![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
A gdzi lub u kogo polecacie kupic chra td04hl-16t zeby wlasnie nie bawic sie w jakies nieudolne regneracje
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 26 June 2010 Skąd: IRL ![]() |
podepne sie , czy do AWT silnika 150km. podejdzie to ? jest tylko mowa w ogłoszeniu wzmianka o 1 modelu z 150km. ale popprzeczniak ? jak pasi do Bex-a to w 150 km bedzie lepiej dmuchac?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 05 January 2015 Skąd: Ruda Śląska ![]() |
Nie o to tu chodzi, żeby na siłę przekonywać jaki sposób doprowadzenia turbosprężarki do wzorowego stanu jest prawidłowy. Niech miłośnicy swoich czterech kółek sami decydują, a mechanicy będą świadomi, że również mogą profesjonalnie naprawiać turbo
![]() Warto wspomnieć, że szczególnie w Polsce jest mnóstwo świetnych zakładów regenerujących turbiny, solidnie wyposażonych w drogi sprzęt do wyważania/doważania, które korzystają z wysokiej jakości części. Wystarczy poszukać opinie o nich w sieci. Pod koniec zeszłego roku szacuje się, że takich serwisów było około 600. Niestety wśród tej ilości pojawiają się też takie, które psują ogólną opinię nt regeneracji, robiąc to co tu dużo mówić nieudolnie :/. Efektem tego są takie właśnie tematy na forach, w wyszukiwarkach. P.S. Sprzęt do kalibracji VNT jak podałem wcześniej na przykładzie nie zawsze jest potrzebny, a jeśli już to nowy nie kosztuje 20-30 tyś, tylko połowę tej kwoty (Cimat), natomiast używkę śmiało dostaniesz za czterocyfrowe kwoty ![]() -------------------- ProfiTurbo.pl - CHRA, VNT, Billet Wheel, 'gruszki', testery do VNT.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 20 May 2015 ![]() |
Melett to najwyższ półka jesli chodzi o częśco do turbin. Potem jest Turbointernational i trzecie jest Kode. Cała reszta to strata pieniędzy jak ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości. Temat juz przerobiony prze warsztaty które chą mieć dobrze zrobione turbosprężarki.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Te 3 firmy są pewne, przewagą Melettu jest większy asortyment no i niestety się cenią. Niestety ludzie tego nie zrozumieją, że używając części powyższych dostawców nie da sie zregenerować turbosprężarki za 400 zł.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
zaraz, to twierdzisz, że części turbointernational można bezproblemowo zakładać i się nic nie stanie?
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Nie rozumie co masz na myśli poprzez "nic się nie stanie". Rozlecieć się może nowy garrett za 5000zł. Części jakie oferują są dobrej jakości i cenami nie odstraszają.
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
to wytłumacz mi w takim razie skąd różnica ceny między melettem a turbo international, mam porównanie jeśli chodzi o cenę zestawu naprawczego o podobnej zawartości.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
Też mam porównanie, aż takiej różnicy nie widze... sprawdź cene kół kompresji tu jest różnica duża. Na pewno melett wyrobił sobie renome, która ma wpływ na cene. Jakbym miał Tobie zagwarantować, że melett jest podobnej, troche lepszej lub x razy lepszej jakości musiałbym wysłać podzespoły na badanie składu oraz struktury. Nikt mi za reklame nie płaci, to tylko moje zdanie (i zaprzyjaźnionych warsztatów)
-------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 20:02 |