Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Coobcio
post Tue, 18 Mar 2014 - 10:21
Post #121


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





37mm ssące i 31mm wydechowe.
Z ostrych wałków to na tą chwilę najgrubsze co mam ssaki 270* i 12,8mm wzniosu a wydechowe 256* i 12mm...
Liczę na to że wydech sporo doda biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Mar 2014 - 10:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
klapek
post Tue, 18 Mar 2014 - 15:28
Post #122


User
Dołączył: Mon, 14 December 2009
Skąd: Poznań - Wagowo





super wynik przynajmniej w n/a nie ma się co psuć


--------------------
corsa D z12xep - 80KM - Żono-wóz LPG
wół roboczy fiat palio weekend 1.2 LPG
i taka zwykła vectra b kombi ;-)
Usługi parkieciarskie :-) www.parkieciarstwo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 24 Mar 2014 - 08:57
Post #123


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów







Wczoraj po niemal rocznej przerwie wyprowadziłem maszynę na spacer biggrin.gif

A dzisiaj chce sobie zrobić wolne i zamontować długie kolektorki i wydech 3" biggrin.gif
Coś czuję że będzie to grubo brzmiało, mam dokładnie taki sam wydech jak ci panowie:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 24 Mar 2014 - 09:08
Post #124


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





pieknie drze jape. prawie jak zeszloroczne f1. ogolnie barwa ideal. tylko przydaloby sie z 5 razy ciszej.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barni
post Mon, 24 Mar 2014 - 13:16
Post #125


User
Dołączył: Thu, 07 May 2009





Wydaje mi się, czy wydech na filmiku jest puszczony tylko na jedną stronę? U Ciebie też tak będzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Mon, 24 Mar 2014 - 19:20
Post #126


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





chyba za głośno na Poznań wink.gif


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gosciu_3m
post Mon, 24 Mar 2014 - 19:43
Post #127


User
Dołączył: Sun, 24 November 2013





Zmien podpis hehe :-) Ladne kolorki. Tylko jak zalozysz rejestracje to juz nie bedzie tak pieknie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 25 Mar 2014 - 10:46
Post #128


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No jest na jedną stornę, końcowy tlumik będe musiał dorobić jakiś cichy no i właśnie się zastanwiam czy komplikować sobie życie i dwie końcówki żeby były czy jedna...
Jak wam się to widzi ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Tue, 25 Mar 2014 - 11:06
Post #129


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





wole jak jest ori


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Tue, 25 Mar 2014 - 11:57
Post #130


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Mi tam bardziej jedna pasuje - poza tym będzie lżej smile.gif Jeszcze dochodzi taki aspekt, dlaczego jest jedna końcówka, może chodzi o to że na dwóch byłoby za luźno i jeden tłumik dopręża wydech?? A może po prostu jedynie chodziło o redukcję tych kilku kilogramów.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
burski
post Tue, 25 Mar 2014 - 12:53
Post #131


Super User
Dołączył: Thu, 13 September 2007
Skąd: Warszawa





Kuba, rób jeden.

Raczej w wyglądu to już i tak nigdy mega, mega seria nie będzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 25 Mar 2014 - 16:11
Post #132


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





auto na tor to po co dokladac kg i zabierać czas.
jeszcze opcja bez końcówki pod zderzakiem tylko schowana, skierowana w dółsmile.gif, tylko ciekawe czy nie bedzie glosniej w srodku jesli wydech nie wystaje poza obrys auta.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Tue, 25 Mar 2014 - 19:49
Post #133


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Jedna po co Ci dwie. Niech robi robote. Po co Ci kilogramy, a wygląda i kozacko. Coobcio powiedz czemu niechcesz zrobić ITB ? Nurtuje mnie to pytanie i spać nie mogę laugh.gif pozbędziesz się kolektora dolotowego, reakcja na gaz będzie bardzo szybka no i koni z tej pojemności będzie można się spodziewać conajmniej około 40 jak nie więcej. Więc czemu ?


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Tue, 25 Mar 2014 - 20:23
Post #134


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





bo bedzie drogie, a pewnie go nie wykorzysta przy zakladanych mocach. odpowiednio duza przepustnica reaguje niegorzej niż itb, przynajmniej moje doswiadczenie tak wyglada.


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 26 Mar 2014 - 00:41
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jeszcze nie miałem okazji by przekonać się do ITB, u Doktora widziałem wiele projektów męskich Hond z ITB i przykładowo jak dobrze zgrzebana K20 na normalnej dużej przepustnicy miałą ok 270KM to ITB dodawało jej 7-9KM przy czym do 4000-4500obr.min piepszyło się wszystko doszczętnie, spadki o 50Nm...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Wed, 26 Mar 2014 - 03:38
Post #136


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Tu widać, że moment jest dużo większy i do tego utrzymany dosyć płasko. K20 to inna liga tam masz z wejścia sto koni z litra, a przyrosty na itb tody(oczywiście nie tylko) dało ogromny przyrost 300 koni w hondzie crx skadanym przez Pawła ze świdnika.

wykres VQ 1:33s powierzchnia momentu jest ogromna


Ostro kibicuje zeby było ambitne 400 koni wink.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Whisper
post Wed, 26 Mar 2014 - 08:48
Post #137


User
Dołączył: Tue, 27 October 2009
Skąd: Warszawa





Rewelacyjna jest ta nysa.
Swoim projektem natchnąłeś mnie na następne auto :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fixel
post Thu, 27 Mar 2014 - 13:37
Post #138


Rookie
Dołączył: Wed, 15 December 2010





Nie myślałeś o zamontowaniu wtrysku metanolu z wodą? W mocnym N/A zdałoby to egzamin i przybliżyło cie do upragnionych 400hp biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Fri, 28 Mar 2014 - 13:24
Post #139


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Dolać "utleniacza" do paliwa (może eter byłby dobry), i podlać go więcej - też da dobre efekty.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 29 Mar 2014 - 09:03
Post #140


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Podstawa w tym silniczku to zakręcić go wyżej biggrin.gif
W tą stronę muszę uderzyć a by wyżej kręcić pedała, to muszę zmienić:
- pompę oleju
- korbowody
- sprężyny zaworowe...

No i wiadomo zabawy z wałkami, dolotami tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 04:39