Shoutbox 0 nowych PW 


46 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Coobcia Nissan 350Z - Nowy pojeżdżawkowóz, PLAN 400KM w N/A i wykręcić czas YOGIEGO :D
Coobcio
post Wed, 22 Jan 2014 - 09:33
Post #101


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Mam takie na których nic nie widać za bardzo tylko słychać podniecenie, bo odpycha sie sprzęt sympatycznie smile.gif



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Jan 2014 - 09:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ChRzAnIu
post Wed, 22 Jan 2014 - 09:42
Post #102


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





Jest grubo qrwa biggrin.gif Uwielbiam projekty Coobcia i komentarze są zawsze bezbłędnie trafne !! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 22 Jan 2014 - 09:50
Post #103


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





A wlasnie jak jest ze strojeniem w 350z? Seryjny sterownik czy cos innego siedzi?


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Wed, 22 Jan 2014 - 09:52
Post #104


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Seryjny sterownik wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Wed, 22 Jan 2014 - 10:03
Post #105


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





Korzystacie z Osiris'a czy coś innego? Jest opcja strojenia real-time?


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 22 Jan 2014 - 10:09
Post #106


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Coobcio może czas na dwa kompresory made in Poland? Coś na wzór GTM’a.
Dobra robota. Gratuluję
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Wed, 22 Jan 2014 - 14:13
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Coobcio robi te samochody jakby zjadał kolejne obiady biggrin.gif Uwielbiam Twoje projekty Kuba, mnóstwo danych, zero dziwnych tajemnic i systematyczne wykresy po których jakby nie było widać konkretne efekty i sens danych modyfikacji.

Szczerze mówiąc mógłbyś wrzucać tu swoje wszystkie projekty, a nie tylko niektóre qurwa qurwa biggrin.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 08 Mar 2014 - 00:09
Post #108


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(KingSoft @ Fri, 27 Dec 2013 - 23:47) *
Na dole strony link poniżej, nie mogłem zapisać
Trąbki
Oraz Cosworth jest niezły
Cosworth
, z tego co widzę ssący jest krótki więc wydechowy również powinien taki być, zmierz odległość miejsca gdzie kanały w głowicy się rozchodzą, aż do wyjścia runera w plenum, tak samo z wydechem do łączenia 3 w 1.


z tego co widze to sa silniki doladowane a to troche nie w temat.

oryginalny kolektor ssacy nie wydaje mi sie byc ''krotki'' (niepojemny).

od kiedy kolektory powinny byc zblizonej dlugosci?
widziales silnik f1? przepustnice sa prawie na glowicach,zerknij na kolektory wydechowe.podpowiem-jest jeszcze airbox.

wiem,piszemy o jednej przepustnicy.gdzie lepiej byloby zrobic dluzszy runner dla nm- ale on tu jest priorytetem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 16 Mar 2014 - 13:55
Post #109


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No koniec zabaw z Kompresorkiem, jak wcześniej pisałem wleciał do zetki kolegi z osiedla niemal że smile.gif
Taką sprawił radość że w sobotę zetka wchłonęła 3 pełne baki smile.gif
Dostrojona pod 100 oktanowego Racinga zaowocowało dodaniem paru koni jeszcze na nie zmienionym doładowaniu 0,45bara:


Tak się odpycha jego zetka po storjonku na 100 oktanowym shellu i zmianie amerykańskich wtrysków na Siemensa Dece 630ccm, szkoda że chłopak ma nowszego ecu w którym można zmieniać map pod gorsze paliwo np... No ale można je zapodać oraz zmienić kierownicę na taką z tempomatem...


No ale czas na zabawy w N/A biggrin.gif

Żeby dostać się do wałków rozrzadu trzeba zrzucić cały osprzęt z silnika - pompę wspomagania, alternator, klimatyzacje jak jest, koło pasowe, kolekotr ssacy listwe wtryskową, całą wiązkę no i zdjąć miskę olejową, przedni dekiel, pokrywy zaworów, sterowanie zmiennymi fazami i jeszcze pewno inne graty których zapomniałem wymienić - tongue.gif
No ale po tych duperelach wszytko widać jak na dłoni i można zabrać się za demontaż rozrządu i robić podmiankę wałeczków, tutaj widać Prawa strona ready:


Wałki oba zmienione, rozrządzik na miejscu:


Ciąg dalszy prac a tyle jej było że nogi rozbolały, więc składałem sobie wsio na siedząco:


Przód poskładany, od góry jeszcze, listwa wtryskowa, kolekotr ssący do montazu został i okablowanie...


Po przepłukaniu silnika świeżym olejem 5w50 i ułozeniu się wałków co trwało 10minut zlałem docelowego Motula 20w60 i wio na hamownię:


Po godzinnym strojeniu udało mi się wsio optymalnie zestroić oto efekt:


W tym tygodniu zapodam kolektory wydechowe SGM-a i wrzucam 3 calowy wydech przelotowy ale to będzie drzeć japę tongue.gif
Liczę że po tym zabiegu moc podskoczy do jakiś 325KM - jeszcze tylko 75KM do upragnionego i założonego celu 400KM hahaha biggrin.gif

Na tą chwilę jest to najmocniejsza 3,5 Litrówka jaka odwiedziła naszą hamownię, do tej pory najmocniejsze było Nismo 2008 silnik HR które po strojeniu wypluło 298KM i 366Nm tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 16 Mar 2014 - 14:02
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Onyx @ Wed, 22 Jan 2014 - 12:03) *
Korzystacie z Osiris'a czy coś innego? Jest opcja strojenia real-time?

Tak jest, w autach od 2004 i niektorych starszych jest real time i 5 map, które można dowolnie edytować, różne limitery na nie zakladać...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Onyx
post Sun, 16 Mar 2014 - 14:11
Post #111


Super User
Dołączył: Mon, 08 October 2007





CYTAT(Coobcio @ Sun, 16 Mar 2014 - 16:02) *
Tak jest, w autach od 2004 i niektorych starszych jest real time i 5 map, które można dowolnie edytować, różne limitery na nie zakladać...



Piękna sprawa smile.gif W jakich ecu nie można przełączać MAP, rocznik ma znaczenie?


--------------------
Almera N16 SR20VE-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 16 Mar 2014 - 14:22
Post #112


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Zauważyłeś już Kuba, że nawet przebudowa dołu nie zblizy Cię do granicy 380KM? smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 16 Mar 2014 - 15:46
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Hehehe no chyba tak Faworze tongue.gif
Zdecydowanie łatwiej będzie mi osiągnąć 400Nm niż 400KM... Kurde ciężkie te konie do uzyskiwania...
Nakładałem wykresy moje na 370Z-tki czy 350Z z silkimiaki HR to mają one dużo mniej Nm ale kręcą się do 7500 i moc przy odcince generują...
Tutaj dupa piec na niutony zrobiony, kolektor ssący będę chciał mu zrobić na wzór tego:


W połączeniu z przepustnicą 90mm z LS2 i 100mm dolotem ponoć 20KM dodaje...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Mon, 17 Mar 2014 - 00:35
Post #114


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Coobcio czegoś tu nie rozumiem. Zakułeś silnik i zrobiłeś pełną rewizję podzespołów silnika, to dlaczego nie chcesz kręcić silnika do 8000. Pytanie numer dwa. Czemu dajesz damskie wałki do męskiego projektu?

Kolejna kwestia do dolot. Pamiętam jak mi pokazywałeś kolektor i przyznam że seria szału nie robi. Myślę że warto byłoby zaryzykować i zrobić kolektor z trąbkami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 17 Mar 2014 - 09:04
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





silnik docelowy leży w kiblu w puzlach do poskładania biggrin.gif
W seryjnym silniku, który znajduje się w mojej rudej zmieniłem wałeczki żeby sprawdzić co one dają no i dodały 12KM i 18Nm tongue.gif...
Na dniach chce jeszcze zmienić kolekotry wydechowe i zapodać 3" wydech i w takiej konfiguracji skoczyć na najbliższy "suchy" Poznań, może jeszcze zdążę zapodać fotel kubełkowy i zmienić kierownicę smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 17 Mar 2014 - 09:27
Post #116


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





czyli kompresor już zdjęty? Czemu tak się uparłeś na to NA skoro już teraz masz lepsze wyniki? Ja bym dla bezawaryjności zakuł słupek pod kompresor i heja banana...przecież żadnych ograniczeń klasowych nie masz nad głową.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Mon, 17 Mar 2014 - 09:38
Post #117


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(Fawor @ Mon, 17 Mar 2014 - 11:27) *
czyli kompresor już zdjęty? Czemu tak się uparłeś na to NA skoro już teraz masz lepsze wyniki? Ja bym dla bezawaryjności zakuł słupek pod kompresor i heja banana...przecież żadnych ograniczeń klasowych nie masz nad głową.

Kompres zdjęty i założony w innym Nissanie "z osiedla" = 444KM chyba wyszło .

Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Mon, 17 Mar 2014 - 09:50
Post #118


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Mon, 17 Mar 2014 - 11:04) *
silnik docelowy leży w kiblu w puzlach do poskładania biggrin.gif

To wiele wyjaśnia. Kiedy włożysz silnik docelowy? Masz już pomysł na jakieś mega ostre wałki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 17 Mar 2014 - 11:46
Post #119


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Jak wyglądają przepływy przez głowice w tym silniku?Jakie zawory ssące tam siedzą?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AMG-Power
post Mon, 17 Mar 2014 - 14:43
Post #120


User
Dołączył: Tue, 22 May 2012
Skąd: Łódź/Dresden





Top Secret rzeźbił kiedyś ten motor
http://www.speedhunters.com/2012/03/car_fe...32_skyline_gt_r
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 01:19