![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Specuno jak się chce, mułowata jazda przy 80 km/h i patrzenie na rondzie aby gazu za dużo nie dodać. A jak napiszesz ze przy normalnej jeździe tyle pali to ja się pytam ile pali przy mega eko? przybywa w baku ![]() Fajny peugocik 90-100 autostrada 5 Przy normalnej 6-7 Cały czas około 200 10 EOT Leciutka ta zabawka fajunie musi popylać. Fabia siory prawie 300kg cieższa o podobnych parametrach 105/255 jest żwawa wiec ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Tue, 16 August 2011 ![]() |
Kiedys mialem Saxo z 1.5d na dojazdy do pracy, to przy deptaniu ile wlazlo (a trzeba bylo bo to nie jechalo wogole) palil max 4.5ltr/ 100km
-------------------- Daily: Passat Variant Highline 2012'; CFGB + DSG
Weekend: RX-8 HP 2004' |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 September 2013 Skąd: Garaż ![]() |
Leciutka ta zabawka fajunie musi popylać. Fabia siory prawie 300kg cieższa o podobnych parametrach 105/255 jest żwawa wiec ![]() w pierwszym temacie pod koniec postu są filmiki, jeszcze gdy nie dmuchałem 1,4 tylko 1,2b i na minimalnie mniejszej dawce ale mniej więcej odzwierciedlaja jak jedzie ![]() -------------------- Peugeot 306 1.8 16v turbo. @GT1752+EE3++LPG @0,5b
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster" |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
900kg , jak bedzie te 114 koni to i tak jest jakies 125 koni na tone. Czyli takie A4 quattro 2.0 tsi ma podobne parametry
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Ale więcej fotek byś wrzucił
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
zajebisty projekt jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś coś modził z tym silnikiem. To wogóle jest fajny silnik bez oporów w serii kręci się do 5tys tylko klekot straszny jak na komorę wirową
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Ile boostu? Myślisz że na gt17 nie będzie padał moment w wyzszym zakresie? Jakby moment potrzymać wyżej jeszcze trochę, to może by szło dobić do 130...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 September 2013 Skąd: Garaż ![]() |
900kg , jak bedzie te 114 koni to i tak jest jakies 125 koni na tone. Czyli takie A4 quattro 2.0 tsi ma podobne parametry ![]() skrzynia seria, taką krótką dawali do diesla.. ;/ Ile boostu? Myślisz że na gt17 nie będzie padał moment w wyzszym zakresie? Jakby moment potrzymać wyżej jeszcze trochę, to może by szło dobić do 130... aktualnie 1,4b, mysle ze momentt dłużej sie bedzie trzymał bo gt17 ma wiekszy wirnik kompresora, natomiast wirnik turbiny taki sam, pozatym moc max jest przy obrotach w których zaczyna spadać cisnienie tak ze gdyby boost nie leciałpowyżej 4700 to jeszcze więcej km by było. Ale więcej fotek byś wrzucił w poniedziałek się poprawie ![]() -------------------- Peugeot 306 1.8 16v turbo. @GT1752+EE3++LPG @0,5b
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster" |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 September 2013 Skąd: Garaż ![]() |
no i motorownia nie wytrzymała, albo uszczelka (metalowa) nie wytrzymała albo głowica pękła albo znowu blok... ;/ bulgotaie w zbiorniczku, kopcenie na biało jak cisnienie w układ chłodzenia nabije...
-------------------- Peugeot 306 1.8 16v turbo. @GT1752+EE3++LPG @0,5b
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster" |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
no i motorownia nie wytrzymała, albo uszczelka (metalowa) nie wytrzymała albo głowica pękła albo znowu blok... ;/ bulgotaie w zbiorniczku, kopcenie na biało jak cisnienie w układ chłodzenia nabije... Kupuj kolejny silnik za 400zl i cisnij temat ![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 September 2013 Skąd: Garaż ![]() |
silnik juz ugadany, 200zł bedzie mnie to kosztować
![]() -------------------- Peugeot 306 1.8 16v turbo. @GT1752+EE3++LPG @0,5b
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster" |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: wrocław ![]() |
Jak ja mialem metalowa uszczelke to slabym elementem okazaly sie sruby glowicy wiec przyjrzyj sie temu. Silnik byl podobnej konstrukcji, na komorach wirowych.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Zrobisz sekcję?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
co to znaczy znowu ? miałeś juz takie awarie ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 September 2013 Skąd: Garaż ![]() |
bede sprawdzał wszystko dokładnie od wałka rozrządu po panewki na wale, ale to dopiero jak bede miał w garazu naszykowany do montażu drugi silnik. a na razie jeszcze na tym latam.
tak miałem, jeszcze przed turbieniem na serii silniku 1,4d na alu bloku z mokrymi tulejami padła uszczelka jak teraz i ciśnienie jakie było w układzie dostało się do cylindrów ni hydrolock było, tuleje pękły. w 1,5d przed turbieniem wydmuchało uszczelke międy 3 i 4 cylinderm i dodatkowo też poszło w układ ciśnienie. w maju pękł rozrząd. ale był remont nie wymiana -------------------- Peugeot 306 1.8 16v turbo. @GT1752+EE3++LPG @0,5b
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster" |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Popraw zdjęcia by je było widać
![]() Panewki usmażone, tłok może robić za kadłub motorówki... -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 September 2013 Skąd: Garaż ![]() |
Popraw zdjęcia by je było widać ![]() Panewki usmażone, tłok może robić za kadłub motorówki... no własie nei wiem jak wkleić linki żeby miniaturki były -------------------- Peugeot 306 1.8 16v turbo. @GT1752+EE3++LPG @0,5b
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster" |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 16 September 2013 Skąd: Garaż ![]() |
DoLeCk a tak to robiłem ale wtedy się fotki w pełnym rozmaiarze ładują a przy 20 zdjęciach w wysokiej rozdzielczosci bardzo długo się ładuje strona, następnym razem jak bede wrzucał na serwer to zmniejsze rozmiar i wtedy tak zrobie, dzieki
-------------------- Peugeot 306 1.8 16v turbo. @GT1752+EE3++LPG @0,5b
"Old Peugeot's Never Die, They Just Get Faster" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 09:54 |