![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Sat, 09 April 2011 Skąd: Siedlce ![]() |
Fajnie to wszystko wyszło. Lubie własnoręczne projekty. Idzie jak zły
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
No i lux! Przetestowany setup na sobie to wiadomo na co mozna sobie pozwolic.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Mógłbyś wrzucić wykres, chciał bym zobaczyc jak ta turbina wstaje. Zastanawiam sie nad kupnem takiej samej.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
Chyba sprzedam moją M-ke
![]() Jak wygląda sprawa z temperaturą oleju przy seryjnym układzie? i jak wogole temperatura pod maska np przy upalaniu na placu? Jak sprzęgło było na wierzchu nie trzeba było wzmocnić docisku czy coś? wydech poza kolektorem seria? PS Lepsze niż Audi 80 V8 i E36 328 razem wzięte ![]() ![]() ![]() -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 September 2013 ![]() |
mozna bylo wrzucic jednomas i spieka ale nie bylo kasy. a z reszta chce zobaczyc ile wytrzyma. Co do tem oleju w jezdzie po miesice to dochodzi do 95 stopni. przy upalaniu na torze kolo 100 czasem 90 zalezy jaka pogoda .ale niedlug o sie wezme za chlodnice oleju ...
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 September 2013 ![]() |
Wydech- rura 3 cale i na koncu tłumik rm motors przelotowy i to wszystko
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
Jest kocu
![]() ![]() Będzie może wykres? |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Nieźle zapina. Można się zdziwić jak E36 pogania więcej niż 250 km/h.
-------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
A dlaczego zrezygnowałeś z seryjnego wydechu - przecież 2x 50 (chyba tyle jest w 325?) to więcej niz 3 cale?
Mówiąc o wzmocnieniu sprzęgła nie miałem na myśli pakowania kasy w kompleksowe rozwiązanie (spiek itp) tylko własnie o np wzmocnienie docisku seryjnego, lub wymianę okładzin za kilkadziesiąt zł. Z moich obserwacji BMW E36 328 i M3 wynika że aby sobie bezpiecznie temperaturowo upalać to warto zastosować jakąś inna chłodnice oleju niz z M3 czy 324 D, bo ona jest za mała a jak nie masz klimy to masz miejsce na coś konkretnego, stad moje pytanie o temperatury w aucie które ma 400+. a kultura pracy silnika? - nie ma zadławień na częściowych otwarciach przepustnicy, wolne ok? Ps. Dopytuje bo sam jestem zainteresowany takim "czymś" wydaje sie że w cenie M3 mogę zbudować auto które będzie szybsze i lepsze pod każdym względem. (oczywiście mam na myśli całościowy projekt zawieszenie , hamulce itp) i nie będzie go szkoda upalać bo nowy silnik to max kilka tys z włożeniem. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
A dlaczego zrezygnowałeś z seryjnego wydechu - przecież 2x 50 (chyba tyle jest w 325?) to więcej niz 3 cale? Mówiąc o wzmocnieniu sprzęgła nie miałem na myśli pakowania kasy w kompleksowe rozwiązanie (spiek itp) tylko własnie o np wzmocnienie docisku seryjnego, lub wymianę okładzin za kilkadziesiąt zł. Z moich obserwacji BMW E36 328 i M3 wynika że aby sobie bezpiecznie temperaturowo upalać to warto zastosować jakąś inna chłodnice oleju niz z M3 czy 324 D, bo ona jest za mała a jak nie masz klimy to masz miejsce na coś konkretnego, stad moje pytanie o temperatury w aucie które ma 400+. a kultura pracy silnika? - nie ma zadławień na częściowych otwarciach przepustnicy, wolne ok? Ps. Dopytuje bo sam jestem zainteresowany takim "czymś" wydaje sie że w cenie M3 mogę zbudować auto które będzie szybsze i lepsze pod każdym względem. (oczywiście mam na myśli całościowy projekt zawieszenie , hamulce itp) i nie będzie go szkoda upalać bo nowy silnik to max kilka tys z włożeniem. normalnie by powiedziec mozna ze seryjny wydech nie wydoli i bedzie zdlawieniem ale dzis w nocy opisze kolejny projekt ! cichutki ! seryjny wydech ! i padl rekord 438KM na 1 barze ! 2,5 L ! jesli chodzi o chlodnice oleju w bmw, to moje skromne zdanie jest takie - szkoda zachodu ! po montazu przez klienta jakiejs customowej spadlo cisnienie oleju znaczaco. Jak dla mnie dobry 10w60 i ogniaa. co do obrotow, to na Fuel implant (det3) to sa idealnie rowne, odpala zawsze, nie ma problemow przy zmianach tmp i korekcja, malo tego , mozna podlaczyc sonde na stale do deta . -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Nasze 328T(makaveli, opisane tez tutaj) jezdzi od dawna na seryjnym wydexhu z b28 i nie wykazuje problemow z zatykaniem
![]() A co do temp oleju to zauwazylem ze te silniki sa mocno zalezne od ukladu chlodzenia, jak tylko chlodzenie wody nie wyrabia to od razu oliwa idzie ostro w gore. W 328T mamy stopke z S50 i 13row Mocala i max co zobaczylem w tym aucie po upalaniu w cieply dzien to 110st co na pozadny 10W60 nie jest zadna temperatura. Na codzien przy szybszym przemieszczaniu temp nie wychodzi po za 85-90st. Ps. 438 to juz konkret. Turbo nadal to samo co wszedzie? ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 ![]() |
W szoku jestem, że takie auto u mnie w mieście powstało. Szkoda, że dowiaduję się dopiero z forum
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Zajebista fura. Gratki. Ciekawy jestem jak wygląda awaryjność takiej fajnej suszarki na którą mam coraz większą ochotę.
W moim projekcie k11 się czepną stożka w zderzaku a tutaj to pewnie złego słowa nie powie... -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
turbo jak pisalem wyzej gt35 .63 ale ver z antisurgem.
p.s. no bo to taki bandycki projekt ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
bedzie jak sie znajdzie na dysku.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
to bmw jest uzywane tylko w suche dni,ze filtr powietrza jest gdzie jest?
w czym pomaga usuniecie belki przedniej pomiedzy podluznicami (poza miejscem na fmic)? ta dziura w przednim nadkolu od strony pasazera jaką pelni role? nie mozna bylo przekrecic strony ssacej turbiny w dol w celu ''uproszczenia'' dolotu do fmic? rura wydechowa z zeliwa turbiny nie grzeje cewek,ktore sa na pokrywie zaworow? nie ma to wplywu na zaplony? ogromne brawa dla wlasciciela za wlasnoreczna prace. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa ![]() |
Z filtrem nie ma problemu ja tez tam mam jechalem gdy padam mocno deszcz i nic sie nie dzialo wiadomo ze lepiej pod maska bo mniej kurzu wody itd ale za to mamy zimne potwierze
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
mozna zalozyc na ten filtr hydroshield.
mozna tez zalozyc filtr w obudowie i doprowadzic powietrze do niego ze zderzaka. cena jednego i drugiego rozwiazania jest przy takich modyfikacjach niska. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 September 2013 ![]() |
dziuura w nadkolu nic nie daje .nadkole do wymiany porostu ,ruda wrabala ... tylkow suche dni jezdzi auto wiec filtr mi nie przeszkadza. a co do belki to belka jest zalozona -w niczym nie przeszkadza .
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 03 September 2013 ![]() |
a co do cewek. rura nie z zeliwa tylko kwasiak... owiniete termo bandazem i porywa termo ceweki takze sie nie grzeje w tym miejscu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 23:54 |