![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No po mimo przejścia z Slików Dunlopa 245 265 na R888 255 tu i tam udało mi się poprawić czas na Ułeży
![]() Naprężenie wstępne sprężyn podkręce i czuję że jeszcze do urwania jest, później już sliki i atak na 2,59 ![]() Ps. Coś mi dupka uciekała bardziej jak kiedyś... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Hmm, ale 3:07 to robi np. fn2 z seryjnym silnikiem na 595rsr...
Po co zwiększać preload sprężyny?? -------------------- FN2
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Bo buja wozem miękki jest jak cholera...
Inne wozy macałem to nie uginały się nic jak opierdałem dłonie na tylnej klapie a u mnie ze 2 cm w dół odrazu. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Na ale za Coobciem są EVO 400 konne hehe Samochód trzeba dopracować i jak mówił autor musi się wjeździć w samochód.
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Bo buja wozem miękki jest jak cholera... Inne wozy macałem to nie uginały się nic jak opierdałem dłonie na tylnej klapie a u mnie ze 2 cm w dół odrazu. Najpierw zakrec regulacje pozniej odkrecaj i sprawdzaj a sprezyne zostaw w spokoju. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ładna Dupcia
![]() ![]() Ps. 21.09 planuje uderzyć na Poznań, na tyle będą już ciut szersze R888 w rozmiarze 265, ciekawe co to będzie no ale ponadto utwardzić bym ją chciał na bank ![]() No a na zimę trafił się dawca silnika VQ35HR: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hpho...e65c3c2e0d14570 https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hpho...9836241dc933008 Nowy VQ35HR w skrócie: Dwie przepustnice, long blok, zmienne fazy wydechowe, wałki ssące regulacja wyprzedzenia do 45 stopni, mocna pompa oleju co daje radę do 8000obr.min itd... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 05 September 2014 Skąd: Stoke on Trent ![]() |
ale dzwon niezły...
Bardzo fajny projekt ! Z przyjemnością przeczytałem od początku ![]() |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No bardzo mi miło, 21.09 Tor poznań grany będzie no i Atak na 1:52 pewno się nie uda ale dobrze by było te 2 sek urwać
![]() Jedyny mod jaki dojdzie to nawiercenie nowych otworów w amortyzatorze by dupa siadła o 1,5cm teraz jej maks gleba i mało... Strasznie woz lata bokami jak nie jest full zatankowany. Może akumę zdążę do bagażnika przenieść. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Na ale za Coobciem są EVO 400 konne hehe Samochód trzeba dopracować i jak mówił autor musi się wjeździć w samochód. Spoko, wszystko zależy od kierowcy. A jaka twardość sprężyn? Może po prostu założyć twardsze sprężyny? Preloadem nie zmieniasz 'twardości' sprężyny. Zmniejszasz za to skok zawiasu, a to raczej nie poprawi prowadzenia. W miarę łopatologicznie: http://fixbroke.tumblr.com/post/3918891811...es-it-really-do Jaki w ogóle masz tam zawias? -------------------- FN2
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
HSD Mono PRO.
Z przodu mam sprężyny 14kg a z tyłu miałem 7mki i zminiłem na 9tki no i nadal miekko... Auto dość lekkie wazy w tej chwili ok. 1400kg. Sprężyny mam ustawione na luźno że w ogóle nie mają naprężenia wstępnego, przykładowo ISC zaleca by były ściśnięte 5mm i tak zrobię w wolnej chwili. Ale coś czuję że z przodu 16 albo 18kg sprężyna powinna wjechać a z tyłu jakieś 13-14... Coś takiego fajnego znalazłem, zestawienie torowych 350tek no i różnie mają niektore mają 20kg sprzyne z przodu a niektóre 11... http://www.jdm-option.com/eng/feature/05_12/z33_v35.html -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
A Yogi jakie ma sprężyny u siebie? U niego się nic nie buja.
-------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
KW ma Gwint Club Sport cholera wie jakie ale jego wóz nic się nie giba...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
User Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Pamiętaj też, że w aucie bez poważnego aero packu gibanie nie zawsze jest złe!
Nie wiem jak dokładnie w Zetce, ale dociśnięcie zawieszenia często pogłębia pochylenie koła co jest przydatne w zakręcie. |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak na geometri byłem to patrzyłem jak się zachowuje zawieszenie gdy np. wsiadam do auta albo jak naciskam którąś ze stron nadwozia.
W skrócie tu gdzie naciskałem to zwiększał się negatyw przykładowo tył jak dociążyłem swoim dupskiem to z -2,26 zrobiło się - 3,32... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
User Dołączył: Thu, 17 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
HSD również zaleca preload na 5mm, przynajmniej w EP3.
Może zmieniłeś sprężyny na progresywne? ;p A co do latającej dupy, nie kombinowałeś przypadkiem ze stabilizatorami? w szczególności czy nie włożyłeś grubszego z tyłu? Jeśli chcesz dociążyć trochę tył na wyjściu z zakrętu, to w przypadku rwd może chyba pomóc grubszy stab, ale z przodu. A tak z ciekawości, to jaką masz szperę? -------------------- FN2
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Szpera fabryczna ale z 370Z, cały dyfer krótszy zaadaptowałem z 370Z o przełożeniu głównym 3,69...
Szpera wydaje mi się że lepiej klei jak fabryczna bo jak np. zjerzdzam z krawężnika i jedno tylne koło mam w górze to bez problemu idzie jechać a na tej z 350tki efekt ślizgającego się sprzęgła występował... Preload 5mm zapodam koniecznie no i zamówiłem już ciut twardsze sprężyny na tył 14KG w miejsce obecnych 9tek a w serii były 7-ki szok ![]() Przedniego staba postaram się zmodyfikować, tzn. nawiercić dziurę bliżej osi obrotu. Przedni stab ma skromne 32mm no ale chciałbym go tym zabiegiem możliwie najmocniej utwardzić Na tym obrazku doskonale widać spłaszczenie i dowiercone dziurki: http://www.whiteline.com.au/product_detail...t_number=BNF33Z -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Auto dość lekkie wazy w tej chwili ok. 1400kg. auto o wadze 1400kg nie jest lekkie ![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
O tym samym pomyślałem, taki seryjny kompakt
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
niestety konstrukcja nadwozia 350z jest ciężka mimo zastosowania wszędzie gdzie sie da aluminium
same 6 poduszek sporo waży choć niewiem ile coobcio ich ma jest natomiast jedna zaleta tego auta posiada naprawde zwarte i sztywne nadwozie żeby to auto w seri miało te 450km i 600nm .... cuż pole manewru dla nas coobcio wkładaj tam 2 małe turbiny bo SZKODA SIE MĘCZYĆ Z N/A -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 03 May 2010 ![]() |
Piszesz ze auto jest zbyt nadsterowne a wkladasz jeszcze twardsze sprezyny na tył? Teraz to dopiero bedzie dupsko latało
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 08:07 |