Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Coobcio
post Mon, 08 Sep 2014 - 11:38
Post #261


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No po mimo przejścia z Slików Dunlopa 245 265 na R888 255 tu i tam udało mi się poprawić czas na Ułeży biggrin.gif


Naprężenie wstępne sprężyn podkręce i czuję że jeszcze do urwania jest, później już sliki i atak na 2,59 biggrin.gif
Ps. Coś mi dupka uciekała bardziej jak kiedyś...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Sep 2014 - 11:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
szybki
post Mon, 08 Sep 2014 - 15:17
Post #262


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





Hmm, ale 3:07 to robi np. fn2 z seryjnym silnikiem na 595rsr...
Po co zwiększać preload sprężyny??


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 09 Sep 2014 - 13:26
Post #263


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Bo buja wozem miękki jest jak cholera...
Inne wozy macałem to nie uginały się nic jak opierdałem dłonie na tylnej klapie a u mnie ze 2 cm w dół odrazu.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Tue, 09 Sep 2014 - 15:16
Post #264


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Na ale za Coobciem są EVO 400 konne hehe Samochód trzeba dopracować i jak mówił autor musi się wjeździć w samochód.


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 09 Sep 2014 - 15:54
Post #265


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(Coobcio @ Tue, 09 Sep 2014 - 13:26) *
Bo buja wozem miękki jest jak cholera...
Inne wozy macałem to nie uginały się nic jak opierdałem dłonie na tylnej klapie a u mnie ze 2 cm w dół odrazu.

Najpierw zakrec regulacje pozniej odkrecaj i sprawdzaj a sprezyne zostaw w spokoju.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 11 Sep 2014 - 00:52
Post #266


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ładna Dupcia tongue.gif ??


Ps. 21.09 planuje uderzyć na Poznań, na tyle będą już ciut szersze R888 w rozmiarze 265, ciekawe co to będzie no ale ponadto utwardzić bym ją chciał na bank biggrin.gif

No a na zimę trafił się dawca silnika VQ35HR:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hpho...e65c3c2e0d14570
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hpho...9836241dc933008

Nowy VQ35HR w skrócie: Dwie przepustnice, long blok, zmienne fazy wydechowe, wałki ssące regulacja wyprzedzenia do 45 stopni, mocna pompa oleju co daje radę do 8000obr.min itd...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
blademan89
post Thu, 11 Sep 2014 - 16:53
Post #267


User
Dołączył: Fri, 05 September 2014
Skąd: Stoke on Trent





ale dzwon niezły...

Bardzo fajny projekt ! Z przyjemnością przeczytałem od początku rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 12 Sep 2014 - 15:11
Post #268


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No bardzo mi miło, 21.09 Tor poznań grany będzie no i Atak na 1:52 pewno się nie uda ale dobrze by było te 2 sek urwać biggrin.gif
Jedyny mod jaki dojdzie to nawiercenie nowych otworów w amortyzatorze by dupa siadła o 1,5cm teraz jej maks gleba i mało... Strasznie woz lata bokami jak nie jest full zatankowany.

Może akumę zdążę do bagażnika przenieść.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybki
post Sat, 13 Sep 2014 - 19:07
Post #269


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Łukasz GDY @ Tue, 09 Sep 2014 - 15:16) *
Na ale za Coobciem są EVO 400 konne hehe Samochód trzeba dopracować i jak mówił autor musi się wjeździć w samochód.

Spoko, wszystko zależy od kierowcy.

A jaka twardość sprężyn? Może po prostu założyć twardsze sprężyny?
Preloadem nie zmieniasz 'twardości' sprężyny. Zmniejszasz za to skok zawiasu, a to raczej nie poprawi prowadzenia. W miarę łopatologicznie: http://fixbroke.tumblr.com/post/3918891811...es-it-really-do

Jaki w ogóle masz tam zawias?


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 13 Sep 2014 - 22:44
Post #270


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





HSD Mono PRO.
Z przodu mam sprężyny 14kg a z tyłu miałem 7mki i zminiłem na 9tki no i nadal miekko...
Auto dość lekkie wazy w tej chwili ok. 1400kg.

Sprężyny mam ustawione na luźno że w ogóle nie mają naprężenia wstępnego, przykładowo ISC zaleca by były ściśnięte 5mm i tak zrobię w wolnej chwili.
Ale coś czuję że z przodu 16 albo 18kg sprężyna powinna wjechać a z tyłu jakieś 13-14...

Coś takiego fajnego znalazłem, zestawienie torowych 350tek no i różnie mają niektore mają 20kg sprzyne z przodu a niektóre 11...
http://www.jdm-option.com/eng/feature/05_12/z33_v35.html


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@mill
post Sat, 13 Sep 2014 - 23:33
Post #271


Frequent User
Dołączył: Sat, 28 October 2006
Skąd: Wa-wa





A Yogi jakie ma sprężyny u siebie? U niego się nic nie buja.


--------------------
e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 14 Sep 2014 - 00:02
Post #272


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





KW ma Gwint Club Sport cholera wie jakie ale jego wóz nic się nie giba...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszu
post Sun, 14 Sep 2014 - 00:12
Post #273


User
Dołączył: Sat, 17 March 2012
Skąd: Warszawa





Pamiętaj też, że w aucie bez poważnego aero packu gibanie nie zawsze jest złe!
Nie wiem jak dokładnie w Zetce, ale dociśnięcie zawieszenia często pogłębia pochylenie koła co jest przydatne w zakręcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 14 Sep 2014 - 01:39
Post #274


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak na geometri byłem to patrzyłem jak się zachowuje zawieszenie gdy np. wsiadam do auta albo jak naciskam którąś ze stron nadwozia.
W skrócie tu gdzie naciskałem to zwiększał się negatyw przykładowo tył jak dociążyłem swoim dupskiem to z -2,26 zrobiło się - 3,32...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szybki
post Sun, 14 Sep 2014 - 14:00
Post #275


User
Dołączył: Thu, 17 November 2011
Skąd: Warszawa





HSD również zaleca preload na 5mm, przynajmniej w EP3.

Może zmieniłeś sprężyny na progresywne? ;p

A co do latającej dupy, nie kombinowałeś przypadkiem ze stabilizatorami? w szczególności czy nie włożyłeś grubszego z tyłu?

Jeśli chcesz dociążyć trochę tył na wyjściu z zakrętu, to w przypadku rwd może chyba pomóc grubszy stab, ale z przodu.

A tak z ciekawości, to jaką masz szperę?


--------------------
FN2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 14 Sep 2014 - 18:04
Post #276


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Szpera fabryczna ale z 370Z, cały dyfer krótszy zaadaptowałem z 370Z o przełożeniu głównym 3,69...
Szpera wydaje mi się że lepiej klei jak fabryczna bo jak np. zjerzdzam z krawężnika i jedno tylne koło mam w górze to bez problemu idzie jechać a na tej z 350tki efekt ślizgającego się sprzęgła występował...

Preload 5mm zapodam koniecznie no i zamówiłem już ciut twardsze sprężyny na tył 14KG w miejsce obecnych 9tek a w serii były 7-ki szok biggrin.gif

Przedniego staba postaram się zmodyfikować, tzn. nawiercić dziurę bliżej osi obrotu.
Przedni stab ma skromne 32mm no ale chciałbym go tym zabiegiem możliwie najmocniej utwardzić

Na tym obrazku doskonale widać spłaszczenie i dowiercone dziurki:
http://www.whiteline.com.au/product_detail...t_number=BNF33Z


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Sun, 14 Sep 2014 - 20:37
Post #277


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Coobcio @ Sat, 13 Sep 2014 - 22:44) *
Auto dość lekkie wazy w tej chwili ok. 1400kg.

auto o wadze 1400kg nie jest lekkie wink.gif


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Sun, 14 Sep 2014 - 21:52
Post #278


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





O tym samym pomyślałem, taki seryjny kompakt wink.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Sun, 14 Sep 2014 - 22:01
Post #279


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





niestety konstrukcja nadwozia 350z jest ciężka mimo zastosowania wszędzie gdzie sie da aluminium
same 6 poduszek sporo waży choć niewiem ile coobcio ich ma
jest natomiast jedna zaleta tego auta posiada naprawde zwarte i sztywne nadwozie
żeby to auto w seri miało te 450km i 600nm .... cuż pole manewru dla nas
coobcio wkładaj tam 2 małe turbiny bo SZKODA SIE MĘCZYĆ Z N/A


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alekta87
post Sun, 14 Sep 2014 - 22:16
Post #280


Rookie
Dołączył: Mon, 03 May 2010





Piszesz ze auto jest zbyt nadsterowne a wkladasz jeszcze twardsze sprezyny na tył? Teraz to dopiero bedzie dupsko latało
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 08:07