![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
jak dla mnie grzebanie z itb i tym podobne jest nie realne, potrzebuję tempomat bo przez 900km do pracy nie mam zamiaru trzymac nogi na gazie, , auto ma być normalnym środkiem transportu ale oczekuje od niego troche więcej mocy, a chcę spróbować z tym silnikiem ponieważ ma on już w seri 192KW czyli 261KM więc do 300 KM dużo mu nie brakuję , ale chcę przebić te 300 kucy na kompresorze, podoba mi się ten jęk, mam taką wizję i nie mam zamiaru jej zmieniać, ma być kompresor < nie turbo, nie N/A , może i nie potrzebuję tego 0,2l pod kompresor , ale jak mam taki silnik w aucie , i wiem ze jest w świetnej kondycji, to po co mam kupić inny , swapować, itp jak jak chcę w tym pogrzebać, ,
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
koledzy, nadal czekam aż ktoś pomoże , da troszkę bardziej wyczerpującą wypowiedz i napisze w podpunktach dokładnie co potrzebuję do kompletnego zamontowania eatona m112 , jakie wtryski, i jak ma mniej więcej przebiegać montaż tego kompresora
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jak jeździsz tym w 1000km trasy do pracy to odpuść sobie dmuchanie, chyba że chcesz często silniki zmieniać
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
obrazki wrazuc na jakis serwer i zalinkuj na forum.
a dwa, uspokój hormony, chcesz gotowca oddaj komus do zrobienia ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
narazie nie jeżdze w trasy nią bo jest odnawiana w polsce przez znajomego lakiernika , na co dzień jeżdzę ubogim KIA rio rs 1.4 , nie mam zamiaru odpuścić sobie , <WYMIOT - o hormonach to pisz sobie na jakimś forum hormonalnym, < nie pytałem cię o sprawę, co się dzieje z moimi hormonami, , jeśli wasze wypowiedzi mają brzmieć, < rozsypie ci się silnik, odpuść sobie, po co kompresor , nie lepiej turbo? > to dziękuję za takie wypowiedzi, zostawcie to dla siebie, , to moje BMW , sięgam po porady jak założyć kompresor i jakie części będą mi potrzebne, co do wstawiania jakiś zdjęć to pisałem, napisz na email to ci wyślę, nie mam czasu się bawić w jakieś tworzenie stronki, i głowienie jak to tutaj wlepić, , gotowca?? za montaż tego ustrojstwa pewnie skasują mi z 3-5 tyś, wolę sobie sam pogrzebać i mieć z tego ogromną satysfakcję , będe działał sam, tylko chciałem zasięgnąć waszej pomocy a nie wysłuchiwania krytyków motoryzacji, , nikt mi nie odpowiedział na pytanie do ilu KM wystarczą seryjne wtryski? lub jakie miał bym założyć? , i jak mam z gróbsza przebiegać taki montaż ,
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Wiesz tutaj raczej nikt Ci nie da gotowej receptury typu podnieś maskę, odkręć to później to itd.
Wtryski 440ccm starczą Ci na około 400KM. Jeśli idziesz w kompresor to bardzo ważne jest osiowanie kompresora z kołem pasowym które będzie go napędzać. I zamiast dobierać dłuższy pasek warto dać dodatkowe koło, bo w razie draki tracisz ładowanie itd. Sterowanie ogarnie det3 po kosztach. Możesz dać zawór dv lub przenieść przepustnice przed kompresor, jak dasz blow off'a to na wolnych będzie lokomotywa. A zdjęcia dajesz na dowolny hosting typu imageshack i zajmuje to 5 minut;) -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
tu macie dwa zdjęcia, ale dziwnie, bo muszę pojedyńczo je dodawać do tej stronki przetwarzającej > http://iv.pl/images/11521484459794496464.jpg ,http://iv.pl/images/61591647079113584047.jpg, _spokojnie to nie wszystko, , ogólnie auto już wygląda trochę inaczej, _zmieniony kolor auta i jak narazie dopracowuję ją, > jeszcze duzo roboty mnie czeka, ale wszystko z czasem , naraze nabijam kabze w niemczech zeby w polsce ją opróżnić w moje er7, , wiem ze nikt mi tak tego nie opiszę dokładnie, ale np tak jak ty Pan .b wtryski 440cc starczą, i juz coś wiem nowego i przydatnego, det3 . czy macie może jakieś namiary na kogoś kto by mi sterowanie ogarnął w wielkopolsce? najlepiej w okolicach-POZNAŃ-PIŁA-GNIEZNO, bo jeśli będe miał auto ciągnąć na głupie wysterowanie na drugi koniec polski-np warszawa, to wgl już ręce by mi opadły , , najlepiej będzie jak zrobie to wszystko co mam w planach i jak się uda i silnik wytrzyma lub nie to i tak opublikuje temat na forum,za projekt złapię sie chyba w październiku, jak narazie muszę dokończyć wizualnie autko
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
http://iv.pl/images/19355755310518060796.jpg , http://iv.pl/images/45349471624764064073.jpg , http://iv.pl/images/63334465793855528115.jpg , http://iv.pl/images/24155911179915109234.jpg , http://iv.pl/images/45429424503940787220.jpg http://iv.pl/images/83252658652196798350.jpg , http://iv.pl/images/28913225275007313747.jpg , http://iv.pl/images/10011666975189258986.jpg , http://iv.pl/images/27888904351542438469.jpg , http://iv.pl/images/56662789948602867792.jpg ,
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
tutaj macie kilka fotek, dyfer z literą S,silnik,liczniki+kierownica, progi acs, zderzak w podkładzie przed malowaniem, tłumik boysen, , jak zjadę do polski to wrzucę zdjęcia po złożeniu autka (po malowaniu)
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 May 2003 Skąd: wpr/wgm ![]() |
jeśli chodzi o strojenie w rejonach które Cię interesują śmiało możesz uderzyć do Michała Małeckiego
http://maleckismotorsport.blogspot.com/ |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2005 Skąd: Wałcz / Londyn ![]() |
i wywal te lamp przednie...
-------------------- jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -
skaleczone 328i oraz e39 M5 _http://www.beemka-klub.pl |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
lampy to mój gust, podobają mi się i ich nie zmienie, oryginalne są matowe i policja się czepiała ze jak mam xenon to muszę mieć przezroczyste klosze , , a ja mam bixenon, krótkie + długie, , więc to jest taki wymóg , i przeglądu mi też nie chcieli podbić, ,< dzięki ,,przem" za kontakt >
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
a to ta litera na dyfrze, na blaszcze pisze s 2,93, a od spodu ta litera > http://www.fotoszok.pl/show.php/1686311_dsc00235.jpg.html
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
mam jeszcze jedno pytanie , dotyczy głowicy z silnika m88 s38 3,5l czy ona pasuje do zwykłego silnika m30?? i czy po założeniu da jakieś efekty? bo w końcu różni zię ilością zaworów ale jest na jednym wałku jak zwykłe m30
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Namieszałeś, głowice s38 są dwuwałkowe. Głowica nie pasuje p&p hamerykance mówią że trzeba dorabiać kanały olejowe w bloku m30 przy 6 cylindrze. Druga sprawa to rozrząd w m30 masz pasek w s38 masz łańcuch.
Pozdro PS: Sama głowica to nie wszystko. Musiałbyś przygotować dół pod wyższe obroty, dolot, wydech. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
w m30b35 masz pasek??? chyba się kolego mylisz, m30b35 ma rozrząd na łańcuchu ,owszem pomyliłem się co do wałków, bo posiada 2 wałki ale na jednym łańcuchu jak m30, dokładnie o tą głowice mi chodzi > http://allegro.pl/bmw-e24-e28-m5-m6-komple...3478863279.html
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
ten sam gościu ma wystawione itb trąbki do tej głowicy, więc z tym by nie było problemu, a wydech mam oryginalne barany schnitzera wiec myśle ze po niewielkich przeróbkach by pasowały do tej głowicy
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
User Dołączył: Tue, 23 July 2013 Skąd: Wągrowiec-Mieścisko ![]() |
a co do obrotów to mój komputer ac schnitzera już ma o 200/obr/min więcej od serii więc chyba by dalej nie pozwolił kręcić silnika
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Oczywista oczywistość że ma łańcuch, w głowie miałem cały czas m20 nie wiem czemu;)
ITB to nie problem fakt, bo siedziało tam fabrycznie. A żeby Twój kolektor siadł na te głowice musiałbyś dorabiać nową flansze z początkiem kanałów. Pozdro -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 15:26 |