![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Może bmw 130i? Oczywiście kwestia wyglądu to kwestia gustu. Osobiście czegoś mi brakuje w RCZ. Wybierałbym spośród m135i, Megane RS Cup, GT86/BRZ, Genesis (obywatele USA dość mocno modyfikują to auto). Jeśli używane by mogło być to bmw 335i? Cayman S?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
A właśnie, rcz zdaje się ma bele z tyłu!? Tyle hajsu za auto z belką, jeśli można miec za to bmw 1 z 6cyl. turbo, które technologicznie jest "far away" to faktycznie interes życia...
![]() Dla mnie to jest ładnie opakowane gówinko i tyle... Do tego forum pasuje jak pięść do nosa... -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
faktycznie, po co komuś auto z belką no nie? Toż to nie jedzie, nie skręca i fatalnie brzmi...
Odpuszczam... |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Hejtujesz francuskiego hh za belkę, bardzo rzeczowo
Cenowo 135i na wypasie kosztuje tyle co rcz na wypasie? Co to za porównanie w ogóle ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
faktycznie, po co komuś auto z belką no nie? Toż to nie jedzie, nie skręca i fatalnie brzmi... +1 Szczegolnie, ze auto ma sluzyc koledze, ktory nie przyklada zbytniej wagi do tego czy auto tak czy srak lepiej wchodzi w zakret tylko ma sprawiac przyjemnosc (temat: auto dla przyjemnosci) i ma byc w miare ladne. Nie mierzcie wszystkich miara tego forum czyt: streetracing. Niektorzy chca po prostu jedzic swiezym dupowozem, ktorym to jazda bedzie sprawiac przyjemnosc, frajde z kazdej podrozy do pracy i na zakupy a czy bedzie to FWD RWD czy AWD to zalezy wlasnie od tego fun factoru. Dlatego chyba najlepszym wyjsciem bedzie podjechac do salonu i karnac sie kazdym z nich : z tym nie bedzie chyba problemu, szczegolnie ze nie mowimy o topowych wersjach typu TTRS czy Golf R.... Dziwi mnie jeszcze ze nie padl pomysl Audi 80 V8 i e36 M3 z kompresorem ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
scirocco r ;-) objeżdża w/w konkurencje a przy tym wygląda całkiem fajnie kiedy obniży się go o te 2-3cm. Koniecznie z dsg.
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
gość_devlog_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
tylko ze kolega szuka czegos co by najlepiej nie paliło więcej jak 10L....a z tym może być problemik. no chyba ze jazda jak emeryt... Tak, wiadomo że spalanie ma być stosunkowo niskie jednak przy aucie za ponad 100 tys. 1-5 litrów nie robi raczej różnicy. Chociaż tak jak inni tutaj piszą RCZ wg. opinii nawet przy bardzo dynamicznej jest tanio. Średnie pewnie od 8-11 litrów, max koło 15 litrów. Chociaż skoro temat to auto dla przyjemności to dajmy spokój czy 2-3 litry pali więcej. A co z autami typu: A3 1.8TFSI quattro 180KM, BMW 125i 218KM , Focus ST 250 KM, Lancia Delta 18 TB 200KM, A 250 211KM, Mini JCW 211KM, Golf GTI czy Giulietta Quadrifoglio Verde 235KM ? Dzięki, wielkie ![]() A3 1.8TFSI quattro 180KM - niestety z gamy Audi tylko TT mi odpowiada. BMW 125i 218KM - z gamy BMW celowałbym tylko coś z serii Z (za tydzień mam jazdę próbną) Focus ST 250 KM - widziałem to auto w jednym z komisów, niestety kompletnie do mnie nie trafia - nie wiem czemu . Lancia Delta 18 TB 200KM - auto wg. mnie stylistycznie idealne dla pakistańskiego hodowcy kóz ![]() A 250 211KM - ciekawa propozycja jednak cena konfiguracyjna zbyt duża (szukam pełnych skór). Mini JCW 211KM - nie wiem czemu ale mini jakoś też mi nie odpowiada. Golf GTI - również za tydzień mam jazdę testową, przyznam że bardzo mi się podoba (również GTD chociaż nie wiem czym one się różnią zbyt ![]() Giulietta Quadrifoglio Verde 235KM - gdyby nie ten przód ![]() Trochę bezjajowe to RCZ w porównaniu do takiego właśnie m135i... Ale rozumiem że doświadczenia zza kółka nie są na pierwszym miejscu, chociaż jeśłi chodzi o lans to RCZ też mnie nie przekonuje... Jak dla mnie jest jednym z wielu "fake cars" czyli takim który obiecuje swoim wyglądem cos czego nie spełnia. W przypadku rcz to powinny być osiągi połączone z jakąś fajną technologią tj fajne, fikuśnne awd, ciekawie rozwiązane zawieszenie albo sportowa hybryda(system wspomagający silnik spalinowy) natomiast jest niestety tak żę jak się zdejmie fikuśną karosorie to zostaje zwykły HH... Wiesz nie chodzi o żaden lans, niestety czasy studiów mam za sobą, ale skoro auto ma fajne kształty i daje frajdę to jest genialne ![]() RCZ to najciekawsze auto z Francji od czasów 205 GTI (za takie pieniadze). Poza tym on kosztuje tyle co HH więc co ma mieć pod swoim "wdziankiem" ? Odnośnie M135i to jest to kapitalne auto, tylko że wygląda jak zwykłe BMW 1 a autor, jak przypuszczam, chce dynamiczne auto o ciekawym wyglądzie. Powinien obejrzec i przetestować M135i, GT86 i RCZ. To trzy zupełnie odmienne auta. Racja, mówimy tutaj nadal o progu koło 150 tys. zł, za tą cenę RCZ to naprawdę okazja. Oczywiście są lepsze auta które mają nie tylko wygląd ale i spore osiągi ale niestety brakuje mi z 200 tys : ). Tak wracam dziś z jazdy GT86 (BRZ ma jakiś zmiany w układzie prowadzenia od GT86?) jestem zachwycony! Układ bardzo dokładny, często tyłek rzuca, zawieszenie może ciut za twarde na Polskę ale i tak spokojnie. Za tydzień mam używane BMW z serii Z i Golf GTI. Będę mieć porównanie, RCZ niestety dorwę za 2 tyg. do jazdy. Dla mnie to jest ładnie opakowane gówinko i tyle... Do tego forum pasuje jak pięść do nosa... Wiem że trochę narzekam i kombinuje, ale nikt nie każe ci się tutaj udzielać. Chcę spokojnie wymienić parę wiadomości i pogadać o samochodzie w tej cenie. Jeżeli ci to nie odpowiada, nie ma sensu się udzielać - posty tutaj wiele mi ciekawego powiedziały i naprawdę dzięki wszystkim za dyskusję w tym temacie. scirocco r ;-) objeżdża w/w konkurencje a przy tym wygląda całkiem fajnie kiedy obniży się go o te 2-3cm. Koniecznie z dsg. Za tydzień mam umówioną jazdę Golfem GTI co z nich uważasz za ciekawsze ? Scirocco R czy Golf GTI ? Oba są ładne, Sciro nawet chyba ładniejszy, na 100% mniej pospolity. Nie mierzcie wszystkich miara tego forum czyt: streetracing. Niektorzy chca po prostu jedzic swiezym dupowozem, ktorym to jazda bedzie sprawiac przyjemnosc, frajde z kazdej podrozy do pracy i na zakupy a czy bedzie to FWD RWD czy AWD to zalezy wlasnie od tego fun factoru. Dokładnie, chodzi mi o zwykłą dyskusję ![]() --- Na moment obecny, po jeździe GT86 mega pozytywnie zaskoczony, czekam jazdy testowe na VW (Golf vs Scir), RCZ, BMW używana Z. Zobaczymy jak się to potoczy. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Nie wiem jak przy RCZ, ale zazwyczaj 30% rabatu w Peugeocie nie jest niczym nadzwyczajnym...;]
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Sam niedawno zmieniałem zakup i etap wyboru modelu był dwustopniowy. Przed zwiększeniem budżetu zastanawiałem się właśnie nad Golfem GTI tyle, że VI bo z założenia szukałem auta używanego. Niestety po nawet mało wnikliwej ocenie rynku okazało się, że ciężko jest znaleźć coś nonUSA, z małym przebiegiem i nie zakatowane. Dlatego podniosłem budżet i zacząłem szukać Scirocco. Na początku zbierałem opinie o 2.0tfsi ale szybko uznałem, że lepiej jest kupić coś co w serii jest mocniejsze (bo chciałem młody rocznik najlepiej jeszcze z gw. fabryczną albo przedłużoną), coś co lepiej wygląda(moim zdaniem jest przepaść pomiędzy R i nonR) i coś co zazwyczaj wyjeżdżało z fabryki lepiej wyposażone. Sciro jest genialnym samochodzikiem (byłem wieziony 1.4tsi) bez znaczenia na wersję. Rozważając Golfa GTI na pewno mocno zastanowiłbym się nad Sciro zwłaszcza jeżeli istotnym kryterium jest wygląd bo Golf GTI to nadal Golf ;-)
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Jeździłem GT86 i też mi się podobało. Zmienić opony na inne niż seryjne od priusa i będzie dobrze kleił się do drogi. Sa już kompresory do tego autka podnoszące moc do 280hp i 400 Nm
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Scirocco R mialem do testow przez dluzszy czas. na tle RCZ to auto szybsze i lepiej znoszace jazde w zakrwcie z duzymi predkossciami. silnik pieknie brzmi i fajnie strzela z wydechu. jest bardziej charakterny od golfa . spalanie oczywiscie wyzsze bo TSI lubi wypic w kazddej wersji. ogolnie auto szybsze od RCZ bo to jednak 265 KM. niestety na mnie jego atuty nie podzialaly choc to porzadne auto.
Mixer no offence ![]() ![]() |
|
|
gość_devlog_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
Scirocco R mialem do testow przez dluzszy czas. na tle RCZ to auto szybsze i lepiej znoszace jazde w zakrwcie z duzymi predkossciami. silnik pieknie brzmi i fajnie strzela z wydechu. jest bardziej charakterny od golfa . spalanie oczywiscie wyzsze bo TSI lubi wypic w kazddej wersji. ogolnie auto szybsze od RCZ bo to jednak 265 KM. niestety na mnie jego atuty nie podzialaly choc to porzadne auto. Mixer no offence ![]() ![]() Honada, tak myślałem ![]() ![]() Nie wiem jak przy RCZ, ale zazwyczaj 30% rabatu w Peugeocie nie jest niczym nadzwyczajnym...;] Tak, ktoś mi o tym też wspomniał że kilkanaście tysięcy spokojnie można zbić z ceny więc trzeba się targować. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Honada, wymieniliśmy dużo opinii na temat scirocco i m3 i nie śmiałbym się obrażać bo cenię Twój obiektywizm:-) Mnie osobiście Scirocco R urzekło nawet w porównaniu z M3 E46(chociaż to niesamowite auto). Co było dla mnie ważne podczas decydowania o kierunku poszukiwań marki i modelu to właśnie "VW" a to dlatego, że bardzo często samochody mają wykupioną przedłużoną gwarancję(nie wiem jak wygląda to u innych producentów), że istnieje coś takiegojak wola producenta której istnienie i stosowanie potwierdza wiele użytkowników, że te same elementy współdzieli wiele modeli a co za tym idzie dostęp do części poza aso jest duży, podobnie jest z rynkiem części aftermarketowych, że dsg to bardzo szybka skrzynia z wieloma pochlebnymi opiniami (a szukałem auta tylko z pedałem hamulca i gazu). Także Autorze tematu, poszperaj w sieci jak taka praktyczna strona użytkowania konkretnego modelu wygląda u innych producentów bo IMHO VW wypada w tej kwestii conajmniej bardzo dobrze :-)
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
pracuje w serwisie puga.. w thp rozjezdza sie rozrzad (duzo przypadkow), pada czujnik doladowania, el pompa chlodzenia turbo(duzo przypadkow). Pada czujnik temp (jest zintegrowany z obudowa termostatu) ale w nowym juz jest zmiana na wymienny. Duuzyy apetyt na olej - 1L-1k km w demo..
![]() zawieszenie to 308. z tylu jest belka z 308 na dystansie 4cm na strone przy piescie. Po lifcie masz lampy przednie na skretnym bixenonie z 308 (nie schodzily w 308 to wrzucili je do liftu :E) spalanie thp w miescie jak w. pisal kolega bez problemu da sie zmiescic w 10L. Ogolnie bardzo udany model wart zainteresowania. nie wiem skad jestes, ale u Nas sprzedali najwiecej RCZtow w calej PL wiec moze warto wybrac sie do Katowic - Autodealer. Napewno zrobia Ci dobra cene. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Sat, 29 August 2009 ![]() |
Scirocco jest niezle, ale jednak podwoziowo i wnetrzowo (zwlaszcza to...) jest mocno do tylu. Nawet wzgledem Golfa VII.
Jezeli praktycznosc nie stanowi kryterium, poszedlbym w BMW Z4, najlepiej 35i lub is (to juz drogawe bedzie). Oczywiscie uzywane. To jeden z najladniejszych samochodow na rynku. Mowisz, ze cabrio odpada, to jezdzij caly rok z zamknietym dachem i masz coupe ![]() Nowe bralbym chyba wlasnie to RCZ. Kolego z serwisu Peugeota: te silniki nadal sa tak awaryjne? Bo slyszalem, ze po 2011 poprawiono niemal wszystko. RCZ R jezeli ma kosztowac 150, to realne bedzie zejscie do 120 po targach, chyba, ze beda mieli mase zamowien (watpliwe). Auto jest naprawde ladne, z ciekawym wnetrzem. BRZ/GT86 jezdza spoko, ale wyglad, zarowno zewnetrzny jak i wewnetrzny, pozostawia moim zdaniem spory niedosyt. Wygladaja jak auta robione stricte pod amerykanskich nastolatkow, jako konkurencja dawnego Hyundaia Tiburona, czy teraz Genesis, ktore byly bestsellerami posrod boyracerow. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Tue, 04 September 2012 ![]() |
Osobiście bym wybrał GT86
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
a co z 370Z? Jako alternatywa dla wszystkich propozycji? Łączy wygląd RCZ z performance 135i (z lekkim przymrużeniem oka) i klimatem GT86.
Nowe poza budżetem, ale na lekką używkę wystarczy bez problemu. Jedyna przeszkodą może być spalanie, ale czego nie robi się z miłości! -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
to w ogóle można kupić peugeota albo golfa dla przyjemności???
za 130k?!? ![]() GT86 brałbym... -------------------- V8
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#39
|
![]() |
po lifcie nie wiem czy sie sypią, bo to ledwo kilka mieś na rynku
![]() ale olejożerność i rozjerzadżający się rozrząd na pewno zostanie, bo konstrukcji rozrządu nie zmienią.. btw. bez obrazy, ale RCZ dla kobiety.. gt86 dla mężczyzny.. ![]() |
|
|
gość_devlog_* |
![]()
Post
#40
|
![]() |
Dzieki za udział w dyskusji wszystkim przyznam że żonę wkurwiam coraz bardziej bo widzę już z 8 różnych aut i na każde zapisuje się na jazdy próbne
![]() ![]() 370Z świetne auto i pewnie najlepsze z tej stawki, ale niestety widzę że nie będzie mnie stać na jego utrzymanie. Oczywiście tylko używane mimo tego to za duże koszty. Wyposażone (pełna skóra) demo salonowe koło 170 tys. Do kolegi mat13por odezwę się bo widzę że konkretnie odpisujesz auto mimo pracy w serwise puga. Co do tego RCZ dla kobiet ... No cóż ![]() ![]() Co do GT86 tak jak wpomniałem, jestem po jazdach i jestem zachwycony jednak czekam na resztę. Jeszcze mam pytanie czy BRZ to tylko zmiana znaczku czy coś nowego ? Ja już nie rozdrabniam tematu, czekają mnie 2 tyg. i kilkanaście aut - zobaczymy co wyjdzie z tego ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 18:12 |