![]() ![]() |
Sat, 29 Mar 2014 - 16:19
Post
#141
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Moim zdaniem będziesz Kubuś z tego rzeźbienia niezadowolony
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sat, 29 Mar 2014 - 16:19
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 29 Mar 2014 - 16:34
Post
#142
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
NA to wyzwanie... Wydaje mi się że tu chodzi o sprawdzeni siebie. Kibicuje
Pozdrawiam |
|
|
|
Sat, 29 Mar 2014 - 19:14
Post
#143
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY |
Jak wyżej zakręcić i zmieniać korby od razu tłoki na doprężające , pod które będzie można założyć hardcorowe wałki. Przy umiejętnościach Coobcia 400 KM N/A jest do ugrania
Powodzenia ! |
|
|
|
Sat, 29 Mar 2014 - 21:01
Post
#144
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
n/a to wyzwanie, zgadza sie. tam już nic nie jest tak proste jak w turbo, ale przychodzi tez taki moment kiedy kończy sie tanie podnoszenie mocy i kolejne 10KM kosztuje worek pieniedzy, a do tej pory było ~100pln/1KM. brzmi, jezdzie swietnie i sprawia chyba wieksza frajde niz T ...ale kasa, kasa, kasa. Kibicuje jednak mocno.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Sat, 29 Mar 2014 - 21:29
Post
#145
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie |
a do tej pory było ~100pln/1KM. 10.000zł za 100KM to nie aż tak dużo. Fakt faktem w turbo powiedzmy 25-30 tyś. i moża uderzać i w 800KM, a jeżeli w N/A każde 100KM miałoby kosztować 10.000zł to koszta większe. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
|
Sat, 29 Mar 2014 - 22:35
Post
#146
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) |
Ja tam chylę czapę dla Kuby za to grzebanie N/A, bo konie ze świstaka może i lepiej jadą, może i są tańsze, ale to jak znaleźć stówę na chodniku i z tego tytułu ją przepić - łatwo przyszło łatwo poszło. A konie z wolnossaka jakoś bardziej można docenić, bo wymagają od mechanika 3 razy takiej wiedzy jaka jest potrzebna do dodmuchania silnika, oraz 5 razy większego doświadczenia w doborze części n przykład, nie mówiąc o samym złożeniu wszystkiego w całość
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
|
Sun, 30 Mar 2014 - 09:35
Post
#147
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
pierwsze konie sa najtansze, potem drozej, ale zanim dojdziesz do wspomnianej granicy tak to sie usrednia do 100pln/!KM. Pisze to na swoim przykladzie i troche uogólniam, ale uwazam ze to pasuje do modów n/a. jezdze teraz malowyrafinowanym turbo czyli corsa opc i autem z podpisu. zgadnij co daje wieksza frajde i w dodatku wydaje sie być szybsze(a jest tylko minimalnie wolniejsze).
wracajac do nissana. troche bezsensownym uwazam było kupować te lajtowe walki, ale moze kuba chciał sie z nimi bawić dla zdobycia wiedzy wiec to zupełnie zmienia postac rzeczy. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Sun, 30 Mar 2014 - 09:56
Post
#148
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
Panowie ale NA jest bardziej seksi
Pozdrawiam |
|
|
|
Sun, 30 Mar 2014 - 10:40
Post
#149
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
Panowie ale NA jest bardziej seksi nic innego nie chcialem powiedzieć -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Sun, 30 Mar 2014 - 11:00
Post
#150
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 |
ładnie powiedziane
|
|
|
|
Sun, 30 Mar 2014 - 11:24
Post
#151
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa |
A Nissan ma hydro czy mechanikę w glowicy?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
|
Sun, 30 Mar 2014 - 13:29
Post
#152
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Na szczęście jeat na mechanice
Trochę czasu malo ale chciałbym w tym tygosniu zakończyć spraee z wydechem -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 30 Mar 2014 - 13:52
Post
#153
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa |
Tak myslalem ,bo te walki to wznios maja konkretny. Ja trzymam kciuki i mysle ze 100KM/l + jest jak najbardziej w zasiegu skoro dla przykladu z gownianego vw 8v silnika da sie zrobic 10x koni z litra .
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
|
Sun, 30 Mar 2014 - 15:52
Post
#154
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Pewnie ,że się da. U mnie było 115 km z litra z seryjnego silnika na hydro (oprócz wałków).
Powodzenia. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Mon, 07 Apr 2014 - 00:48
Post
#155
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
No to kolektory są już na swoim miejscu jak i reszta wydechu 3" - jest cholernie głośno mimo że do amerykańskiego zestawu dołożyłem dwa małe przelotowe tłumiczki...
Tak to brzmi: -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Mon, 07 Apr 2014 - 04:41
Post
#156
|
|
|
User Dołączył: Wed, 05 May 2010 Skąd: Poznań |
brzmi bajecznie
|
|
|
|
Mon, 07 Apr 2014 - 08:28
Post
#157
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź |
jakbym włączył film bez obrazu to stawiałbym że to F1 z zeszłego roku
|
|
|
|
Mon, 07 Apr 2014 - 08:59
Post
#158
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 |
Zajebiście brzmi:)
|
|
|
|
Mon, 07 Apr 2014 - 09:07
Post
#159
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Zchamowałem bestię nim jeszcze wspawane zostały dwa tłumiczki ale po jednym pomiarze wymiękłem więc nie było szans na strojenie...
![]() .... No na dniach zabieram się za modzenie z dolotem, koniecznie muszę zapodać większą przepustnicę i zbudować nowe pleneum. Dostrojenie obecnej konfiguracji to jakieś 3-4 może 5KM ekstra dojdzie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Mon, 07 Apr 2014 - 11:05
Post
#160
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa |
Ale i niuton się pojawił
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 17:53 |