Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Śruba Głowicy. Problem przy dokrecaniu., A4 1.9 AFN TDI Upgrade 03.09 Teraz stracił kompresje
kowalfik
post Mon, 26 Aug 2013 - 19:54
Post #21


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 October 2012
Skąd: ŁDZ





Ale dpkręciłeś zadanym momentem? Jeśli dokręciłą się na zadany NM klucz przeskoczył i się nie przekręciłą to powinna trzymać.

A smarować koniecznie i gwint i przedewszystkim łeb, tam gdzie śruba przylega do podkładki!


--------------------
- What is Turbina?
- Turbina is spinning!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 26 Aug 2013 - 19:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Łaszczu
post Mon, 26 Aug 2013 - 22:48
Post #22


User
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: ŁDZ





CYTAT(kowalfik @ Mon, 26 Aug 2013 - 19:54) *
Ale dpkręciłeś zadanym momentem? Jeśli dokręciłą się na zadany NM klucz przeskoczył i się nie przekręciłą to powinna trzymać.

A smarować koniecznie i gwint i przedewszystkim łeb, tam gdzie śruba przylega do podkładki!

Oczywiście że tak. 20nm, 60nm i dwa razy 90 stopni(wtedy dynanometr był za blokowany na stałe). Tak było napisane w instrukcji erlinga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menel
post Mon, 26 Aug 2013 - 23:56
Post #23


Super User
Dołączył: Wed, 06 August 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Łaszczu @ Mon, 26 Aug 2013 - 22:48) *
Oczywiście że tak. 20nm, 60nm i dwa razy 90 stopni(wtedy dynanometr był za blokowany na stałe). Tak było napisane w instrukcji erlinga.


nie wierzę że przy takich momentach i kątach śruba się zerwała albo żeliwny gwint puścił.


--------------------
Pozdro Pińćset!!!

Vectra 3.0 v6 Vortech Supercharged - 1.4 bara :)

Acousticity.pl - Akustka samochodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łaszczu
post Tue, 27 Aug 2013 - 19:20
Post #24


User
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: ŁDZ





Mówię jak było i co się wydarzyło. Stąd ten temat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kowalfik
post Tue, 27 Aug 2013 - 19:26
Post #25


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 October 2012
Skąd: ŁDZ





Dwa razy po 90 to 180 stopni już po dokręceniu na 60NM-wydaje mi się żę to nie tak mało, jak ja skrecałem głowice poprostu na NM było jakoś 30, 50 i 120 i wydaj mi się że żeby przejść z 50 na 120nm to nie obkręcało się klucza o 180stopni lecz sporo mniej, także jestem ciekawy na ile NM jest to faktycznie dokręcone...


--------------------
- What is Turbina?
- Turbina is spinning!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menel
post Sat, 31 Aug 2013 - 09:39
Post #26


Super User
Dołączył: Wed, 06 August 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(kowalfik @ Tue, 27 Aug 2013 - 19:26) *
Dwa razy po 90 to 180 stopni już po dokręceniu na 60NM-wydaje mi się żę to nie tak mało, jak ja skrecałem głowice poprostu na NM było jakoś 30, 50 i 120 i wydaj mi się że żeby przejść z 50 na 120nm to nie obkręcało się klucza o 180stopni lecz sporo mniej, także jestem ciekawy na ile NM jest to faktycznie dokręcone...


Ok, zgadzam się, ale to norma, u mnie w łoplu jest 25Nm+3x90stopnii+15stopni


--------------------
Pozdro Pińćset!!!

Vectra 3.0 v6 Vortech Supercharged - 1.4 bara :)

Acousticity.pl - Akustka samochodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łaszczu
post Tue, 03 Sep 2013 - 07:21
Post #27


User
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: ŁDZ





Kolejny Fuck Up. W weekend auto nagle zaczęło głośno chodzic(na postoju) . Rozebrałem na drugi dzień. Okazało się że padł popychacz na wydechu na 1 cylindrze. Wczoraj założyłem nowy. Było ciszej,ale nadal silnik słabo pracował. Zdjołem rurę przy kolektorze ssącym i walił jak diabli, przy okazji dmuchal. Test sprężania: 1,2,4 powyżej 20 a 3ci 13. Teraz pytanie co mogli popsuć przy naprawie głowicy(Kręgiel nad jasieniem)?. Zawory wypinali.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:23