Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> BMW e36 323ti compact (ew. sedan, coupe), do powiedzmy ok. 10 tys
Rogal7
post Tue, 03 Dec 2013 - 14:20
Post #41


User
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: Warszawa





Czyli możliwe, że jednak tyle palić będzie smile.gif

Dzięki za informację, muszę poszukać w takim razie jakiegoś dobrego diagnosty od BMW w Warszawie.


--------------------
Skoda Octavia III 1.8 TSI 4x4 DQ250
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Dec 2013 - 14:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Frolik
post Sun, 27 Mar 2016 - 22:08
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Skoro juz jest temat o e36 compact to uznalem ze nie ma co zakladac nowego, tylko lepiej spytac w istniejacym.

Jakie sa róznice w hamulcach, skrzyniach, dyfrach w compactach 323ti i 318ti? Czy majac w planach po powiedzmy roku jazdy swap na M54 trzeba koniecznie kupowac 323ti, czy mozna zadowolic sie 318ti i konieczne zmiany nie beda duzo wieksze?

Jak jest z zamiennoscia dyfrów w compakcie e36, czy są zamienne z sedanami/kombi/coupe

Aha i czy w kompakcie 323ti montowali silnik M52 czy M52TU na podwójnym vanosie jak w e46? No i czy trafia sie szpera w serii?

Miałem e36 ale to był sedan i w sumie bylo to wieki temu - sprzedany w 2006....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Mon, 28 Mar 2016 - 00:56
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Skrzynia? Inna.
Jeśli wierzyć ETK - z hamulcami (przód) sprawa wygląda tak: 318ti (wersja z silnikiem m42) ma inne, natomiast 318ti (wersja z silnikiem m44) i 323ti mają takie same.
Dyfer od coupe/sedan/cabrio/touring nie podejdzie do compacta, ale podejdą dyfry z e30.
W 323ti montowany był tylko m52 na jednym vanosie. Szpera w serii trafia się.
Dyfry: 323-przełożenie 3,07, 318-przełożenie 3,45 (manuale).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Mon, 28 Mar 2016 - 12:56
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





Cenne info, dzieki. Ciekawe jak ze skrzynią, sprzeglem....

W kompaktach mamy zatem przelozenia 3,07 i 3,45. A jakie sa przelozenia w dyfrach w sedanach, coupe??
Czy te dyfry w kompatkach sa wystarczajaco trwałe zeby znosic moc/moment z silników M54?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Mon, 28 Mar 2016 - 16:07
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Skrzynia od R4 nie podejdzie do R6. Skrzynia z m52 podejdzie do m54. Sprzęgło z 318ti - nie wiem, czy podejdzie, ale szczerze wątpię, żeby zniosło moment z m54b30 na przykład biggrin.gif
Dyfry w kompaktach bez problemu znoszą m54, a nawet m60 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:20