![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Kuba nie patrzyłeś zrobić czegoś na wzór: NRE LS3 dual plenum X-RAM intake manifold?
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na doloty wiele koncepcji mam, można zaadaptwać górne pleneum z 370Z albo 350Z z silnikiem HR do tego pozostaje do rozgryzeienia kwestia dwóch przepustnic żeby jednakowo pracowały...
Ale puki co zamówiłem kabelek do przepustnicy z Corvety i będę pod nią modował seryjny kolektor ssący... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Może nie springi twardsze tylko stabilizatory grubsze?
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Może nie springi twardsze tylko stabilizatory grubsze? Dziku ma rację, to samo chciałem napisać ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
generalnie w zetkach ludzie stabilizatorów nie ruszają z przodu jest 32mm a z tylu 21mm - w sunnym spreżyny miałem 12 przód i 10 tył a zetka pół tony ciężza i ma 14 na 7... NApisałem do HSD czy mają jakieś twardsze springi zobaczymy co odpiszą.
Na bank komfort się pogorszy w chwili obecnej śmiga się wygodnie jak serią - zero dyskomfortu ![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Tu już nie chodzi tylko o grubość, ale również materiał z którego są zrobione
![]() http://www.tanabe-usa.com/rnd/category/Nissan-350Z-HR.aspx Ten zestaw ciekawy - bo dodatkowo regulowany: http://www.ebay.com/itm/HOTCHKIS-FRONT-REA...ts=Model%3A350Z -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hehe tak właśnie przeglądałem i także spodobał mi się ten ostatni regulowany... W sunnym seryjne przerabiałem na regulowane, znacząco zmniejszyło to przechylanie karoseri ale co 3-4 poznanie lączniki stabilizatora do wymiany
![]() Fajna ciekawstoka w Infiniti G35 od roku 2006 były sztywniejsze stabilizatory z przodu: http://www.conceptzperformance.com/Cart/de...261483.6.29.191 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Może te łaczniki były z ch..
![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Onyx poprawiłeś czasy przejazdów po zamontowaniu twardszych stabów?
P.S. Nie jest prawdą, że sprężynami nie reguluje się przechyłu nadwozia. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Ciężko powiedzieć, bo nigdzie nie startowałem 2x żeby mieć co porównywać. Ale wiem jak auto zachowuje się teraz a jak było wcześniej
![]() P.S. Nie twierdzę, że sprężyny nie mają wpływu na przechylanie się auta. Uważam, że więcej zdziała się po prostu stabilizatorami. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Ciężko powiedzieć, bo nigdzie nie startowałem 2x żeby mieć co porównywać. Ale wiem jak auto zachowuje się teraz a jak było wcześniej ![]() P.S. Nie twierdzę, że sprężyny nie mają wpływu na przechylanie się auta. Uważam, że więcej zdziała się po prostu stabilizatorami. czasami stabilizatory poprawią odczucia, ale pogorszą czas, np. poprzez pogorszenie trakcji w zakręcie... nie ma reguły musi być odpowiedni stabilizator do odpowiedniej sprężyny, -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tak mi się to prowadzi:
Przód bardzo dobrze mi klei zero podsterowności, tył czasem ucieka no i brakuje krótszego dyfra ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Wczoraj zlocik Zetek był, no i nowe modyfikacje wpłynęły pozytywnie na przyspieszenie, do tej pory Nismo 370Z dostawało odemnie na starcie i ze wzrostem prędkości odległość się nie zmieniała no a teraz jest zupełnie innaczej:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli opłaciło się
![]() A jakież to nowe modyfikacje wprowadziłeś? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Fotele kubełkowe, lekkie pasy OMP no i wyleciało mocowanie soobwofera
![]() Łącznie jakieś 40-45KG wyleciało z auta ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Porównanie do serii:
Z auta wyleciało: 16,1kg - w postaci blach mocujących soobwoofer oraz 3 blaszane przykręcane do nich wzmocnienia 9,2kg - to plastiki, schwoki, osłony... Do tego wiadro śrubek, jakieś komputery od Airbaga, czujniki, jakieś tam duperele od audio - z 10KG będzie no i kubełki z szynami są sporo lżejsze od fabrycznych elektrycznych o dobre 20kg oba... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nie jest Ci to za wolne?
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Ta, 50 kg sprawiło że jesteś szybszy o dwie długości
![]() |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Wyciag sobie 50 kg z auta a mozesz sie sam zaskoczyc
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Jeśli to jest ten sam samochód, który ostatnio w grupie innych Nissanów widziałem w przelocie przez Jana Pawła, to szczerze współczuję każdemu kto znajduje się w bezpośredniej bliskości tego auta, bo hałas jest na takim poziomie, że wywołuje krwawienie uszu.. Sąsiedzi muszą Cię kochać
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 09:24 |