![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
+ sterydy i anaboliki
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dobra robota chłopaki
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
W sumie trzeba by cos napisac:) Auto jezdzi bez porbomowa caly czas:) W sumie jest okolice 500km na paliwie 98 na nieodprezony silniku przy doladowaniu 1.25b Z nitro wychodzi 550km i okolice 700nm.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Są jakieś kreski jak wstaje ta turbina? Ciekawy jestem jak wstaje ten chińczyk pewnie 600 km to max z tej turbiny poza tym to i tak już granice jakie wytrzymuje seryjny dół
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Gdzies mam jakies kreski jak stojone bylo. Wstaje szybciej jak k04 z rs6 przy 3tys jest 0.5b
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Sat, 01 November 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 11 February 2013 Skąd: Rzeszów ![]() |
Patrząc po wykresie trochę późnawo się to wszystko dzieje, nie jestem szpecem w 2.7bit ale k04 z rs6 powinny mieć już wszystko przy 4 tys/obr
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Ten wykres z tej hamowni to nawet nie nadaje sie do podtarcia. A ten skok to strzal nitro proba zestudzenia dolotu. Tak slaby byl nawiew ze temp w dolocie pod 100st i wszystko cielo. Hamownia do dupy niepolecam wiele osob ma tam z tym problem.
Pozatym pozmienialo się od tego czasu i wszystko dzieje sie duzo wczesniej. Tu masz wykres z tym jak to wstaje. Jeszcze przed poprawiona gora. ![]() -------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 23 July 2013 ![]() |
Ten wykres z tej hamowni to nawet nie nadaje sie do podtarcia. A ten skok to strzal nitro proba zestudzenia dolotu. Tak slaby byl nawiew ze temp w dolocie pod 100st i wszystko cielo. Hamownia do dupy niepolecam wiele osob ma tam z tym problem. Pozatym pozmienialo się od tego czasu i wszystko dzieje sie duzo wczesniej. Tu masz wykres z tym jak to wstaje. Jeszcze przed poprawiona gora. ![]() Hamownia nie jest problemem.....tylko obsługujący ....no i wydajny wentylator w obciążeniówce to podstawa ..... |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
ale tu na jednym i drugim wykresie te turbo wstaje mega chujowo
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Tak samo chujowo jak k04 rs6. Pozatym mi taka charakterystyka pasuje. Chcialbym inna zalozylbym inne turbo.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
ale tu na jednym i drugim wykresie te turbo wstaje mega chujowo ![]() Z pewnością na sensownym pt wykres wyglądałby zdecydowanie inaczej . Ps skoro masz wykres z poprawiona góra to dlaczego go nie zmiescisz ? Jakie żeliwo masz w tym chinczyku ? Bo jakos mam dziwne przeczucie ze właśnie żeliwo jest problemem słabej góry . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Jezdzilem k04 rs6 i wcale lepiej mi sie nie jezdzi. MI tak pasuje.
AR jest 82. Problem gory jest gdzie indziej bo raz jest ok a raz jest spadek. Musze w zime posprawdzac fazatory i lancuszek bo mysle ze w tym byl problem. Doladowanie to tylko 1.25b wiec nawet na AR 62 nie powinno byc problemu z przeplywem na gorze. -------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Doladowanie to tylko 1.25b wiec nawet na AR 62 nie powinno byc problemu z przeplywem na gorze. No wlasnie , i tu lepiej zakonczyc dyskusje , bo nie ma ona najmiejszego sensu . Zaloz sobie 0,63 do pojemnosci 2,7 lub wiecej i chinczyka na panewce , bo tobie tak pasuje . ![]() pozdrawiam i zycze sukcesow ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Ja sie nie napinam na wynik jak wszyscy. Auto sluzy bardziej testow rozwiazan. Wlozyc sprawdzony set i zrobic wykres to nie jest problem. Nie omieszkam wrzucic finalnego wykresu a tak zeby pokazac ze jednak sie da. I dla porowniania z k04 rs6 drugi.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Dawno nic nie pisalem. Auto sprawowalo sie dobrze:) Mocy wystarczalo:) Wkoncu wziolem sie za strojenie . Nie odprezony silnik przyjol 1.35b w zime ciag dalszy modow:) Odziwo jak wszyscy mowili nic sie nie spalilo:) Pelen boost jest od 4300obr a turbo jest wstanie napompowac 2b przetestowane:) hehe W sterownik zostal wgrany LC i flat shift. Kilka filmikow z testow:) https://www.youtube.com/watch?v=CkW6AHfjnRU https://www.youtube.com/watch?v=_L661xUoO7U A to na tym filmie auto sprawne jest? bo jak na sugerowaną moc porusza się lekko mówiąc słabo ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
kurde ale to turbo musi byc mega chujowe ze przy tak małym ar tak późno wstaje. Szkoda że ludzie nie mogą zrozumieć prostej sprawy że te sprężarki nie nadają się do niczego
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Na tych filmach nie mialo wiecej niz 400. Krecone bardziej dla jaj. Zrobiona byla kalibracja wtryskow i przelywki wtedy nic pozatym.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
A czy ja powiedzialem ze w czyms jestem pionierem. Nie i niech bedzie i tysiac takich. Mi to roznicy nie robi. Nienapinam sie bo niema po co. Mi sie nie spieszy z tym autem. A bolo robil auto po mnie tak wogole.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:34 |