![]() ![]() |
Mon, 06 Oct 2014 - 12:31
Post
#381
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa |
Tzn. że tarcza pękła od większych naprężeń?? To chyba za daleko wysnuta teoria...
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 06 Oct 2014 - 12:31
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 06 Oct 2014 - 12:42
Post
#382
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent |
|
|
|
|
Mon, 06 Oct 2014 - 13:06
Post
#383
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Tarcze mozna dobrac tez z evo - ktoras wersja ma tarcze hartowane w oleju, ponoc nie do zjechania.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Mon, 06 Oct 2014 - 14:36
Post
#384
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Tzn. że tarcza pękła od większych naprężeń?? To chyba za daleko wysnuta teoria... Tak naprawdę nie znamy przyczyny dlaczego pękła. Być może z powodu wady producenta ale to są tylko domniemania. Sprawa dość poważna i warto by było głębiej się nad nią zastanowić i przeanalizować. -------------------- A110S
|
|
|
|
Mon, 06 Oct 2014 - 15:35
Post
#385
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 |
to cobbcio poczułeś sie jak Hamilton pare wyścigów wcześniej , jemu tez tarcza eksplodowała
miałes sporoszczęścia i tor też odpowiedni dobrze żenic ci sie niestało z filmu widać że nyska też przerzyła jednak może lepiej bazować na seryjnych częściach no z infiniti -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
|
Mon, 06 Oct 2014 - 20:27
Post
#386
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska |
Coobcio masz może zdjęcie od frontu całego pęknięcia ? to co się stało jest to nie dopuszczalne dobrze że wszyscy cali
|
|
|
|
Tue, 07 Oct 2014 - 00:54
Post
#387
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Jurto porobię makro zdjęcia tarczy.
Ps. MArkos no właśnie jaja bo po usztywnieniu przedniego staba auto stało się bardziej podsterowne ale prędkość w zakręcie i na wyjściu z niego wzrosła, dziwne to w uj !! Ogólnie szybciej się śmiga ale no płuży przodem, wcześniej z tyłem były problemy a teraz nic, na wklepanym mogę iść w zakręcie i tylko przód wynosi a wcześniej dupę zarzucało i drifty się pojawiały -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Tue, 07 Oct 2014 - 03:26
Post
#388
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki |
|
|
|
|
Tue, 07 Oct 2014 - 11:27
Post
#389
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
coobcio stało sie podsterowne bo tyl sie teraz trzyma lepiej niz przod i granica przyczepnosci osi tylniej jest dalej niz przedniej, a bylo odwrotnie.
jak usztywnilem swoj tyl kolejnym stabem to auto stalo sie bardzo nadsterowne, ale tylko dlatego ze przod trzyma znacznie lepiej. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Thu, 16 Oct 2014 - 23:01
Post
#390
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Dziękuje za rozjaśnienie o co kaman, to teraz żeby poprawić trakcję z przodu i urwać kolejną sekundę to muszę zapodać większy nagatyw na przedzie
No powoli zbieram graty na Big Brake Kit na oś przednią:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Thu, 16 Oct 2014 - 23:08
Post
#391
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków |
To kierownica od traktora ?
|
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 00:11
Post
#392
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 26 October 2008 Skąd: Częstochowa |
Zeby stracisz po pierwszym hamowaniu
-------------------- |
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 00:19
Post
#393
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 January 2008 Skąd: Cieszyn |
Coobcio z jakiego pojazdu taka tarcza?? Szacunek.. po hamowaniu to gałki oczne z szyby będzie trzeba zbierać
|
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 07:45
Post
#394
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Czy takie heble są konieczne ? ile to ma średnicy ? Ile waży ta tarcza biceps spuchł przy zdjęciu ?
Pozdrawiam |
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 08:02
Post
#395
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane |
Zakładaj chłodzenie hamulców , mi w evo taki patent obniżył temperaturę tarcz o 80 stopni .Do tego rc6 klocek i ciężko taki komplet będzie zmęczyć .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac2939c7af322f08.html -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 08:48
Post
#396
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis |
Tarcza wyglada na M3 E90. Faktycznie sa bardzo fajne i sporo wytrzymuja. Tylko pojemnosc cieplna jakas masakrycznie duza nie bedzie, bo sa dosc cienkie - 360x30.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 10:18
Post
#397
|
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa |
a po co takie wielkie/ciężkie tarcze??
-------------------- FN2
|
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 10:51
Post
#398
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Ważą nie wiele więcej jak seria, seria niby dawała radę tzn. 8 kółek na poznaniu pełną bomba i nic nie traciły z siły hamowania no ale pękła tarcza...
Jest możliwość to coś większego wolę zwłaszcza że chce dopiepszyć mocy no i przydał by się zapas w heblach, zwłaszcza że hamuje zawsze pełną siła jaką mam w nodze Poza tym duże wolniej się złużywa No i idealnie mi pasują pod zaciski z INF-a:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 12:02
Post
#399
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 |
leci do fap folderu
|
|
|
|
Fri, 17 Oct 2014 - 12:06
Post
#400
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Na heble też nawiewik bym jakiś dorobił...
Ps. kurde ciekawe jakby się latało Zetką po podwojeniu mocy, tutaj zetka z 600KM: -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 21:35 |