Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
rex
post Mon, 06 Oct 2014 - 12:31
Post #381


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Tzn. że tarcza pękła od większych naprężeń?? To chyba za daleko wysnuta teoria...


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Oct 2014 - 12:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
blademan89
post Mon, 06 Oct 2014 - 12:42
Post #382


User
Dołączył: Fri, 05 September 2014
Skąd: Stoke on Trent





CYTAT(Tommo @ Mon, 06 Oct 2014 - 11:01) *
a skąd masz pewność, że to wina samej tarczy była?



no koledzy tutaj napisali, że te tarcze mają tendencję do pękania więc nie jest to raczej pierwszy i jedyny przypadek.

P.s. co myślicie o Black Diamond do 335i?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 06 Oct 2014 - 13:06
Post #383


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tarcze mozna dobrac tez z evo - ktoras wersja ma tarcze hartowane w oleju, ponoc nie do zjechania.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 06 Oct 2014 - 14:36
Post #384


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(rex @ Mon, 06 Oct 2014 - 12:31) *
Tzn. że tarcza pękła od większych naprężeń?? To chyba za daleko wysnuta teoria...

Tak naprawdę nie znamy przyczyny dlaczego pękła. Być może z powodu wady producenta ale to są tylko domniemania.
Sprawa dość poważna i warto by było głębiej się nad nią zastanowić i przeanalizować.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Mon, 06 Oct 2014 - 15:35
Post #385


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





to cobbcio poczułeś sie jak Hamilton pare wyścigów wcześniej , jemu tez tarcza eksplodowała
miałes sporoszczęścia i tor też odpowiedni dobrze żenic ci sie niestało z filmu widać że nyska też przerzyła
jednak może lepiej bazować na seryjnych częściach no z infiniti


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Mon, 06 Oct 2014 - 20:27
Post #386


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





Coobcio masz może zdjęcie od frontu całego pęknięcia ? to co się stało jest to nie dopuszczalne dobrze że wszyscy cali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Oct 2014 - 00:54
Post #387


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jurto porobię makro zdjęcia tarczy.
Ps. MArkos no właśnie jaja bo po usztywnieniu przedniego staba auto stało się bardziej podsterowne ale prędkość w zakręcie i na wyjściu z niego wzrosła, dziwne to w uj !!
Ogólnie szybciej się śmiga ale no płuży przodem, wcześniej z tyłem były problemy a teraz nic, na wklepanym mogę iść w zakręcie i tylko przód wynosi a wcześniej dupę zarzucało i drifty się pojawiały biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Tue, 07 Oct 2014 - 03:26
Post #388


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (Coobcio @ Tue, 07 Oct 2014 - 01:54) *
Ps. MArkos no właśnie jaja bo po usztywnieniu przedniego staba auto stało się bardziej podsterowne ale prędkość w zakręcie i na wyjściu z niego wzrosła, dziwne to w uj !!

Ale co w tym dziwnego? Właśnie tak powinno zareagować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 07 Oct 2014 - 11:27
Post #389


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





coobcio stało sie podsterowne bo tyl sie teraz trzyma lepiej niz przod i granica przyczepnosci osi tylniej jest dalej niz przedniej, a bylo odwrotnie.
jak usztywnilem swoj tyl kolejnym stabem to auto stalo sie bardzo nadsterowne, ale tylko dlatego ze przod trzyma znacznie lepiej.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 16 Oct 2014 - 23:01
Post #390


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Dziękuje za rozjaśnienie o co kaman, to teraz żeby poprawić trakcję z przodu i urwać kolejną sekundę to muszę zapodać większy nagatyw na przedzie biggrin.gif

No powoli zbieram graty na Big Brake Kit na oś przednią:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Thu, 16 Oct 2014 - 23:08
Post #391


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





To kierownica od traktora ?tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrowczan
post Fri, 17 Oct 2014 - 00:11
Post #392


Forum Killer
Dołączył: Sun, 26 October 2008
Skąd: Częstochowa





Zeby stracisz po pierwszym hamowaniu biggrin.gif


--------------------
Największy w Polsce wybór łączników silikonowych! W ofercie wydajne intercoolery, aluminiowe i nierdzewne orurowanie, elementy układu dolotowego, paliwowego, smarowania, chłodzenia, wydechowego, elektronika i wiele innych!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nippo83
post Fri, 17 Oct 2014 - 00:19
Post #393


User
Dołączył: Sat, 05 January 2008
Skąd: Cieszyn





Coobcio z jakiego pojazdu taka tarcza?? Szacunek.. po hamowaniu to gałki oczne z szyby będzie trzeba zbieraćsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 17 Oct 2014 - 07:45
Post #394


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Czy takie heble są konieczne ? ile to ma średnicy ? Ile waży ta tarcza biceps spuchł przy zdjęciu ? biggrin.gif

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Fri, 17 Oct 2014 - 08:02
Post #395


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





Zakładaj chłodzenie hamulców , mi w evo taki patent obniżył temperaturę tarcz o 80 stopni .Do tego rc6 klocek i ciężko taki komplet będzie zmęczyć .

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac2939c7af322f08.html


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 17 Oct 2014 - 08:48
Post #396


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Tarcza wyglada na M3 E90. Faktycznie sa bardzo fajne i sporo wytrzymuja. Tylko pojemnosc cieplna jakas masakrycznie duza nie bedzie, bo sa dosc cienkie - 360x30.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybki
post Fri, 17 Oct 2014 - 10:18
Post #397


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





a po co takie wielkie/ciężkie tarcze??


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 17 Oct 2014 - 10:51
Post #398


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ważą nie wiele więcej jak seria, seria niby dawała radę tzn. 8 kółek na poznaniu pełną bomba i nic nie traciły z siły hamowania no ale pękła tarcza...
Jest możliwość to coś większego wolę zwłaszcza że chce dopiepszyć mocy no i przydał by się zapas w heblach, zwłaszcza że hamuje zawsze pełną siła jaką mam w nodze biggrin.gif
Poza tym duże wolniej się złużywa smile.gif
No i idealnie mi pasują pod zaciski z INF-a:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Fri, 17 Oct 2014 - 12:02
Post #399


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





leci do fap folderu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 17 Oct 2014 - 12:06
Post #400


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na heble też nawiewik bym jakiś dorobił...
Ps. kurde ciekawe jakby się latało Zetką po podwojeniu mocy, tutaj zetka z 600KM:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 03:34