![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Ale dpkręciłeś zadanym momentem? Jeśli dokręciłą się na zadany NM klucz przeskoczył i się nie przekręciłą to powinna trzymać.
A smarować koniecznie i gwint i przedewszystkim łeb, tam gdzie śruba przylega do podkładki! -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: ŁDZ ![]() |
Ale dpkręciłeś zadanym momentem? Jeśli dokręciłą się na zadany NM klucz przeskoczył i się nie przekręciłą to powinna trzymać. A smarować koniecznie i gwint i przedewszystkim łeb, tam gdzie śruba przylega do podkładki! Oczywiście że tak. 20nm, 60nm i dwa razy 90 stopni(wtedy dynanometr był za blokowany na stałe). Tak było napisane w instrukcji erlinga. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Oczywiście że tak. 20nm, 60nm i dwa razy 90 stopni(wtedy dynanometr był za blokowany na stałe). Tak było napisane w instrukcji erlinga. nie wierzę że przy takich momentach i kątach śruba się zerwała albo żeliwny gwint puścił. -------------------- Pozdro Pińćset!!!
Vectra 3.0 v6 Vortech Supercharged - 1.4 bara :) Acousticity.pl - Akustka samochodu |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: ŁDZ ![]() |
Mówię jak było i co się wydarzyło. Stąd ten temat.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Dwa razy po 90 to 180 stopni już po dokręceniu na 60NM-wydaje mi się żę to nie tak mało, jak ja skrecałem głowice poprostu na NM było jakoś 30, 50 i 120 i wydaj mi się że żeby przejść z 50 na 120nm to nie obkręcało się klucza o 180stopni lecz sporo mniej, także jestem ciekawy na ile NM jest to faktycznie dokręcone...
-------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dwa razy po 90 to 180 stopni już po dokręceniu na 60NM-wydaje mi się żę to nie tak mało, jak ja skrecałem głowice poprostu na NM było jakoś 30, 50 i 120 i wydaj mi się że żeby przejść z 50 na 120nm to nie obkręcało się klucza o 180stopni lecz sporo mniej, także jestem ciekawy na ile NM jest to faktycznie dokręcone... Ok, zgadzam się, ale to norma, u mnie w łoplu jest 25Nm+3x90stopnii+15stopni -------------------- Pozdro Pińćset!!!
Vectra 3.0 v6 Vortech Supercharged - 1.4 bara :) Acousticity.pl - Akustka samochodu |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: ŁDZ ![]() |
Kolejny Fuck Up. W weekend auto nagle zaczęło głośno chodzic(na postoju) . Rozebrałem na drugi dzień. Okazało się że padł popychacz na wydechu na 1 cylindrze. Wczoraj założyłem nowy. Było ciszej,ale nadal silnik słabo pracował. Zdjołem rurę przy kolektorze ssącym i walił jak diabli, przy okazji dmuchal. Test sprężania: 1,2,4 powyżej 20 a 3ci 13. Teraz pytanie co mogli popsuć przy naprawie głowicy(Kręgiel nad jasieniem)?. Zawory wypinali.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:23 |