Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
duct tape
post Fri, 27 Jun 2014 - 22:04
Post #241


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





Prawidłowo! Skoro w planach śniło się mu 400KM to może czas na ITB? Albo chociaż jakiś customowy dolot od samej głowicy po filtr?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 27 Jun 2014 - 22:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Łukasz GDY
post Fri, 27 Jun 2014 - 22:23
Post #242


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Czemu takie parcie na N/A skoro jak widać, ten silnik przynosi marne efekty. Był kompresor, był wynik i fajny wykres. Tyle zabiegów i taki mały przyrost, czekam aż trafisz na to coś co odblokuje ten silnik smile.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duct tape
post Sat, 28 Jun 2014 - 08:25
Post #243


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





N/A to N/A tego dźwięku i charakterystyki nie da się podrobić! Reakcja na gaz i precyzja w dozowaniu też inna niż w doładowanym. O to że będzie ciężko wycisnąć więcej mocy bym się nie martwił. Tu małe nagranie 1.8 N/A by Fiat (podobno słabo nadającego się do tuningu):

http://www.youtube.com/watch?v=TakF5y0X0qo

Moc z litrażu jak na wolnossaka fajna a dźwięk zabójczy wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sat, 28 Jun 2014 - 08:32
Post #244


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





podrzuc jeszcze kosztorys tego konkretnego silnika wink.gif
Coobcio, faktycznie jest róznica w operowaniu gazem, dokladnoscia miedzy kompresorem, a n/a?


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Sat, 28 Jun 2014 - 11:05
Post #245


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





ja wiem ze w pl to najprościej ( najtaniej ) uzyskac extra kuce to uturbic

rasowanie N/A to duże koszty, podsylalem już tu coobciowi dedykowane ITB za skromne 1500 gbp smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 28 Jun 2014 - 12:40
Post #246


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Porszak roznica jest bardzo duza, wczesniej jezdzilem mocnym rwd n/a i auto mozna bylo mega kontolowac gazem, czy jak chcialo sie inicjowac poslizg, czy przy lataniu bokami, gaz i bok w momencie czy pomoc sprzeglem jesli predkosc byla wieksza.
Teraz jezdze autem z turbo i tutaj zeby zainicjowac bok trzeba miec calkiem puszczone sprzeglo osiagnac obroty takie aby po wcisnieciu gazu turbo sie napompowalo i wtedy dopiero mozna poleciec bokiem, jakie kolwiek gazowanie czy szarpanie sprzeglem nie ma sensu.
Generalnie jesli mial bym miec cos do driftu to tylko i wylacznie n/a. Nie wiem jak w przypadku kompresora bo nie jezdzilem takim autem.
Chwile zeszlo aby oduczyc sie nawykow z bmw...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sat, 28 Jun 2014 - 15:23
Post #247


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





mam turbo i jego kontrola jest o wiele trudniejsza, dlatego zapytalem Coobcia o kompresor bo ma porownanie w tym samym aucie
ciekawe jak radza sobie w wtcc, teraz tez maja turbo.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 28 Jun 2014 - 15:32
Post #248


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tam to jazda po szybkim torze wiec daja rade a pewnie i jakis als jest lub cos podobnego.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Sat, 28 Jun 2014 - 16:43
Post #249


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





jak sie przesadzi z wielkością turbin to potem jest problem z lagiem i problem z płynnym rozwijaniem mocy
ja mam bi turbo auto płynie rozwija moc i a lag jest pomijalny
a co do efektów dzwiękowych

http://www.youtube.com/watch?v=HSGTiIZGgT8


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Sun, 29 Jun 2014 - 14:23
Post #250


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





a nie uważacie, gdyby każdy myślał: "chcę moc - dmucham" to byłoby po prostu cholernie nudno?
Niech Coobcia walczy z N/A, bo przynajmniej buduje dla innych bazę wiedzy, jaki mod co daje nie idąc na łatwiznę.


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 29 Jun 2014 - 22:36
Post #251


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W Wolnossaka idę mam już plan - jutro jak dobrze pójdzie to go wam pokarzę biggrin.gif
Ps. Obczajcie TO:

Silnik taki sam jak mój jedyne mody to kolektor dolotowy oraz wydechowy no i wydech + Remap no i 325KM oraz 390Nm...

Ja celuje grubiej z mocami bo auto znacznie cięższe...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sun, 29 Jun 2014 - 23:51
Post #252


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Tylko atmosferyki dają dreszczyki ;-) bardzo fajnie że działa w tym kierunku 3mam kciuki .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 30 Jun 2014 - 00:40
Post #253


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





A nie chwaliłem się nowym czasem na ćwiartkę - tzn. zmiana kół na lżejsze i już zysk 0,4 sek smile.gif


No i dzisaj na Poznaniu 1:54.704


Powoli wjeżdżam się w RWD jakieś 2 sekundy myślę że do poprawy spokojnie po stronie kierownika czyli mojej biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Mon, 30 Jun 2014 - 11:37
Post #254


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





0,4s na lzejszych kolach to ladnie wink.gif
jaka roznica w wadze?


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Mon, 30 Jun 2014 - 16:33
Post #255


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





hmmm nie widzialem cie na vag racingu a byly tylko dwie zetki jedna czarna druga taka jak twoja ale turbo z wycietymi wlotami... blink.gif


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Jul 2014 - 10:22
Post #256


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ja pod sam koniec przyjechałem o 16:30... i pod rząd 6 czy 7 przejazdów zrobiłem smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Tue, 01 Jul 2014 - 10:28
Post #257


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





świetne wyniki widać że nyska daje rade
czy masz coobcio jakis pomysł na poprawienia czasu na 60 food et




--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 01 Jul 2014 - 10:30
Post #258


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Inne zawody w innym miejscu


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 01 Sep 2014 - 12:53
Post #259


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jaja dobre, drażniło mnie że za wysokie wolne obroty mam więc zadaptowałem przepustnicę, na drodze czuć było więcej powera więc ciach na rolki i....


Jeszcze wrzucę z powrotem stary mega głośny tłumik końcowy i dyszka powinna dojść smile.gif
Choć obecnie i tak nie jest źle +20KM przy 7000rpm wink.gif

W weekend planuje polecieć po dłużej przerwie polatać trochę po zakrętach tak więc przed Ułężą wleciały jeszcze 20mm dystanse:


No i jak znajdzie się wolna chwilka to chciałbym zapodać przednie regulowane wachacze i dołożyć trochę nagatywu tak z 1 stopień do obecnych 2,5...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xoo
post Tue, 02 Sep 2014 - 16:01
Post #260


Rookie
Dołączył: Mon, 25 February 2013
Skąd: Kraków





Też płanuje w niedalekiej przyszości zakupic Nissana 350z. Auto bardzo podatne na tuning, jezeli posiada się wysoki budżet to możliwości są ogromne, na razie 30tys nie przekonuje mnie(gdybym miał takie pieniadze to bym kupił) Planuje skończyć studia i zakupić autko, troche stanieje z 2,3k może więcej. Jak na auta z 2003 roku to cena się nieźle trzyma. Moze i jest to sportowe auto. Dobra inwestycja auto i niegdyż ładniej wygląda niż pozostałe więcej warte sportowe autka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 08:25