Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Kenet
post Wed, 21 May 2014 - 22:22
Post #201


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Tak to ten, wrażenia z prawego na Ułężu ten dźwięk potęgował jakieś 5 razy. Coobcio spokojnie zawstydziłby tegoroczną F1 pod względem emitowanych przez wydech dźwięków.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 21 May 2014 - 22:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Thu, 22 May 2014 - 20:38
Post #202


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Przyznam deczko głośnawo jest, zwłaszcza w tunelu biggrin.gif ...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Thu, 22 May 2014 - 22:38
Post #203


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





Coobcio .. ja chcę ten dźwięk w dłuższej wersji na budzik biggrin.gif


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Fri, 23 May 2014 - 09:31
Post #204


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Nie biadol, jest jak być powinno smile.gif


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Fri, 23 May 2014 - 09:40
Post #205


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Ostro sie drze!


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KSJZ_Kuba
post Fri, 23 May 2014 - 10:23
Post #206


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: SCI / SPS





Jeśli tym samochodem chciałeś kręcić czasy na TP to raczej będziesz musiał naprawić wydech bo tam to nie przejdzie - za bardzo drze japę wink.gif
Swoją drogą jak dla mnie to brzmi okrutnie.

Byłeś tym już na TP wcześniej? Jakie czasy?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 25 May 2014 - 12:34
Post #207


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na mokrym kiedyś z włączoną kontrolą trakcji na półsliku z przodu i pożyczonym Sliku na tył od Ivana wykręciłem 2:01 sek i jakieś tam cyferki... Yogi wówczas kręcił 1:56...
Wydech wyciszę spokojnie, tłumik już zrobiony w EL-tecu we wtorek montaż - ciekawe czy power nie spadnie, dwie końcówki będą, wejście 3 cale a wyjście 2 x 2,5"

Co do planów to chciałbym jeszcze tą większą przepustnice zapiepszyć, mam już flanszę pod nią wyciętą wodną no i kosteczkę smile.gif
Dotychczasowy mój najlepszy czas na poznaniu Sunnym to 1,56... Chciałbym zetką w obecnej konfiguracji z 5 sek go poprawić... biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cuper13
post Thu, 29 May 2014 - 19:24
Post #208


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 January 2010
Skąd: z Garażu...





Coobcio oproznij pw jak mozesz, bo mam pare pytan:)


--------------------
Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold
A8 D3 4.2
Scirocco 2.0TSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 10 Jun 2014 - 19:02
Post #209


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No przygotowuje się powoli na zlot Nissanzone biggrin.gif

Tak więc dzisiaj z Przemkiem takie coś spłodziliśmy:



Wiązką i elektroniką muszę się zająć do tego by seryjne ECU mi obsłużyło przepustniczkę z Corvety C6 biggrin.gif

Liczę na ekstra 20KM a ile wyjdzie się okaże jak 5 to będę załamany wink.gif

Także zakupiłem nowe opony Potenzy RE050 w rozmiarze 285/30R19 coby trakcja na starcie była należyta biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Tue, 10 Jun 2014 - 19:55
Post #210


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Kuba lamerskie pytanie: Czemu przepustnica jest tak mocno odsunięta od kolektora, i jaki to ma wpływ na charakterystykę pracy silnika (wiem, że jest większa)?


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 11 Jun 2014 - 09:17
Post #211


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Po prostu słabo z miejscem było i chciałem by rozpórka pozostała na swoim miejscu...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 11 Jun 2014 - 22:00
Post #212


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No furka uruchomiona, jutro zabawy na rolkach - ciekawe co się zmieni biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Wed, 11 Jun 2014 - 22:57
Post #213


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Ja obstawiam że dzięki dodatkowej pojemności kolektora (rura) zyskasz trochę Nm. Zastanawiam się jednak jak to będzie się zachowywało podczas "normalnej" jazdy - tzn. przy "gwałtownych" ruchcach przepustnicy - czy nie będzie "ospałej" reakcji na zdjęcie nogi z gazu?


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 11 Jun 2014 - 23:05
Post #214


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Moim zdaniem takie umiejscowienie przepustnic to strzał w kolano - zajwiska falowe w samym kolektorze (czyli te na pierwsze odbicie) poszły sie srogo kochać. Czekamy na kreski smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 13 Jun 2014 - 18:51
Post #215


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (Fawor @ Thu, 12 Jun 2014 - 00:05) *
Moim zdaniem takie umiejscowienie przepustnic to strzał w kolano - zajwiska falowe w samym kolektorze (czyli te na pierwsze odbicie) poszły sie srogo kochać. C

Niby co ma pozycja przepustnicy do zjawisk falowych? Długość dolotu nie liczy się od przepustnicy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 13 Jun 2014 - 22:17
Post #216


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Chłopaki dupa wyszła ogólnie biggrin.gif
doszły 4KM dołem i środkiem trochę gorzej a zamieszczę jutro wykresy biggrin.gif
Generalnie to górne pleneum muszę przerobić nieco...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghost_Rider
post Fri, 13 Jun 2014 - 22:57
Post #217


Super User
Dołączył: Sat, 16 February 2008
Skąd: London





a powiedz szczerze, nie idzie tego plenum calego wywalic i wsadzic cos swojego wyrzezbionego? jakiejs obliczonej puchy z trabkami? wiem ze za tym monety ida, ale chyba lepiej tak jak rzezbic w g...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Fri, 13 Jun 2014 - 23:29
Post #218


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





Jakie czasy przy przy mocy na 1/4, 100-200? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 14 Jun 2014 - 13:56
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak do tej pory przed spaleniem opon najlepiej co pojechałem w rykach to 13,78 na ćwiartkę... a 100-200 nie mierzone w sposób profesjonalny biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drzewo
post Sat, 14 Jun 2014 - 14:34
Post #220


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007





CYTAT(Coobcio @ Sat, 14 Jun 2014 - 13:56) *
Jak do tej pory przed spaleniem opon najlepiej co pojechałem w rykach to 13,78 na ćwiartkę... a 100-200 nie mierzone w sposób profesjonalny biggrin.gif



Z filmu, który wstawiłeś to przyspiesza dla mnie lepiej jak 13,78 na ćwiartkę. Rozumiem, że od tamtego czasu tylko delikatnie go odchudzłeś?

Wstawiaj wykres biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 11:17