![]() ![]() |
Tue, 18 Mar 2014 - 10:21
Post
#121
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
37mm ssące i 31mm wydechowe.
Z ostrych wałków to na tą chwilę najgrubsze co mam ssaki 270* i 12,8mm wzniosu a wydechowe 256* i 12mm... Liczę na to że wydech sporo doda -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 18 Mar 2014 - 10:21
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 18 Mar 2014 - 15:28
Post
#122
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 14 December 2009 Skąd: Poznań - Wagowo |
super wynik przynajmniej w n/a nie ma się co psuć
-------------------- corsa D z12xep - 80KM - Żono-wóz LPG
wół roboczy fiat palio weekend 1.2 LPG i taka zwykła vectra b kombi ;-) Usługi parkieciarskie :-) www.parkieciarstwo.pl |
|
|
|
Mon, 24 Mar 2014 - 08:57
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
![]() ![]() Wczoraj po niemal rocznej przerwie wyprowadziłem maszynę na spacer A dzisiaj chce sobie zrobić wolne i zamontować długie kolektorki i wydech 3" Coś czuję że będzie to grubo brzmiało, mam dokładnie taki sam wydech jak ci panowie: -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Mon, 24 Mar 2014 - 09:08
Post
#124
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
pieknie drze jape. prawie jak zeszloroczne f1. ogolnie barwa ideal. tylko przydaloby sie z 5 razy ciszej.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Mon, 24 Mar 2014 - 13:16
Post
#125
|
|
|
User Dołączył: Thu, 07 May 2009 |
Wydaje mi się, czy wydech na filmiku jest puszczony tylko na jedną stronę? U Ciebie też tak będzie?
|
|
|
|
Mon, 24 Mar 2014 - 19:20
Post
#126
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK |
chyba za głośno na Poznań
-------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
|
Mon, 24 Mar 2014 - 19:43
Post
#127
|
|
|
User Dołączył: Sun, 24 November 2013 |
Zmien podpis hehe :-) Ladne kolorki. Tylko jak zalozysz rejestracje to juz nie bedzie tak pieknie
|
|
|
|
Tue, 25 Mar 2014 - 10:46
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
No jest na jedną stornę, końcowy tlumik będe musiał dorobić jakiś cichy no i właśnie się zastanwiam czy komplikować sobie życie i dwie końcówki żeby były czy jedna...
Jak wam się to widzi ??
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Tue, 25 Mar 2014 - 11:06
Post
#129
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) |
wole jak jest ori
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
|
Tue, 25 Mar 2014 - 11:57
Post
#130
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) |
Mi tam bardziej jedna pasuje - poza tym będzie lżej
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
|
Tue, 25 Mar 2014 - 12:53
Post
#131
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa |
Kuba, rób jeden.
Raczej w wyglądu to już i tak nigdy mega, mega seria nie będzie... |
|
|
|
Tue, 25 Mar 2014 - 16:11
Post
#132
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
auto na tor to po co dokladac kg i zabierać czas.
jeszcze opcja bez końcówki pod zderzakiem tylko schowana, skierowana w dół -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Tue, 25 Mar 2014 - 19:49
Post
#133
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond |
Jedna po co Ci dwie. Niech robi robote. Po co Ci kilogramy, a wygląda i kozacko. Coobcio powiedz czemu niechcesz zrobić ITB ? Nurtuje mnie to pytanie i spać nie mogę
-------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
|
Tue, 25 Mar 2014 - 20:23
Post
#134
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
bo bedzie drogie, a pewnie go nie wykorzysta przy zakladanych mocach. odpowiednio duza przepustnica reaguje niegorzej niż itb, przynajmniej moje doswiadczenie tak wyglada.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Wed, 26 Mar 2014 - 00:41
Post
#135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Jeszcze nie miałem okazji by przekonać się do ITB, u Doktora widziałem wiele projektów męskich Hond z ITB i przykładowo jak dobrze zgrzebana K20 na normalnej dużej przepustnicy miałą ok 270KM to ITB dodawało jej 7-9KM przy czym do 4000-4500obr.min piepszyło się wszystko doszczętnie, spadki o 50Nm...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Wed, 26 Mar 2014 - 03:38
Post
#136
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond |
Tu widać, że moment jest dużo większy i do tego utrzymany dosyć płasko. K20 to inna liga tam masz z wejścia sto koni z litra, a przyrosty na itb tody(oczywiście nie tylko) dało ogromny przyrost 300 koni w hondzie crx skadanym przez Pawła ze świdnika.
wykres VQ 1:33s powierzchnia momentu jest ogromna Ostro kibicuje zeby było ambitne 400 koni -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
|
Wed, 26 Mar 2014 - 08:48
Post
#137
|
|
|
User Dołączył: Tue, 27 October 2009 Skąd: Warszawa |
Rewelacyjna jest ta nysa.
Swoim projektem natchnąłeś mnie na następne auto :-) |
|
|
|
Thu, 27 Mar 2014 - 13:37
Post
#138
|
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 December 2010 |
Nie myślałeś o zamontowaniu wtrysku metanolu z wodą? W mocnym N/A zdałoby to egzamin i przybliżyło cie do upragnionych 400hp
|
|
|
|
Fri, 28 Mar 2014 - 13:24
Post
#139
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) |
Dolać "utleniacza" do paliwa (może eter byłby dobry), i podlać go więcej - też da dobre efekty.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
|
Sat, 29 Mar 2014 - 09:03
Post
#140
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Podstawa w tym silniczku to zakręcić go wyżej
W tą stronę muszę uderzyć a by wyżej kręcić pedała, to muszę zmienić: - pompę oleju - korbowody - sprężyny zaworowe... No i wiadomo zabawy z wałkami, dolotami -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 15:39 |