![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
flansza to chyba nie był by problem bo mam zakład ślusarski kawałek od domu, tylko czy szło by spasować tą głowice i jaki przyrost by dała to mnie interesuje najbardziej , hmm już przeczytałem tyle i nic nie znalazłem o tym modzie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Na to pytanie nikt CI nie odpowie. Zrób a się przekonasz, bądź pionierem;)
Aha tłoki też będziesz miał do przerobienia. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2005 Skąd: Wałcz / Londyn ![]() |
sorki za ostatni offtop = zdajesz sobie sprawe ze wlasnie zaczynasz psuc auto , ktore juz za kilka lat bedzie warte fortune? jest ich kilka,mze nascie!
-------------------- jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -
skaleczone 328i oraz e39 M5 _http://www.beemka-klub.pl |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
+1
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
bez dokumentu ac schnitzera jest ono dla innych jedynie zwykłym bmw ,tak jak wy się znacie to coś tam może jest jeszcze warte ale dla innych -zwykłe e32, jedynie dla mnie jest ono AC Schnitzerem -i wierze w to bo tylu części acs nie był by nikt w stanie uzbierać na allegro i ebayu,-komputer nie do kupienia,silnik też, liczniki też żadkość, progi i zderzaki to już wgl,więc raczej nie był by to składak, przełożenia biegów i dyfra ma idealnie takie same jak opisał schnitzer, nie pompował bym w to e32 tyle kasy zeby to sprzedać za jakiś czas, a finansowo stoję dość dobrze więc w razie czego jakieś zabezpieczenie będę i tak miał, to teraz tak panowie, to podpowiedzcie mi moze trochę jak mam zrobić to auto,fotele mam sportschize czarne skóry ale chciałbym kompletny biały środek, lamp na pewno nie ruszę bo podobają mi się zółte ringi i wymóg dla xenonu, lakier już jest świeżo położony <czarny bez brokatu i perły> alufelgi chciałbym 19 cali taki wzór -
![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
co do felg 19" jaki profil opony muszę mieć tak żeby nie obcierały? bo to też dla mnie zagadka mała
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
A czy na istnienie Jezusa potrzebujesz kwitów?
![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
noo tak ale dla klijęta kwit potrzebny, tak samo gdzieś na zlocie też nikt nie uwierzy ze to acs . już starałem się o to od początku jak ją mam, siedzę w niemczech od ponad 2 lat , znajomy polak który tu mieszka od 22lat już 2 razy kontaktował się z nimi , i powiedzieli ze nie prowadzą archiwum przerabianych samochodów wiem tylko ze wyprodukowano e32 374 egzemplarze ale nie które miały tylko body kit acs bez silnika i wewnętrznych dodatków , taką informację uzyskałem drogą emailową
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
w nr VIN nic nie ma śladu o acs bo auta były oddawane do sznycla po kupnie z salonu bmw i miały już nadany vin bmw , gdy bym znał właściciela który ją kupił jako pierwszy to do niego bym uderzył zeby zdobyć te dokumenty, ale ten co sprowadził auto zagubił kopie briefu i nie ma śladu po nazwisku niemca, w karcie pojazdu tez nic
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
a nie masz zmienionej pojemnosci skoro to ACS?
W Hartge H5 (e28) jest w BREIFie przekreslona pojemność i moc, oraz podana nowa. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
ja jestem już nie pierwszym właścicielem w polsce, nie mam breifu bo pierwszy właściciel po sprowadzeniu go zagubił, kontaktowałem się z nim, w polskim normalnym dowodzie mam pojemność 3,7 <dokładnie 3687cc> i 192KW więc 3,7 i 261KM
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Chyba nie lubisz swojego BMW. Nie psuj go tymi felgami. Już lepiej wyglądają 15" z tamtej epoki. Kup BBS RC, RS lub inne podobne aftermarketowe lub oryginalne.
A to, że nie masz papierów, to nic. -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
popsuje go felgami schnitzera za ponad 3000zł? , wątpie, przecież do samego modelu <ac schnitzer> pasują , nie wrzucę jakiś pełnych gówien jak tarcze będą nacinane i wiercone więc chcę zeby było je widać bo mi się takie podobają , a co jeszcze do felg to akurat e32 ac schnitzer wyjeżdżało od sznycla na alu 17" z lekkim rantem więc myślę ze 18-19 cali acs-a nie zniszczą jej wyglądu, a po 2 co drugą ładną er7 lub er5 widzę na tych szprychowych bbs z rantem, owszem ładne felgi ale za dużo ich
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Wiesz co Ci powiem? tą kasę co masz wpompować w kompresor itd. (ona i tak nie będzie szybka niestety) wpakuj w jej odrestaurowanie, przywrócenie do oryginału na laleczkę - będziesz miał więcej pożytku a być może i przy odsprzedaży uzyskasz rozsądne pieniądze za nią.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
To, że felgi są za ileś tam i że mają znaczek AC Schnitzer nie przesądza o tym, że samochód będzie na nich dobrze wyglądał.
Wzór tych felg jest przeznaczony do samochodów nowszych o co najmniej 15 lat. -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
wiadomo ,ale ja nie mam zamiaru jej sprzedać, niby dlaczego nie będzie szybka? , oczekuję od niej zeby tylko raz zamknęła te 300 co ma na liczniku, podejrzewam ze przy 300-350KM dała by radę jak teraz na 4 biegu udało mi się z niej wyciągnąć 240km/h , a co do odnowienia to co robię niby? cały czas pompuję w nią kase, zostało już zrobione kompletnie zawieszenie, układ wydechowy , całe nadwozie zostało pomalowane i zakonserwowane , skóry daję do odnowienia, wizualnie i technicznie już niedługo będzie bardzo ładna, teraz chcę kupić jakieś alufelgi ac schnitzera, tarcze nawiercane, zaciski oryginalne 4 tłoczkowe BMW BREMBO , nie wiem co z silnikiem, jest w bardzo dobrej kondycji ale chciałbym wyciągnąć z niej jeszcze troszkę mocy, auto jak dla mnie już jest szybkie, i ma zdjęty ogranicznik prędkości przez komputer acs , kompresor jest jak dla mnie dobrym rozwiązaniem , te auto nie ma służyć do palenia gumy czy 1/4 mili , chcę zeby lepiej się zbierało i zwiększyła się prędkość maxymalna, e31 850csi z 300konnym motorem po zdjęciu blokady potrafi się rozpędzić do 290km/h e32 podobno do 275km/h więc moje S7 gdy bym w nią wpompował 350KM podejrzewam ze by dobiło do 300km/h, <nie mam zamiaru swapować silnika na większy bo to mija się z celem,
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
a to dane od AC Schnitzera, podobno teraz moje e32 powinno się rozpędzać do ponad 275km/h > Był czas, w najbardziej ekscytującym BMW serii 5 dokonanej przez AC Schnitzer
przyszedł. Aby uzyskać dane / arkusze informacyjne na temat tych rzadkich modeli zaprojektowanych w międzyczasie być bardzo trudne. W tym własne interesy, dlaczego mam odpowiedni przegląd wersji tuningu silników różnych AC Schnitzer S5 E34 skompilowany: W oparciu o BMW M20B25 (2494 cc, 170 KM przy 5.800 obr / min , 222 Nm przy 4.300 obr / min, 68, 2 KM / litr): - S5 2,7 (silnik kit): 2.692 cc, 200 KM przy 5.800 obr / min, 270 Nm przy 4.500 obr / min, 74,2 KM / litr modyfikacje: silnik (ze zmianami, w tym na wał korbowy, tłoki, głowica cylindra), oprogramowanie Motronic, system chłodzenia oleju ze zmodyfikowanym osłona chłodnicy, spalin cover, zawór obejmuje działania: od 0 do 100 kilometrów na godzinę 6,9 s, prędkość maksymalna 234 kilometrów na godzinę (Performance Series 525i 12V 0 do 100 km / h s 9,5, prędkość 221 kilometrów na godzinę) w oparciu o BMW M30B35 (3430 ml, 211 KM przy 5700 obr / min, 305 nm przy 4000 obr / min, 61,6 KM / l): - S5 3.5 (cylindrze głowy): 3430 ml, 245 KM przy 6.000 obr / min i 315 Nm przy 4.200 obr / min, 71,5 KM / litr modyfikacje : głowica cylindrów, wałek rozrządu, nagłówki, X-pipe, oprogramowanie Motronic, pokrywy zaworów, rury wydechowej, przekładnia z 3:73: 1 Moc: 0 do 100 kmh 7,6 s, 251 kilometrów na godzinę (Performance Series 535i: od 0 do 100 kilometrów na godzinę 7,7 sekundy, prędkość maksymalna: 235 kmh) - AC Schnitzer S7 3,7 (silnik Kit) z 3627 ccm,245 KM i 262 KM 5800 obr/5650 obr min, 335Nm /345 Nm przy 4.300/4500 obr / min, 64,6 KM/72,2 KM / litr modyfikacje: silnik (zmiany w tym na wał korbowy, tłoki , głowica cylindra), nagłówki, metalowy katalizator, oprogramowanie Motronic,oprogramowanie AC Schnitzer pokrywa zaworów, okładka LMM Wydajność,przełożenie tylne 2:93 : od 0 do 100 kilometrów na godzinę 7,6/6,9 prędkość maksymalna około 262km/h/274km/h (5-speed) (seria Wydajność 535i: od 0 do 100 kilometrów na godzinę 7,7 sekundy, prędkość maksymalna 235 kilometrów na godzinę), w oparciu o BMW M50B25 (2494 cc, 192 KM przy 5.900 obr / min, 245 Nm przy 4700 obr / min, 77,0 KM / litr) : - S5 3.0 (zestaw silnika), 2962 cc, 240 KM przy 5.700 obr / min, 300 Nm przy 4.200 obr / min , 81 0 KM / litr modyfikacje: silnik (zmiany w tym na wał korbowy, tłoki, głowica cylindra), nagłówki, metalowy katalizator, układ wydechowy (VSD i ESD), pokrywy zaworów, tylne 2:93: 1 Wydajność: od 0 do 100 kilometrów na godzinę 7,6 s, maksymalna prędkość 250 kilometrów na godzinę (Performance Series 525i 24V 0 do 100 kilometrów na godzinę 8,6 sekundy, prędkość maksymalna 230 kilometrów na godzinę), w oparciu o BMW M60B40 w (3982 cc, 286 KM przy 5.800 obr / min, 400 Nm 4.500 obr / min, 71,8 KM / l): - S5 4,0 (cylinder kit głowy): 3.982 cc, 315 KM, 79,1 KM / litr modyfikacje: wałek rozrządu (od strony wlotu), kolektor dolotowy, filtr powietrza, układ wydechowy (VSD i ESD), Motronic Sofware, pokrywa zaworów wydajność: od 0 do 100 kilometrów na godzinę ok. 6,0 sekundy, prędkość maksymalna około 265 kilometrów na godzinę [ma dokładnych danych] (seria Wydajność 540i: od 0 do 100 kilometrów na godzinę 6,3 sekundy, prędkość maksymalna 250 kmh) w oparciu o BMW S38B38 (3795 cc, 340 KM przy 6900 obr / min, 400 Nm przy 4750 obr / min, 89,6 KM / litr) - Moduł Vmax Osiągi: prędkość maksymalna około 274 kilometrów na godzinę (5-speed) [ma dokładnych danych] (Performance Series M5 3,8: maksymalna prędkość: 250 km / h) [. odnoszą wszystkie wyniki na biegów i limuzyną] W teście przeciwko M5 3,6 Alpina B10 Biturbo i wygłosił S5 3,7 w AMS 1989, jej deficyt mocy mierzone wartości z bardzo przekonujące: imponująca liczba jest oprócz potężnych silników sogannte jest "sylwetka" zestaw (patrz zdjęcie powyżej z S5 3,7 sylwetka). On jest rozszerzenie nie jest porównywalna do innych spoilerów verbaubaren od AC Schnitzer dla E34. Szeroki body kit obejmuje przedni spoiler, tylny zderzak, listwy progowe, okrągłe błotniki, tylny spojler, trzyczęściowe 17-calowe felgi typu I z 9 x 17 i 255/40 17 ZR z przodu i 11 x 17 i 275/35 ZR 17 z tyłu, sportowe zawieszenie. Funkcji, takich jak miał naprawdę małe lusterka lub One-Arm to z "sylwetka" ewentualnie. Wymiary opon było późno 80s / wczesnym 90s i był tylko przez gigantycznego manta Bertis zwieńczona jego 345er tyłu. Zestaw nie był związany z tuningu silnika, i dał go zarówno AG oraz modele M5. Wyceniony AC Schnitzer był już wtedy bardzo zasadniczo, znajduje się bardzo duża. Niedz skosztował 3,7 S5 bez dodatków i wygląd incognito (baza jest "Hog Iron" było 535i) już tak bardzo jak dużo lepiej wyposażoną M5 3,6. Ale wielkie samochody z wspaniały czas! |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
ale mój gust jest inny niż twój i jak dla mnie i dla mojego oka są dobre
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
daj lepiej linka do org artukulu a nie tlumaczonego przez google ;]
odnawiasz czyli pomalowales w kolorze jakim wyszla ? |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
to nie jest forum co ja bym zrobił jakbym miał rodzynka. aczkolwiek trudno przedmówcom racji odmówić, można zrobić coś fajniejszego niż to co planuje autor wątku.
a teraz tak poważnie - to E32 jest skurwiałym starym strupem, sorry, poza całą miłością do BMW, ale nadaje sie to do cruisingu a nie zapinania 300 km/h. to tak jakbyś kazał swojej babci robić gangbang z sąsiadami z sanatorium. ani to mądre, ani bezpieczne. choć fakt - da się. tą kasę którą piszesz, że masz, wydaj na wakacje w szarmel szejk albo innym hondurasie, albo m3. rozsądnie na to patrząc to mądrzejsze. chyba, że jesteś uparty, to nie każ patrzeć innym jak gwałcisz babcie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 15:26 |