeszcze ciut roboty przedemną:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 20 Jul 2015 - 11:47
Post #413


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No wreszcie jakieś namacalne postępy smile.gif
Udało mi się przeswapować nowszy silnik tzn. Rev Upa w miejsce dotychczasowego DE, całość działa jak fabryka smile.gif smile.gif smile.gif
Zdaje się że przedemną nikt tego nie dokonał w naszym kraju jak nie w europie tongue.gif


No to teraz zawiasik, skrzynie zapodać i opuścić gararzyk bo kolejka na turbo się ustawiła:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Sat, 25 Jul 2015 - 11:14
Post #414


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Jeszcze trochę i łatwiej będzie dostać zaturbionego zeta niż seryjnego smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
@agresja
post Sat, 25 Jul 2015 - 19:54
Post #415


User
Dołączył: Mon, 26 May 2014





ładne te zetki są - w ogóle jako bryła się nie starzeją.


--------------------
MB C117 & ToyTota CT190
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 30 Jul 2015 - 08:03
Post #416


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





REV UP SWAP smile.gif
Dopiero teraz znalazłem chwilkę by zamieścić parę fotek i strzelić jakiś opisik smile.gif

Tak więc zapodany został silnik z nowszej wersji występujący jedynei w rocznikach 2005 i 2006, po krótce cechuje się:
- mocniejszymi trybami w pompie oleju
- twardszymi spreżynami zaworowymi
- drążonymi lżejszymi sworzniami tłokowymi
- ma dołożone zmienne fazy rozrządu na wałkach wydechowych
- ma inny kolektora ssący - ale jest z dupy i kradnie 25-28Nm... za to dodaje w zakresie 6500-7000 powera...

Tak więc silniczek kupiony, odrazu rozebrałem mu dół, zrobiłem przegląd panewek i przy okazji zmieniłem śruby korbowodowe na ARP (seryjne ciągną się jak plastelina skręca się je momentem 28Nm a ARP 40Nm...)


Porównanko śruba zwykła (no nie do konca bo twardsza z REV UP-a) Vs ARP:


Wsio ubrane no to można wchodzić:



Kolektor wydechowy o 8mm został skrócony z lewej strony bo obijał się o drążek, do tego izolda jego oraz przewodu sprzęgłowego:


W sumie 100% seryjny REV UP + jedynie kolektory i wydech w wersji cichej oraz strojonko i mamy prawie 30KM i 60Nm ponad średnią jaką generują na naszej hamowni seryjne Zetki z rev upami.
W stosunku do zeszłorocznej konfiguracji nie ma tragedii:


Przedemną mod seryjnej przepustnicy, mafa , zmiana dwóch dolnych części kolektora ssącego które są wypolerowane no i dołożenie Spacera, myślę że po tych zabiegach góra ładnie się poprawi - tego sobie życzę biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 18 Aug 2015 - 10:49
Post #417


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No i u mnie się coś ruszyło :


Jeszcze tylko adaptery pod tarcze z BMW M3 E90 (tarcza 360mm pływająca i w dodatku lżejsza od 324mm jakie oferuje Brembo 350z):


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 20 Aug 2015 - 22:54
Post #418


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to kolejne przyrosty zanotowane dokładnie 26KM przy 7000obr.min smile.gif
Za sprawą lekkiego koła pasowego i mniejszego o jakieś 6cm biggrin.gif
Kolektor dolny po portingu, no i mój spacerek oto efekt:


W Stosunku do zeszłorocznego piecyka takie coś wyszło:


Jeszcze tylko przednie heble, zderzak, chłodnica oleju i przepałuje wreszcie auto na drodze - nie mogę się doczekać biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajoss
post Fri, 21 Aug 2015 - 17:41
Post #419


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010





Ja bym to widział tak: biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 21 Aug 2015 - 21:11
Post #420


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Idealnie by było i do tego odcinę ze 400obr.min up do równych 7500 biggrin.gif

Ps. dziś hebelki przymierzyłem, zapasuj miedzy zaciskiem a tarczą ok 17-19mm jest - dużo w uj biggrin.gif Aż mogłem tarczoszki z M5 E60 zapodać zdaje się 374mm mają ale nie chciałem balansu psuć, normalnie zestaw Akebono z 370Z ma na tyle 350mm a na przodzie 355mm, teraz przodek i tak 5mm większy będzie smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 01 August 2025 - 12:14