![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Pytam ponownie, czy odma jest połączona z kolektorem dolotowym, jeśli tak, to w którym miejscu?
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Ptu, dzięki za schemat. Orientujesz się czy ta śruba jest usterkowa. Jak to się sprawdza zimą?
Odpowiedz trochę zamotana będzie jak mój bolid. W serii u mnie była króćcem ok. 2 mm. Króciec w kolektorze ssącym za przepustnicą, dalej rurką ala słomka do puchy odmy gdzie w trójnik, który też miał wyjście do wylotu idącego w dolot przed turbo ale... ... W tym samym aucie w wersji rok wcześniejszej wogóle to nie występowało, kolektor ssący był bez króćca do tej odmy. Więc doszedłem do wniosku, że w moim projekcie też tego nie zastosuje. Ogólnie nie mam problemu z autem i napewno nie wrócę do serii tylko zastanawiam się czy patent z hondy wiąże się z jakimiś minusami? -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Śruba jest kompletnie nie usterkowa. Nic się z nią nie dzieje. Jest na gwincie 10x1 i dobrze uszczelnia, producent daje jeszcze jakieś szczeliwo na sam wierzch, żeby uniknąć lewego powietrza (silikon jakiś). Generalnie raz ustawiona nie wymaga ruszania.
Procedura jest taka, że na odpiętym krokowcu kręcisz śrubą tak, aż uzyskasz stabilne 500-600rpm. Resztę koryguje krokowiec potem. Widać ją na godzinie 11. ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na pewno nie masz zaworka w miejscu połączenia odmy z kolektorem za przepustnicą? jesli tak, to cisnienie z turbo wali w pokrywę i w olej (Kolega sprawdzał szczelność dolotu, zaworek się zawiesił i w rezultacie dmuchało przez bagnet).
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Markozo, napewno nie mam. Odpowietrzenie dekla zaworów idzie w atmosferę, podobnie jak skrzyni korbowej a sama pucha jest ze spływem do miski i wygląda tak:
-------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:30 |