![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
no to jeszcze lepiej hheh
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
czysto ,schludnie, ladnie - bardzo przyjemnie sie oglada . Oby tak dalej.
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
Fajna calibra
![]() P.S - Czy ja jej kiedyś nie widziałem na parkingu w towarzystwie drugiej cali z silnikiem saaba i kilku starych fordów ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
Klocek z tyłu jest z bmw , nie łapie całą płaszczyzna bo jest trochę za wielki, ale cały zestaw hamuje fajnie
, mogłeś ja widzieć w towarzystwie calibry z z b204i kilku starych fordów, ale ja ciebie nie kojarzę :-) |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
Klocek z tyłu jest z bmw , nie łapie całą płaszczyzna bo jest trochę za wielki, ale cały zestaw hamuje fajnie Tak myślałem bo ten zacisk nawet na "pełnowymiarowej" tarczy 300mm leży tak sobie. Belkę z saaba kiedyś odkręcałem u was na placu i stad kojarzę auto , mogłeś ja widzieć w towarzystwie calibry z z b204i kilku starych fordów, ale ja ciebie nie kojarzę :-) ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
A to teraz juz kojarze
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Zostaje w takim ubarwieniu?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
na razie tak ,
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
zapodaj ten filmik ze śniegu.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jedna mala uwaga ode mnie (teoretyka). To zejscie z WG do glownego DP powinno byc pod jak najmniejszym katem. U Ciebie zawija sie tak, ze spaliny beda pod katem prostym krzyzowac sie z WG i z turbo. Efekt moze byc taki, ze uzyskasz na gorze pare koni "za darmo", bo bedzie lepszy przeplyw spalin.
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
dzięki za uwagę, o to chodzi w tym forum,
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
Witam małqa aktualizacja tematu , auto jeździ i dostało kilka zmian.
Zmienił się: układ paliwowy: - wtryski Siemens Deka 630cc - pompa paliwa bosch 044 ![]() ![]() Komputer dostał mapsensor 250kpa ( stary 200kpa) ![]() Zmiany zaszły w sprzęgle stare padło, wiec odchudzone zostało koło zamachowe do przykręcenia tego użyłem arp2000, tarcza została obita okładzinami kevlarowymi, docisk pozostał wzmacniany jak to było wcześniej. ![]() Silnik został rozebrany , wyczyszczony , zamontowane zostały kute korby, nowa głowica KS859 obrobiona, odprężenie silnika 1mm przekładka, nowe panewki i pierścienie. Wleciał stary stożek JR ![]() Zbudowałem również kolektor ssacy w celu równego napełniania, moje pierwsze spawanie aluminium :-), spawy jaj nie urywaja ale jest szczelny :-), ![]() ![]() ![]() Auto jeździ w chwili obecnej na 1,45 bara, niestety nie zostało wystrojone do końca ponieważ a to raz w balona leciał WG, a następnym razem padło łożysko w skrzynce 4x4 :-(, Przez zimę będzie usunięta usterka i na wiosnę wystrojone finalnie. Mozliwe ze zostanie zmieniony mapsemsor na wiekszy i będzie dmuchnięte odrobinę więcej |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec ![]() |
Auto ma się dobrze. Ostatnio zostało porobione kilka drobnych rzeczy.
- szklanki w silniku - sonda AFR -drobne rzeczy kosmetyczne jak awaryjne, uszczelka szyby itp. Znowu stroiliśmy tym razem zmieniliśmy gruszkę przy td05 na słabsza bo z fabryczna był problem z przeładowaniem. Ta która jest teraz jest za to za słaba :-( niestety tylko taka była, od 5600 zamiast 1,45 bara jedzie w kolicach 1,3 -1,35., zapłon nie ruszony jeszcze . Zalezy jak załaduje, na którym biegu jest auto przez co auto jest zalane od 5600 do konca co widac na przebiegu na wykresie. Od 5600 AFR w granicach 10 nawet mniej :-(. Ale auto i tak jedzie juz spoko. Trzeba zmienic gruszke na odpowiednia i dostroimy z Nokia do konca jak potrzeba, powinien wynik ulec poprawie :-) Obecnie 345 KM i 440NM ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 November 2011 Skąd: Radom ![]() |
Jest spoko, nowy kolektor ssący na coś się przydał
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 11:38 |