Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Calibra Turbo 4x4, troche pomodzony
gientki21
post Sun, 19 Jan 2014 - 21:17
Post #21


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





no to jeszcze lepiej hheh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 19 Jan 2014 - 21:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Sun, 19 Jan 2014 - 22:59
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





czysto ,schludnie, ladnie - bardzo przyjemnie sie oglada . Oby tak dalej. wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michal_R
post Mon, 20 Jan 2014 - 14:52
Post #23


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 September 2009
Skąd: Tłuszcz/Warszawa





Fajna calibra smile.gif Ten zacisk z beemki z tyłu troszkę komicznie wygląda z tym tarczobębnem, co za klocek tam siedzi?

P.S - Czy ja jej kiedyś nie widziałem na parkingu w towarzystwie drugiej cali z silnikiem saaba i kilku starych fordów rolleyes.gif ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Mon, 20 Jan 2014 - 15:27
Post #24


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





Klocek z tyłu jest z bmw , nie łapie całą płaszczyzna bo jest trochę za wielki, ale cały zestaw hamuje fajnie
, mogłeś ja widzieć w towarzystwie calibry z z b204i kilku starych fordów, ale ja ciebie nie kojarzę :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michal_R
post Mon, 20 Jan 2014 - 15:43
Post #25


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 September 2009
Skąd: Tłuszcz/Warszawa





CYTAT(gientki21 @ Mon, 20 Jan 2014 - 17:27) *
Klocek z tyłu jest z bmw , nie łapie całą płaszczyzna bo jest trochę za wielki, ale cały zestaw hamuje fajnie
, mogłeś ja widzieć w towarzystwie calibry z z b204i kilku starych fordów, ale ja ciebie nie kojarzę :-)
Tak myślałem bo ten zacisk nawet na "pełnowymiarowej" tarczy 300mm leży tak sobie. Belkę z saaba kiedyś odkręcałem u was na placu i stad kojarzę auto smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Mon, 20 Jan 2014 - 17:26
Post #26


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





A to teraz juz kojarze biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Tue, 21 Jan 2014 - 09:00
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Zostaje w takim ubarwieniu?


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Tue, 21 Jan 2014 - 11:58
Post #28


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





na razie tak ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Tue, 21 Jan 2014 - 12:14
Post #29


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





zapodaj ten filmik ze śniegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 21 Jan 2014 - 13:30
Post #30


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Jedna mala uwaga ode mnie (teoretyka). To zejscie z WG do glownego DP powinno byc pod jak najmniejszym katem. U Ciebie zawija sie tak, ze spaliny beda pod katem prostym krzyzowac sie z WG i z turbo. Efekt moze byc taki, ze uzyskasz na gorze pare koni "za darmo", bo bedzie lepszy przeplyw spalin.



--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Tue, 21 Jan 2014 - 13:59
Post #31


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





dzięki za uwagę, o to chodzi w tym forum, biggrin.gif , mówiąc szczerze sam o tym pomyślałem ale za późno , jest tam mało miejsca , zaraz za tym kolanem jest juz blok, wiadomo mogłem to skrócić i wcześniej schodzić( ale i TIG ma swoje ograniczenia a trzeba to pospawać a wtedy robi sie ciasno) ale zostawię tak jak jest na razie. Chociaż będę miał to na uwadze w przyszłości :-) przy kolejnym DP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Sun, 16 Nov 2014 - 10:19
Post #32


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





Witam małqa aktualizacja tematu , auto jeździ i dostało kilka zmian.

Zmienił się:
układ paliwowy:
- wtryski Siemens Deka 630cc
- pompa paliwa bosch 044





Komputer dostał mapsensor 250kpa ( stary 200kpa)



Zmiany zaszły w sprzęgle stare padło, wiec odchudzone zostało koło zamachowe do przykręcenia tego użyłem arp2000, tarcza została obita okładzinami kevlarowymi, docisk pozostał wzmacniany jak to było wcześniej.



Silnik został rozebrany , wyczyszczony , zamontowane zostały kute korby, nowa głowica KS859 obrobiona, odprężenie silnika 1mm przekładka, nowe panewki i pierścienie. Wleciał stary stożek JR biggrin.gif
Zbudowałem również kolektor ssacy w celu równego napełniania, moje pierwsze spawanie aluminium :-), spawy jaj nie urywaja ale jest szczelny :-),










Auto jeździ w chwili obecnej na 1,45 bara, niestety nie zostało wystrojone do końca ponieważ a to raz w balona leciał WG, a następnym razem padło łożysko w skrzynce 4x4 :-(,
Przez zimę będzie usunięta usterka i na wiosnę wystrojone finalnie. Mozliwe ze zostanie zmieniony mapsemsor na wiekszy i będzie dmuchnięte odrobinę więcej




Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Mon, 28 Sep 2015 - 20:36
Post #33


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





Auto ma się dobrze. Ostatnio zostało porobione kilka drobnych rzeczy.
- szklanki w silniku
- sonda AFR
-drobne rzeczy kosmetyczne jak awaryjne, uszczelka szyby itp.

Znowu stroiliśmy tym razem zmieniliśmy gruszkę przy td05 na słabsza bo z fabryczna był problem z przeładowaniem.
Ta która jest teraz jest za to za słaba :-( niestety tylko taka była, od 5600 zamiast 1,45 bara jedzie w kolicach 1,3 -1,35., zapłon nie ruszony jeszcze . Zalezy jak załaduje, na którym biegu jest auto przez co auto jest zalane od 5600 do konca co widac na przebiegu na wykresie. Od 5600 AFR w granicach 10 nawet mniej :-(. Ale auto i tak jedzie juz spoko.

Trzeba zmienic gruszke na odpowiednia i dostroimy z Nokia do konca jak potrzeba, powinien wynik ulec poprawie :-)

Obecnie 345 KM i 440NM



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mati1989
post Tue, 29 Sep 2015 - 20:16
Post #34


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 November 2011
Skąd: Radom





Jest spoko, nowy kolektor ssący na coś się przydał wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 11:38