![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
zmieścił Ci się tłumik ze zwykłej E36 do Compacta? Możesz wrzucić fotke jak to tam wygląda teraz? Widzę, że wiesz o co pytasz ![]() Były machinacje, ale zmieścił się cały. Poniżej fotka sprzed chwili - wydech jest powieszony tylko na jednym wieszaku dlatego tak zwisa. ![]() Przechodzi na mikrony od półosi przy podniesionym aucie, na kołach ma dużo miejsca. Ze względu na wymiary jest postawiony bardziej na sztorc i wysunięty pod zderzak, dlatego konieczne było przespawanie końcówek (skrócenie i obniżenie widoczne na fotce) Siadł ładnie, nie jest za nisko i nie ma żadnych ostrych kątów w doprowadzeniu, wszystkie zakręty to kolanka 30 i 45st. Jedyne co to prosi się o pomalowanie ![]() -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 November 2008 Skąd: Łódź ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
User Dołączył: Wed, 20 August 2008 ![]() |
Wytnij sobie lub zaklep blache w miejscu gdzie tlumik uderza o ucho mocujące dyfer.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Poza tym bawarskie fałki są wrażliwe na zupełnie odetkany wydech. Na przelocie grzmią fajnie ale nie jadą Jest to powszechna, często powtarzana, ale jednak nieprawda. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 May 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Gratuluję auta. Przeczytałem cały post i jestem pod wrażeniem...
...także tego partactwa z Kielc. Możesz napisać kto tak rzeźbi bmw w Kielcach? (może być na priva) Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Gratuluję auta. Przeczytałem cały post i jestem pod wrażeniem... ...także tego partactwa z Kielc. Możesz napisać kto tak rzeźbi bmw w Kielcach? (może być na priva) Pozdrawiam Za gratulacje dzięki, ale dalej uważam że to najgłupszy pomysł na jaki wpadłem. Trzeba było turbić M50. Nie wspominałem jeszcze kto popełnił pierwszego swapa? Dibed-Al / Dibed-Aluminium / OLA-Parts Nazwy zmieniają się często ze względu na rzeszę zadowolonych klientów -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
User Dołączył: Wed, 10 November 2010 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Kiedy sie spikniemy na swiatlach wieczorowa pora ?¿?¿?¿? Bo chce ja zobaczyc w akcji !
-------------------- Hokus pokus czary mary będę dmuchać ze dwa bary
Calibra 3.0 V6 TT Leon Cupra R |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Kiedy sie spikniemy na swiatlach wieczorowa pora ?¿?¿?¿? Bo chce ja zobaczyc w akcji ! Po co Ci najeść się wstydu ![]() może być lekki problem bo teraz złom będzie się poruszał po stolicy. Przy spalaniu w trasie rzędu 20L przyjazd na wieczorne upalanie to spora inwestycja... Kiedyś jak będę to po prostu zadzwonię ![]() -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 May 2010 Skąd: Kielce ![]() |
Za gratulacje dzięki, ale dalej uważam że to najgłupszy pomysł na jaki wpadłem. Trzeba było turbić M50. Nie wspominałem jeszcze kto popełnił pierwszego swapa? Dibed-Al / Dibed-Aluminium / OLA-Parts Nazwy zmieniają się często ze względu na rzeszę zadowolonych klientów Teraz już wiem. Jak się okazuje kupowałem kiedyś do rajdowego cc dystanse na koła. Kosztowały po 25 PLN, ale cały czas wypadały pierścienie centrujące. Bez problemu uwzględniali za każdym razem reklamację i w końcu na moją prośbę wspawali mi pierścienie na stałe na stałe i było gites... Więc znam kolesi. Za wspawanie nic nie dopłacałem |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: kolo KRAKOWA ![]() |
witam kolego to jak na stolicę się wybierasz to może mi spróbujesz koszulkę lidera z kr odebrać
![]() -------------------- BMW E30 4,4 V8- kompresor - BMW E90 330D BMW -60 535D BMW F10 = BMW E46 M3
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
witam kolego to jak na stolicę się wybierasz to może mi spróbujesz koszulkę lidera z kr odebrać ![]() Witaj Łukaszu, co tak oficjalnie ![]() Mieszkam już w stolicy, ale to nie koniec świata - postaram się czasem stare śmieci odwiedzać. Mały cień szansy na przejęcie koszulki lidera małopolski dopiero po zimie, teraz szkoda się kompromitować ![]() A tak poza tematem, ważyłeś swoje auto ? Ile wyszło z klatką i bez ? Teraz już wiem. Jak się okazuje kupowałem kiedyś do rajdowego cc dystanse na koła. Kosztowały po 25 PLN, ale cały czas wypadały pierścienie centrujące. Bez problemu uwzględniali za każdym razem reklamację i w końcu na moją prośbę wspawali mi pierścienie na stałe na stałe i było gites... Więc znam kolesi. Za wspawanie nic nie dopłacałem Bo żeby oszczędzić na materiale mają pierścienie wprasowywane, ale nie mają pojęcia o robocie bo mogliby to robić na gorąco i też po problemie. Motyw jest w tym, że od kogoś dostali maszyny ale wiedzy mają tyle co nic. Przed moim autem zrobili około 6szt E36 z 3.0 i 4.0 , nikt nic negatywnego o nich nie pisał dlatego ja też się wkopałem. Taki urok polskich forów, wszyscy mają forumowe igły i boją się przyznać co się z autem działo. Po moim swapie i narobieniu im koło pióra dosłownie wszędzie gdzie się dało, zrezygnowali i teraz tłuką tylko różne części z aluminium. Ci sami ludzie, jakość roboty pewnie podobna - dlatego otwarcie o tym wspominam. -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 06 November 2013 ![]() |
Dosyć ciekawy patent na te swap-y Ile zapłaciłeś?
Bardzo mnie to interesuje bo jak sam piszesz zrobili przed tobą 6 aut a tylko ty się wypowiedziałeś Jak wyszukasz w google dibed.pl to wyskakuje strona konkurencji silver Z tego co nie trudno zauważyć ukradli im domene i sie podszywają pod firmę dibed Dibed Kielce i Ola-parts ma inne dane, adres Więc wyglada mi na to ze Ola parts robi produkty firmy dibed Poszperalem trochę w Google i widzę że produkty mają na światowym poziomie i ceny jedne z najniższych (tylko Chiny mają taniej) A odnośnie pierścieni w dystansach to chodzi tu na pewno o porównanie cena jakość Przecież jak by ktokolwiek zamówił u nich dystanse z jednego kawałka to pewnie by zrobili ale i cena była by dwa razy większa Więc nie rozumie po co takie durne komentarze |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 05 October 2008 ![]() |
To jak będziecie walczyć o koszulkę lidera, to dajcie znać, też się chętnie podepnę.
Nie żebym aspirował, ale może jakiś film się skręci przynajmniej przez pare sekund ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 May 2010 Skąd: Kielce ![]() |
A odnośnie pierścieni w dystansach to chodzi tu na pewno o porównanie cena jakość Przecież jak by ktokolwiek zamówił u nich dystanse z jednego kawałka to pewnie by zrobili ale i cena była by dwa razy większa Więc nie rozumie po co takie durne komentarze A gdzie widziałeś durne komentarze? Przecież wyraźnie napisałem że za wspawanie pierścienia nie wzięli kasy i nie robili też żadnych problemów? |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
Dosyć ciekawy patent na te swap-y Ile zapłaciłeś? Bardzo mnie to interesuje bo jak sam piszesz zrobili przed tobą 6 aut a tylko ty się wypowiedziałeś Czasem te auta pojawiają się do sprzedania, łatwo poznać E36 V8 za 10koła ![]() Niestety nikt nie chce się przyznać jak projekt jest zrobiony z wiadomych przyczyn. Ostatnio jakaś młoda osoba kupiła czerwone coupe, a po tygodniu pojawiły się posty na driftforum, że auto się sypie - ciekawy zbieg okoliczności. Poszperalem trochę w Google i widzę że produkty mają na światowym poziomie i ceny jedne z najniższych (tylko Chiny mają taniej) Google powie o światowym poziomie... OK. Niech każdy ma swoje zdanie, ja swoje doświadczenia z nimi zamieściłem w postaci zdjęć. To jak będziecie walczyć o koszulkę lidera, to dajcie znać, też się chętnie podepnę. Nie żebym aspirował, ale może jakiś film się skręci przynajmniej przez pare sekund ![]() ![]() W obecnym stanie compacta byłby z Ciebie mega godny zawodnik, już nie przesadzaj z tą skromnością ![]() Zobaczymy na co pozwolą finanse przez zimę, fajnie byłoby uskutecznić ślimaka i cisnąć M60 aż klęknie, po czym zmienić motorownię na taką z literką S + ślimak. Miska zostaje, więc mechaniczne włożenie to nie problem, zostaje tylko wywalenie vanosów i elektryka. Kolejna rzecz, z racji szkaradnej budy pojawił się pomysł zakupu Z3 Roadster i przełożenia wszystkiego. Jak wygram w totka to prace pójdą szybko ![]() -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
Czasem te auta pojawiają się do sprzedania, łatwo poznać E36 V8 za 10koła ![]() Niestety nikt nie chce się przyznać jak projekt jest zrobiony z wiadomych przyczyn. Ostatnio jakaś młoda osoba kupiła czerwone coupe, a po tygodniu pojawiły się posty na driftforum, że auto się sypie - ciekawy zbieg okoliczności. Google powie o światowym poziomie... OK. Niech każdy ma swoje zdanie, ja swoje doświadczenia z nimi zamieściłem w postaci zdjęć. W obecnym stanie compacta byłby z Ciebie mega godny zawodnik, już nie przesadzaj z tą skromnością ![]() Zobaczymy na co pozwolą finanse przez zimę, fajnie byłoby uskutecznić ślimaka i cisnąć M60 aż klęknie, po czym zmienić motorownię na taką z literką S + ślimak. Miska zostaje, więc mechaniczne włożenie to nie problem, zostaje tylko wywalenie vanosów i elektryka. Kolejna rzecz, z racji szkaradnej budy pojawił się pomysł zakupu Z3 Roadster i przełożenia wszystkiego. Jak wygram w totka to prace pójdą szybko ![]() z slimakiem poczekaj zebys w 2015 nie wyjechał dopiero, pojezdzij ,dozbieraj kase i dopiero slimaka zakładaj i to taką połe slimoka ![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 07 November 2004 Skąd: Nottingham,UK ![]() |
Czasem te auta pojawiają się do sprzedania, łatwo poznać E36 V8 za 10koła ![]() Niestety nikt nie chce się przyznać jak projekt jest zrobiony z wiadomych przyczyn. Ostatnio jakaś młoda osoba kupiła czerwone coupe, a po tygodniu pojawiły się posty na driftforum, że auto się sypie - ciekawy zbieg okoliczności. Google powie o światowym poziomie... OK. Niech każdy ma swoje zdanie, ja swoje doświadczenia z nimi zamieściłem w postaci zdjęć. W obecnym stanie compacta byłby z Ciebie mega godny zawodnik, już nie przesadzaj z tą skromnością ![]() Zobaczymy na co pozwolą finanse przez zimę, fajnie byłoby uskutecznić ślimaka i cisnąć M60 aż klęknie, po czym zmienić motorownię na taką z literką S + ślimak. Miska zostaje, więc mechaniczne włożenie to nie problem, zostaje tylko wywalenie vanosów i elektryka. Kolejna rzecz, z racji szkaradnej budy pojawił się pomysł zakupu Z3 Roadster i przełożenia wszystkiego. Jak wygram w totka to prace pójdą szybko ![]() Miska w S62 zupelnie inna i chcialbym zobaczyc jak to przerabiaja zeby pasowalo, -------------------- ..........
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
nie trzeba przecież miski przerabiać.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 07 November 2004 Skąd: Nottingham,UK ![]() |
nie trzeba przecież miski przerabiać. hehehe niby nie trzeba a trzeba jak to moj kolega kiedys powiedzial V8 w e36 to mniejszy lub wiekszy "drut" ;-) -------------------- ..........
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 01 August 2025 - 07:44 |