![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Żeby od tych 4500 do odciny był na poziomie 400Nm to bym był verry heppy
![]() Trza walczyć dalej, jest cichszy sprzęt to mogę go stroić ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Może uda Ci się jak przy nim posiedzisz.
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Pewnie, że sie uda - jedno 'posiedzenie' i przy 6800 przybywa w NA 80Nm
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No ciagle nie mogę namierzyć tej kostki do większej przepustnicy...
O to wtyczkę Delphi 15355297 -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: 100lica ![]() |
fakt ciężko o tą w wtyczkę w EU
ale może znajdziesz coś po nr GMa : Part number 88988106 was superceded by part number 19115594 -> Replaced By: 13584095 No ciagle nie mogę namierzyć tej kostki do większej przepustnicy... O to wtyczkę Delphi 15355297 |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
"na oko" wtyczka wyglada identyko jak od przedniego czujnika poziomowania ksenonow z vectry b
![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na szybkości muszę wyciszyć tego mojego wyjca bo urywa łep:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Dźwięk jak z Tokyo Drift
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No muszę się zabrać za modyfikacje układu dolotowego robią robotę:
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Z jedynki ale mam dłuższy dyfer teraz 3,7 zamiast 3,5 coby mi auto mniej paliło przy dojazdach na tor Poznań
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 December 2005 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
DZiękuje bardzo fajny link, szkoda że się nie bawili w strojenie tylko wrzucali wałki, doloty it...
Mi w drugim moim aucie z tym samym silnikiem udało uzyskać się tyle i to bez zmiany wałków rozrządu i kolektorów:) ![]() U mnie Sam dolot 76mm" dodał 5KM i poprawił się zakres od 5500 do 7000 przy czym nie zabierając nic poniżej tych obrotów ![]() Generalnie te silniki cierpią na małą przepustowość powietrza - trzeba rzeźbić z górnym pleneum i większą przepustnicą ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
I głowice moze by obrobić . Napewno nie zaszkodzi.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Jest w miarę cicho i zajebiście wygląda... strosek
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Jeśli chcesz rasować to w n/a to czemu po prostu nie wsadzisz itb tylko bawisz się w półśrodki?
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Powolutku pomalutku to jest piec eksperymentalny, Jak jakis fajny dolot opracuję to do innych zetek będzie on wpadał, a raczej ITB to nie każdy będzie chciał
![]() Ja też nie mam przekonania co do trąbek, poza totalnym spiepszeniem dołu góry za wiele nie poprawiają w porownaniu do dobrego dolotu na jednej przepustnicy ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 17 January 2014 Skąd: Kalisz Łódź ![]() |
http://www.instant-g.com/Products/36Conversion/VRAM.html
Oczywiście jako ciekawostka:). "Troszkę prostsze" rozwiązanie, BMW k1600. Czy ktoś, w amatorskich konstrukcjach stosuje takie rozwiązania? Mam na myśli budowę od zera lub adaptację? -------------------- www.facebook.com/126pcompressoreiniezione
|
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
czy ITB psuje dół to ja bym sie zastanowił. W Peugeocie 106 16V załozenie ITB o właściwych średnicach i długościach kanału daje poprawę ponad 20% na momencie od 3,5 k a poniżej nie jest nic gorzej niż na serii. I chyba nie stosowali by tego w japońskich moto i wszystkich wyscigówkach gdzie regulamin tego nie zabrania.
Pomontowałem trochę tego nei pamiętam zeby dół zszedł na psy ale nie dawałem 50mm do 1.6...a jak dałem 45mm do 2.0 to z pełna świadomością że zależy mi tylko na górze. Renault Clio Maxi 280 KM w 2.0 ma bodajże 40mm (według karty homologacyjnej). Ae fakt jest że nie da sie tego wcisnąć każdemu chyba że usłyszy jak to chodzi..,: https://www.youtube.com/watch?v=XdkZbZyLIU0 -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No to pierwszy w tym roku wypad na pojeżdżawkę zakończony sukcesem - zero awarii, rys i otarć
![]() Wleciały białe Roty 9,5 przód i 10 tył, ze świeżymi (ponizej 6 lat i ponad 50% mięsa) slikami: ![]() No i była kozak zabawa, pierwszy raz ją prowadziłem z wyłączonym ESP i kurcze parę razy bokami mi poszła skubana ale dzięki temu że lubię grać w gry na komputerze to jakoś udało mi się z tego wybronić ![]() Czasy słabe ale można powiedzieć że to debiut, kiedyś tam na mokrym latalem i z włączonym ESP więc to się nie liczy ![]() Świerze laczki i poprawienie techniki jazdy to może chociaż z 10 sek bym poprawił, czasy tego dnia: Buni Lotus Exige R 2.41.89 STF Subaru Impreza STI 2.55.75 Krzysztof M. Lancer Evo 2.57.74 Michal P. Subaru Impreza STI 2.58.70 Fabian Honda Civic Type R 3.03.80 Maciej S. Lancer Evo 3.04.21 Kamil K BMW E36 3.06.43 Sławomir W Honda Civic 3.07.23 Coobcio Nissan 350z 3.07.46 Jarosław Adamiak Honda Civic 3.07.52 Kenet BMW E36 compact 3.07.81 Sebastian T. Honda Civic Type R 3.08.15 Maksymilian B Lancer Evo 8 3.10.17 Sławomir P. Subaru Impreza 3.10.58 Dominik S Lancer Evo 3.11.25 Damian P. BMW Z4 3.12.79 Witek P. Ford Focus 3.13.35 Piotr S. Honda Civic Type R 3.13.46 Przemek K. Ford Sierra 3.13.63 Tomasz W. Nissan 200sx 3.13.92 Michał Sz. Mazda MX-5 3.16.57 Darek K. BMW E30 3.20.48 Robert Kieczmerski Honda civic 3.22.74 Mariusz R. Ford Focus RS 3.23.17 Kacper K Renault Clio II Sport 3.23.65 Szymon Ż. Porsche Boxter 3.30.05 Michal N Nissan 350z 3.36.22 Michał S. Honda Civic 3.50.40 No i wydaje mi się że strasznie miekki ten mój gwint HSD, buja się ten wóz i kładzie jak seria - muszę namierzyć do niego twardsze springi koniecznie obecne mają 14kg z przodu i 7 z tyłu... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 09:24 |