![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków ![]() |
W czym GT86 jest lepsze od Genesisa? Chyba bardziej bezpośredni układ kierowniczy, lepsze prowadzenie, wyważenie i jeszcze raz układ kierowniczy- to tak na bazie dostępnych testów, bo niestety nie było mi dane pojeździć. Ja osobiście brałbym genesisa, bo rocznik 2013 2.0t ma chyba 275KM i opcję szpery, do tego awaryjnie pomieści 4osoby i jest ich zdecydowanie najmniej, przez co robią całkiem niezłą wrażkę. ![]() -------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Genesis też dobry wybór czy 2.0t czy v6, ale gt86 faktycznie powinnien być bardziej precyzyjny w szybkiej jeździe, za to dużo gorsza opcja na większy moce...
Dla mnie gt86 jest tez ładniejsze, genesis imo tez nie jest zły ale widać geny koreańca w nim... Chbya ze mówimy o wersji 2012-troche plastikowy szczególnie w środku(przed faceliftiniegiem w środku tragedia, do gt86 nie ma podejścia). Ale przedewszystkim oba te auta mają tylni napęd i to jest najważniejsze! -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Genesis ma jedna zalete, mozna latwo podniesc moc.
http://www.evans-tuning.com/dynos/categori.../order/default/ -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 February 2012 Skąd: Bolesławiec ![]() |
Witam, jestem użytkownikiem GT86 od roku i jest to auto które daje najwięcej frajdy z jazdy po zakrętach porównywalną z EVO IX ( jezdzilłem 4 lata także po torze Poznań ) ze wszystkich które
miałem ( SUBARU STI 2003, FOCUS RS 2010, oraz bardzo mocne HONDY, testowałem BMW 1M ) oraz eksploatacja która prawie nic nie kosztuje w porównaniu do EVO IX. Tylko ja jestem zboczony na punkcie jazdy po zakrętach, oraz to że przy zakupie brałem pod uwagę tylnionapędowe auto ze szperą. Spalanie GT86 przy spokojnej autostradowej jezdzie do 140 wynosi od 6 do 7, a przy bardzo ostrej jeżdzie w górach gdzie są używane biegi 2,3,4, 16 litrów. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Czy autor jeździł kolejnymi autami?
|
|
|
gość_devlog_* |
![]()
Post
#66
|
![]() |
Tak, piszę dopiero teraz
![]() // Wszystko to moja opinia, nie jestem mechanikiem - podczas jazd testowych miało wygrać auto w którym dobrze się bawię ![]() Hyundai Genesis - powiem że bardzo podobnie do GT86, nawet bardziej przewidywalny, zbierał się troszkę lepiej. Rozpadało się później i przyznam miałem ogromną kontrolę w deszczu, pozwolono mi się trochę rozpędzić i byłem zaszokowany jak stabilnie radził sobie w trudnych warunkach (może to też zaleta opon, GT86 na swoich gumach fabrycznych w deszczu to byłby horror ![]() ![]() BMW Z4 - nie wiem czy kogoś zaszokuje ale ta jazda była beznadziejna, przyspieszałem i czułem się jak w meleksie. Może wnętrze i wygoda jazdy była chyba najwyższa z tych aut (chociaż przyciski na kokpicie ułożone beznadziejnie) ale kompletnie nie dawało mi to przyjemności. To świetne auto dla +40 ![]() RCZ 2013 - to było coś ![]() Myślę że moje zdanie zakończymy tak: 1. Hyundai Genesis 2. GT86 3. RCZ/Scirocco R 4. Golf GTI 5. Z4 Awaryjność, trwałość ten ranking nie uwzględnia ![]() Polecam serdecznie wszystkim Hyundai Genesis, miałem jakąś chorą wersję 348 hp 3.8L GDI DOHC V6 i to był demon, zdecydowanie to najlepsze auto (gdyby nie wy bym nie wiedział że istnieje), układ kierowniczy, przyspieszenie, prawdziwe 4 osoby - pierwsze miejsce jest jego bez zastanowienia. Jednak niestety RCZ rozkochał i to nie jest rozsądny wybór ale kupuje go. Wszystkim którzy jednak chcą kupić GT86 zalecam zobaczyć HG zmienicie zdanie. // Mówiliście jeszcze od mini - stylistycznie go odrzuciłem |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Dzięki za relację, na pewno się przyda. No i całkiem kompetentna!
Dla potomności: W HG fajne jest to ile poprawili przy okazji liftu. Silniki? Wzmocnijmy o 40-65 KM! Prowadzenie? Poprawmy amory, springi i stabilizatory. Wnętrze? Dajmy nową konsolę i poprawmy materiały. Skrzynia? Zmieniamy 5- i 6-biegowy automat na 8-stopniowy. Szok. Ale interesowałem się trochę tym autem i przed liftem nie wygląda to aż tak różowo... -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
gość_devlog_* |
![]()
Post
#69
|
![]() |
Wiem że relacja i opisy mocno amatorskie ale tak jak mówię oceniam tylko przyjemność.
kompot, jeździłem też wersją przd lifcie oczywiście wnętrze starego golfa i prowadzenie fatalne. Ale z całą pewnością mogę ci powiedzieć że po lifcie to auto jest niesamowite, w swoim życiu sporo aut objeździłem. To był dla mnie szok, "przypadkowo" wyleciałem szybko w zakręt i opanowałem auto z takim wyczuciem jakby to był rower ![]() Chętnie cyknę fotkę, czas oczekiwania może być dość długi na auto ale za to dostałem tak jak wspominaliście rabat naprawdę kilkanaście tysięcy ![]() Honada, Buda - biały nacre, koła 19 Sortilege Mat Black Onyx (bez białych akcentów, całe czarne), pakiet black (łuki aluminiowe w kolorze matowym, lusterka boczne w kolorze czarnym błyszczącym, przedni zderzak z czarnym błyszczącym wlotem powietrza do silnika, zaciski hamulcowe w kolorze czarnym błyszczącym (chociaż będę je chciał zrobić na biało), dach carbon - czyli wszystko białe z czarnymi akcentami ![]() ![]() Już wiem że chętnie jakieś wstępne mody będę się bawić, na początek chciałbym wydech z końcówkami po obu stronach i pewnie to będzie do końca roku jedyna zmiana ![]() //Edit - taka mała rada dla wszystkich, odradzam wam kupować demo salonowe. Wchodziłem do salonu i mówiłem wprost że chcę mieć przyjemność z dynamicznej jazdy i tylko wtedy po jazdach próbnych będę serio myśleć o zakupie. Sprzedawcy pozwalali mi na wiele, jeżeli te auta są tak katowane przez wszystkich (pewnie pracownicy też mają frajdę) to raczej są głupim pomysłem na zakup. Przykład pracownika VW który śmiał się że zaraz obiad zwrócimy jak będziemy piłować tak ten samochód ![]() //Edit - Nawet nie spodziewałem się że Hyundai tworzy tak ładne auta, oczywiście modele po lifcie nie wiadomo czy będą trwałe tak jak VW (pewnie nie ![]() VELOSTER w wersji TURBO (na stronie trzeba sobie kliknąć) https://www.hyundaiusa.com/veloster/ wygląda naprawdę jak japońska zabawka młodego tunera ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Wed, 17 November 2010 ![]() |
Tak tylko cena i osiagi Velostera juz nie zachwycaja...
|
|
|
gość_devlog_* |
![]()
Post
#71
|
![]() |
To zależy czego potrzebujesz
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
To zależy czego potrzebujesz ![]() ![]() A masz jakies ceny (realne u dealera) takiego hyundaia 2.0T i 3.8V6 ? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
dlaczego na PL stronie hundaia nie ma Genesisa???
ta najwyższa wersja V6 Genesisa którą jezdziłeś jest dostępna ze skrzynią manualna??? -------------------- V8
|
|
|
gość_devlog_* |
![]()
Post
#74
|
![]() |
http://www.autokrata.pl/artykul/Hyundai-Ge...w-Polsce_a16080 - potwierdzam, problem w tym że w Europie to raczej auto nie o tym samym charakterze (mówił że ma sporo zmian dlatego że europa nie jest dla nich rynkiem drogich aut)
djackkpl - problem jest taki że Hyundai ma troszkę gdzieś Europę jak tłumaczył mi dealer, wolą sprzedawać auta produkowane w USA w USA ... niż rozwinąć sieć sprzedaży w Europie. Sam widzę że testowałem auta zazwyczaj pod maską małe silniki i ubogo, tutaj widać już stany 3.8L i V6. Spalanie podczas jazdy testowej wychodziło troszkę więcej niż moje do 10 litrów jak w temacie - "troszkę" więcej ![]() Licz wg. strony https://www.hyundaiusa.com a dollara wyceń na 4.7 zł i praktycznie takie ceny bez negocjacji podawał mi. Jak się decydowałem to zbił koło 5 %. Co do pytań, wszystkie auta oglądałem w salonach właśnie poza HGC - tam tylko rozmawiałem, jeździłem we firmie która ma salon we warszawie z autami premium (PW) niestety ten model w europie raczej dorwać ciężko w sprzedaży oficjalnej. the Hitcher jest dostępna, jednak https://www.hyundaiusa.com/build-your-hyund...e&year=2013 - pewnie trzeba kombinować jednak kupno wersji USA, czy w europie oficjalnie jest ona dostępna nie mam pojęcia. |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
Ten 8mio biegowy automat w Hultaju to jest ZF ktore wsadzaja w BMW czy cos inszego?
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków ![]() |
A mnie jeszcze ciekawi co to za z4, że takie kiepskie? Który rok? Jaki silnik? Bo 35i to to na pewno nie było, w końcu z4 35i jeździ podobnie do 335i e92, a e9x 335i to nowe forumowe e36 328, więc idąc tym tropem lepsze mogłoby być tylko 80 b4 v8, a nie jakiś rcz
![]() Kurde, chętnie bym potestował takiego genesisa, a zbierać to się powinien duuuużo lepiej niż gt86... -------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 October 2013 ![]() |
devlog a jakbyś miał porównać genesis przed lifta 2.0t to brz/gt86 to jak? jeśli chodzi o prowadzenie/wrażenia z jazdy, bo środek w genesisie przed liftowym jest tragiczny (tapicerka jak w 15letnim japońcu)
|
|
|
gość_devlog_* |
![]()
Post
#78
|
![]() |
Krisu_K13TL, jutro ci powiem jaki, sam teraz nie wiem z jakim silnikiem jeździłem w Z4.
mochikanin, wersję przed liftem używaną mi pokazali też najmocniejszą jaką mieli kiedyś (3.8l to było v6 i koło 220 KM) i jakby to porównać z BRZ/GT86 to oczywiście ogromny szrot, zawieszenie i układ kierowniczy. Jechałem właśnie po to wersją przed liftem bo chcieli mi pokazać jak ogromny przeskok Hyundai wykonał tym liftem, to kompletnie inne auta i śmiało mogę to powiedzieć. Oczywiście gdyby HG przed lift wchodził do rankingu byłby ostatni we wszystkich kategoriach. To zdecydowanie inna epoka i wersja przed liftem była raczej produktem nieskończonym i testem Hyundaia na rynku. Przypominam że to pierwsze auto Hyundaia z napędem na tył o charakterze sportowym, więc dla nich to nowość. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 01 October 2013 ![]() |
Dzięki za odp. dużo mi ona pomogła, ja raczej bede sprowadzał (niższy budżet) polift nie wchodzi w gre, a ten przed lift to jak jak pisałem, co i Ty potwierdziłeś - szału nie ma. Ale znając jak to w życiu wychodzi moge i skończyć na civicu type r:d.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Chyba bardziej bezpośredni układ kierowniczy, lepsze prowadzenie, wyważenie i jeszcze raz układ kierowniczy Przedliftowy, mimo większej masy, robi lepsze czasy niż GT86 (sugeruję się linkiem podanym wcześniej w tym temacie), więc z tym prowadzeniem to chyba tak nie do końca.No ale nic to. Wiedziałem, że autor tematu i tak był bardzo napalony na RCZ i pewnikiem na nim skończy. Niemniej jednak dzięki za przekazanie wrażeń z testów. No i czekamy na info w spr. Z4. -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 23:48 |