![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Prawidłowo! Skoro w planach śniło się mu 400KM to może czas na ITB? Albo chociaż jakiś customowy dolot od samej głowicy po filtr?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Czemu takie parcie na N/A skoro jak widać, ten silnik przynosi marne efekty. Był kompresor, był wynik i fajny wykres. Tyle zabiegów i taki mały przyrost, czekam aż trafisz na to coś co odblokuje ten silnik
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
N/A to N/A tego dźwięku i charakterystyki nie da się podrobić! Reakcja na gaz i precyzja w dozowaniu też inna niż w doładowanym. O to że będzie ciężko wycisnąć więcej mocy bym się nie martwił. Tu małe nagranie 1.8 N/A by Fiat (podobno słabo nadającego się do tuningu):
http://www.youtube.com/watch?v=TakF5y0X0qo Moc z litrażu jak na wolnossaka fajna a dźwięk zabójczy ![]() |
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
podrzuc jeszcze kosztorys tego konkretnego silnika
![]() Coobcio, faktycznie jest róznica w operowaniu gazem, dokladnoscia miedzy kompresorem, a n/a? -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
ja wiem ze w pl to najprościej ( najtaniej ) uzyskac extra kuce to uturbic
rasowanie N/A to duże koszty, podsylalem już tu coobciowi dedykowane ITB za skromne 1500 gbp ![]() |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Porszak roznica jest bardzo duza, wczesniej jezdzilem mocnym rwd n/a i auto mozna bylo mega kontolowac gazem, czy jak chcialo sie inicjowac poslizg, czy przy lataniu bokami, gaz i bok w momencie czy pomoc sprzeglem jesli predkosc byla wieksza.
Teraz jezdze autem z turbo i tutaj zeby zainicjowac bok trzeba miec calkiem puszczone sprzeglo osiagnac obroty takie aby po wcisnieciu gazu turbo sie napompowalo i wtedy dopiero mozna poleciec bokiem, jakie kolwiek gazowanie czy szarpanie sprzeglem nie ma sensu. Generalnie jesli mial bym miec cos do driftu to tylko i wylacznie n/a. Nie wiem jak w przypadku kompresora bo nie jezdzilem takim autem. Chwile zeszlo aby oduczyc sie nawykow z bmw... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
mam turbo i jego kontrola jest o wiele trudniejsza, dlatego zapytalem Coobcia o kompresor bo ma porownanie w tym samym aucie
ciekawe jak radza sobie w wtcc, teraz tez maja turbo. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tam to jazda po szybkim torze wiec daja rade a pewnie i jakis als jest lub cos podobnego.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
jak sie przesadzi z wielkością turbin to potem jest problem z lagiem i problem z płynnym rozwijaniem mocy
ja mam bi turbo auto płynie rozwija moc i a lag jest pomijalny a co do efektów dzwiękowych http://www.youtube.com/watch?v=HSGTiIZGgT8 -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
a nie uważacie, gdyby każdy myślał: "chcę moc - dmucham" to byłoby po prostu cholernie nudno?
Niech Coobcia walczy z N/A, bo przynajmniej buduje dla innych bazę wiedzy, jaki mod co daje nie idąc na łatwiznę. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
W Wolnossaka idę mam już plan - jutro jak dobrze pójdzie to go wam pokarzę
![]() Ps. Obczajcie TO: Silnik taki sam jak mój jedyne mody to kolektor dolotowy oraz wydechowy no i wydech + Remap no i 325KM oraz 390Nm... Ja celuje grubiej z mocami bo auto znacznie cięższe... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Tylko atmosferyki dają dreszczyki ;-) bardzo fajnie że działa w tym kierunku 3mam kciuki .
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
A nie chwaliłem się nowym czasem na ćwiartkę - tzn. zmiana kół na lżejsze i już zysk 0,4 sek
![]() ![]() No i dzisaj na Poznaniu 1:54.704 ![]() Powoli wjeżdżam się w RWD jakieś 2 sekundy myślę że do poprawy spokojnie po stronie kierownika czyli mojej ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
0,4s na lzejszych kolach to ladnie
![]() jaka roznica w wadze? -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
hmmm nie widzialem cie na vag racingu a byly tylko dwie zetki jedna czarna druga taka jak twoja ale turbo z wycietymi wlotami...
![]() -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ja pod sam koniec przyjechałem o 16:30... i pod rząd 6 czy 7 przejazdów zrobiłem
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
świetne wyniki widać że nyska daje rade
czy masz coobcio jakis pomysł na poprawienia czasu na 60 food et -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Inne zawody w innym miejscu
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jaja dobre, drażniło mnie że za wysokie wolne obroty mam więc zadaptowałem przepustnicę, na drodze czuć było więcej powera więc ciach na rolki i....
![]() Jeszcze wrzucę z powrotem stary mega głośny tłumik końcowy i dyszka powinna dojść ![]() Choć obecnie i tak nie jest źle +20KM przy 7000rpm ![]() W weekend planuje polecieć po dłużej przerwie polatać trochę po zakrętach tak więc przed Ułężą wleciały jeszcze 20mm dystanse: ![]() No i jak znajdzie się wolna chwilka to chciałbym zapodać przednie regulowane wachacze i dołożyć trochę nagatywu tak z 1 stopień do obecnych 2,5... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#260
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 February 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Też płanuje w niedalekiej przyszości zakupic Nissana 350z. Auto bardzo podatne na tuning, jezeli posiada się wysoki budżet to możliwości są ogromne, na razie 30tys nie przekonuje mnie(gdybym miał takie pieniadze to bym kupił) Planuje skończyć studia i zakupić autko, troche stanieje z 2,3k może więcej. Jak na auta z 2003 roku to cena się nieźle trzyma. Moze i jest to sportowe auto. Dobra inwestycja auto i niegdyż ładniej wygląda niż pozostałe więcej warte sportowe autka
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 08:25 |