![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mam takie na których nic nie widać za bardzo tylko słychać podniecenie, bo odpycha sie sprzęt sympatycznie
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Jest grubo qrwa
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
A wlasnie jak jest ze strojeniem w 350z? Seryjny sterownik czy cos innego siedzi?
-------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Seryjny sterownik
![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Korzystacie z Osiris'a czy coś innego? Jest opcja strojenia real-time?
-------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Coobcio może czas na dwa kompresory made in Poland? Coś na wzór GTM’a.
Dobra robota. Gratuluję |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Coobcio robi te samochody jakby zjadał kolejne obiady
![]() Szczerze mówiąc mógłbyś wrzucać tu swoje wszystkie projekty, a nie tylko niektóre qurwa qurwa ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Na dole strony link poniżej, nie mogłem zapisać Trąbki Oraz Cosworth jest niezły Cosworth , z tego co widzę ssący jest krótki więc wydechowy również powinien taki być, zmierz odległość miejsca gdzie kanały w głowicy się rozchodzą, aż do wyjścia runera w plenum, tak samo z wydechem do łączenia 3 w 1. z tego co widze to sa silniki doladowane a to troche nie w temat. oryginalny kolektor ssacy nie wydaje mi sie byc ''krotki'' (niepojemny). od kiedy kolektory powinny byc zblizonej dlugosci? widziales silnik f1? przepustnice sa prawie na glowicach,zerknij na kolektory wydechowe.podpowiem-jest jeszcze airbox. wiem,piszemy o jednej przepustnicy.gdzie lepiej byloby zrobic dluzszy runner dla nm- ale on tu jest priorytetem? |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No koniec zabaw z Kompresorkiem, jak wcześniej pisałem wleciał do zetki kolegi z osiedla niemal że
![]() Taką sprawił radość że w sobotę zetka wchłonęła 3 pełne baki ![]() Dostrojona pod 100 oktanowego Racinga zaowocowało dodaniem paru koni jeszcze na nie zmienionym doładowaniu 0,45bara: ![]() Tak się odpycha jego zetka po storjonku na 100 oktanowym shellu i zmianie amerykańskich wtrysków na Siemensa Dece 630ccm, szkoda że chłopak ma nowszego ecu w którym można zmieniać map pod gorsze paliwo np... No ale można je zapodać oraz zmienić kierownicę na taką z tempomatem... No ale czas na zabawy w N/A ![]() Żeby dostać się do wałków rozrzadu trzeba zrzucić cały osprzęt z silnika - pompę wspomagania, alternator, klimatyzacje jak jest, koło pasowe, kolekotr ssacy listwe wtryskową, całą wiązkę no i zdjąć miskę olejową, przedni dekiel, pokrywy zaworów, sterowanie zmiennymi fazami i jeszcze pewno inne graty których zapomniałem wymienić - ![]() No ale po tych duperelach wszytko widać jak na dłoni i można zabrać się za demontaż rozrządu i robić podmiankę wałeczków, tutaj widać Prawa strona ready: ![]() Wałki oba zmienione, rozrządzik na miejscu: ![]() Ciąg dalszy prac a tyle jej było że nogi rozbolały, więc składałem sobie wsio na siedząco: ![]() Przód poskładany, od góry jeszcze, listwa wtryskowa, kolekotr ssący do montazu został i okablowanie... ![]() Po przepłukaniu silnika świeżym olejem 5w50 i ułozeniu się wałków co trwało 10minut zlałem docelowego Motula 20w60 i wio na hamownię: ![]() Po godzinnym strojeniu udało mi się wsio optymalnie zestroić oto efekt: ![]() W tym tygodniu zapodam kolektory wydechowe SGM-a i wrzucam 3 calowy wydech przelotowy ale to będzie drzeć japę ![]() Liczę że po tym zabiegu moc podskoczy do jakiś 325KM - jeszcze tylko 75KM do upragnionego i założonego celu 400KM hahaha ![]() Na tą chwilę jest to najmocniejsza 3,5 Litrówka jaka odwiedziła naszą hamownię, do tej pory najmocniejsze było Nismo 2008 silnik HR które po strojeniu wypluło 298KM i 366Nm ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Korzystacie z Osiris'a czy coś innego? Jest opcja strojenia real-time? Tak jest, w autach od 2004 i niektorych starszych jest real time i 5 map, które można dowolnie edytować, różne limitery na nie zakladać... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 08 October 2007 ![]() |
Tak jest, w autach od 2004 i niektorych starszych jest real time i 5 map, które można dowolnie edytować, różne limitery na nie zakladać... Piękna sprawa ![]() -------------------- Almera N16 SR20VE-T
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Zauważyłeś już Kuba, że nawet przebudowa dołu nie zblizy Cię do granicy 380KM?
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hehehe no chyba tak Faworze
![]() Zdecydowanie łatwiej będzie mi osiągnąć 400Nm niż 400KM... Kurde ciężkie te konie do uzyskiwania... Nakładałem wykresy moje na 370Z-tki czy 350Z z silkimiaki HR to mają one dużo mniej Nm ale kręcą się do 7500 i moc przy odcince generują... Tutaj dupa piec na niutony zrobiony, kolektor ssący będę chciał mu zrobić na wzór tego: ![]() W połączeniu z przepustnicą 90mm z LS2 i 100mm dolotem ponoć 20KM dodaje... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Coobcio czegoś tu nie rozumiem. Zakułeś silnik i zrobiłeś pełną rewizję podzespołów silnika, to dlaczego nie chcesz kręcić silnika do 8000. Pytanie numer dwa. Czemu dajesz damskie wałki do męskiego projektu?
Kolejna kwestia do dolot. Pamiętam jak mi pokazywałeś kolektor i przyznam że seria szału nie robi. Myślę że warto byłoby zaryzykować i zrobić kolektor z trąbkami. |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
silnik docelowy leży w kiblu w puzlach do poskładania
![]() W seryjnym silniku, który znajduje się w mojej rudej zmieniłem wałeczki żeby sprawdzić co one dają no i dodały 12KM i 18Nm ![]() Na dniach chce jeszcze zmienić kolekotry wydechowe i zapodać 3" wydech i w takiej konfiguracji skoczyć na najbliższy "suchy" Poznań, może jeszcze zdążę zapodać fotel kubełkowy i zmienić kierownicę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
czyli kompresor już zdjęty? Czemu tak się uparłeś na to NA skoro już teraz masz lepsze wyniki? Ja bym dla bezawaryjności zakuł słupek pod kompresor i heja banana...przecież żadnych ograniczeń klasowych nie masz nad głową.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
czyli kompresor już zdjęty? Czemu tak się uparłeś na to NA skoro już teraz masz lepsze wyniki? Ja bym dla bezawaryjności zakuł słupek pod kompresor i heja banana...przecież żadnych ograniczeń klasowych nie masz nad głową. Kompres zdjęty i założony w innym Nissanie "z osiedla" = 444KM chyba wyszło . |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Jak wyglądają przepływy przez głowice w tym silniku?Jakie zawory ssące tam siedzą?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 May 2012 Skąd: Łódź/Dresden ![]() |
Top Secret rzeźbił kiedyś ten motor
http://www.speedhunters.com/2012/03/car_fe...32_skyline_gt_r |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 01:19 |