Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Accord 4gen f22 - uturbiam
Szefo444
post Sat, 12 Oct 2013 - 16:22
Post #21


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 February 2010





To turbo będzie za małe wsadziłem turbo td04hl-16t do F20 i wstaje bardzo dobrze koło 2,5tys jest 0,8bara więc nie wiem czemu się zastanawiasz na wsadzeniem innej turbiny. F22 wytrzymuje sprawdzone 280km. To był zestaw wolnossący + instalacja nitro jednopunktowa strzelane bodajże 75 lub 100km już nie pamiętam.
Instalacje trzeba przerobić trochę żeby wsadzić P28 i spokojnie stroić lub wsadzić ecu mastera det 3 mapsensorem.
Pozdrawiam


--------------------
Punto GT 1.4 Turbo
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo
Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 12 Oct 2013 - 16:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zun
post Sat, 12 Oct 2013 - 19:29
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





Boje sie , ze TD04HL-16T bedzie po prostu za duza i miala duzego laga , ale jak mowisz ze w f20 wstawala przy 2500 rpm to w f22 powinna nawet szybciej wstac. Wkurzajace jest tylko ze ma jakas nietypowa flansze i trzeba albo przerabiac albo robic jakas przejsciowke - kolektor ktory zamowilem ma flansze t3 ,jak zreszta wiekszosc tych tanich. Czym zestroiles te f20 ? P28 jak widze wiekszy koszt niz det3 , wiesz cos o sprawnym zestrojeniu detem takiego setupu ?


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Sat, 12 Oct 2013 - 21:58
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





CYTAT
F22 wytrzymuje sprawdzone 280km.

Które i jak zrobione? A1 A2 A4 A6 A7 A8 B2 B5 ? Bo dmuchanie 0.8 w F22A1 i dmuchanie 0.8 w F22A3 to jest trochę róznicy


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sat, 12 Oct 2013 - 22:42
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





CYTAT(Wombat @ Sat, 12 Oct 2013 - 21:58) *
Które i jak zrobione? A1 A2 A4 A6 A7 A8 B2 B5 ? Bo dmuchanie 0.8 w F22A1 i dmuchanie 0.8 w F22A3 to jest trochę róznicy


Korby nie wytrzymaja ? Co jest za slabe na 0.8 ? Przy CR 9.8:1 0.8 bara to nie jest jakis spektakularny wynik . 1.2 to już byłoby odważnie , ale poniżej 1 jeśli dobrze będzie zestrojony powinno dać radę - chyba , że masz inne doświadczenia , zeznania użytkowników. A źle zestrojone to i na 0.5 może np popłynąć wink.gif
Jako że f22a3 nie występuje w usa trudno znaleźć podobne projkety do moich zamierzeń aby coś wywnioskować , tak to tylko moja ocena na chłopski rozum , że powinno wytrzymać. Wiem , można się bawić głowicami , tłokami , korbami , wałami , tworzyć niezłe hybrydy i coś na tym ugrać - niższy stopień sprężania , większą pojemność , większą wytrzymałość .... ale na razie w ogóle nie biorę tego pod uwagę . Może w dalekiej przyszłości jak mi się auto po kilku latach nie znudzi.


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szefo444
post Sun, 13 Oct 2013 - 18:33
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 February 2010





Jeśli chodzi o ten F22 to silnik ma dokładnie oznaczenia F22Z2 i wytrzymał 277km i 374NM tak ja pisałem wyżej psikanym jednopunktowym zestawem nitro.
Jeśli chodzi o strojenie F20 to było strojone P28 przerobioną na crome i przy 0.8 bara miał 242km i 302NM. Ja bym wsadzał śmiało 16T i się nawet nie zastanowił.


--------------------
Punto GT 1.4 Turbo
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo
Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Sun, 13 Oct 2013 - 19:56
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





wejdź na http://www.cb7tuner.com/vbb/ i poczytaj o projektach turbo i efektach. Weź drobną poprawke na niższe stopnie sprężania u nich i bedziesz wiedział ile mniej więcej można bezkarnie serii zrobić

przy czym największe harcory budują na tym najsłabszym F22A1.

tu troche
http://honda-tech.com/showthread.php?t=2520803


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sun, 13 Oct 2013 - 20:49
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





cb7tuner przegladam od jakiegos czasu - ale jak sam zauwazyles nie duzo tam f22a3. Ostatni link mnie triche rozbawil - po co gosc wymienia caly silnik , jak wystarczyloby odprezyc ? Efekt ten sam a roboty o wiele , wiele mnie - dziwne podejscie. Wszelkie znaki na niebie i ziemi mowiaz ze zalozone przeze mnie 250 kucy jest ok dla tego silnika. A jak bedzie za malo to sie pomysli o jakims odprezaniu , mysle ze znajda sie jakies madre opcje. Na razie wyskoczyły lekkie opóźnienia . Mimo tego , ze auto jest naprawde w mint condition , to jednak lata daja o sobie znac . Auto szarpie przy przyspieszaniu . Jako , że jeden z przegubów był podejrzany to zamowilem przegub i nie zawracałem sobie tym głowy. No ale jak zaczalem z przegubem i zobaczylem patent z tarczami ..... no to wziolem tarcze/klocki do tego , i to drozsze biorac pod uwage problematycznosc wymiany - co by na dluzej starczylo. No to i reszta przegubów też by trzeba było. Jednej z tarcz nie dało się wymontować nez uszkodzenia piasty no to i piasta nowa poszła .... zrobiła się w sumie niezła kwota wink.gif A i nie wiem czy problem został rozwiązany. Ale nic innego nie przychodzi mi do głowy jak przegub - poduchy silnika sztywne , więc co by mogło jeszcze powodować taki efekt . Szczególnie , że przy zmianie kierunku jazdy efekt się pogłębia/osłabia .... jutro się dowiemy , bo mi jeszcze prawa strona została do poskładania. Jeszcze musze te podciśnienia i fitv ogarnąć bo na zimnym silniku obroty skaczą . Z drugiej strony warto się pobawić - takich aut sie kurde już od dawna nie robi .... wszystko tak ładnie fabrycznie pozabezpieczane , zero rdzy ... a przecież się mówi , że japończyki gniją (miałem kilka hond i suzuki , i muszę przyznać - gniły na potęge).


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Mon, 14 Oct 2013 - 21:09
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





CYTAT
Ostatni link mnie triche rozbawil - po co gosc wymienia caly silnik , jak wystarczyloby odprezyc ?

Nie wiem bo nie wnikałem. Cenniejsza wydała mi sie dyskusja potem i linki oraz komenty od gostków


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IzBaq
post Wed, 23 Oct 2013 - 13:44
Post #29


Rookie
Dołączył: Tue, 29 May 2012





To ja może powiem coś od siebie z czystej praktyki.
Mam f20b3 w Acc V usdm z turbiną td04hl-16t. Początkowo miałem wkładać 15tkę ale tak jak szefo444 napisał nie było sensu gdyż jak sie później okazało po założeniu -16t pełny boost mam już przy ok 3200. ECU to p28 podpięte pod oem kostki.
Seryjne sprzęgło na chwilę obecną jeszcze wytrzymyje ale trzeba wziąźć poprawkę na to że mam słabo klejące opony + naciąg. O wtryskach czy też pompie paliwa nie będę wspominał bo już chyba oczywistość.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Wed, 23 Oct 2013 - 15:30
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





3200 to pełen boost (u mnie powinien być wcześniej) to w sumie nie jest jeszcze tak źle - czy lag jest znacznie odczuwalny ? Ile przejechałeś na tym setupie ? Jakie doładowanie , jaka moc ? Ile cie kosztowała zabawa z p28 ?


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilgt
post Wed, 23 Oct 2013 - 20:48
Post #31


Frequent User
Dołączył: Sat, 22 March 2008
Skąd: Mazowieckie





no coś Ty, jaki lag przy turbo td04hl-16t ? Nic takiego nie ma.

To nasz były wykres F22 DOHC na TD04Hl-16G smile.gif



Strojenie na P06/P28 to kwestia kupna komputera w tym przypadku P06 (bo przecież nie potrzebna obsługa VTEC'a z P28) koszt do 200zł, przejścia z instalacji OBD0 na OBD1 (przejściówka to koszt ok 150zł) i samo strojenie koszt zależny od stroiciela. Ogólnie sam zajmuję się strojeniem CROME i robieniem przejść z instalacji obdo-obd1-obd2 także jakby co mogę pomóc to wystroić a przerabialiśmy już f22 turbo w różnych specyfikacjach wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
IzBaq
post Thu, 24 Oct 2013 - 09:22
Post #32


Rookie
Dołączył: Tue, 29 May 2012





Przejechałem na tym setupie niecały sezon letni czyli ok 3500km. Doładowanie 0,8b, 247hp/307nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sat, 16 Nov 2013 - 11:17
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





Ok , jestem na etapie kompletowania sprzętu do sterowania tego . Mam okazje kupić za grosze Unichipa (za stówkę) ale on pracuje na sygnale z CPS 60-2 . Jaki sygnal jest w Hondzie ? Pewnie jakis smieszny z tego co pamietam .... 12-1 albo cos takiego. Macie jakis pomysl jak z tym to wszystko zegrac ? Czy zostaje mi tylko dorobienie kola albo zakup piggyback ktory obsluzy sygnal z hondy czyli np. det3 za 600 pln , albo cos podobnego. Chyba , ze mi powiecie ze najtaniej bedzie z przerobionym kompem hondy np p28 o ktorym mowiliscie. Tylko ze ja bym chcial miec mozliwosc samemu zmieniania map i strojenia , a nie za kazdym razem jezdzenia na fleszowanie - nie dosc ze to uciazliwe to jeszcze kosztowne.


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sat, 07 Dec 2013 - 12:06
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Z det3 zawsze ci ktoś pomoże doradzi, a z unichip-em już nie bardzo szukaj używanego det3 albo Megasquirta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sat, 07 Dec 2013 - 12:22
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





Od miesiecy szukam uzywanego det3 - bez szans lub wolaja 500 pln (za nie wiele wiecej kupuje nowego wink.gif ) . Mam teraz okazje kupic smt7 za grosze i chyba z niego skorzystam.


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Sat, 07 Dec 2013 - 13:05
Post #36


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Nie przeczytałem do końca ale po Co Ci DET3? Jak Komp p06 ogarnie dobrze sprawe. A p06 można kupic za 100pln przejsciówke za drugą 100. A stoicieli do tych kompów jest mase w każdym mieście.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sat, 07 Dec 2013 - 16:51
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





CYTAT(rychulja @ Sat, 07 Dec 2013 - 13:05) *
Nie przeczytałem do końca ale po Co Ci DET3? Jak Komp p06 ogarnie dobrze sprawe. A p06 można kupic za 100pln przejsciówke za drugą 100. A stoicieli do tych kompów jest mase w każdym mieście.


Poniewaz stroje sam a sprzet do programowania troche kosztuje. Poza tym zrobie boost control p06 ? Zrobie dwie przelaczane mapy na p06 ? I u mnie w miescie nie ma stroiciela p06 wink.gif

Z drugiej strony jesli zalatwisz mi za 200 pln p06 gotowe do strojenia to biore w ciemno


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Sun, 08 Dec 2013 - 20:22
Post #38


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Jestem pewny że i nawet za 150zł można wyrwać tego kompa na civicklubie. Ja sprzedałem p28 za 250zł gotowego do strojenia.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 18:07