![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak to ten, wrażenia z prawego na Ułężu ten dźwięk potęgował jakieś 5 razy. Coobcio spokojnie zawstydziłby tegoroczną F1 pod względem emitowanych przez wydech dźwięków.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Przyznam deczko głośnawo jest, zwłaszcza w tunelu
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Coobcio .. ja chcę ten dźwięk w dłuższej wersji na budzik
![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie biadol, jest jak być powinno
![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Ostro sie drze!
-------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: SCI / SPS ![]() |
Jeśli tym samochodem chciałeś kręcić czasy na TP to raczej będziesz musiał naprawić wydech bo tam to nie przejdzie - za bardzo drze japę
![]() Swoją drogą jak dla mnie to brzmi okrutnie. Byłeś tym już na TP wcześniej? Jakie czasy? |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na mokrym kiedyś z włączoną kontrolą trakcji na półsliku z przodu i pożyczonym Sliku na tył od Ivana wykręciłem 2:01 sek i jakieś tam cyferki... Yogi wówczas kręcił 1:56...
Wydech wyciszę spokojnie, tłumik już zrobiony w EL-tecu we wtorek montaż - ciekawe czy power nie spadnie, dwie końcówki będą, wejście 3 cale a wyjście 2 x 2,5" Co do planów to chciałbym jeszcze tą większą przepustnice zapiepszyć, mam już flanszę pod nią wyciętą wodną no i kosteczkę ![]() Dotychczasowy mój najlepszy czas na poznaniu Sunnym to 1,56... Chciałbym zetką w obecnej konfiguracji z 5 sek go poprawić... ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... ![]() |
Coobcio oproznij pw jak mozesz, bo mam pare pytan:)
-------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No przygotowuje się powoli na zlot Nissanzone
![]() Tak więc dzisiaj z Przemkiem takie coś spłodziliśmy: ![]() ![]() Wiązką i elektroniką muszę się zająć do tego by seryjne ECU mi obsłużyło przepustniczkę z Corvety C6 ![]() Liczę na ekstra 20KM a ile wyjdzie się okaże jak 5 to będę załamany ![]() Także zakupiłem nowe opony Potenzy RE050 w rozmiarze 285/30R19 coby trakcja na starcie była należyta ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Kuba lamerskie pytanie: Czemu przepustnica jest tak mocno odsunięta od kolektora, i jaki to ma wpływ na charakterystykę pracy silnika (wiem, że jest większa)?
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Po prostu słabo z miejscem było i chciałem by rozpórka pozostała na swoim miejscu...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No furka uruchomiona, jutro zabawy na rolkach - ciekawe co się zmieni
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja obstawiam że dzięki dodatkowej pojemności kolektora (rura) zyskasz trochę Nm. Zastanawiam się jednak jak to będzie się zachowywało podczas "normalnej" jazdy - tzn. przy "gwałtownych" ruchcach przepustnicy - czy nie będzie "ospałej" reakcji na zdjęcie nogi z gazu?
-------------------- question = ( to ) ? be : ! be;
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Moim zdaniem takie umiejscowienie przepustnic to strzał w kolano - zajwiska falowe w samym kolektorze (czyli te na pierwsze odbicie) poszły sie srogo kochać. Czekamy na kreski
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Chłopaki dupa wyszła ogólnie
![]() doszły 4KM dołem i środkiem trochę gorzej a zamieszczę jutro wykresy ![]() Generalnie to górne pleneum muszę przerobić nieco... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
a powiedz szczerze, nie idzie tego plenum calego wywalic i wsadzic cos swojego wyrzezbionego? jakiejs obliczonej puchy z trabkami? wiem ze za tym monety ida, ale chyba lepiej tak jak rzezbic w g...?
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
Jakie czasy przy przy mocy na 1/4, 100-200?
![]() |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak do tej pory przed spaleniem opon najlepiej co pojechałem w rykach to 13,78 na ćwiartkę... a 100-200 nie mierzone w sposób profesjonalny
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 ![]() |
Jak do tej pory przed spaleniem opon najlepiej co pojechałem w rykach to 13,78 na ćwiartkę... a 100-200 nie mierzone w sposób profesjonalny ![]() Z filmu, który wstawiłeś to przyspiesza dla mnie lepiej jak 13,78 na ćwiartkę. Rozumiem, że od tamtego czasu tylko delikatnie go odchudzłeś? Wstawiaj wykres ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 11:17 |