Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Coobcio
post Thu, 18 Sep 2014 - 09:58
Post #301


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na hamowni sprwawdzałem coś takiego seria wyszła 226KM i nie pamiętam ile momentu, za to pamiętam że po wrzuceniu stożka doszło 19KM, resztę blokuje wydech.
Fabryczna zdrowa zetka z silnikiem DE generuje ok. 260-270KM

Silniki mają te same wałki oraz tłoki i przepustnice, za to inne kolektory ssące i wydechowe...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 18 Sep 2014 - 09:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kotpsot
post Sat, 20 Sep 2014 - 00:06
Post #302


User
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Przepraszam za male OT ale widze ze solidnie doktoryzujesz sie z VQ35 wiec moze wiesz czy VQ37 siadzie na kit do konwersji na VQ35? Te silniki sa z zewnatrz identyczne? Skrzynia jest identyczna? Z gory dziekuje za info.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 21 Sep 2014 - 00:52
Post #303


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to Ruszam na poznań za 3 i pół godziny - czas iść spać wink.gif

Zawieszenie ogarnąłem wstępne naprężenie sprężyn z 3mm wszędzie zrobiłem 15mm z przodu i 10mm z tyłu.
Do tego przód obniżyłem względem poprzedniej konfiguracji o 1cm a tył o 1,5cm.

Jutro testy trzymajcie kciuki smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 21 Sep 2014 - 00:54
Post #304


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ps. Silnik z 370Z ma taką samą skrzynię biegów, koło zamachowe i sprzęgło jak 350Z ale z silnikiem na dwóch przepustnicach (VQ35HR 306KM)


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 21 Sep 2014 - 23:55
Post #305


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jest Gleba przód w dół o 8mm a tył o 15mm, napięcie wstępne sprężyn dowaliłem przód na 15mm a tył na 10mm coby tak pedalsko miękko nie było (do tej pory 3mm), tak to wygląda:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos...amp;oe=548581C1

No i planowane 1,52 osiągnięte na poznaniu dnia wczoraj biggrin.gif
Dokładnie 1:52,833 smile.gif

Jestem mega zadowolony, auto o wiele lepiej się prowadzi i nie buja się już tak, to dowalenie prelodu zrobiło robotę oj zrobiło, zastanawiam się czy jeszce nie dowalić, z przodu...
No i stabilizator sztywniejszy do tego i Atak na 1:50 trzeba przeprowadzić smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybki
post Mon, 22 Sep 2014 - 07:33
Post #306


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





Wow..niezły czas..ech, jak ja bym chciał wybrać się kiedyś na Tor Poznań :/ no nic, może w następnym sezonie.

Na jakich oponach jeździłeś?


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 22 Sep 2014 - 09:19
Post #307


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Coobcio @ Sun, 21 Sep 2014 - 23:55) *
(...) napięcie wstępne sprężyn dowaliłem przód na 15mm a tył na 10mm coby tak pedalsko miękko nie było (...)

Muszę Cię zmartwić - nie utwardziłeś zawieszenia, ograniczyłeś tylko jego skok. To tak nie działa, a Ty ciągle swoje. Dokręć je najlepiej powyżej wartości, o którą zawieszenie siada po zdjęciu auta z podnośnika, będzie wtedy supertwardziutko, samochód będzie stał zupełnie jak na drewnianych kołkach, zero skoku rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 22 Sep 2014 - 09:48
Post #308


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





no ale ograniczenie skoku dziala jak grubszy stab, czyli wewnetrzne kolo bedzie sie unosic na szybkich zakretach. efekt ten sam wiec o co chodzi?


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Mon, 22 Sep 2014 - 10:47
Post #309


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





coś Coobciu późno dojechałeś wczoraj wink.gif mam wrażenie czy omineła Cie cała "zabawa" na mokrym wink.gif ?
Swoją drogą to co odczuwasz również wizualnie z zewnątrz sie potwierdza, że jest lepiej smile.gif
dobry czas. gratulacje. wóz ma potencjał i nawet bez dokoksowania mocy przekroszenie 1,50 bedzie tylko kwestią czasu/wjeźdzenia wink.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 22 Sep 2014 - 12:17
Post #310


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No musiał się utwardzić, czuć to jak cholera a poza tym jak opieram się na tylnej klapie to to już się nie ugina o te 3cm tylko a o 2cm biggrin.gif
A Staba sobie przerobię zobaczę co się zmieni i wytestuje 5 października smile.gif

Ps. na chwile przed 10:00 dojechałem no i niestety omineło mnie sporo zabawy na mokrym ale coś tam się załapałem, śmiesznie jest bo jazda na mokrym to takie przesuwanie najpierw przodu a potem tylu hehe bokami nie latałem bo nie czyłem się pewnie biggrin.gif
Tylko na rondzie w miarę pewnie sie czuje biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 22 Sep 2014 - 13:37
Post #311


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Coobcio @ Mon, 22 Sep 2014 - 12:17) *
No musiał się utwardzić, czuć to jak cholera a poza tym jak opieram się na tylnej klapie to to już się nie ugina o te 3cm tylko a o 2cm biggrin.gif

Ściskając sprężynę nie wpłynąłeś na jej twardość, a zawieszenie po naciśnięciu ugina się tyle samo co wcześniej. Fizyki w tym wypadku przeskoczyć się nie da wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 22 Sep 2014 - 15:04
Post #312


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Dokladnie ale dokrecajac preload raczej zwiekszyl skok niz zmniejszyl.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 22 Sep 2014 - 15:05
Post #313


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(piwo @ Mon, 22 Sep 2014 - 09:48) *
no ale ograniczenie skoku dziala jak grubszy stab, czyli wewnetrzne kolo bedzie sie unosic na szybkich zakretach. efekt ten sam wiec o co chodzi?

Mogl bys cos wiecej o tym napisac ??


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 22 Sep 2014 - 16:31
Post #314


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Chciałem twardziej to i mam twardziej smile.gif
Jestem puki co zadowolony smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Mon, 22 Sep 2014 - 17:56
Post #315


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





CYTAT(piwo @ Mon, 22 Sep 2014 - 09:48) *
no ale ograniczenie skoku dziala jak grubszy stab, czyli wewnetrzne kolo bedzie sie unosic na szybkich zakretach. efekt ten sam wiec o co chodzi?

Zgadza się, dodatkowo jak sprężyna jest progresywna to na pewno będzie w takim wypadku twardziej - po zwiekszeniu napiecia wstępnego


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 22 Sep 2014 - 18:38
Post #316


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Z przodu jak uniosę auto o 45mm to już jest w pełni rozprostowane zawieszenie a z tyłu 35mm, fabryczne auta mają znacznie więcej biggrin.gif
Kół na szczęście jeszcze mi nie unosi biggrin.gif

Może nic nie będę kombinować wjeżdzę się dobrze w obecny setup i dopiero coś będę zmieniał coby wiedzieć czy coś w aucie poprawiłem czy tylko skille poszły do góry.
Jak z kolegą ogarniającym dobrze Poznań latałem to powiedział że spokojnie 1,49 powinienem wykręcić hehe tongue.gif

Ps. Dla klienta buduję silnik, mam mu go dotrzeć i przetestować w swojej budzie, ciekawe jak większa moc wpłyneła by na czas tongue.gif ??

Foto głowiczek mam już wyregulowanych pod wałki NISMO SPEC 1 (278 ssacy i 256 wydechowy lift 11,3 i 10,8) Do tego sprężanie będzie na poziomie 11,7:1 więc ok 15-20KM powinno być więcej jak dotychczas biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 22 Sep 2014 - 19:22
Post #317


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Zwiększałeś te negatyw na 3,5stopnia?Jakie prędkości takim 300+ osiąga się na TP w najszybszych zakrętach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 22 Sep 2014 - 22:07
Post #318


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Markos chyba jednak preload coś daje:


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 22 Sep 2014 - 22:57
Post #319


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





W tym zawieszeniu nie ma sprężyn progresywnych. Zawias "opada" tak mało w każdym samochodzie z takim gwintem z krótkimi sprężynami. Nie, twardość sprężyny ani twardość zawieszenia się nie zmieniły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 23 Sep 2014 - 07:54
Post #320


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Tylko że na tym przykładzie od Mate jest pokazana sprężyna liniowa właśnie ... A sama nazwa "pre load" oznacza ni mniej ni więcej jak wstępne naprężenie sprężyny - czyli określenie od jakiej siły nacisku ma ona zacząć działać. Więc masz Markos rację i nie masz. Masz rację bo faktycznie po przekroczeniu nacisku napięcia wstępnego charakterystyka sprężyny będzie nadal taka sama ja z mniejszym "pre load". Natomiast nie masz racji pisząc że to nie usztywnia zawieszenia, bo usztywnia, przenosi przecież "wyżej" zakres pracy sprężyny ...


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 20:08