Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Pietrek.L
post Fri, 02 May 2014 - 18:05
Post #181


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Kuba nie patrzyłeś zrobić czegoś na wzór: NRE LS3 dual plenum X-RAM intake manifold?


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 02 May 2014 - 18:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Fri, 02 May 2014 - 18:26
Post #182


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na doloty wiele koncepcji mam, można zaadaptwać górne pleneum z 370Z albo 350Z z silnikiem HR do tego pozostaje do rozgryzeienia kwestia dwóch przepustnic żeby jednakowo pracowały...
Ale puki co zamówiłem kabelek do przepustnicy z Corvety i będę pod nią modował seryjny kolektor ssący...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 03 May 2014 - 10:05
Post #183


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Może nie springi twardsze tylko stabilizatory grubsze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sat, 03 May 2014 - 10:08
Post #184


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





CYTAT(Dziku @ Sat, 03 May 2014 - 13:05) *
Może nie springi twardsze tylko stabilizatory grubsze?

Dziku ma rację, to samo chciałem napisać smile.gif


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 03 May 2014 - 10:38
Post #185


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





generalnie w zetkach ludzie stabilizatorów nie ruszają z przodu jest 32mm a z tylu 21mm - w sunnym spreżyny miałem 12 przód i 10 tył a zetka pół tony ciężza i ma 14 na 7... NApisałem do HSD czy mają jakieś twardsze springi zobaczymy co odpiszą.
Na bank komfort się pogorszy w chwili obecnej śmiga się wygodnie jak serią - zero dyskomfortu smile.gif Ale jednak trochę trzeba zmniejszyć ten kompromis w stronę HARD biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sat, 03 May 2014 - 10:52
Post #186


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Tu już nie chodzi tylko o grubość, ale również materiał z którego są zrobione wink.gif Na przechylanie auta w zakrętach, główny wpływ mają staby a nie sprężyny.

http://www.tanabe-usa.com/rnd/category/Nissan-350Z-HR.aspx

Ten zestaw ciekawy - bo dodatkowo regulowany:

http://www.ebay.com/itm/HOTCHKIS-FRONT-REA...ts=Model%3A350Z



--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 03 May 2014 - 11:11
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Hehe tak właśnie przeglądałem i także spodobał mi się ten ostatni regulowany... W sunnym seryjne przerabiałem na regulowane, znacząco zmniejszyło to przechylanie karoseri ale co 3-4 poznanie lączniki stabilizatora do wymiany biggrin.gif
Fajna ciekawstoka w Infiniti G35 od roku 2006 były sztywniejsze stabilizatory z przodu:
http://www.conceptzperformance.com/Cart/de...261483.6.29.191


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sat, 03 May 2014 - 12:03
Post #188


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Może te łaczniki były z ch.. biggrin.gif U mnie przy twardszych i grubszych stabach, seryjne laczniki daja rade. Możesz spróbować z tymi seryjnymi grubszymi stabami, ale tak jak pisalem wczesniej - chodzi o material i jego sprezystosc, nie tylko grubosc


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Sat, 03 May 2014 - 12:19
Post #189


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Onyx poprawiłeś czasy przejazdów po zamontowaniu twardszych stabów?
P.S. Nie jest prawdą, że sprężynami nie reguluje się przechyłu nadwozia.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sat, 03 May 2014 - 13:13
Post #190


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Ciężko powiedzieć, bo nigdzie nie startowałem 2x żeby mieć co porównywać. Ale wiem jak auto zachowuje się teraz a jak było wcześniej wink.gif Auto zdecydowanie zrobiło się bardziej precyzyjne w prowadzeniu, pewniejsze i stabilniejsze w zakręcie (mniej się przechyla i tor jazdy się poprawił). Dodatkowo, przy odp ustawieniu tylnego staba, przy wyższych prędkościach w zakręcie, praktycznie pozbyłem się zjawiska uciekania tyłu. Może MadeiInPoland się wypowiedz więcej na ten temat? Chętnie się czegoś nowego dowiem.

P.S. Nie twierdzę, że sprężyny nie mają wpływu na przechylanie się auta. Uważam, że więcej zdziała się po prostu stabilizatorami.


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Mon, 05 May 2014 - 22:08
Post #191


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Onyx @ Sat, 03 May 2014 - 13:13) *
Ciężko powiedzieć, bo nigdzie nie startowałem 2x żeby mieć co porównywać. Ale wiem jak auto zachowuje się teraz a jak było wcześniej wink.gif Auto zdecydowanie zrobiło się bardziej precyzyjne w prowadzeniu, pewniejsze i stabilniejsze w zakręcie (mniej się przechyla i tor jazdy się poprawił). Dodatkowo, przy odp ustawieniu tylnego staba, przy wyższych prędkościach w zakręcie, praktycznie pozbyłem się zjawiska uciekania tyłu. Może MadeiInPoland się wypowiedz więcej na ten temat? Chętnie się czegoś nowego dowiem.

P.S. Nie twierdzę, że sprężyny nie mają wpływu na przechylanie się auta. Uważam, że więcej zdziała się po prostu stabilizatorami.


czasami stabilizatory poprawią odczucia, ale pogorszą czas, np. poprzez pogorszenie trakcji w zakręcie... nie ma reguły musi być odpowiedni stabilizator do odpowiedniej sprężyny,


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 05 May 2014 - 23:53
Post #192


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Tak mi się to prowadzi:


Przód bardzo dobrze mi klei zero podsterowności, tył czasem ucieka no i brakuje krótszego dyfra biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 19 May 2014 - 10:50
Post #193


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Wczoraj zlocik Zetek był, no i nowe modyfikacje wpłynęły pozytywnie na przyspieszenie, do tej pory Nismo 370Z dostawało odemnie na starcie i ze wzrostem prędkości odległość się nie zmieniała no a teraz jest zupełnie innaczej:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Mon, 19 May 2014 - 10:59
Post #194


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Czyli opłaciło się smile.gif
A jakież to nowe modyfikacje wprowadziłeś?


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 19 May 2014 - 11:20
Post #195


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Fotele kubełkowe, lekkie pasy OMP no i wyleciało mocowanie soobwofera biggrin.gif
Łącznie jakieś 40-45KG wyleciało z auta smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 20 May 2014 - 09:38
Post #196


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Porównanie do serii:


Z auta wyleciało:
16,1kg - w postaci blach mocujących soobwoofer oraz 3 blaszane przykręcane do nich wzmocnienia
9,2kg - to plastiki, schwoki, osłony...

Do tego wiadro śrubek, jakieś komputery od Airbaga, czujniki, jakieś tam duperele od audio - z 10KG będzie no i kubełki z szynami są sporo lżejsze od fabrycznych elektrycznych o dobre 20kg oba...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 20 May 2014 - 23:56
Post #197


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Nie jest Ci to za wolne? smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Wed, 21 May 2014 - 09:55
Post #198


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Ta, 50 kg sprawiło że jesteś szybszy o dwie długości smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 21 May 2014 - 12:48
Post #199


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Wyciag sobie 50 kg z auta a mozesz sie sam zaskoczyc smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Wed, 21 May 2014 - 12:53
Post #200


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





Jeśli to jest ten sam samochód, który ostatnio w grupie innych Nissanów widziałem w przelocie przez Jana Pawła, to szczerze współczuję każdemu kto znajduje się w bezpośredniej bliskości tego auta, bo hałas jest na takim poziomie, że wywołuje krwawienie uszu.. Sąsiedzi muszą Cię kochać wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 09:24