Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> BMW e36 coupe 2,5L Turbo gt35 .63 antisurge by Przemeq . www.k64.pl, low budget home made beeemwuu turbo ;) 400+ 1 bar.
arcziwys
post Tue, 05 Nov 2013 - 15:40
Post #21


User
Dołączył: Sat, 09 April 2011
Skąd: Siedlce





Fajnie to wszystko wyszło. Lubie własnoręczne projekty. Idzie jak zły smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 05 Nov 2013 - 15:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
olozwirski
post Tue, 05 Nov 2013 - 18:28
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





No i lux! Przetestowany setup na sobie to wiadomo na co mozna sobie pozwolic.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maruda
post Tue, 05 Nov 2013 - 18:40
Post #23


User
Dołączył: Tue, 25 September 2007





Mógłbyś wrzucić wykres, chciał bym zobaczyc jak ta turbina wstaje. Zastanawiam sie nad kupnem takiej samej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Tue, 05 Nov 2013 - 20:25
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





Chyba sprzedam moją M-ke smile.gif Robi wrażenie!!!
Jak wygląda sprawa z temperaturą oleju przy seryjnym układzie? i jak wogole temperatura pod maska np przy upalaniu na placu?
Jak sprzęgło było na wierzchu nie trzeba było wzmocnić docisku czy coś?
wydech poza kolektorem seria?

PS Lepsze niż Audi 80 V8 i E36 328 razem wzięte wink.gif wink.gif wink.gif


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemoqs
post Tue, 05 Nov 2013 - 21:30
Post #25


Rookie
Dołączył: Tue, 03 September 2013





mozna bylo wrzucic jednomas i spieka ale nie bylo kasy. a z reszta chce zobaczyc ile wytrzyma. Co do tem oleju w jezdzie po miesice to dochodzi do 95 stopni. przy upalaniu na torze kolo 100 czasem 90 zalezy jaka pogoda .ale niedlug o sie wezme za chlodnice oleju ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemoqs
post Tue, 05 Nov 2013 - 21:36
Post #26


Rookie
Dołączył: Tue, 03 September 2013





Wydech- rura 3 cale i na koncu tłumik rm motors przelotowy i to wszystko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kywak
post Tue, 05 Nov 2013 - 23:40
Post #27


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2011





Jest kocu smile.gif . Aż sam zapragnąłem mieć turbo u siebie w M50B25. Nieźle całkiem to podaje smile.gif . Można i polatać bokiem i jadąc do przodu narobić zamieszania.

Będzie może wykres?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Wed, 06 Nov 2013 - 09:11
Post #28


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Nieźle zapina. Można się zdziwić jak E36 pogania więcej niż 250 km/h.


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Wed, 06 Nov 2013 - 10:14
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





A dlaczego zrezygnowałeś z seryjnego wydechu - przecież 2x 50 (chyba tyle jest w 325?) to więcej niz 3 cale?
Mówiąc o wzmocnieniu sprzęgła nie miałem na myśli pakowania kasy w kompleksowe rozwiązanie (spiek itp) tylko własnie o np wzmocnienie docisku seryjnego, lub wymianę okładzin za kilkadziesiąt zł.
Z moich obserwacji BMW E36 328 i M3 wynika że aby sobie bezpiecznie temperaturowo upalać to warto zastosować jakąś inna chłodnice oleju niz z M3 czy 324 D, bo ona jest za mała a jak nie masz klimy to masz miejsce na coś konkretnego, stad moje pytanie o temperatury w aucie które ma 400+.
a kultura pracy silnika? - nie ma zadławień na częściowych otwarciach przepustnicy, wolne ok?

Ps. Dopytuje bo sam jestem zainteresowany takim "czymś" wydaje sie że w cenie M3 mogę zbudować auto które będzie szybsze i lepsze pod każdym względem. (oczywiście mam na myśli całościowy projekt zawieszenie , hamulce itp) i nie będzie go szkoda upalać bo nowy silnik to max kilka tys z włożeniem.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 06 Nov 2013 - 11:01
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(ww#296 @ Wed, 06 Nov 2013 - 10:14) *
A dlaczego zrezygnowałeś z seryjnego wydechu - przecież 2x 50 (chyba tyle jest w 325?) to więcej niz 3 cale?
Mówiąc o wzmocnieniu sprzęgła nie miałem na myśli pakowania kasy w kompleksowe rozwiązanie (spiek itp) tylko własnie o np wzmocnienie docisku seryjnego, lub wymianę okładzin za kilkadziesiąt zł.
Z moich obserwacji BMW E36 328 i M3 wynika że aby sobie bezpiecznie temperaturowo upalać to warto zastosować jakąś inna chłodnice oleju niz z M3 czy 324 D, bo ona jest za mała a jak nie masz klimy to masz miejsce na coś konkretnego, stad moje pytanie o temperatury w aucie które ma 400+.
a kultura pracy silnika? - nie ma zadławień na częściowych otwarciach przepustnicy, wolne ok?

Ps. Dopytuje bo sam jestem zainteresowany takim "czymś" wydaje sie że w cenie M3 mogę zbudować auto które będzie szybsze i lepsze pod każdym względem. (oczywiście mam na myśli całościowy projekt zawieszenie , hamulce itp) i nie będzie go szkoda upalać bo nowy silnik to max kilka tys z włożeniem.



normalnie by powiedziec mozna ze seryjny wydech nie wydoli i bedzie zdlawieniem ale dzis w nocy opisze kolejny projekt ! cichutki ! seryjny wydech ! i padl rekord 438KM na 1 barze ! 2,5 L !


jesli chodzi o chlodnice oleju w bmw, to moje skromne zdanie jest takie - szkoda zachodu ! po montazu przez klienta jakiejs customowej spadlo cisnienie oleju znaczaco. Jak dla mnie dobry 10w60 i ogniaa.

co do obrotow, to na Fuel implant (det3) to sa idealnie rowne, odpala zawsze, nie ma problemow przy zmianach tmp i korekcja, malo tego , mozna podlaczyc sonde na stale do deta .



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 06 Nov 2013 - 11:36
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Nasze 328T(makaveli, opisane tez tutaj) jezdzi od dawna na seryjnym wydexhu z b28 i nie wykazuje problemow z zatykaniem smile.gif takze smialo mozna zostawiac serie tylko ze zrobionym odpowiednim DP.

A co do temp oleju to zauwazylem ze te silniki sa mocno zalezne od ukladu chlodzenia, jak tylko chlodzenie wody nie wyrabia to od razu oliwa idzie ostro w gore.
W 328T mamy stopke z S50 i 13row Mocala i max co zobaczylem w tym aucie po upalaniu w cieply dzien to 110st co na pozadny 10W60 nie jest zadna temperatura.
Na codzien przy szybszym przemieszczaniu temp nie wychodzi po za 85-90st.


Ps. 438 to juz konkret. Turbo nadal to samo co wszedzie? biggrin.gif czy jakies inne tym razem?


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
norbivr6
post Wed, 06 Nov 2013 - 14:21
Post #32


Super User
Dołączył: Tue, 14 June 2005





W szoku jestem, że takie auto u mnie w mieście powstało. Szkoda, że dowiaduję się dopiero z forum smile.gif Chyba czas kupić jakieś BMW i się pobawić, gratuluję smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Wed, 06 Nov 2013 - 16:38
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Zajebista fura. Gratki. Ciekawy jestem jak wygląda awaryjność takiej fajnej suszarki na którą mam coraz większą ochotę.

W moim projekcie k11 się czepną stożka w zderzaku a tutaj to pewnie złego słowa nie powie...


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 06 Nov 2013 - 17:27
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





turbo jak pisalem wyzej gt35 .63 ale ver z antisurgem.

p.s. no bo to taki bandycki projekt cool.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 06 Nov 2013 - 17:33
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





bedzie jak sie znajdzie na dysku.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 15 Dec 2013 - 13:08
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





to bmw jest uzywane tylko w suche dni,ze filtr powietrza jest gdzie jest?
w czym pomaga usuniecie belki przedniej pomiedzy podluznicami (poza miejscem na fmic)?
ta dziura w przednim nadkolu od strony pasazera jaką pelni role?
nie mozna bylo przekrecic strony ssacej turbiny w dol w celu ''uproszczenia'' dolotu do fmic?
rura wydechowa z zeliwa turbiny nie grzeje cewek,ktore sa na pokrywie zaworow? nie ma to wplywu na zaplony?
ogromne brawa dla wlasciciela za wlasnoreczna prace.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Sun, 15 Dec 2013 - 18:41
Post #37


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Z filtrem nie ma problemu ja tez tam mam jechalem gdy padam mocno deszcz i nic sie nie dzialo wiadomo ze lepiej pod maska bo mniej kurzu wody itd ale za to mamy zimne potwierze


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 16 Dec 2013 - 18:28
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





mozna zalozyc na ten filtr hydroshield.
mozna tez zalozyc filtr w obudowie i doprowadzic powietrze do niego ze zderzaka.
cena jednego i drugiego rozwiazania jest przy takich modyfikacjach niska.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemoqs
post Fri, 20 Dec 2013 - 12:25
Post #39


Rookie
Dołączył: Tue, 03 September 2013





dziuura w nadkolu nic nie daje .nadkole do wymiany porostu ,ruda wrabala ... tylkow suche dni jezdzi auto wiec filtr mi nie przeszkadza. a co do belki to belka jest zalozona -w niczym nie przeszkadza .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemoqs
post Fri, 20 Dec 2013 - 12:27
Post #40


Rookie
Dołączył: Tue, 03 September 2013





a co do cewek. rura nie z zeliwa tylko kwasiak... owiniete termo bandazem i porywa termo ceweki takze sie nie grzeje w tym miejscu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 23:54