Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Coobcio
post Mon, 07 Apr 2014 - 12:36
Post #161


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Żeby od tych 4500 do odciny był na poziomie 400Nm to bym był verry heppy tongue.gif
Trza walczyć dalej, jest cichszy sprzęt to mogę go stroić smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Apr 2014 - 12:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DoLeCk
post Mon, 07 Apr 2014 - 12:41
Post #162


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Może uda Ci się jak przy nim posiedzisz.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 07 Apr 2014 - 17:43
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Pewnie, że sie uda - jedno 'posiedzenie' i przy 6800 przybywa w NA 80Nm biggrin.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 18 Apr 2014 - 21:29
Post #164


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No ciagle nie mogę namierzyć tej kostki do większej przepustnicy...
O to wtyczkę Delphi 15355297


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WielkiW
post Thu, 24 Apr 2014 - 13:19
Post #165


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: 100lica





fakt ciężko o tą w wtyczkę w EU



ale może znajdziesz coś po nr GMa : Part number 88988106 was superceded by part number 19115594 -> Replaced By: 13584095


CYTAT(Coobcio @ Fri, 18 Apr 2014 - 21:29) *
No ciagle nie mogę namierzyć tej kostki do większej przepustnicy...
O to wtyczkę Delphi 15355297

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Fri, 25 Apr 2014 - 09:31
Post #166


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





"na oko" wtyczka wyglada identyko jak od przedniego czujnika poziomowania ksenonow z vectry b wink.gif


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 26 Apr 2014 - 16:41
Post #167


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na szybkości muszę wyciszyć tego mojego wyjca bo urywa łep:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 26 Apr 2014 - 19:52
Post #168


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Dźwięk jak z Tokyo Drift happy.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 27 Apr 2014 - 09:27
Post #169


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No muszę się zabrać za modyfikacje układu dolotowego robią robotę:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
odcinka
post Sun, 27 Apr 2014 - 09:39
Post #170


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





CYTAT(Coobcio @ Sat, 26 Apr 2014 - 16:41) *
Na szybkości muszę wyciszyć tego mojego wyjca bo urywa łep:



z 2 biegu ruszasz czy z 1 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 27 Apr 2014 - 09:58
Post #171


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Z jedynki ale mam dłuższy dyfer teraz 3,7 zamiast 3,5 coby mi auto mniej paliło przy dojazdach na tor Poznań wink.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lennypl
post Sun, 27 Apr 2014 - 11:27
Post #172


User
Dołączył: Wed, 07 December 2005
Skąd: Gdańsk





Tutaj też testują kilka rozwiązań w tym silniku:
http://www.motoiq.com/Projects/Nissan/350Z.aspx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 27 Apr 2014 - 12:22
Post #173


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





DZiękuje bardzo fajny link, szkoda że się nie bawili w strojenie tylko wrzucali wałki, doloty it...
Mi w drugim moim aucie z tym samym silnikiem udało uzyskać się tyle i to bez zmiany wałków rozrządu i kolektorów:)


U mnie Sam dolot 76mm" dodał 5KM i poprawił się zakres od 5500 do 7000 przy czym nie zabierając nic poniżej tych obrotów smile.gif

Generalnie te silniki cierpią na małą przepustowość powietrza - trzeba rzeźbić z górnym pleneum i większą przepustnicą biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 27 Apr 2014 - 17:41
Post #174


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





I głowice moze by obrobić . Napewno nie zaszkodzi.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sun, 27 Apr 2014 - 18:09
Post #175


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Jest w miarę cicho i zajebiście wygląda... strosek



--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sun, 27 Apr 2014 - 20:34
Post #176


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Jeśli chcesz rasować to w n/a to czemu po prostu nie wsadzisz itb tylko bawisz się w półśrodki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 28 Apr 2014 - 08:59
Post #177


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Powolutku pomalutku to jest piec eksperymentalny, Jak jakis fajny dolot opracuję to do innych zetek będzie on wpadał, a raczej ITB to nie każdy będzie chciał biggrin.gif
Ja też nie mam przekonania co do trąbek, poza totalnym spiepszeniem dołu góry za wiele nie poprawiają w porownaniu do dobrego dolotu na jednej przepustnicy tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pony007
post Mon, 28 Apr 2014 - 10:06
Post #178


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 January 2014
Skąd: Kalisz Łódź





http://www.instant-g.com/Products/36Conversion/VRAM.html

Oczywiście jako ciekawostka:). "Troszkę prostsze" rozwiązanie, BMW k1600.
Czy ktoś, w amatorskich konstrukcjach stosuje takie rozwiązania? Mam na myśli budowę od zera lub adaptację?


--------------------
www.facebook.com/126pcompressoreiniezione
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Mon, 28 Apr 2014 - 11:02
Post #179


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



czy ITB psuje dół to ja bym sie zastanowił. W Peugeocie 106 16V załozenie ITB o właściwych średnicach i długościach kanału daje poprawę ponad 20% na momencie od 3,5 k a poniżej nie jest nic gorzej niż na serii. I chyba nie stosowali by tego w japońskich moto i wszystkich wyscigówkach gdzie regulamin tego nie zabrania.
Pomontowałem trochę tego nei pamiętam zeby dół zszedł na psy ale nie dawałem 50mm do 1.6...a jak dałem 45mm do 2.0 to z pełna świadomością że zależy mi tylko na górze. Renault Clio Maxi 280 KM w 2.0 ma bodajże 40mm (według karty homologacyjnej).
Ae fakt jest że nie da sie tego wcisnąć każdemu chyba że usłyszy jak to chodzi..,:
https://www.youtube.com/watch?v=XdkZbZyLIU0


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 02 May 2014 - 16:02
Post #180


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No to pierwszy w tym roku wypad na pojeżdżawkę zakończony sukcesem - zero awarii, rys i otarć smile.gif
Wleciały białe Roty 9,5 przód i 10 tył, ze świeżymi (ponizej 6 lat i ponad 50% mięsa) slikami:


No i była kozak zabawa, pierwszy raz ją prowadziłem z wyłączonym ESP i kurcze parę razy bokami mi poszła skubana ale dzięki temu że lubię grać w gry na komputerze to jakoś udało mi się z tego wybronić smile.gif

Czasy słabe ale można powiedzieć że to debiut, kiedyś tam na mokrym latalem i z włączonym ESP więc to się nie liczy tongue.gif
Świerze laczki i poprawienie techniki jazdy to może chociaż z 10 sek bym poprawił, czasy tego dnia:

Buni Lotus Exige R 2.41.89
STF Subaru Impreza STI 2.55.75
Krzysztof M. Lancer Evo 2.57.74
Michal P. Subaru Impreza STI 2.58.70
Fabian Honda Civic Type R 3.03.80
Maciej S. Lancer Evo 3.04.21
Kamil K BMW E36 3.06.43
Sławomir W Honda Civic 3.07.23
Coobcio Nissan 350z 3.07.46
Jarosław Adamiak Honda Civic 3.07.52
Kenet BMW E36 compact 3.07.81
Sebastian T. Honda Civic Type R 3.08.15
Maksymilian B Lancer Evo 8 3.10.17
Sławomir P. Subaru Impreza 3.10.58
Dominik S Lancer Evo 3.11.25
Damian P. BMW Z4 3.12.79
Witek P. Ford Focus 3.13.35
Piotr S. Honda Civic Type R 3.13.46
Przemek K. Ford Sierra 3.13.63
Tomasz W. Nissan 200sx 3.13.92
Michał Sz. Mazda MX-5 3.16.57
Darek K. BMW E30 3.20.48
Robert Kieczmerski Honda civic 3.22.74
Mariusz R. Ford Focus RS 3.23.17
Kacper K Renault Clio II Sport 3.23.65
Szymon Ż. Porsche Boxter 3.30.05
Michal N Nissan 350z 3.36.22
Michał S. Honda Civic 3.50.40

No i wydaje mi się że strasznie miekki ten mój gwint HSD, buja się ten wóz i kładzie jak seria - muszę namierzyć do niego twardsze springi koniecznie obecne mają 14kg z przodu i 7 z tyłu...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 09:24