![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na hamowni sprwawdzałem coś takiego seria wyszła 226KM i nie pamiętam ile momentu, za to pamiętam że po wrzuceniu stożka doszło 19KM, resztę blokuje wydech.
Fabryczna zdrowa zetka z silnikiem DE generuje ok. 260-270KM Silniki mają te same wałki oraz tłoki i przepustnice, za to inne kolektory ssące i wydechowe... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
User Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Przepraszam za male OT ale widze ze solidnie doktoryzujesz sie z VQ35 wiec moze wiesz czy VQ37 siadzie na kit do konwersji na VQ35? Te silniki sa z zewnatrz identyczne? Skrzynia jest identyczna? Z gory dziekuje za info.
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to Ruszam na poznań za 3 i pół godziny - czas iść spać
![]() Zawieszenie ogarnąłem wstępne naprężenie sprężyn z 3mm wszędzie zrobiłem 15mm z przodu i 10mm z tyłu. Do tego przód obniżyłem względem poprzedniej konfiguracji o 1cm a tył o 1,5cm. Jutro testy trzymajcie kciuki ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ps. Silnik z 370Z ma taką samą skrzynię biegów, koło zamachowe i sprzęgło jak 350Z ale z silnikiem na dwóch przepustnicach (VQ35HR 306KM)
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jest Gleba przód w dół o 8mm a tył o 15mm, napięcie wstępne sprężyn dowaliłem przód na 15mm a tył na 10mm coby tak pedalsko miękko nie było (do tej pory 3mm), tak to wygląda:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos...amp;oe=548581C1 No i planowane 1,52 osiągnięte na poznaniu dnia wczoraj ![]() Dokładnie 1:52,833 ![]() Jestem mega zadowolony, auto o wiele lepiej się prowadzi i nie buja się już tak, to dowalenie prelodu zrobiło robotę oj zrobiło, zastanawiam się czy jeszce nie dowalić, z przodu... No i stabilizator sztywniejszy do tego i Atak na 1:50 trzeba przeprowadzić ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Wow..niezły czas..ech, jak ja bym chciał wybrać się kiedyś na Tor Poznań :/ no nic, może w następnym sezonie.
Na jakich oponach jeździłeś? -------------------- FN2
|
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
(...) napięcie wstępne sprężyn dowaliłem przód na 15mm a tył na 10mm coby tak pedalsko miękko nie było (...) Muszę Cię zmartwić - nie utwardziłeś zawieszenia, ograniczyłeś tylko jego skok. To tak nie działa, a Ty ciągle swoje. Dokręć je najlepiej powyżej wartości, o którą zawieszenie siada po zdjęciu auta z podnośnika, będzie wtedy supertwardziutko, samochód będzie stał zupełnie jak na drewnianych kołkach, zero skoku ![]() |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
no ale ograniczenie skoku dziala jak grubszy stab, czyli wewnetrzne kolo bedzie sie unosic na szybkich zakretach. efekt ten sam wiec o co chodzi?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
coś Coobciu późno dojechałeś wczoraj
![]() ![]() Swoją drogą to co odczuwasz również wizualnie z zewnątrz sie potwierdza, że jest lepiej ![]() dobry czas. gratulacje. wóz ma potencjał i nawet bez dokoksowania mocy przekroszenie 1,50 bedzie tylko kwestią czasu/wjeźdzenia ![]() -------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No musiał się utwardzić, czuć to jak cholera a poza tym jak opieram się na tylnej klapie to to już się nie ugina o te 3cm tylko a o 2cm
![]() A Staba sobie przerobię zobaczę co się zmieni i wytestuje 5 października ![]() Ps. na chwile przed 10:00 dojechałem no i niestety omineło mnie sporo zabawy na mokrym ale coś tam się załapałem, śmiesznie jest bo jazda na mokrym to takie przesuwanie najpierw przodu a potem tylu hehe bokami nie latałem bo nie czyłem się pewnie ![]() Tylko na rondzie w miarę pewnie sie czuje ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
No musiał się utwardzić, czuć to jak cholera a poza tym jak opieram się na tylnej klapie to to już się nie ugina o te 3cm tylko a o 2cm ![]() Ściskając sprężynę nie wpłynąłeś na jej twardość, a zawieszenie po naciśnięciu ugina się tyle samo co wcześniej. Fizyki w tym wypadku przeskoczyć się nie da ![]() |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Dokladnie ale dokrecajac preload raczej zwiekszyl skok niz zmniejszyl.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
no ale ograniczenie skoku dziala jak grubszy stab, czyli wewnetrzne kolo bedzie sie unosic na szybkich zakretach. efekt ten sam wiec o co chodzi? Mogl bys cos wiecej o tym napisac ?? -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Chciałem twardziej to i mam twardziej
![]() Jestem puki co zadowolony ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
no ale ograniczenie skoku dziala jak grubszy stab, czyli wewnetrzne kolo bedzie sie unosic na szybkich zakretach. efekt ten sam wiec o co chodzi? Zgadza się, dodatkowo jak sprężyna jest progresywna to na pewno będzie w takim wypadku twardziej - po zwiekszeniu napiecia wstępnego -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Z przodu jak uniosę auto o 45mm to już jest w pełni rozprostowane zawieszenie a z tyłu 35mm, fabryczne auta mają znacznie więcej
![]() Kół na szczęście jeszcze mi nie unosi ![]() Może nic nie będę kombinować wjeżdzę się dobrze w obecny setup i dopiero coś będę zmieniał coby wiedzieć czy coś w aucie poprawiłem czy tylko skille poszły do góry. Jak z kolegą ogarniającym dobrze Poznań latałem to powiedział że spokojnie 1,49 powinienem wykręcić hehe ![]() Ps. Dla klienta buduję silnik, mam mu go dotrzeć i przetestować w swojej budzie, ciekawe jak większa moc wpłyneła by na czas ![]() Foto głowiczek mam już wyregulowanych pod wałki NISMO SPEC 1 (278 ssacy i 256 wydechowy lift 11,3 i 10,8) Do tego sprężanie będzie na poziomie 11,7:1 więc ok 15-20KM powinno być więcej jak dotychczas ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Zwiększałeś te negatyw na 3,5stopnia?Jakie prędkości takim 300+ osiąga się na TP w najszybszych zakrętach?
|
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Markos chyba jednak preload coś daje:
![]() -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
W tym zawieszeniu nie ma sprężyn progresywnych. Zawias "opada" tak mało w każdym samochodzie z takim gwintem z krótkimi sprężynami. Nie, twardość sprężyny ani twardość zawieszenia się nie zmieniły.
|
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Tylko że na tym przykładzie od Mate jest pokazana sprężyna liniowa właśnie ... A sama nazwa "pre load" oznacza ni mniej ni więcej jak wstępne naprężenie sprężyny - czyli określenie od jakiej siły nacisku ma ona zacząć działać. Więc masz Markos rację i nie masz. Masz rację bo faktycznie po przekroczeniu nacisku napięcia wstępnego charakterystyka sprężyny będzie nadal taka sama ja z mniejszym "pre load". Natomiast nie masz racji pisząc że to nie usztywnia zawieszenia, bo usztywnia, przenosi przecież "wyżej" zakres pracy sprężyny ...
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 20:08 |