Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T chip czy remont silnika, 8.3 na cylindrach nie za mało?
jackkpl
post Wed, 25 Sep 2013 - 10:43
Post #21


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Jesli samochod nie pali oleju (w nadmiernej ilosci), ma moc, nie ma problemow z kultura pracy, to po co w ogole sobie glowe zawracac? Pewnie glowica juz nie pierwszej swiezosci, troche wypalone gniazda,ale akurat realnie to wiele nie szkodzi, poza dobrym samopoczuciem wlasciciela.
Robilem kiedys remont glowicy z ciekawosci, przed remontem mialem 12.8-14 z pomiaru (wolnossak CR 10:1). Po remoncie bylo 15.5 na kazdym ,ale mocy nie przybylo,a przez jakis fuckup z uszczelniaczami zaczal brac wiecej oleju niz przed remontem smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Sep 2013 - 10:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GMS.
post Wed, 25 Sep 2013 - 11:13
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





to nie przez uszczelniacze tylko przez doszczelnienie góry rozszczelnia się dół i to jest norma głowica która ma przejechane 200 tyś nie jest 100 % szczena.
Niektóre silniki po remoncie głowicy potrafią brać litr oleju na 1000 km lub stawiać z tyłu ścianę dymu... dlatego w tych silnikach po przymusowym remoncie głowicy (przykładowo urwał się pasek) należy od razu pierścieniować dół bo nic z tego nie będzie a głowicy nie da się zrobić w połowie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 19:01