Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Zasada realizacji wolnych obrotów przez silnik turbo petrol, Prośba o wytłumaczenie na przykładzie
Rafciu
post Tue, 03 Sep 2013 - 19:56
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Pytam ponownie, czy odma jest połączona z kolektorem dolotowym, jeśli tak, to w którym miejscu?


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Sep 2013 - 19:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kakao
post Tue, 03 Sep 2013 - 20:29
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Ptu, dzięki za schemat. Orientujesz się czy ta śruba jest usterkowa. Jak to się sprawdza zimą?


Odpowiedz trochę zamotana będzie jak mój bolid.

W serii u mnie była króćcem ok. 2 mm. Króciec w kolektorze ssącym za przepustnicą, dalej rurką ala słomka do puchy odmy gdzie w trójnik, który też miał wyjście do wylotu idącego w dolot przed turbo ale...

... W tym samym aucie w wersji rok wcześniejszej wogóle to nie występowało, kolektor ssący był bez króćca do tej odmy. Więc doszedłem do wniosku, że w moim projekcie też tego nie zastosuje.

Ogólnie nie mam problemu z autem i napewno nie wrócę do serii tylko zastanawiam się czy patent z hondy wiąże się z jakimiś minusami?


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Tue, 03 Sep 2013 - 21:06
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Śruba jest kompletnie nie usterkowa. Nic się z nią nie dzieje. Jest na gwincie 10x1 i dobrze uszczelnia, producent daje jeszcze jakieś szczeliwo na sam wierzch, żeby uniknąć lewego powietrza (silikon jakiś). Generalnie raz ustawiona nie wymaga ruszania.
Procedura jest taka, że na odpiętym krokowcu kręcisz śrubą tak, aż uzyskasz stabilne 500-600rpm. Resztę koryguje krokowiec potem.
Widać ją na godzinie 11.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Tue, 03 Sep 2013 - 22:49
Post #24


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





Na pewno nie masz zaworka w miejscu połączenia odmy z kolektorem za przepustnicą? jesli tak, to cisnienie z turbo wali w pokrywę i w olej (Kolega sprawdzał szczelność dolotu, zaworek się zawiesił i w rezultacie dmuchało przez bagnet).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Tue, 03 Sep 2013 - 23:40
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Markozo, napewno nie mam. Odpowietrzenie dekla zaworów idzie w atmosferę, podobnie jak skrzyni korbowej a sama pucha jest ze spływem do miski i wygląda tak:


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:30