![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Można zrobić po bożemu, tylko trzeba chcieć i zapłacić. Najprościej zrobić od podstaw nowe sanki na plaźmie i wtedy ma to ręce i nogi. ok.4 lata temu widziałem S62 w e36 kolegi z fabryczną miską i drutu nie było.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
nie trzeba przecież miski przerabiać. Kajman ma rację, miski przerabiać nie trzeba - a nawet jeśli, to co najwyżej otwory śrub, które się nie pokryją. Bardziej interesuje mnie moja magiczna pompa oleju, bo nikt nie był w stanie podać ciśnienia roboczego i spoczynkowego pompy od S62. Właśnie tu się boję eksperymentowania z silnikiem za 20koła, bo tylko jeden niemiec na Alpina.de przekładał miskę, ale nie wiadomo ostatecznie z jakim skutkiem... W teorii wystarczy zmienić koło napędowe na większe (S62 kręci się wyżej) i powinno hulać. Vanosy biorą olej z głowic, więc z tym też luźno. Pompa w M60 działa elegancko, sanki są seryjne, magiel w fabrycznym miejscu, maska się zamyka, a jest jeszcze rozpórka, mocowanie zawieszenia seryjne - druta też jakoś nie widać ![]() Tak to siedzi, jak widać jest jeszcze 5-6cm zapasu na pójście w tył, po zmianie serwa na np. Swifta. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
lux wyglada, dopinaj guziki tak zeby w marcu fura dopracowana na glanc była
![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Koniec panowie, wycieczki osobiste na pw
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 10:20 |