![]() ![]() |
Fri, 02 May 2014 - 18:05
Post
#181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole |
Kuba nie patrzyłeś zrobić czegoś na wzór: NRE LS3 dual plenum X-RAM intake manifold?
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 02 May 2014 - 18:05
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 02 May 2014 - 18:26
Post
#182
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Na doloty wiele koncepcji mam, można zaadaptwać górne pleneum z 370Z albo 350Z z silnikiem HR do tego pozostaje do rozgryzeienia kwestia dwóch przepustnic żeby jednakowo pracowały...
Ale puki co zamówiłem kabelek do przepustnicy z Corvety i będę pod nią modował seryjny kolektor ssący... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 10:05
Post
#183
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Może nie springi twardsze tylko stabilizatory grubsze?
|
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 10:08
Post
#184
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
Może nie springi twardsze tylko stabilizatory grubsze? Dziku ma rację, to samo chciałem napisać -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 10:38
Post
#185
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
generalnie w zetkach ludzie stabilizatorów nie ruszają z przodu jest 32mm a z tylu 21mm - w sunnym spreżyny miałem 12 przód i 10 tył a zetka pół tony ciężza i ma 14 na 7... NApisałem do HSD czy mają jakieś twardsze springi zobaczymy co odpiszą.
Na bank komfort się pogorszy w chwili obecnej śmiga się wygodnie jak serią - zero dyskomfortu -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 10:52
Post
#186
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
Tu już nie chodzi tylko o grubość, ale również materiał z którego są zrobione
http://www.tanabe-usa.com/rnd/category/Nissan-350Z-HR.aspx Ten zestaw ciekawy - bo dodatkowo regulowany: http://www.ebay.com/itm/HOTCHKIS-FRONT-REA...ts=Model%3A350Z -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 11:11
Post
#187
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Hehe tak właśnie przeglądałem i także spodobał mi się ten ostatni regulowany... W sunnym seryjne przerabiałem na regulowane, znacząco zmniejszyło to przechylanie karoseri ale co 3-4 poznanie lączniki stabilizatora do wymiany
Fajna ciekawstoka w Infiniti G35 od roku 2006 były sztywniejsze stabilizatory z przodu: http://www.conceptzperformance.com/Cart/de...261483.6.29.191 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 12:03
Post
#188
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
Może te łaczniki były z ch..
-------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 12:19
Post
#189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Onyx poprawiłeś czasy przejazdów po zamontowaniu twardszych stabów?
P.S. Nie jest prawdą, że sprężynami nie reguluje się przechyłu nadwozia. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
|
Sat, 03 May 2014 - 13:13
Post
#190
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 |
Ciężko powiedzieć, bo nigdzie nie startowałem 2x żeby mieć co porównywać. Ale wiem jak auto zachowuje się teraz a jak było wcześniej
P.S. Nie twierdzę, że sprężyny nie mają wpływu na przechylanie się auta. Uważam, że więcej zdziała się po prostu stabilizatorami. -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
|
Mon, 05 May 2014 - 22:08
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
Ciężko powiedzieć, bo nigdzie nie startowałem 2x żeby mieć co porównywać. Ale wiem jak auto zachowuje się teraz a jak było wcześniej P.S. Nie twierdzę, że sprężyny nie mają wpływu na przechylanie się auta. Uważam, że więcej zdziała się po prostu stabilizatorami. czasami stabilizatory poprawią odczucia, ale pogorszą czas, np. poprzez pogorszenie trakcji w zakręcie... nie ma reguły musi być odpowiedni stabilizator do odpowiedniej sprężyny, -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
|
Mon, 05 May 2014 - 23:53
Post
#192
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Tak mi się to prowadzi:
Przód bardzo dobrze mi klei zero podsterowności, tył czasem ucieka no i brakuje krótszego dyfra -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Mon, 19 May 2014 - 10:50
Post
#193
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Wczoraj zlocik Zetek był, no i nowe modyfikacje wpłynęły pozytywnie na przyspieszenie, do tej pory Nismo 370Z dostawało odemnie na starcie i ze wzrostem prędkości odległość się nie zmieniała no a teraz jest zupełnie innaczej:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Mon, 19 May 2014 - 10:59
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa |
Czyli opłaciło się
A jakież to nowe modyfikacje wprowadziłeś? -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
|
Mon, 19 May 2014 - 11:20
Post
#195
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Fotele kubełkowe, lekkie pasy OMP no i wyleciało mocowanie soobwofera
Łącznie jakieś 40-45KG wyleciało z auta -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Tue, 20 May 2014 - 09:38
Post
#196
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Porównanie do serii:
Z auta wyleciało: 16,1kg - w postaci blach mocujących soobwoofer oraz 3 blaszane przykręcane do nich wzmocnienia 9,2kg - to plastiki, schwoki, osłony... Do tego wiadro śrubek, jakieś komputery od Airbaga, czujniki, jakieś tam duperele od audio - z 10KG będzie no i kubełki z szynami są sporo lżejsze od fabrycznych elektrycznych o dobre 20kg oba... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Tue, 20 May 2014 - 23:56
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Nie jest Ci to za wolne?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Wed, 21 May 2014 - 09:55
Post
#198
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
Ta, 50 kg sprawiło że jesteś szybszy o dwie długości
|
|
|
|
Wed, 21 May 2014 - 12:48
Post
#199
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Wyciag sobie 50 kg z auta a mozesz sie sam zaskoczyc
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Wed, 21 May 2014 - 12:53
Post
#200
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw |
Jeśli to jest ten sam samochód, który ostatnio w grupie innych Nissanów widziałem w przelocie przez Jana Pawła, to szczerze współczuję każdemu kto znajduje się w bezpośredniej bliskości tego auta, bo hałas jest na takim poziomie, że wywołuje krwawienie uszu.. Sąsiedzi muszą Cię kochać
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 19:46 |