Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi S4 b5 single turbo
Krys500
post Sun, 05 Oct 2014 - 22:00
Post #21


User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





+ sterydy i anaboliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Oct 2014 - 22:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marecek1522
post Sat, 17 Jan 2015 - 19:52
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Dobra robota chłopaki smile.gif jestem Ciekawy jak to będzie latać , bo sam zastanawiam się nad 500+ tylko nie wiem jeszcze czy singiel turbo czy chybrydy k04 rs6 . pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Sun, 18 Jan 2015 - 17:52
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





W sumie trzeba by cos napisac:) Auto jezdzi bez porbomowa caly czas:) W sumie jest okolice 500km na paliwie 98 na nieodprezony silniku przy doladowaniu 1.25b Z nitro wychodzi 550km i okolice 700nm.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek1522
post Sun, 18 Jan 2015 - 18:41
Post #24


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Są jakieś kreski jak wstaje ta turbina? Ciekawy jestem jak wstaje ten chińczyk pewnie 600 km to max z tej turbiny poza tym to i tak już granice jakie wytrzymuje seryjny dół smile.gif poza tym niuton niczego sobie smile.gif Gratki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Sun, 18 Jan 2015 - 19:03
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Gdzies mam jakies kreski jak stojone bylo. Wstaje szybciej jak k04 z rs6 przy 3tys jest 0.5b


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fajfsufom mówimy...
post Mon, 19 Jan 2015 - 00:30
Post #26


User
Dołączył: Sat, 01 November 2014





No rzeczywiście wstaje szybciej niż K04 RS6.. biggrin.gif



Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek1522
post Mon, 19 Jan 2015 - 04:48
Post #27


Frequent User
Dołączył: Mon, 11 February 2013
Skąd: Rzeszów





Patrząc po wykresie trochę późnawo się to wszystko dzieje, nie jestem szpecem w 2.7bit ale k04 z rs6 powinny mieć już wszystko przy 4 tys/obr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Mon, 19 Jan 2015 - 08:11
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Ten wykres z tej hamowni to nawet nie nadaje sie do podtarcia. A ten skok to strzal nitro proba zestudzenia dolotu. Tak slaby byl nawiew ze temp w dolocie pod 100st i wszystko cielo. Hamownia do dupy niepolecam wiele osob ma tam z tym problem.
Pozatym pozmienialo się od tego czasu i wszystko dzieje sie duzo wczesniej.
Tu masz wykres z tym jak to wstaje. Jeszcze przed poprawiona gora.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ame
post Wed, 21 Jan 2015 - 20:08
Post #29


Rookie
Dołączył: Tue, 23 July 2013





CYTAT(kurpiu @ Mon, 19 Jan 2015 - 08:11) *
Ten wykres z tej hamowni to nawet nie nadaje sie do podtarcia. A ten skok to strzal nitro proba zestudzenia dolotu. Tak slaby byl nawiew ze temp w dolocie pod 100st i wszystko cielo. Hamownia do dupy niepolecam wiele osob ma tam z tym problem.
Pozatym pozmienialo się od tego czasu i wszystko dzieje sie duzo wczesniej.
Tu masz wykres z tym jak to wstaje. Jeszcze przed poprawiona gora.

Hamownia nie jest problemem.....tylko obsługujący ....no i wydajny wentylator w obciążeniówce to podstawa .....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 22 Jan 2015 - 09:37
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





ale tu na jednym i drugim wykresie te turbo wstaje mega chujowo smile.gif Single turbo do tego silnika to nieporozumienie, a chińskie gówno to juz wogole strzał w kolano
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Thu, 22 Jan 2015 - 09:38
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Tak samo chujowo jak k04 rs6. Pozatym mi taka charakterystyka pasuje. Chcialbym inna zalozylbym inne turbo.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 22 Jan 2015 - 10:10
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(aw69 @ Thu, 22 Jan 2015 - 09:37) *
ale tu na jednym i drugim wykresie te turbo wstaje mega chujowo smile.gif Single turbo do tego silnika to nieporozumienie, a chińskie gówno to juz wogole strzał w kolano


Z pewnością na sensownym pt wykres wyglądałby zdecydowanie inaczej .

Ps skoro masz wykres z poprawiona góra to dlaczego go nie zmiescisz ? Jakie żeliwo masz w tym chinczyku ? Bo jakos mam dziwne przeczucie ze właśnie żeliwo jest problemem słabej góry .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 22 Jan 2015 - 10:31
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT(kurpiu @ Thu, 22 Jan 2015 - 09:38) *
Tak samo chujowo jak k04 rs6. Pozatym mi taka charakterystyka pasuje. Chcialbym inna zalozylbym inne turbo.



1000 obr. wcześniej to faktycznie chujowo w porownaniu do tego co ty masz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Thu, 22 Jan 2015 - 13:18
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Jezdzilem k04 rs6 i wcale lepiej mi sie nie jezdzi. MI tak pasuje.
AR jest 82. Problem gory jest gdzie indziej bo raz jest ok a raz jest spadek. Musze w zime posprawdzac fazatory i lancuszek bo mysle ze w tym byl problem.
Doladowanie to tylko 1.25b wiec nawet na AR 62 nie powinno byc problemu z przeplywem na gorze.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 22 Jan 2015 - 13:34
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kurpiu @ Thu, 22 Jan 2015 - 13:18) *
Doladowanie to tylko 1.25b wiec nawet na AR 62 nie powinno byc problemu z przeplywem na gorze.



No wlasnie , i tu lepiej zakonczyc dyskusje , bo nie ma ona najmiejszego sensu . Zaloz sobie 0,63 do pojemnosci 2,7 lub wiecej i chinczyka na panewce , bo tobie tak pasuje . smile.gif

pozdrawiam i zycze sukcesow smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Thu, 22 Jan 2015 - 13:55
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Ja sie nie napinam na wynik jak wszyscy. Auto sluzy bardziej testow rozwiazan. Wlozyc sprawdzony set i zrobic wykres to nie jest problem. Nie omieszkam wrzucic finalnego wykresu a tak zeby pokazac ze jednak sie da. I dla porowniania z k04 rs6 drugi.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Thu, 22 Jan 2015 - 13:57
Post #37


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





CYTAT(kurpiu @ Sun, 05 Oct 2014 - 20:04) *
Dawno nic nie pisalem. Auto sprawowalo sie dobrze:) Mocy wystarczalo:) Wkoncu wziolem sie za strojenie . Nie odprezony silnik przyjol 1.35b w zime ciag dalszy modow:) Odziwo jak wszyscy mowili nic sie nie spalilo:) Pelen boost jest od 4300obr a turbo jest wstanie napompowac 2b przetestowane:) hehe

W sterownik zostal wgrany LC i flat shift. Kilka filmikow z testow:)

https://www.youtube.com/watch?v=CkW6AHfjnRU

https://www.youtube.com/watch?v=_L661xUoO7U

A to na tym filmie auto sprawne jest? bo jak na sugerowaną moc porusza się lekko mówiąc słabo dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 22 Jan 2015 - 14:02
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





kurde ale to turbo musi byc mega chujowe ze przy tak małym ar tak późno wstaje. Szkoda że ludzie nie mogą zrozumieć prostej sprawy że te sprężarki nie nadają się do niczego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Thu, 22 Jan 2015 - 14:02
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Na tych filmach nie mialo wiecej niz 400. Krecone bardziej dla jaj. Zrobiona byla kalibracja wtryskow i przelywki wtedy nic pozatym.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Thu, 22 Jan 2015 - 14:06
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





A czy ja powiedzialem ze w czyms jestem pionierem. Nie i niech bedzie i tysiac takich. Mi to roznicy nie robi. Nienapinam sie bo niema po co. Mi sie nie spieszy z tym autem. A bolo robil auto po mnie tak wogole.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:34